Bedankt dat je er was, en tot volgende week?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:02 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het voor gezien. Was zoals altijd weer gezellig![]()
Nu al, het is pas 22.00 uur?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:02 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het voor gezien. Was zoals altijd weer gezellig![]()
Dan vier ik mijn verjaardag, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Bedankt dat je er was, en tot volgende week?
Alvast gefeliciteerd dan, en tot snel!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan vier ik mijn verjaardag, dus ik denk het niet
Bedankt, en tot snel!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik kruip ook onder de wol. Fijne avond nog
Jaquote:
Dan lopen wel elkaar misschien net misquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Volgende week ben ik op reis, dus dan sowieso niet. De week erop vier ik mijn verjaardag dus dan ook niet. Helaas. Zie jullie zo snel mogelijk weer een keer. En NF seizoen begint ook al bijna met de Estland kwartfinales, komt vast snel goed
In Nederland was dat ook elke keer als er maar 1 of 2 puntjes ergens zaten voor Jeanguquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Dat een thuispubliek juicht bij hoge puntenaantallen kan ik begrijpen. De boe's als ze geen punten krijgen daarentegen...
Thanks, jij ook!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan lopen wel elkaar misschien net mis
Alvast van harte!
Eerlijk gezegd ben ik ook maar met een half oog aan het kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben een beetje moe na een hectische dag dus sorry als ik soms niet oplet
Als ze Anti Social Media of Leonora hadden gestuurd had het publiek echt niet zo gereageerdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik ook maar met een half oog aan het kijken.
In ieder geval gun ik het Denemarken niet, als ik dat publiek zo hoor.
da's waar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ze Anti Social Media of Leonora hadden gestuurd had het publiek echt niet zo gereageerd
Van de Portugezen die in Frankrijk wonen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:33 schreef NailQueen het volgende:
Waar kwamen de 12 punten van Frankrijk naar Portugal vandaan?
Met uitzondering van de big 4. Maar het huidige systeem is veel beter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:36 schreef Sableheart het volgende:
Oef. Slechts 15 landen mogen terugkomen? Dan liever het huidige systeem van halve finales.
Ja, het ziet er dus naar uit dat Letland niet zich niet gaat plaatsen voor 2002...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:36 schreef Sableheart het volgende:
Oef. Slechts 15 landen mogen terugkomen? Dan liever het huidige systeem van halve finales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |