Zijn toch al veel minder gezond als gedacht?quote:
Nja wat moet je dan treeten als tandarts?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn toch al veel minder gezond als gedacht?
Kun je vissenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het regent hier nu zo hard... dat ik die twee meisjes zo meteen wel voorbij zie stromen denk ik....
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vis ik mooi mijn reep terug
Gewoon snoep met zoveel mogelijk suiker,quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nja wat moet je dan treeten als tandarts?
klopt .. dat zuur dat er in zit tast het glazuur aan... Daarom is de slogan "Snoep gezond eet een appel" er ook niet meer volgens mijquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn toch al veel minder gezond als gedacht?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon snoep met zoveel mogelijk suiker,
zo bouw je een klantenkring op namelijk
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon snoep met zoveel mogelijk suiker,
zo bouw je een klantenkring op namelijk
Tandenborstelsquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nja wat moet je dan treeten als tandarts?
quote:
Verhip! Ik wist niet dat die dingen ook in het zwart kwamenquote:
Die zwarte is wel engerquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip! Ik wist niet dat die dingen ook in het zwart kwamen
Dacht dat het altijd albino's waren.
Ja meestal wit. Maar volgens mij ook nog in andere kleuren mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip! Ik wist niet dat die dingen ook in het zwart kwamen
Dacht dat het altijd albino's waren.
Ik wil wel een blauwequote:Op zondag 31 oktober 2021 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja meestal wit. Maar volgens mij ook nog in andere kleuren mogelijk
Briljante woordspeling GoA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Briljante woordspeling GoA!Ik lette even niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Wat een inkoppertje, je bent scherp vandaag Solid!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij had er mandarijntjes in
Hij was goed smakelijk maar vullendquote:
Neen dat is prima, ook een beetje zuur maar met af en toe een zoete bite.quote:
Jeneverbessenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was goed smakelijk maar vullendIk heb morgen nog steeds een goed bord vol. Had hem uiteidelijk nog afgewerkt met scherpe paprikapoeder en jeneverbessen
Haha oud gebruik van mijn moeder jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jeneverbessen![]()
Je stijgt in achting. Wie gebruikt dat nog
( Behalve ik dan om Gin te stoken)
Helaasquote:
Je mot de Gelderse fijne hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:56 schreef pullup het volgende:
Morgen dus nog een goed bord, alleen de runderrookworst viel wat tegen![]()
Morgen er wat anders bijnemen dan maar
Yep, was weer duidelijk. Dit was echt een vies dingquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je mot de Gelderse fijne hebben
En anders HEMA
Nooit van gehoord maar ja, ik heb mensen die me aankijken alsof ik gek ben als ik zeg macaroni met shoarmevlees erdoorheen ipv rundergehakt. Receptje van mams. Vind ik heel lekker.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Neen dat is prima, ook een beetje zuur maar met af en toe een zoete bite.
Echt wel een aanradert
Ik wacht altijd een half uur... kun je net één reclame doorspoelen /quote:
Hebben wij zo vaak gegeten. Lekker makkelijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ja, ik heb mensen die me aankijken alsof ik gek ben als ik zeg macaroni met shoarmevlees erdoorheen ipv rundergehakt. Receptje van mams. Vind ik heel lekker.
Klinkt ook best okquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ja, ik heb mensen die me aankijken alsof ik gek ben als ik zeg macaroni met shoarmevlees erdoorheen ipv rundergehakt. Receptje van mams. Vind ik heel lekker.
Met nananas ken ik het welquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Neen dat is prima, ook een beetje zuur maar met af en toe een zoete bite.
Echt wel een aanradert
Ken ik niet...quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben wij zo vaak gegeten. Lekker makkelijk![]()
Macaroni met shoarma?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken ik niet...
Klinkt als een Nagelboetique
Haha ja dat is wel drama altijd, ik ga altijd 1 blok koffie zetten, 1 blok bier halen etcquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wacht altijd een half uur... kun je net één reclame doorspoelen /
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |