quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zondag bevallen van miniWas een erg pittige bevalling, maar helemaal verliefd
Nee, ze is naamloos.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Gefeliciteerd
![]()
Heeft het een naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze is naamloos.Leuke naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze is naamloos.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lange bevalling gehad?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Vooral heel heftig. Qua duur denk ik redelijk gemiddeld voor een eerste. Om 1:50 braken mijn vliezen, om 20:28 is ze geboren.quote:
Gefeliciteeeeeerdquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
pff, 18 uur vind ik toch best wel langquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral heel heftig. Qua duur denk ik redelijk gemiddeld voor een eerste. Om 1:50 braken mijn vliezen, om 20:28 is ze geboren.
Het voelde ook best langquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, 18 uur vind ik toch best wel lang
heuj, gefeliciteerd met mini (Mila)!quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
16 seconden na haar post, had je kunnen zienquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Heuj
heeft @:TheGirlNextDoor er al wat uitgepoept?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is even wennen en soms lastig of vermoeiend maar als er dan vervolgens zo'n tevreden baby in je armen of op je borst ligt dan besef je je dat het het allemaal waard isquote:Op woensdag 10 november 2021 13:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
en bevalt het een beetje?
Das goed om te horen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is even wennen en soms lastig of vermoeiend maar als er dan vervolgens zo'n tevreden baby in je armen of op je borst ligt dan besef je je dat het het allemaal waard is
Beter gevoel is er nietquote:Op woensdag 10 november 2021 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is even wennen en soms lastig of vermoeiend maar als er dan vervolgens zo'n tevreden baby in je armen of op je borst ligt dan besef je je dat het het allemaal waard is
ik was nog bezig met mijn postquote:Op woensdag 10 november 2021 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heuj, gefeliciteerd met mini (Mila)!![]()
![]()
[..]
16 seconden na haar post, had je kunnen zien
ah, okequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het voelde ook best langMaar tussen de 12 en 24 uur is voor een eerste kind gemiddeld, als ik het goed heb onthouden
Gefeliciteerd! Hoe gaat het nu, kun je wennen aan het mama zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het mama zijn voelt heel natuurlijk, alsof het altijd al zo is geweest. Mila doet het ontzettend goed, hele tevreden babyquote:Op zondag 14 november 2021 11:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe gaat het nu, kun je wennen aan het mama zijn?
quote:Op zondag 14 november 2021 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het mama zijn voelt heel natuurlijk, alsof het altijd al zo is geweest. Mila doet het ontzettend goed, hele tevreden baby
gelukkig maar.quote:Op maandag 15 november 2021 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is een lieve, trotse papa
Valt (nog) mee. Ze is een vrij rustige baby, huilt niet snel. Papa is een nachtdier dus die doet de nachten omdat ie dan toch wakker is. Ik ben juist een ochtendmens, dus ik doe ochtenden. Zo kunnen we allebei toch redelijk slapen.quote:Op maandag 15 november 2021 11:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
gelukkig maar.
Nog geen zware nachten?
aha, mooi verdeeld zo, succes en veel plezier met de kleine.quote:Op maandag 15 november 2021 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt (nog) mee. Ze is een vrij rustige baby, huilt niet snel. Papa is een nachtdier dus die doet de nachten omdat ie dan toch wakker is. Ik ben juist een ochtendmens, dus ik doe ochtenden. Zo kunnen we allebei toch redelijk slapen.
Nee, ik voel me vernederdquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
Goede middag luitjes uit den tukker land.![]()
![]()
![]()
Iedereen heelhuids de sint overleefd?![]()
vinger in de bibs gehad?quote:
Dikjequote:
De hele mijter.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel overdwars hoop ik? Als eenen eckten baasch?
Nee nee, dat doen alleen de pussies die nog niks gewend zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
denk eerst dubbel gevouwen zodat na in brengen deze kan uitklappen.
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 8 december 2021 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel overdwars hoop ik? Als eenen eckten baasch?
quote:
quote:
vroegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 07:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent er vroeg (of nog laat) bij Remco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroegDat doe je netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lag er +/- 3:00 in en zat voor 7:00 alweer Bumba te kijken
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doe je netjesik lag er +/- 3:00 in en zat voor 7:00 alweer Bumba te kijken
gaat z'n gangetje: papa en mama werken, kinderen naar school / opvang / BSO / opa&omaquote:
Nee inderdaad, hoewel we wel weer de winkels in kunnen al dan niet met een muilkorf op.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje: papa en mama werken, kinderen naar school / opvang / BSO / opa&omaverder weinig bijzonders, er is nog niet veel open om naartoe te gaan en buiten is het ook niet denderend met dit weer...
quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
Wat een rust hier, waar zijn de tukkers gebleven?
Heb ik gezien, en nee ik was het nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie van jullie was het?
NWS / Brandweer bevrijdt man van penisring
niet liegen papaquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik gezien, en nee ik was het niet
Aangezien het iemand uit Almelo betreft, verdenk ik Marko ervan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik gezien, en nee ik was het niet
Hoi moppiequote:
Markoooquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aangezien het iemand uit Almelo betreft, verdenk ik Marko ervan.
Ik las het gisteren ook inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie van jullie was het?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie van jullie was het?
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar was wel om door een ringetje te halen.
quote:
Zo slecht dat ze leuk zijnquote:
Uiteraard welquote:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
....heb er nog steeds last van ookJij woont helemaal niet in AlmeloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of ik heb iets gemist
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Goed puntquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij woont helemaal niet in Almelo![]()
of ik heb iets gemist![]()
Hier op FOK!? Of algemeen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
worden jullie ook dood gegooid met reclame van de hornbach?
Wel bij meer sitesquote:
Ik krijg hier bij FOK! vooral advertenties over HBO MAX. Geen Hornbach. Maar misschien heb je onlangs iets bouwmarktgerelateerds gegoogled. Dan krijg je datquote:
Überhaupt al die verdraaid irritante reclames bij een heleboel apps en youtube etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
worden jullie ook dood gegooid met reclame van de hornbach?
Hierquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
Wat een rust hier, waar zijn de tukkers gebleven?
Hoe ist met het kleine hummeltje?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik rook wel wat, maar ben niet uitgerookt.
Maar woon natuurlijk ook net niet Randstad
Goed! Groeit veel te hardquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe ist met het kleine hummeltje?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed! Groeit veel te hard![]()
Ze kan al rollen en ze brabbelt echt enorm veel, kleine kletsmajoorHele vrolijke dame, geeft heel duidelijk aan wat ze wil en vooral wat ze niet wil en ze huilt echt alleen als ze honger heeft of moe is (maar hé, dat doen wij volwassenen ook toch?
).
Hoe is het met jou dan?
Oja, Odinquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Same old same old, beetje thuiszitten enzo, en valkparkietje Odin is nog steeds enorm knuffelig en aanhankelijk
Vooral op m'n schouder en borstkas ja, bij het laatste doet 'ie altijd helemaal z'n koppie naar achteren zodat hij naar me omhoog kan kijken en aan mijn baard kan knabbelenquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, OdinZit 'ie constant op je schouder?
Dat deed de onze altijd, vooral bij m'n moeder.
Ah zo schattigquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooral op m'n schouder en borstkas ja, bij het laatste doet 'ie altijd helemaal z'n koppie naar achteren zodat hij naar me omhoog kan kijken en aan mijn baard kan knabbelen
Ik ben van na jouw tijdquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Serieus lang geleden; en als ik het een beetje teruglees, hoeveel oldskool tukkers zijn er nog?
Wouter!quote:
Ball'nschopperquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Serieus lang geleden; en als ik het een beetje teruglees, hoeveel oldskool tukkers zijn er nog?
Woon je nog in A-town?quote:
Sander was 't toch?quote:
nog steedsquote:
quote:
Prima; ik dacht fok weer eens aan te slingeren om te kijken of dit topic nog leefde.quote:
ja prima. ik zit een beetje ouderwets muziek te luisteren. Dat heb ik al een tijdje niet gedaan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Prima; ik dacht fok weer eens aan te slingeren om te kijken of dit topic nog leefde.
Hoe is het daar?
Bullit for my valentine?quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja prima. ik zit een beetje ouderwets muziek te luisteren. Dat heb ik al een tijdje niet gedaan.
quote:
HMH 2008quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]nee
momenteel album van slipknot. net is rammstein ook al langs geweest
daar ben ik nog nooit geweest. En slipknot heb ik ook nog nooit live gezienquote:
ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest. En slipknot heb ik ook nog nooit live gezien
met een beetje geluk ga ik in november naar ziggo dome voor nightwish
Nee johquote:
Ik was vandaag in Bornequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee johWoon alweer zo'n 9 jaar in Borne.
quote:
Ik wel een keertje om NIN te zien. Trent had er niet echt zin in, maar heb wel lol gehad met wat leipe Volendammers, dat was dan wel weer mooiquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest. En slipknot heb ik ook nog nooit live gezien
met een beetje geluk ga ik in november naar ziggo dome voor nightwish
genoeg over je zelf en hoe is het met je dochtertje?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze kan al rollen en ze brabbelt echt enorm veel, kleine kletsmajoorHele vrolijke dame, geeft heel duidelijk aan wat ze wil en vooral wat ze niet wil en ze huilt echt alleen als ze honger heeft of moe is (maar hé, dat doen wij volwassenen ook toch?
).
Hoe is het met jou dan?
quote:Op maandag 25 april 2022 10:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
genoeg over je zelf en hoe is het met je dochtertje?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik groei zelf niet zo hard meer hoorquote:Op maandag 25 april 2022 10:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
genoeg over je zelf en hoe is het met je dochtertje?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 april 2022 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik groei zelf niet zo hard meer hoor
Vandaag wel ok geloof ik. Heb net een berg stof uit mijn slaapkamer gehaald. Probeer rustig aan te doen maar dat vind ik wel lastig. Hoe is het met jou en mini?quote:
Fijn dat het vandaag wel oké gaat. Ik snap wel dat rustig aandoen lastig is, zeker als je normaal zo'n wervelwind bentquote:Op maandag 23 mei 2022 13:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vandaag wel ok geloof ik. Heb net een berg stof uit mijn slaapkamer gehaald. Probeer rustig aan te doen maar dat vind ik wel lastig. Hoe is het met jou en mini?
Oef dan gaat ze wel echt heel rap! Was jij ook zo snel?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat het vandaag wel oké gaat. Ik snap wel dat rustig aandoen lastig is, zeker als je normaal zo'n wervelwind bent![]()
Met mij en mini gaat het opzich wel goed. Ze gaat momenteel echt veel te snel qua ontwikkelen (ze kan ineens tijgeren en zelfs al een beetje kruipen, gaat zelf zitten, gister trok ze zichzelf zelfs ineens op om te staan) en ze heeft nu last van dr tandvlees, dus ik verwacht ergens in de komende weken de eerste tandjes. Dit brengt wat moeilijke nachten met zich mee, maar gelukkig hebben we nu even vakantie, dus zodra ik dr naar de opvang heb gebracht duik ik nog even terug m'n bed in
Hallo kleine meid!quote:
Ik was inderdaad ook best wel snel, maar volgens mij gaat zij sneller dan ik ging. Is ook wel een beetje meisjeseigen om sneller te gaan heb ik begrepen.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oef dan gaat ze wel echt heel rap! Was jij ook zo snel?
Kalmpjes, jij?quote:
Sowieso zijn meisjes sneller. Met alles. Groeispurt, volwassen worden.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was inderdaad ook best wel snel, maar volgens mij gaat zij sneller dan ik ging. Is ook wel een beetje meisjeseigen om sneller te gaan heb ik begrepen.
Haha, true.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sowieso zijn meisjes sneller. Met alles. Groeispurt, volwassen worden.
Mijn nichtje is nu 1,5 en zij zegt nu sinds kort mijn naam. Is inderdaad heel bijzonder hoe snel dat opgroeien gaat in de eerste fase.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, true.
Maar ze mag echt nog wel een beetje baby blijven. Zeg dat ook heel vaak tegen haar. Tijd gaat al zo snel
Tjah, je moet ook nooit te volwassen worden, anders takel je af denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sowieso zijn meisjes sneller. Met alles. Groeispurt, volwassen worden.
Daarom blijf ik eeuwig puberquote:Op maandag 23 mei 2022 14:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Tjah, je moet ook nooit te volwassen worden, anders takel je af denk ik.![]()
![]()
![]()
Dus gewoon altijd beetje kinds blijven hoe oud je ook bent,
Nouja heb vaak echt het gevoel dat ik maar wat doe. Alleen alsquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja heb vaak echt het gevoel dat ik maar wat doe. Alleen als
Ik een huishoudelijk apparaat gekocht heb waar ik blij mee ben denk ik: goh je bent toch wel
een beetje volwassen, soms.
Ik had een tijdje geleden gesteggel met een (oude) stofzuiger, ding was op sterven na dood, en omdat het rond m'n verjaardag was boden mijn ouders aan om een nieuwe voor me te kopen. Ik voelde me als een kind dat op Sinterklaasavond een pakketje uit mocht pakken. Ook gewoon op de grond zitten en allesquote:Op maandag 23 mei 2022 14:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja heb vaak echt het gevoel dat ik maar wat doe. Alleen als
Ik een huishoudelijk apparaat gekocht heb waar ik blij mee ben denk ik: goh je bent toch wel
een beetje volwassen, soms.
Heerlijk toch!quote:Op maandag 23 mei 2022 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden gesteggel met een (oude) stofzuiger, ding was op sterven na dood, en omdat het rond m'n verjaardag was boden mijn ouders aan om een nieuwe voor me te kopen. Ik voelde me als een kind dat op Sinterklaasavond een pakketje uit mocht pakken. Ook gewoon op de grond zitten en alles
Denk persoonlijk dat je als kind een stuk gelukkiger opgroeit met ouders die nog een beetje levensvreugde hebbenquote:Op maandag 23 mei 2022 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht altijd dat je echt volwassen werd zodra je kinderen had. Have I ever been so wrong
Dit soort kinderlijkheidquote:Op maandag 23 mei 2022 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden gesteggel met een (oude) stofzuiger, ding was op sterven na dood, en omdat het rond m'n verjaardag was boden mijn ouders aan om een nieuwe voor me te kopen. Ik voelde me als een kind dat op Sinterklaasavond een pakketje uit mocht pakken. Ook gewoon op de grond zitten en alles
Echt hčquote:Op maandag 23 mei 2022 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht altijd dat je echt volwassen werd zodra je kinderen had. Have I ever been so wrong
;iquote:
En dan weer een topic volmaken in 30 minuten?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poahh, nog even en de hele gang is er weer
Gewoon even taggen ja toch niet dan?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poahh, nog even en de hele gang is er weer
Daar zijn we denk ik niet meer jong en fris genoeg voorquote:Op maandag 23 mei 2022 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan weer een topic volmaken in 30 minuten?
Weetzelluf chickiequote:
Goed puntquote:Op maandag 23 mei 2022 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar zijn we denk ik niet meer jong en fris genoeg voor
13 minutenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan weer een topic volmaken in 30 minuten?
quote:
Framboos. Je kan me helemaal opeten, zonder questionable schil.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ben je dan meer framboos of kiwi?
Da's wel ruigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Framboos. Je kan me helemaal opeten, zonder questionable schil.
"De Ruige Frambozen" klinkt wel als een ideale NLse bandquote:
Maar als je pech hebt wel van die viezige pitjesquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Framboos. Je kan me helemaal opeten, zonder questionable schil.
Opzichquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"De Ruige Frambozen" klinkt wel als een ideale NLse band
Ik heb geen vieze pitjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar als je pech hebt wel van die viezige pitjes
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds wel een beetje ruig.
Niet allemaal, maar een aantal van ons welquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:51 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie je inmiddels allemaal voortgeplant?
@Drizzt_DoUrden niet, gok ik zomaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar een aantal van ons wel
* ReMcOrE welquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar een aantal van ons wel
quote:
quote:
Ja count me in. Geen kroost, niet in de planning ook. Ooit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]Klopt, ik ben een van de weinigen hier zonder kroost.
Dat klinkt wel heel platquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:51 schreef Lonaa het volgende:
Hebben jullie je inmiddels allemaal voortgeplant?
;iquote:
De sukkeltjes zijn het leukstquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Van de straat.
Bruin, grote oren, kniehoog, beetje sukkeltje.
Ik weet wel zeker dat de makers van Southpark fan zijn van Adams z'n boeken jaquote:
Don't forget to bring a towel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Neuh, ben al vroeg genoeg wakker door m'n wekker van 2,5 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier nog mensen die dauwtrappen?
quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neuh, ben al vroeg genoeg wakker door m'n wekker van 2,5 jaar
Da's nog een best rondje welquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was 6 uur wakker (door de natuurlijke wekker van 2), maar ben pas iets over 1 gaan fietsen
rondje van 30km, terrasje gedaan onderweg, prima
voor ons doen niet, waren 'maar' kleine 3 uur van huisquote:
Ben je nog weggeweest? Ben zelf vorige week een lang weekend naar Oostenrijk geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
weekje vakantie achter de rug, maandag weer pokkel'n voor de baas
zeker, van vrijdag t/m vrijdag naar De Zandstuve (in Rheeze, bij Hardenberg); mooie kindercampingquote:Op zaterdag 18 juni 2022 07:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je nog weggeweest? Ben zelf vorige week een lang weekend naar Oostenrijk geweest
Ahh, nicequote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, van vrijdag t/m vrijdag naar De Zandstuve (in Rheeze, bij Hardenberg); mooie kindercamping
nog bedanktquote:Op zondag 19 juni 2022 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijne Vaderdag aan alle papa's in dit topic
Nou, inderdaad. Alle Tukkers hebben ineens een leven ofzo?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog bedankt![]()
't is wel een beetje rustig hier
ja, verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Alle Tukkers hebben ineens een leven ofzo?
Het ergste is nog dat ik weet dat je serieus bentquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, verschrikkelijk
werken en kinderen gaat een hoop tijd in zitten. Zowat geen tijd om een maîtresse te zoeken en te onderhouden
hahaquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik weet dat je serieus bent![]()
Ik heb 1 kind en vind het behoorlijk drukIk vraag me echt af hoe mensen tot de beslissing komen voor een tweede te gaan als ze zo druk zijn en slecht slapen. Ik wil het wel, maar zou het nu echt niet trekken
Oh echtquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
![]()
bij ons is nr 3 op komst
Ze sliepen allebei wel redelijk snel door, dus wij hebben niet heel lang 's nachts wakker gelegen van de kinderen. En ik hoef niet elke nacht 8 uur te slapen.
op de "kobus" camping geweest dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, van vrijdag t/m vrijdag naar De Zandstuve (in Rheeze, bij Hardenberg); mooie kindercamping
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
![]()
bij ons is nr 3 op komst
Ze sliepen allebei wel redelijk snel door, dus wij hebben niet heel lang 's nachts wakker gelegen van de kinderen. En ik hoef niet elke nacht 8 uur te slapen.
jazeker, Cobus de uilquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
op de "kobus" camping geweest dus.
1 van mijn broers ook aantal keer geweest met het gezin.
dank jequote:Op donderdag 30 juni 2022 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh echtGefeliciteerd!
![]()
Nou ja, mijn dochter slaapt ook wel door, maar vind haar daarnaast wel pittigZe is erg druk en vraagt dus veel energie. Als ze om 7 uur weer in bed ligt ben ik altijd wel even blij.
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en gefeliciteerd Wouter!![]()
* ReMcOrE houdt het bij 2![]()
ja, hoe moest ik dat anders zeggen dan?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijf het mooi vinden, dat oude bericht van je. "Zo, ik ben vader geworden"
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijf het mooi vinden, dat oude bericht van je. "Zo, ik ben vader geworden"
Ja, da's ook een goeiequote:Op donderdag 30 juni 2022 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, hoe moest ik dat anders zeggen dan?
Het mooie was dat je er voorheen helemaal niks over had gezegd dat je een gezinnetje wilde stichten, dus dat bericht kwam echt uit het nietsquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Je had het op zijn minst met ons kunnen bespreken en om onze zegen kunnen vragenquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is ooit voorbij gekomen:quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het mooie was dat je er voorheen helemaal niks over had gezegd dat je een gezinnetje wilde stichten, dus dat bericht kwam echt uit het niets
heb geen zin om verder terug te zoeken in die onzinquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je had het op zijn minst met ons kunnen bespreken en om onze zegen kunnen vragen
volgens mij wist jij er vanquote:
Was ookquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
volgens mij wist jij er van
correct. 2 augustus wordt deze verwacht.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:39 schreef Senn88 het volgende:
Maar nummer drie is dus ook al onderweg, onze fokdekhengst
Al snel! Gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
correct. 2 augustus wordt deze verwacht.
ja, dat duurt niet lang meer. Bedankt,quote:
Nee, ik heb al een zoon en een dochter.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je hebt twee zoons toch, Ruler? Wordt dit de derde kleine Ruler, of heb je nu een meisje gemaakt?
Omg voor onderdelen zegt hijquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een zoon en een dochter.
Nu nog eentje voor de onderdelen.
Ah, ik dacht dat iedereen hier alleen maar zoons had gemaaktquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:
ja, die 2e valt nog wel eensquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat iedereen hier alleen maar zoons had gemaakt![]()
En eentje voor de onderdelen
Dan maar hopen dat drie beter in elkaar zit. Ik ben ook nummer drie en de kneus van de familie..quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, die 2e valt nog wel eens
vanmorgen nog van de trap![]()
eigenwijs ding
kneus van de familie?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat drie beter in elkaar zit. Ik ben ook nummer drie en de kneus van de familie..
Hahahaquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, die 2e valt nog wel eens
vanmorgen nog van de trap![]()
eigenwijs ding
zo oud is die van jou toch nog niet? Alexis is gister 2 geworden. stuntelaartje.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Die van mij valt ook constant, maar dat hoort bij de fase
Bijna 8 maanden. Maar staat al overal tegenaan. Probeert ook van punt naar punt te lopen (terwijl ze zich vasthoudt aan alles, ook dat wat niet stabiel is). Ze gaat veel te snelquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo oud is die van jou toch nog niet? Alexis is gister 2 geworden. stuntelaartje.
haha, dat klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijna 8 maanden. Maar staat al overal tegenaan. Probeert ook van punt naar punt te lopen (terwijl ze zich vasthoudt aan alles, ook dat wat niet stabiel is). Ze gaat veel te snel
bedanktquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en nog gefeliciteerd met haar verjaardag!
Ja, dat hoor ik vaker van mannen, dat ze dat kleine maar niks vinden. Mijn vriend kan eigenlijk ook niet wachten tot onze dochter kan praten en lopen, dan is ze gelijk een stukje minder afhankelijk. Maar ik kan wel genieten van dat kleine hummeltje, lekker knuffelen en op schoot in slaap vallen enzoquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha, dat klinkt herkenbaar
maar dat is toch mooi. Olivier kan al een boor inspannen in de boormachine. Hij heeft gelukkig een eigen werkbank, dus laat 'm maar boren. Dat vind ik veel mooier dan dat hele kleine.
Dan kan zij dus ook wel lekker slapen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze is alleen zo ontzettend druk. Kost echt veel energie
Ze slaapt opzich wel door 's nachts, dus dat wel. Overdag vind ik de dutjes maar matig. Steeds max. 45 minuten ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dan kan zij dus ook wel lekker slapen?
oja, das dan wel minder ja. kun je beter hebben dat ze minder momenten heeft, maar dan langer.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze slaapt opzich wel door 's nachts, dus dat wel. Overdag vind ik de dutjes maar matig. Steeds max. 45 minuten ofzo
We hebben al vanalles geprobeerd, met minder slaapjes, langer wakkerhouden, meer uitputten. Maar het werkt allemaal nietquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oja, das dan wel minder ja. kun je beter hebben dat ze minder momenten heeft, maar dan langer.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Scheutje jenever door de melkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben al vanalles geprobeerd, met minder slaapjes, langer wakkerhouden, meer uitputten. Maar het werkt allemaal nietAlleen op de opvang slaapt ze braaf ruim anderhalf uur per dutje. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen
ja, zoiets was bij ons een tijdje terug ook. De oudste deed overal een middagdutje, behalve bij ons. En bij ons was hij dus met het avondeten vervelend.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben al vanalles geprobeerd, met minder slaapjes, langer wakkerhouden, meer uitputten. Maar het werkt allemaal nietAlleen op de opvang slaapt ze braaf ruim anderhalf uur per dutje. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen
Ze slaapt nu gewoon al meer dan een uur en een kwartier. Thuis. Ochtenddutje. Huhquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, zoiets was bij ons een tijdje terug ook. De oudste deed overal een middagdutje, behalve bij ons. En bij ons was hij dus met het avondeten vervelend.
mirakelsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze slaapt nu gewoon al meer dan een uur en een kwartier. Thuis. Ochtenddutje. Huh
Ik moet hier vaker klagen over hoe slecht ze overdag slaapt, blijkbaarquote:
Sinds wanneer heb je een mini-nath?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
).
Hoe is het met jou dan?
Jij gaat ook hardquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Sinds november 2021quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een mini-nath?![]()
Volgens mij heb ik een hoop gemist.
tja, als er 5 jaar tussen zit, dan duurt het wel heel lang voor de onderdelen passend zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een mini-nath?![]()
Volgens mij heb ik een hoop gemist.
[..]
Jij gaat ook hardVoor de onderdelen
;iquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja, als er 5 jaar tussen zit, dan duurt het wel heel lang voor de onderdelen passend zijn
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
en bier.
de beugels zijn op.
en dat is een goed teken, want die waren zowat over datum
tja, laatste tijd veel tapbier gehad, dan blijven de flesjes staanquote:
Ooh noh, ik schrok alquote:Op zondag 3 juli 2022 11:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja, laatste tijd veel tapbier gehad, dan blijven de flesjes staan
Was je ook in Goor? Vandaar dat we afgelopen Schoolfeest 58.000 liter doorheen gejaagd hebbenquote:Op zondag 3 juli 2022 11:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja, laatste tijd veel tapbier gehad, dan blijven de flesjes staan
vrijdagavond ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was je ook in Goor? Vandaar dat we afgelopen Schoolfeest 58.000 liter doorheen gejaagd hebben
euhh? iets van: Ik heb een kleine?quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Lekker papa en mama stangen denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |