Ik heb Duitsland inderdaad ook boven Estland.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk pas mee sinds VK hèDan is alleen Slovenië beter dan deze imo. Duitsland was oké maar niet helemaal mijn ding
Dan zijn we al met z`n vieren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond Slovenië net eigenlijk beter dan dit
Ik sluit me aan bij deze knokploegquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Owee als er bij Griekenland een cut komt. Dan is het niet te best!
Ga je dan rellenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Owee als er bij Griekenland een cut komt. Dan is het niet te best!
Oh, het is echt dezelfdequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:36 schreef usagi414 het volgende:
Helena had hier in 2005 wel mee mogen winnenVoor mij is dit beter dan "My number one"
Dit is precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:37 schreef Sableheart het volgende:
Tot hij begon te zingen was het een leuk nummer.
Ik dacht dat die eerdere post een grap wasquote:
Als laatste, catchy, feelgood, en niet diezelfde backbeat. En ze kijken wat vrolijker dan Helena net.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit echt een draak van een nummer. Ik snap niet dat dit 2de is geworden
Je hebt niet alles gezien maar ik denk dat er 1 nummer wel hoog in je lijst komt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:35 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja laat ik het er maar op houden dat dit geen tijden zouden zijn waarin ik fan zou kunnen worden van het Songfestival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Goede selectie. Deen dat ik nog een paar van Portugal/IJsland/Bosnië er nog in zou zetten, waarschijnlijk ten koste van Denemarken/Ierland/Estland.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:40 schreef Sableheart het volgende:
12 Slovenie
10 Griekenland
8 Ierland
7 Rusland
6 Turkije
5 Duitsland
4 Frankrijk
3 Spanje
2 Denemarken
1 Estland
Maar alleen de eerste twee zijn de moeite waard. Erg matige editie.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt niet alles gezien maar ik denk dat er 1 nummer wel hoog in je lijst komt.Ik ga deze even terugluisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |