Zijn toch al veel minder gezond als gedacht?quote:
Nja wat moet je dan treeten als tandarts?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn toch al veel minder gezond als gedacht?
Kun je vissenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het regent hier nu zo hard... dat ik die twee meisjes zo meteen wel voorbij zie stromen denk ik....
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vis ik mooi mijn reep terug
Gewoon snoep met zoveel mogelijk suiker,quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nja wat moet je dan treeten als tandarts?
klopt .. dat zuur dat er in zit tast het glazuur aan... Daarom is de slogan "Snoep gezond eet een appel" er ook niet meer volgens mijquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn toch al veel minder gezond als gedacht?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon snoep met zoveel mogelijk suiker,
zo bouw je een klantenkring op namelijk
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon snoep met zoveel mogelijk suiker,
zo bouw je een klantenkring op namelijk
Tandenborstelsquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nja wat moet je dan treeten als tandarts?
quote:
Verhip! Ik wist niet dat die dingen ook in het zwart kwamenquote:
Die zwarte is wel engerquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip! Ik wist niet dat die dingen ook in het zwart kwamen
Dacht dat het altijd albino's waren.
Ja meestal wit. Maar volgens mij ook nog in andere kleuren mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip! Ik wist niet dat die dingen ook in het zwart kwamen
Dacht dat het altijd albino's waren.
Ik wil wel een blauwequote:Op zondag 31 oktober 2021 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja meestal wit. Maar volgens mij ook nog in andere kleuren mogelijk
Briljante woordspeling GoA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Briljante woordspeling GoA!Ik lette even niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Wat een inkoppertje, je bent scherp vandaag Solid!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij had er mandarijntjes in
Hij was goed smakelijk maar vullendquote:
Neen dat is prima, ook een beetje zuur maar met af en toe een zoete bite.quote:
Jeneverbessenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was goed smakelijk maar vullendIk heb morgen nog steeds een goed bord vol. Had hem uiteidelijk nog afgewerkt met scherpe paprikapoeder en jeneverbessen
Haha oud gebruik van mijn moeder jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jeneverbessen![]()
Je stijgt in achting. Wie gebruikt dat nog
( Behalve ik dan om Gin te stoken)
Helaasquote:
Je mot de Gelderse fijne hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:56 schreef pullup het volgende:
Morgen dus nog een goed bord, alleen de runderrookworst viel wat tegen![]()
Morgen er wat anders bijnemen dan maar
Yep, was weer duidelijk. Dit was echt een vies dingquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je mot de Gelderse fijne hebben
En anders HEMA
Nooit van gehoord maar ja, ik heb mensen die me aankijken alsof ik gek ben als ik zeg macaroni met shoarmevlees erdoorheen ipv rundergehakt. Receptje van mams. Vind ik heel lekker.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Neen dat is prima, ook een beetje zuur maar met af en toe een zoete bite.
Echt wel een aanradert
Ik wacht altijd een half uur... kun je net één reclame doorspoelen /quote:
Hebben wij zo vaak gegeten. Lekker makkelijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ja, ik heb mensen die me aankijken alsof ik gek ben als ik zeg macaroni met shoarmevlees erdoorheen ipv rundergehakt. Receptje van mams. Vind ik heel lekker.
Klinkt ook best okquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ja, ik heb mensen die me aankijken alsof ik gek ben als ik zeg macaroni met shoarmevlees erdoorheen ipv rundergehakt. Receptje van mams. Vind ik heel lekker.
Met nananas ken ik het welquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Neen dat is prima, ook een beetje zuur maar met af en toe een zoete bite.
Echt wel een aanradert
Ken ik niet...quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben wij zo vaak gegeten. Lekker makkelijk![]()
Macaroni met shoarma?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken ik niet...
Klinkt als een Nagelboetique
Haha ja dat is wel drama altijd, ik ga altijd 1 blok koffie zetten, 1 blok bier halen etcquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wacht altijd een half uur... kun je net één reclame doorspoelen /
GoA noteerd:quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel drama altijd, ik ga altijd 1 blok koffie zetten, 1 blok bier halen etc
Zoiets jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GoA noteerd:
1. Pullup zet koffie op een kampvuur
2. Pullup heeft de koelkast vier straten verderop staan.
Neequote:Op zondag 31 oktober 2021 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima, maar snap je nu de Nagelboutique?
Die vieze dingen zaten vroeger in de zuurkoolquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jeneverbessen![]()
Je stijgt in achting. Wie gebruikt dat nog
( Behalve ik dan om Gin te stoken)
Das mooiquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die vieze dingen zaten vroeger in de zuurkool![]()
Maar nu heb ik ze apart tussen de kruiden staan
Op Veronica nu,quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alweer?
Van welke kant?
Oh noquote:
Joehoequote:Op zondag 31 oktober 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op Veronica nu,
en van de verkeerde kant
Ooh die !quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op Veronica nu,
en van de verkeerde kant
bewonderenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das mooi
Maar wat doe je er mee?
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh die !
Toch best leuke film
Die film heb ik net gekekenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op Veronica nu,
en van de verkeerde kant
Nice!quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
bewonderen![]()
Je kan er van alles mee, maar ik maak er vooral een gezonde thee van bij griepachtige verschijnselen of verkoudheid, dan is het 1 van de ingrediënten
Ja? Van gedroogde?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
bewonderen![]()
Je kan er van alles mee, maar ik maak er vooral een gezonde thee van bij griepachtige verschijnselen of verkoudheid, dan is het 1 van de ingrediënten
Nee toch geen heksquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice!![]()
Toch een beetje heks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja, mee gorgelen zou tegen keelpijn helpenquote:
Dat had ik laatst met ER... zat ik live te kijken, ik zweer het.. ik had die aflevering al gezien.. snapte er niets van. En niet een dejavu momentje.. nee.. alles al.. Snap het nog steeds niet.quote:
Gorgelen met gedroogde Jeneverbessenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, mee gorgelen zou tegen keelpijn helpen
Die waren nog wel grappigquote:
Top! Gooi er ook nog een blok hout bijquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:16 schreef pullup het volgende:
Ik ga koffie zetten Gast, lekker rustig opschenken
Was geweldig om weer te zien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met ER... zat ik live te kijken, ik zweer het.. ik had die aflevering al gezien.. snapte er niets van. En niet een dejavu momentje.. nee.. alles al.. Snap het nog steeds niet.
hebben ze hun lockdown tijd goed besteedquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over films gesproken, ik was gister naar de Bios.... En dat ding was vernieuwd...
Gewoon iedereen een extreem brede, luxe relax fauteuil die met knopjes in relaxstand gaan met automatische voetensteun, tafeltje erbij...
![]()
![]()
Wat een luxe.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over films gesproken, ik was gister naar de Bios.... En dat ding was vernieuwd...
Gewoon iedereen een extreem brede, luxe relax fauteuil die met knopjes in relaxstand gaan met automatische voetensteun, tafeltje erbij...
![]()
![]()
Wij hebben hier binnenkort een nieuwe bios, ben benieuwd ernaarquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
hebben ze hun lockdown tijd goed besteed
quote:
Je zou er bij in slaap vallenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Zoiets en electrisch:
[ afbeelding ]
Had je ook een knopje dat je kon indrukken als je bediend wilde worden wat betreft eten en drinken?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
![]()
Dat gebeurde ook... Ik was naar James Bond... vond het de " vreemdste" Bond ooit , maar dat terzijde, en hij duurde tot 01:00 uur.... ik dommelde weg op het eindequote:
Nee , daar niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je ook een knopje dat je kon indrukken als je bediend wilde worden wat betreft eten en drinken?
Snurk je 🤪quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook... Ik was naar James Bond... vond het de " vreemdste" Bond ooit , maar dat terzijde, en hij duurde tot 01:00 uur.... ik dommelde weg op het einde
Ja ik ging weleens naar zo'n bioscoop in Almere, enige pluspuntje aan dat gehuchtquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee , daar niet.
Maar die hebben we dan weer wel in Wijchen. Dat was destijds ook de eerste in NL. In het begin mocht je er zelfs nog roken
En de film op pauze zetten als je moet plassenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je ook een knopje dat je kon indrukken als je bediend wilde worden wat betreft eten en drinken?
Dat z\ou mooi zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
En de film op pauze zetten als je moet plassen
Je lult!quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat z\ou mooi zijn.
Hier hadden ze wel een cupje met een slang er aan.. daar kun je dan in pissen onder de film... of tegen je vage ina aan zetten.
Dat heb ik al vaker gehoord de afgelopen weken, de vreemdste Bond ooit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook... Ik was naar James Bond... vond het de " vreemdste" Bond ooit , maar dat terzijde, en hij duurde tot 01:00 uur.... ik dommelde weg op het einde
Serieus?!quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat z\ou mooi zijn.
Hier hadden ze wel een cupje met een slang er aan.. daar kun je dan in pissen onder de film... of tegen je vage ina aan zetten.
Wat zat er in het DHL pakketje?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je wel goed richtenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zo voorkomen ze onnodig geloop en schoonmaakkosten.
Valt mee, ziet er uit als een combi tussen een trechter en een zuignapquote:
Ja die heb ik ook gezien. Echt een raar verhaalquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens! En zat vol met onmogelijke en onlogische wendingen...quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien. Echt een raar verhaalHet zag er allemaal super gaaf uit maar dat verhaal sloeg echt nergens op.
Nee ik ga niet naar de bioscoop. Ik wacht wel tot ie een keer op tv komt. Maar houd wel van de Bond-films.quote:
Ik alleen van de films waarin Daniel Craig hem speelt, de oudere Bondfilms trek ik best slecht, hele maal die hele oude..quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar de bioscoop. Ik wacht wel tot ie een keer op tv komt. Maar houd wel van de Bond-films.
De laatste keer was jaren geleden ik vluchtte naar de bios toen mijn huis te koop stond. Die Queen film en The Jokerquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar de bioscoop. Ik wacht wel tot ie een keer op tv komt. Maar houd wel van de Bond-films.
Joker vond ik echt heel erg goedquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste keer was jaren geleden ik vluchtte naar de bios toen mijn huis te koop stond. Die Queen film en The Joker
Ik kan me de laatste film in de bios niet meer herinneren. Ik denk dat het The Minions waren waar ik met m'n dochter naartoe geweest ben.quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste keer was jaren geleden ik vluchtte naar de bios toen mijn huis te koop stond. Die Queen film en The Joker
Huh?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie net reclame:
We zijn echt een derde wereldland geworden.
Menstruatie Armoede is nu een dingetje in Nederland.
Minionsquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste film in de bios niet meer herinneren. Ik denk dat het The Minions waren waar ik met m'n dochter naartoe geweest ben.
En een keer naar een James Bond geweest in een Duitse bioscoop toen ik nog jong was. Dat is helemaal niks, zo'n nagesynchroniseerde Duitse Bond.
He Du, Händen hogh Sonnst Knällst!quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste film in de bios niet meer herinneren. Ik denk dat het The Minions waren waar ik met m'n dochter naartoe geweest ben.
En een keer naar een James Bond geweest in een Duitse bioscoop toen ik nog jong was. Dat is helemaal niks, zo'n nagesynchroniseerde Duitse Bond.
Oh da's allang aan de gangquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie net reclame:
We zijn echt een derde wereldland geworden.
Menstruatie Armoede is nu een dingetje in Nederland.
Ik kijk nooit TV en heb een addblocker... dus voor mij is het nieuwquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's allang aan de gangsnap er iig niks van, zo duur zijn die dingen ook niet
Tja , ik ken het ook niet van de tv, maar van internetfora waar ze over deze kwestie discussieerdenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kijk nooit TV en heb een addblocker... dus voor mij is het nieuw
O gelukkig maar dan. 🤪quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf nooit snurken
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:11 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat ik me maar in laat schrijven voor Capelle a/d IJssel. Best mooi wonen daar zo te zien![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat afvalbergen op de achtergrond?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:11 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat ik me maar in laat schrijven voor Capelle a/d IJssel. Best mooi wonen daar zo te zien![]()
[ afbeelding ]
Niet verkeerdquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben weer wat verslaafd op een YT kanaal. Mr. Ballen ik zat te denken om een topic te openen over wat je leuk vind op yt maar ik weet niet waar.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er voetballen op TV ofzo?
ook maar vnl Darts en ERquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er voetballen op TV ofzo?
General chat?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer wat verslaafd op een YT kanaal. Mr. Ballen ik zat te denken om een topic te openen over wat je leuk vind op yt maar ik weet niet waar.
Is die er al dan?quote:
Nee niet dat ik weet.quote:
Link?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer wat verslaafd op een YT kanaal. Mr. Ballen ik zat te denken om een topic te openen over wat je leuk vind op yt maar ik weet niet waar.
Er zit niks in dm Link ishttps://www.youtube.com/r(...)ple+who+went+anywaysquote:
tnx, maar als ik het zo zie.. spreekt dat me niet aan. Misschien de onderwerpen wel.. maar de presentatie niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit niks in dm Link ishttps://www.youtube.com/r(...)ple+who+went+anyways
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx, maar als ik het zo zie.. spreekt dat me niet aan. Misschien de onderwerpen wel.. maar de presentatie niet.
PM dan? Of hoe heet dat allemaal hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vind het wel fascinerend hoe mensen zich letterlijk in bochten wringen om dood te gaan.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]Ach het kan ook wel gewoon hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vind het wel fascinerend hoe mensen zich letterlijk in bochten wringen om dood te gaan.quote:Je moet wel komen op de meet hoor !!Ik snap alles, begrijp er niets van.
Omdat ik nieuwsgierig bent en het lijkt me gezellig, leuk toch.. gezichten te zien achter mensen die je al jaren "spreekt" .quote:
Ja is ook wel leukquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig bent en het lijkt me gezellig, leuk toch.. gezichten te zien achter mensen die je al jaren "spreekt" .
Ik schrik niet echt ... ik had donderdag een paar gepost ... in RLS / Live streamers IP2 IRL streamersquote:
Ik hou niet zo van die enge filmsquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:21 schreef mario390 het volgende:
nur bij tele 5 lopt
nu de erste halloween film
Hier is niet zo veel aanbod , maar veel kijk plezierquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik van somige wel
nightmare,scream filme,
somige halloweenfilme
Ik kijk alleen Secrect Story Spain .. nu weer een live-show op Telecincoquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
portugal is nur in tv
geen livestream nu
erst um 3 00 weer
Net Adara gepost in RLSquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:20 schreef mario390 het volgende:
zadruga was ik nu kort
helemal niks met halloween
daar slapen al somige
quote:
Feli.quote:
Manon.quote:
Goede vraag wel.quote:
Putjes.quote:
Zeg maar sorry,want ik ben nooit gemeen.quote:
Er zat ook haar tussen.quote:
quote:
En was het wat?quote:
Zing met me mee; domme bitch, dikke akka veel grip!!!!quote:Op maandag 1 november 2021 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
Alweer November,bijna weer een jaar naar de klote.
Die is wel tof.Soul is ook horror aan het kijken.quote:
quote:
Dat kan je verwachten.Het is geen Romcom.quote:Op maandag 1 november 2021 02:48 schreef mario390 het volgende:
hostel heeft me nog nie
goed gevallen
de film is ziek
op begin spelt hij in
amsterdam
quote:
Succes met de DT.quote:
Weet ik toch niet.quote:
Aan jou heb ik ook veel.quote:
Ik zag het gisteren pasquote:Op maandag 1 november 2021 06:31 schreef mario390 het volgende:
manon was jarig 28, ,maar als
zij niks plaatst kann je niet
gefeliciteerd zeggen
Goeie ideeën, zo op de vroege ochtend.quote:
Heldere ideeënquote:Op maandag 1 november 2021 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goeie ideeën, zo op de vroege ochtend.
Mooi fotoquote:
Morguh Chanelquote:
Hello Mrslquote:
Middag marcbquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Het lijkt wel zomer in Den HaagGisteravond spoelde je weg.
Je hoeft ook niet je kleren een avond van te voren klaar te leggen. Gewoon 's morgens je kop uit het raam en als die nat wordt of bevriest iets warms aan.
Goedemorgen allen
Goedemorgen Nijnquote:Op maandag 1 november 2021 10:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Het lijkt wel zomer in Den HaagGisteravond spoelde je weg.
Je hoeft ook niet je kleren een avond van te voren klaar te leggen. Gewoon 's morgens je kop uit het raam en als die nat wordt of bevriest iets warms aan.
Goedemorgen allen
Iedere laag had een doelquote:Op maandag 1 november 2021 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoveel lagen ?
Dacht je dat het horror winter was ofz
quote:Op maandag 1 november 2021 11:08 schreef D. het volgende:
Zo, ik heb even 3 lagen uitgedaan, warm genoeg
Ja, enorm veel.quote:Op maandag 1 november 2021 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goedemorgen Nijn
Dan heeft t daar ook veel geregend dan
Hier maar 10 graden best wel fris..
Maar het is helder weer en de zon schijnt?quote:Op maandag 1 november 2021 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, enorm veel.
Volgens mijn weerstation zou het nu ook moeten regenen... uit alle wolken
Ja, echt prachtig weer. Normaal is dat ding erg accuraat, maar nu. Zelfs bliksemschichten.quote:Op maandag 1 november 2021 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar het is helder weer en de zon schijnt?
Misschien is die in de war..quote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, echt prachtig weer. Normaal is dat ding erg accuraat, maar nu. Zelfs bliksemschichten.
Close, but no sigarquote:Op maandag 1 november 2021 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Anders even resetten of is t veel werk om alles weer er in te zetten?quote:Op maandag 1 november 2021 11:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook nu![]()
Ja, ik weet, de tuin is een zooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat doet hij allemaal automatisch. Zal straks de stekker er wel even uithalen. Of wachten tot er noodweer uitbreekt, dan staat het weer correctquote:Op maandag 1 november 2021 11:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Anders even resetten of is t veel werk om alles weer er in te zetten?
Wel een mooie weer stationtnx
Ach dat hoort bij de herfst
Kan ook jaquote:Op maandag 1 november 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij allemaal automatisch. Zal straks de stekker er wel even uithalen. Of wachten tot er noodweer uitbreekt, dan staat het weer correct
Hier al uren zonnigquote:Op maandag 1 november 2021 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt wel steeds lichter hier, donker wolken gaan weg
Dat is een herdenkend dagjequote:
Hier heb je donkere wolkenquote:Op maandag 1 november 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel donkere wolken hier vanmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2021 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier heb je donkere wolkenob de beeld kann ik bijnah enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rokkende anus zien![]()
De mensen daar denken er anders overquote:Op maandag 1 november 2021 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ob de beeld kann ik bijnah en
rokkende anus zien
quote:Op maandag 1 november 2021 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier heb je donkere wolkenVulkaan la palma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
ja kloptquote:Op maandag 1 november 2021 12:24 schreef chufi het volgende:
[..]
De mensen daar denken er anders over
Wat heb je te eten ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |