Duurde te langquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef dud0r het volgende:
Dat duurde veel te lang. ik was ook al een nieuwe aan het openen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
@:greysbones was te druk met haar zwepen invetten om een nieuw topic aan te maken
Zie je wel dat vrouwen niet kunnen multitaskenquote:
kijk ook nog tvquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat vrouwen niet kunnen multitasken
echt he. de enige keer dat ze dat kunnen is tijdens de seks. dan kunnen ze ineens de boodschappenlijst opstellenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat vrouwen niet kunnen multitasken
niet alleen datquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he. de enige keer dat ze dat kunnen is tijdens de seks. dan kunnen ze ineens de boodschappenlijst opstellen
ik had er onder andere bij moeten zettenquote:
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
@:DerRabbit
jij hebt wat uit te leggen
@:Littlerabbit
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
misschien moeten we @:muis ook maar even vragen hoe het zit
Jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
misschien moeten we @:muis ook maar even vragen hoe het zit
@DerRabbitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
7 posts en laatste bezoek nooit.
denk niet dat we antwoord gaan krijgen
Hij moet z'n onwettige kinderen erkennen!quote:
Nimmer!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij moet z'n onwettige kinderen erkennen!
Laat die natte er alsjeblieft buitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer!
anders halen we vochtig poesje erbij!
@:nattekat
Ah dat verklaart.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
er zwerven allemaal vaderloze rabbitjes op FOK
oke okequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat die natte er alsjeblieft buiten
Te laatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat die natte er alsjeblieft buiten
Zeker! Helaas is mijn advies niet overgenomen om bij de inschrijving BRP ook automatisch meteen een FOK! account aan te maken, das dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke
we halen @:noodgang erbij dan kan hij gelijk al die kinderen registreren
Ging zeker teveel werk in zitten om dat te doenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Helaas is mijn advies niet overgenomen om bij de inschrijving BRP ook automatisch meteen een FOK! account aan te maken, das dan wel weer jammer
Iets met AVG enzo, gezeik altijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging zeker teveel werk in zitten om dat te doen
Bureaucratisch geneuzelquote:
Het is je vergeven omdat je jezelf hebt opgeofferd om een weekendje op muis te passen zodat ik mijn welverdiende rust kan pakken dit weekendquote:
Ik heb wat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is je vergeven omdat je jezelf hebt opgeofferd om een weekendje op muis te passen zodat ik mijn welverdiende rust kan pakken dit weekend
Als die muis de hele tijd aan het piepen is om niets en constant alles aan het op vreten is weet je dat mijn muis gearriveerd isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wat?
Oww daarom liep er hier een muis
klinkt wel als een vrouwquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die muis de hele tijd aan het piepen is om niets en constant alles aan het op vreten is weet je dat mijn muis gearriveerd is
Het lijkt er angstvallig veel opquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het lijkt er angstvallig veel op
Aah nee deze schopte overal tegen aan en maakte nogal vreemde gebaren.. leek nogal seksueel gefrustreerd .. dus dat zal een mannelijke versie zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die muis de hele tijd aan het piepen is om niets en constant alles aan het op vreten is weet je dat mijn muis gearriveerd is
Jullie hebben toch een vreemd beeld van vrouwenquote:
blijkbaar kennen wij alleen de verkeerdequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een vreemd beeld van vrouwen
Van jou geloof ik datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
blijkbaar kennen wij alleen de verkeerde
Ik moet godverrrrr nog 2 uur langs de lijn staan vanmiddagquote:
ik heb vanochtend al een half uur gestaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet godverrrrr nog 2 uur langs de lijn staan vanmiddag
Kwart voor 3 wedstrijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vanochtend al een half uur gestaan.
vond ik wel weer genoeg.
lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwart voor 3 wedstrijd
En dan eerst 40 minuten rijden
En 3 kwartier van te voren aanwezig
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker hoor.
die kleine wilde graag dat papa kwam kijken dus ik kon niet blijven liggen
Hij kwam me heel trots vertellen hoeveel hij gewonnen had.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mannekes zijn vaak trots als papa langs de lijn staat! ❤
Aaahhhh❤❤❤❤quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kwam me heel trots vertellen hoeveel hij gewonnen had.
Slimquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:49 schreef dud0r het volgende:
![]()
Denk waarom is die was in de droger zo nat nog. Had ik gisteren de droger niet aangezet![]()
Opnieuw door de wasmachine
Dat hoop ik. Natte was gaat zo stinkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan gebeuren hè, issie wel extra schoon
Ja vies is dat inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Natte was gaat zo stinken
ik zet hem wel een paar jaar terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben maar vast begonnen met die loodzware klok te verzetten, iedere keer een klein stukje dan ben ik vast 'op tijd' klaar![]()
Nee niet nog een keer die ellende van afgelopen jaren hoor....quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zet hem wel een paar jaar terug
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben maar vast begonnen met die loodzware klok te verzetten, iedere keer een klein stukje dan ben ik vast 'op tijd' klaar![]()
Waat moet ie komen?quote:
Zo ver nogquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog drie meter naar links.....
Nog even doorzetten dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De beloning zal het waard zijn
quote:
Laatste metertje!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Beetje aanmoedigen helpt altijd welKlein stukje nog
Zo staat ie wel goed toch?quote:
Yeahhquote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom gauw knuffelen, heb je wel verdiend
Ja. Lag laat in bed.quote:
10 uurquote:
De wandklok hier staat op 11.10.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 uur
Nu staat de klok goed
Als we hem weer moeten verzetten staat hij niet goed
Op pakken en ergens anders neerzetten/hangen.. misschien helpt hetquote:
Of een uur achteruit draaien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op pakken en ergens anders neerzetten/hangen.. misschien helpt het
Dat was hier heel effectief inderdaad alleen moet Motorblokje nog een beetje bijkomen van mijn klok, weet niet of ie al in staat is Aloa ook te helpen....quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op pakken en ergens anders neerzetten/hangen.. misschien helpt het
Behalve mijn wekker/radio klok valt me net opquote:
Hahaha nog even doen danquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve mijn wekker/radio klok valt me net op
Gedaanquote:
Oh nou geeft toch niet, altijd handig de juiste tijdquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gedaan![]()
Al gebruik ik dat ding alleen als radio of als bluetooth speaker voor mijn telefoon
Wel handig als excuus om een uur te laat op je werk te verschijnen, maar wel op de goede tijd naar huis te gaanquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh nou geeft toch niet, altijd handig de juiste tijd
Hahaquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel handig als excuus om een uur te laat op je werk te verschijnen, maar wel op de goede tijd naar huis te gaan
En verjaardag.quote:
Nee. Maar ook niet meer in de sportschool geweest na dinsdag. Donderdag en vrijdag heb ik buiten getraindquote:
Geerdjequote:
Nee drink niet zoveel meer mang...quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerdje![]()
Al 80 halve liters per dag in je mik?
Moet je maandag werken en tussen Utrecht en Den Haag rijden?quote:
Wel werken maar daar nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je maandag werken en tussen Utrecht en Den Haag rijden?
Jammerquote:
En ook nog eens ruk weerquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tis wel echt meteen veel vroeger donker hè
Vakantie weer voorbij?quote:
Maanlichtquote:
Greys babequote:
Je bent niet de enige, heb er ook geen zin in vandaag!quote:Op maandag 1 november 2021 09:05 schreef greysbones het volgende:
Goed Dudje
met jou?
moet eigenlijk nu ff wat factuurtjes eruit gooien en offertes maken
maar heb nog niet veel zin
Ja wel prima.quote:
Wel prima. Ik ben onderweg naar kantoor. En dan een stapel meetings en dan maar weer naar huis.quote:Op maandag 1 november 2021 09:05 schreef greysbones het volgende:
Goed Dudje
met jou?
moet eigenlijk nu ff wat factuurtjes eruit gooien en offertes maken
maar heb nog niet veel zin
Lekker trainen!quote:Op maandag 1 november 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wel prima.
[..]
Wel prima. Ik ben onderweg naar kantoor. En dan een stapel meetings en dan maar weer naar huis.
Hopelijk vanmiddag nog even trainen. Even al het gevreet en gezuip van afgelopen zaterdag er weer af trainen
quote:Op maandag 1 november 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wel prima.
[..]
Wel prima. Ik ben onderweg naar kantoor. En dan een stapel meetings en dan maar weer naar huis.
Hopelijk vanmiddag nog even trainen. Even al het gevreet en gezuip van afgelopen zaterdag er weer af trainen
Nee klopt maar had een verjaardag dus dan gebeurt dat wel eensquote:Op maandag 1 november 2021 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
das niet goed voor je
vreten en zuipen
was je zelf jarig?quote:Op maandag 1 november 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee klopt maar had een verjaardag dus dan gebeurt dat wel eens
Nee vriend van me en z'n vriendin.quote:
aaah dus jij dacht ik ben FEE mod, dan moet ik er wel een feestje van makenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2021 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah dus jij dacht ik ben FEE mod, dan moet ik er wel een feestje van maken
Zo rol ik.quote:
Inderdaad.quote:
Waaromquote:
hoi greys lekkere milfquote:
Komt vanzelf naarmate de dagen dichterbij komenquote:
Jijquote:Op donderdag 4 november 2021 15:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
dag bagger natuurllijkjwaar zijn die handjes woont nog bij mamma
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:11 schreef Iwakneus het volgende:
Mag je hier in in de avond nog baggeren?
Baggeren mag altijdquote:Op donderdag 4 november 2021 20:11 schreef Iwakneus het volgende:
Mag je hier in in de avond nog baggeren?
Heb ik ook veel gedaan hoorquote:Op donderdag 4 november 2021 21:32 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Dankje!![]()
![]()
Ik lurk al wel een tijdje mee
Zekerquote:Op donderdag 4 november 2021 21:35 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Altijd een mooi sub om te lurken
De mensen die het serieus menen zijn het leukstquote:Op donderdag 4 november 2021 21:37 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Op het lijntje tussen trolls en mensen die het serieus menen
Waarheidquote:Op donderdag 4 november 2021 21:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
De mensen die het serieus menen zijn het leukst
Jaaaa dat echt dus !quote:Op donderdag 4 november 2021 21:48 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Is leuk om te lezen als je je verveelt of als je niet kunt slapen
Vandaagquote:
weekendquote:
In brabant werkt de tijd andersquote:
Breekt wel lekker de week, al zou ik dan voor maandag of vrijdag gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ga ik misschien ook doen.
Maar dan woensdag vrij.
Klinkt ook goed, maar zo drie dagen vrij is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ga ik misschien ook doen.
Maar dan woensdag vrij.
Ik heb het aantal jaren gedaan. Was ideaalquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Breekt wel lekker de week, al zou ik dan voor maandag of vrijdag gaan.
Woensdag vrij gepakt of een dag tegen het weekend aan plakken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het aantal jaren gedaan. Was ideaal
greys babequote:
Al leuke plannen voor het weekend?quote:
Woensdag vrij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:20 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Woensdag vrij gepakt of een dag tegen het weekend aan plakken?
voetbal kijken bij zoonliefquote:
Ze noemt maar 1 sport op hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:03 schreef dud0r het volgende:
dat is wel weer een boel sport voor 1 weekend
ik hoop Norrisquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:50 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Wie gaat er dit weekend 2e worden achter Max?
chuck?quote:
Zometeen VT1 kijken, even wachten, bij de dönerboer tegenvoer Spareribjes fixen en VT2 kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:28 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Nog een man die echte sporten erkent
en we zijn bijna losquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:23 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Zometeen VT1 kijken, even wachten, bij de dönerboer tegenvoer Spareribjes fixen en VT2 kijken
Het goede leven mits je er nog een fles bier of glas whiskey bij neemtquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:23 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Zometeen VT1 kijken, even wachten, bij de dönerboer tegenvoer Spareribjes fixen en VT2 kijken
kopje koffie nuquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:28 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Het goede leven mits je er nog een fles bier of glas whiskey bij neemt
Hoppa en gaanquote:
Ik kap voor onbepaalde tijd even met alcohol. Wil mijn slaapritme even fixen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:28 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Het goede leven mits je er nog een fles bier of glas whiskey bij neemt
drink al 10 jaar geen alcohol meerquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Hoppa en gaan
[..]
Ik kap voor onbepaalde tijd even met alcohol. Wil mijn slaapritme even fixen.
Hier nu effe een HJ 0.0 maar las dat daar dus wel vies veel suiker in zit wat vetverbranding niet helpt![]()
Nee spareribs ook niet
Ik vind 40 dagen al lang genoeg.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
drink al 10 jaar geen alcohol meer
bevalt prima
Hoor er vaker mensen over. Maar ik drink toch echt graag een goed glas wijn, of een (speciaal) bier.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
drink al 10 jaar geen alcohol meer
bevalt prima
quote:
ik met een manquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:59 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Tsja, ik woon dan ook samen met een vrouw
Ja, valt naderhand ook reuze meequote:Op vrijdag 5 november 2021 19:02 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Hoor er vaker mensen over. Maar ik drink toch echt graag een goed glas wijn, of een (speciaal) bier.
[..]Klinkt als heel veel maar stelt eigenlijk geen fluit voor.
Maar dat is easy.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik met een man
en het is mij ook gelukt
Ik heb met 3 mannen samen gewoond en dat is 450 miljoen miljard keer makkelijker dan met 1 vrouwquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:05 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Ik heb met 3 mannen samen gewoond en dat is 450 miljoen miljard keer makkelijker dan met 1 vrouw
HOAX, dat kan onmogelijk waar zijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik met 3 vrouwen easy peasy lemon squizy
quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:05 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Ik heb met 3 mannen samen gewoond en dat is 450 miljoen miljard keer makkelijker dan met 1 vrouw
echt welquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:09 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
HOAX, dat kan onmogelijk waar zijn
nopequote:Op vrijdag 5 november 2021 19:18 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Dan moet je 3 jaar lang iedere seconde van de dag aan de drank en drugs zijn geweest![]()
hoeft ook nietquote:
Wil je anders Droom Prinsesje genoemd worden?quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh iemand die me CD noemt, da's alweer even geleden....
Mag allemaalquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:10 schreef Iwakneus het volgende:
[..]
Wil je anders Droom Prinsesje genoemd worden?
Pics of ik geloof het nietquote:
Hahaquote:
Ik wil ook zienquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haha
Ik heb een pic gezien
Oelalala![]()
Hot stuff
Had ze gisteren? Even als uiquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:25 schreef dud0r het volgende:
Mevrouw liefbaar waarom heb ik geen foto's gezien
Ja toen was ik hier niet zoveelquote:
Mensen die willen, krijgen klappen voor hun billenquote:
Eensquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haha
Ik heb een pic gezien
Oelalala![]()
Hot stuff
Met c en dan een mooie kan ik wel blij van wordenquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij wordt blij van een pik??
Ah dat soort picsquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Met c en dan een mooie kan ik wel blij van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |