Maakt niet uit. Banter over en weer hoort erbijquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:36 schreef Intint het volgende:
[..]
Je snapt dat je dan vooral aan het lachen bent om je eigen projectie?
Wist je dat hij het winnende doelpunt in de WK-finale van 2014 scoorde?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
Götze nog ziek lees ik, dat project lijkt ook niet echt te slagen.
Je kan Götze inmiddels wel vergelijken met Charisteas he?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:06 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wist je dat hij het winnende doelpunt in de WK-finale van 2014 scoorde?
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
''Staan gewoon 2e''
Eindelijk zegt die Been iets zinnigs
Tja, zolang je maar wint is het ok.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.
Nu ben ik geen fan van Drommel, maar hem de schuld geven van het aantal tegengoals is wel een beetje als de plastisch eendjes op de kermis uitkafferen omdat ze niet wegvliegen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.
heb je dat stukje gekeken? Dat reddings% is toch heel laag maar dat PSV zo lek als een mandje is verder klopt welquote:Op woensdag 3 november 2021 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu ben ik geen fan van Drommel, maar hem de schuld geven van het aantal tegengoals is wel een beetje als de plastisch eendjes op de kermis uitkafferen omdat ze niet wegvliegen.
Ja, maar dat reddingspercentage zegt ook niet alles. Of jij een bal redt die vanuit een moeilijke hoek van x-afstand wordt geschoten omdat je verdediging goed staat, of dat vanaf die zelfde afstand op een counter wordt gepasseerd omdat de aanvallers van de tegenstander uit drie opties kunnen kiezen is nog wel een verschil.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je dat stukje gekeken? Dat reddings% is toch heel laag maar dat PSV zo lek als een mandje is verder klopt wel
Was z'n moeder blij mee. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is wel weer zo dat elk schot op doel tegen PSV er in vliegtWas vorig jaar met Mvogo ook al zo, die had ook altijd een schoon shirtje aan het einde van de wedstrijd
Altijd maar zeiken he op ons psvquote:Op woensdag 3 november 2021 17:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja, zolang je maar wint is het ok.
Ze vinden altijd wel iets om te kunnen zeiken op PSV.. zei het laatst nog nadat ze er achter kwamen dat Sangare beter was dan dat ze deden voorkomen en hun fout moesten toegeven.
Ongelofelijk jongequote:Op donderdag 4 november 2021 00:37 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Altijd maar zeiken he op ons psv
Ik stel het heel erg op prijs dat je dat even laat weten.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vanavond een groot deel van de wedstrijd niet kan zien. (ik moet mijn voetbalteam training geven.)
Zouden meer mensen moeten doen hè.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel het heel erg op prijs dat je dat even laat weten.
Jammer. Misschien kun je nu vast een paar spelers op scherp zetten?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vanavond een groot deel van de wedstrijd niet kan zien. (ik moet mijn voetbalteam training geven.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |