Ik zei hier exact hetzelfdequote:Op zondag 31 oktober 2021 13:45 schreef heywoodu het volgende:
"Twee seconden boven zijn PR."
"Dus beide mannen zijn sneller dan ze ooit waren!"
Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk. Hij lijkt me ook gewoon een liefhebber.quote:
#werkenbijdenosquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zei hier exact hetzelfde
Wat een dom gelul weer van beide mannen
Zoals verwachtquote:
Waddan? Dat hij kijkt?quote:
Dat hij ook interesse heeft in iets anders dan alleen zijn eigen prestaties gaat er bij Erben niet in.quote:
Erben gaat een zware winter tegemoet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hij ook interesse heeft in iets anders dan alleen zijn eigen prestaties gaat er bij Erben niet in.
En in dit geval weer een berichtje stuurde waarom Jorrit geen poging deed om het WR te verbeteren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, dat vd Poel met een spandoek Patrick Roest 'aanmoedigde' in Inzell, dat verhaal.
Wat dat betreft jammer dat ze niet tegen iemand in een oranje EasyJet outfit rijdtquote:
Opening van onder de 21 seconden met 12 rondjes 31,5 is 6.38quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:34 schreef franklop het volgende:
3.54 met rondjes 32 erbij geeft
4.26
4.58
5.30
6.02
6.34
Een WR zou wellicht kunnen voor Schouten
Vijne eindsprint!quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:44 schreef franklop het volgende:
Wel vijn voor Anema dat ze wat concurrentie had
Die is nog steeds pas 27quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vijn had gewoon op het NR Junioren (7.03 Keulstra) weg moeten gaan. Nu hopen dat ze dat later in het seizoen nog een keer kan pakken.
Vroeger ging iedereen tijdens de race nog over Annemarie Thomas heen, toen bijtanken bij pitstops nog mocht.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:47 schreef franklop het volgende:
Hopen dat Nuis niet langs de baan staat, anders duikt Beune er boven op.
Gebeurde vroeger al eens bij de 3km voor mannen op de OS
Ik vond N'T al matig, maar dit is echt slechtquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:54 schreef Pino112 het volgende:
Wie verzint die debiele afkortingen? 'TH kan echt niet.
Hoop sneller!quote:
Gezien de reclames van de afgelopen dagen verwacht ik straks een spotje voor Supermarktoorlog on ice the musical.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:55 schreef AllesKaputt het volgende:
AH vs. Jumbo
Supermarktoorlog on ice
Gaat al misquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:56 schreef hhh38 het volgende:
Nu dus alle rondjes 31,5 en je hebt het WR
quote:
Waarbij het ook weer niet verbazingweekend zou zijn als het er 0 worden..quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:01 schreef franklop het volgende:
Schouten kan zomaar 4 Olympische titels pakken
Naja TP zal wel lastigste worden
Ja.quote:
Dat denk ik niet. Maar kan hoop gebeuren in 2 maanden!quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Of 't op tijd is voor de Olympische kwalificatie... ik vraag 't me af.
De strijd om plek 2 ligt redelijk open. Wel benieuwd waar die plek staat op de matrixquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Of 't op tijd is voor de Olympische kwalificatie... ik vraag 't me af.
Wel redelijk onderaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De strijd om plek 2 ligt redelijk open. Wel benieuwd waar die plek staat op de matrix
Ja denk het ook.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel redelijk onderaan.
Samen met 500-3 en 1000-3 denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes zijn prima vaak, maar ik mag hem gewoon nietquote:
Dat klopt bij Hein wel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Elke keer zeggen dat die ene bocht de moeilijkste bocht is
Kijk! Kijk! Kijk! Die tussenronde!quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:59 schreef hhh38 het volgende:
Die oeioeioeioeioei iedere keer van Hersman
Lijkt me toch niet als Rus met een besmet verleden?quote:
De prestatiematrix is integraal onderdeel van het OKT genot dus ik mag hopen dat die in stand gehouden wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef dz5b604 het volgende:
Doen ze eigenlijk weer aan een prestatiematrix voor de verdeling van de startplekken op de spelen straks?
jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef dz5b604 het volgende:
Doen ze eigenlijk weer aan een prestatiematrix voor de verdeling van de startplekken op de spelen straks?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef dz5b604 het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja denk het ook.
Als je uitgaat van maximale spreiding zou de voorkeur wel eens naar Antwanet kunnen gaan (als die überhaupt rijdt).Ms-2 staat ook niet onderaan denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt dat niet aangewezen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ms-2 staat ook niet onderaan denk ik.
Ze doen niet aan de massastart voor de matrix wat ik net begreep in interview met Schouten. en anders zou het wel laag staan denk ik met reėel maar kans op 1 medaille, dat is vrij weinig voor NL op een afstand.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ms-2 staat ook niet onderaan denk ik.
Utah*quote:
Precies eropquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 17.7 17.77 (2)
2 27.0 44.85 (2)
3 28.4 1:13.24 (1)
Bowe
Mannen kunnen er niks van.. blijkt maar weerquote:
En toch maar 0,09 sneller dan Bowequote:Op zondag 31 oktober 2021 16:46 schreef DeeBee het volgende:
1:13.15 in Heerenveen, dit is een beetje zoals die Michel Mulder schroeitijd ooit.
Ja maar het gejuich enzo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder publiek zou het nog sneller gaan (minder natte jassen)
Kutnijd. Gaat niet werken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef Nober het volgende:
Leerdam en Kok in een team zou dat hun prestaties naar een nog hoger niveau tillen?
En een kilo minder plamuurquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:52 schreef franklop het volgende:
Als Jutta nou d'r haar een flink stuk afknipt kan ze ook nog zeker 0,2 sneller
Trekt al na 700 meter smoelen.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:52 schreef franklop het volgende:
Als Jutta nou d'r haar een flink stuk afknipt kan ze ook nog zeker 0,2 sneller
quote:
Laat Bert ze dadelijk maar eens samen interviewen en daar naar vragen. Ben benieuwd.quote:
Prestatiematrix-genotquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef dz5b604 het volgende:
Zouden wel mooie laatste woorden van Bert zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:55 schreef Toby56 het volgende:
"Jullie doen nu wel lief samen, maar is er eigenlijk geen kutnijd tussen jullie?"
"Euh...."
TESTBEELD.
Krijgt een mooie afscheidsshow van de NOS.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Zouden wel mooie laatste woorden van Bert zijn.
Momenteel lijkt me dat wel mee te vallen aangezien Jutta de bovenhand heeft en Femke hem alleen maar gebruikt om te plassen.quote:
Zou dat niet luchtweerstand schelen?quote:
Oeioeioeioeioeioeiquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:06 schreef Toby56 het volgende:
Leerdam blijft, ondanks het zuur, wel steeds zo diep mogelijk zitten, dat is wel grote klasse.
Elke dag diep zitten oefenen met Koen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:06 schreef Toby56 het volgende:
Leerdam blijft, ondanks het zuur, wel steeds zo diep mogelijk zitten, dat is wel grote klasse.
Met als resultaat dat die in februari is uitgeblust.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:10 schreef Montov het volgende:
Ze hadden ook een Olympisch startbewijs moeten geven aan de beste Nederlander in de wereldbekerstand. Dan stimuleer je deelname.
Die hoeft dan niet te pieken op het OKT (net als de meeste buitenlandse schaatsers), dus ik eerder dat het een voordeel isquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met als resultaat dat die in februari is uitgeblust.
Met het risico dat toppers een World Cup overslaan omdat ze gaan trainen en er een subtopper die wel alles rijdt een plaats pakt waar die eigenlijk niet goed genoeg voor is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hoeft dan niet te pieken op het OKT (net als de meeste buitenlandse schaatsers), dus ik eerder dat het een voordeel is
4 keer pieken in de wereldbeker kost meer energie dan 1 keer pieken op het OKT.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hoeft dan niet te pieken op het OKT (net als de meeste buitenlandse schaatsers), dus ik eerder dat het een voordeel is
Het idee van zo'n plek geven is natuurlijk dat die toppers dat dan niet doen. En als ze het wel doen is het hun eigen schuld.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met het risico dat toppers een World Cup overslaan omdat ze gaan trainen en er een subtopper die wel alles rijdt een plaats pakt waar die eigenlijk niet goed genoeg voor is.
De meeste toppers willen zich toch op meerdere nummers plaatsen (en dan ook daadwerkelijk op hun best zijn op de Spelen), dan heeft het voor pakweg Roest weinig zin om in zijn ogen essentiėle trainingsarbeid te laten schieten om een plekje op de 5 kilometer te pakken terwijl hij op het OKT toch nog goed moet zijn om zich op andere onderdelen te plaatsen. De KNSB kan zichzelf hiermee (ook matrixgewijs) alleen maar in de voet schieten als er niet-medaillekandidaten met startplekken gaan lopen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het idee van zo'n plek geven is natuurlijk dat die toppers dat dan niet doen. En als ze het wel doen is het hun eigen schuld.
En een beetje minder chromosomen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit onderdeel kan wel een beetje roller derby gebruiken.
Alleen Anema doet het nuchter?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best kunnen...Jillert is de Don Pat van het schaatsen.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
De meeste toppers willen zich toch op meerdere nummers plaatsen (en dan ook daadwerkelijk op hun best zijn op de Spelen), dan heeft het voor pakweg Roest weinig zin om in zijn ogen essentiėle trainingsarbeid te laten schieten om een plekje op de 5 kilometer te pakken terwijl hij op het OKT toch nog goed moet zijn om zich op andere onderdelen te plaatsen. De KNSB kan zichzelf hiermee (ook matrixgewijs) alleen maar in de voet schieten als er niet-medaillekandidaten met startplekken gaan lopen.
Je moet wat als je Holwerf heet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Beetje genant om zo blij te zijn met het winnen van de mass start.
De lol, in een finale.quote:
Dat was mijn punt dus over Leerdam. Die denkt dat ze nu even kan bepalen dat ze een enkele 1500 gaat rijden, in Salt Lake. Maar ik neem aan dat de KNSB wel wat afspraken wil gaan maken en de nodige zekerheid in wil bouwen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zit wat in.
Maar ze kunnen zich ook in hun voet schieten als niet het maximale aantal startplekken wordt binnengehaald tijdens de wereldbeker.
Vandaar ook Bert M.'s reactie: ja ja.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was mijn punt dus over Leerdam. Die denkt dat ze nu even kan bepalen dat ze een enkele 1500 gaat rijden, in Salt Lake. Maar ik neem aan dat de KNSB wel wat afspraken wil gaan maken en de nodige zekerheid in wil bouwen.
Wij kijken niet naar dit Sirk de Zolijl!quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het circus wordt haken we toch af?
Doet Conijn ook mede?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:35 schreef Nober het volgende:
Wij zijn voor Irene, wie zijn die anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |