Ik heb Vertessen een kuise foto gestuurd en de belofte gemaakt om een spannende te sturen als ze vanavond winnen.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer. Misschien kun je nu vast een paar spelers op scherp zetten?
Ik kan ook pas de tweede helft inschakelen, helaas.
Tja. Dat wordt bidden. Geen lekkere tijden om PSV-fan te zijn, je moet kunnen incasserenquote:
Propper is niet mee naar Monaco lieverd.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een slechte opstelling zeg..
Waarom geen ginkel of proper?
Pröpper is helemaal niet meegereisd toch?quote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ben druk geweest met verhuizen afgelopen week, ik volg mijn club dus even niet op de voet.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Propper is niet mee naar Monaco lieverd.
Ah, dat moet ook gebeuren. Hoop dat het gelukt is.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben druk geweest met verhuizen afgelopen week, ik volg mijn club dus even niet op de voet.
Is die ook al blessa?
Ja uit die hoek moet het wel komen idd.quote:
Omdat wündertrainerquote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaat sowieso van blessure naar blessure, geloof ik.. vond het eigenlijk een hele goede transfer van PSV (zeker gezien de transfersom) en had verwacht dat hij moeiteloos mee zou draaien in de basis, maar het gaat toch iets anders voorlopig..quote:Op donderdag 4 november 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, dat moet ook gebeuren. Hoop dat het gelukt is.
Ik heb liever dat je geblesseerd zegt maar hij heeft een enkelblessure. Licht dacht ik.
Dit wordt 5-0.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:50 schreef Perrin het volgende:
Wordt dit een 5-3-2 of meer een 3-5-2?
4-1-2-1-1-1denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:50 schreef Perrin het volgende:
Wordt dit een 5-3-2 of meer een 3-5-2?
Ik gooi er een extra biertje in en hoop er het beste van. Zal wel weer facepalmen worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco met 2.1 odds, mocht iemand gratis geld willen verdienen.
Dit gaat een pijnlijke avond worden ben ik bang
Lange_Lans > Roger ?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vanavond een groot deel van de wedstrijd niet kan zien. (ik moet mijn voetbalteam training geven.)
Het is maar en spelletje.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja. Dat wordt bidden. Geen lekkere tijden om PSV-fan te zijn, je moet kunnen incasseren
Het wentquote:Op donderdag 4 november 2021 18:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Succes vrinden, met deze zware zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |