quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt niet alles gezien maar ik denk dat er 1 nummer wel hoog in je lijst komt.Dit is wel iets wat ik kan waarderen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat leuk dat je toch een beetje "richting" aan m'n muzieksmaak kan geven. Ik vind dat zelf altijd maar een beetje een allegaartje van allerlei verschillende stijlen. Ben wel benieuwd hoe jij dan wist dat dit binnen mijn straatje zou passen![]()
Je houdt wel van indie rock. Dat was eigelijk de enige aanwijzing.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is wel iets wat ik kan waarderen ja![]()
Wat leuk dat je toch een beetje "richting" aan m'n muzieksmaak kan geven. Ik vind dat zelf altijd maar een beetje een allegaartje van allerlei verschillende stijlen. Ben wel benieuwd hoe jij dan wist dat dit binnen mijn straatje zou passen
late 90'squote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Was dit de shit in 2001 ja? Ik zou denken in de vroege 90s lol
Barbie girl kwam uit in 1997. Da's nog recent genoeg in 2001.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Was dit de shit in 2001 ja? Ik zou denken in de vroege 90s lol
Oooh ja het indie rock gedeelte klopt zekerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je houdt wel van een indie rock. Dat was eigelijk de enige aanwijzing.
#winningquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga me nu toch afvragen wat als Aqua gewoon had meegedaan?
Dat vragen ze in 2021 ook af met Davina Michelle en Sweet Sweet Water.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Zou een verbetering zijn, als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Dan hangt het er van af of ze een goed nummer hadden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Vind ik eerlijk gezegd nogal overdrevenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat vragen ze in 2021 ook af met Davina Michelle en Sweet Sweet Water.
Vanuit ons gezien wel ja maar veel buitenlandse fans hebben wel een beetje dat idee volgens mij van wat ik zo links en rechts online las.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd nogal overdreven
Voor de meeste landen wel. 3 hadden een jury en 3 een 50-50 verdeling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |