Duurde te langquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef dud0r het volgende:
Dat duurde veel te lang. ik was ook al een nieuwe aan het openen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
@:greysbones was te druk met haar zwepen invetten om een nieuw topic aan te maken
Zie je wel dat vrouwen niet kunnen multitaskenquote:
kijk ook nog tvquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat vrouwen niet kunnen multitasken
echt he. de enige keer dat ze dat kunnen is tijdens de seks. dan kunnen ze ineens de boodschappenlijst opstellenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat vrouwen niet kunnen multitasken
niet alleen datquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he. de enige keer dat ze dat kunnen is tijdens de seks. dan kunnen ze ineens de boodschappenlijst opstellen
ik had er onder andere bij moeten zettenquote:
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
@:DerRabbit
jij hebt wat uit te leggen
@:Littlerabbit
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
misschien moeten we @:muis ook maar even vragen hoe het zit
Jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
misschien moeten we @:muis ook maar even vragen hoe het zit
@DerRabbitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
7 posts en laatste bezoek nooit.
denk niet dat we antwoord gaan krijgen
Hij moet z'n onwettige kinderen erkennen!quote:
Nimmer!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij moet z'n onwettige kinderen erkennen!
Laat die natte er alsjeblieft buitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer!
anders halen we vochtig poesje erbij!
@:nattekat
Ah dat verklaart.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
er zwerven allemaal vaderloze rabbitjes op FOK
oke okequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat die natte er alsjeblieft buiten
Te laatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat die natte er alsjeblieft buiten
Zeker! Helaas is mijn advies niet overgenomen om bij de inschrijving BRP ook automatisch meteen een FOK! account aan te maken, das dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke
we halen @:noodgang erbij dan kan hij gelijk al die kinderen registreren
Ging zeker teveel werk in zitten om dat te doenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Helaas is mijn advies niet overgenomen om bij de inschrijving BRP ook automatisch meteen een FOK! account aan te maken, das dan wel weer jammer
Iets met AVG enzo, gezeik altijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging zeker teveel werk in zitten om dat te doen
Bureaucratisch geneuzelquote:
Het is je vergeven omdat je jezelf hebt opgeofferd om een weekendje op muis te passen zodat ik mijn welverdiende rust kan pakken dit weekendquote:
Ik heb wat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is je vergeven omdat je jezelf hebt opgeofferd om een weekendje op muis te passen zodat ik mijn welverdiende rust kan pakken dit weekend
Als die muis de hele tijd aan het piepen is om niets en constant alles aan het op vreten is weet je dat mijn muis gearriveerd isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wat?
Oww daarom liep er hier een muis
klinkt wel als een vrouwquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die muis de hele tijd aan het piepen is om niets en constant alles aan het op vreten is weet je dat mijn muis gearriveerd is
Het lijkt er angstvallig veel opquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het lijkt er angstvallig veel op
Aah nee deze schopte overal tegen aan en maakte nogal vreemde gebaren.. leek nogal seksueel gefrustreerd .. dus dat zal een mannelijke versie zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die muis de hele tijd aan het piepen is om niets en constant alles aan het op vreten is weet je dat mijn muis gearriveerd is
Jullie hebben toch een vreemd beeld van vrouwenquote:
blijkbaar kennen wij alleen de verkeerdequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een vreemd beeld van vrouwen
Van jou geloof ik datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
blijkbaar kennen wij alleen de verkeerde
Ik moet godverrrrr nog 2 uur langs de lijn staan vanmiddagquote:
ik heb vanochtend al een half uur gestaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet godverrrrr nog 2 uur langs de lijn staan vanmiddag
Kwart voor 3 wedstrijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vanochtend al een half uur gestaan.
vond ik wel weer genoeg.
lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwart voor 3 wedstrijd
En dan eerst 40 minuten rijden
En 3 kwartier van te voren aanwezig
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker hoor.
die kleine wilde graag dat papa kwam kijken dus ik kon niet blijven liggen
Hij kwam me heel trots vertellen hoeveel hij gewonnen had.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mannekes zijn vaak trots als papa langs de lijn staat! ❤
Aaahhhh❤❤❤❤quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kwam me heel trots vertellen hoeveel hij gewonnen had.
Slimquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:49 schreef dud0r het volgende:
![]()
Denk waarom is die was in de droger zo nat nog. Had ik gisteren de droger niet aangezet![]()
Opnieuw door de wasmachine
Dat hoop ik. Natte was gaat zo stinkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan gebeuren hè, issie wel extra schoon
Ja vies is dat inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Natte was gaat zo stinken
ik zet hem wel een paar jaar terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben maar vast begonnen met die loodzware klok te verzetten, iedere keer een klein stukje dan ben ik vast 'op tijd' klaar![]()
Nee niet nog een keer die ellende van afgelopen jaren hoor....quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zet hem wel een paar jaar terug
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben maar vast begonnen met die loodzware klok te verzetten, iedere keer een klein stukje dan ben ik vast 'op tijd' klaar![]()
Waat moet ie komen?quote:
Zo ver nogquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog drie meter naar links.....
Nog even doorzetten dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De beloning zal het waard zijn
quote:
Laatste metertje!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Beetje aanmoedigen helpt altijd welKlein stukje nog
Zo staat ie wel goed toch?quote:
Yeahhquote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom gauw knuffelen, heb je wel verdiend
Ja. Lag laat in bed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |