Dat las ik er ook in.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oftewel dit ligt serieus op tafel?
Ik hoop het niet. Zal van de week dan maar even navraag doen of er QR'd gaat worden en zo ja persoonlijk even toelichten waarom ik m'n contract stop opzeg. Ik heb afgelopen lockdown periode ook gewoon de sportschool gesteund, geen korting geaccepteerd tijdens de sluiting, maar als je als ondernemer mee gaat hier in, dan is het wmb voorbij. Gelukkig heb ik thuis al een aardige collectie apparatuur verzameld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sportscholen en zwembaden worden genoemd in de nieuwe maatregelen van dinsdag:
https://www.ad.nl/politie(...)and-houden~a47741b7/
Ja, dat is wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is wel een heul groot zwembad!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is waarEn ik had nota bene net een 20-badenkaart gekocht, he!
Ja, ik ook. Een 20-badenkaart voor mezelf en één voor mn kleine. Die eind dit jaar verlopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
En ook eentje voor je zoon of dochter?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Een 20-badenkaart voor mezelf en één voor mn kleine. Die eind dit jaar verlopen
En de periode dat er geen zwemlessen waren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Behalve de periode dat ze gesloten waren?
Zullen wel eerst alleen bepaalde sectoren zijn en bedrijven die zelf een QR verplichting in willen voeren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk, dat zou nou wel lekker zijn als dat weer wordt ingevoerdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En de periode dat er geen zwemlessen waren.
Dat is zwaar onhanditg in mijn sportschool waar je 24 uur per dag naar binnen kan. Er is dus geen personeel dag en nacht aanwezig om een QR code te controlerenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sportscholen en zwembaden worden genoemd in de nieuwe maatregelen van dinsdag:
https://www.ad.nl/politie(...)and-houden~a47741b7/
Er zitten natuurlijk wel voorwaarden aan het opzeggen van je sportschool abbo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:07 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Zal van de week dan maar even navraag doen of er QR'd gaat worden en zo ja persoonlijk even toelichten waarom ik m'n contract stop opzeg. Ik heb afgelopen lockdown periode ook gewoon de sportschool gesteund, geen korting geaccepteerd tijdens de sluiting, maar als je als ondernemer mee gaat hier in, dan is het wmb voorbij. Gelukkig heb ik thuis al een aardige collectie apparatuur verzameld.
Ik denk vooral het eerste ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zullen wel eerst alleen bepaalde sectoren zijn en bedrijven die zelf een QR verplichting in willen voeren.
Het kenmerk van een goede maatregel, die treft iemand andersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk, dat zou nou wel lekker zijn als dat weer wordt ingevoerdGeen schoolzwemmen ook, weg met die kleine virusbommen.
Zwembad hier heb je als fanatieke proleet helemaal geen last van virusbommetjes, je hebt gewoon je eigen bad. Kleintjes in 't subtropische bad, grote mensen in 't saaie baantjes zwemmen bad.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk, dat zou nou wel lekker zijn als dat weer wordt ingevoerdGeen schoolzwemmen ook, weg met die kleine virusbommen.
Niet? Dus als je er alleen bent en je belandt onder een haltertje heb je pech?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is zwaar onhanditg in mijn sportschool waar je 24 uur per dag naar binnen kan. Er is dus geen personeel dag en nacht aanwezig om een QR code te controleren![]()
Fit For Free kennende hangen ze een tablet op met een camera waarop ze kunnen zien of je wel of niet je QR scant. Als je 'm niet scant ben je dan ineens aansprakelijk voor eventuele uitbraken enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is zwaar onhanditg in mijn sportschool waar je 24 uur per dag naar binnen kan. Er is dus geen personeel dag en nacht aanwezig om een QR code te controleren![]()
Cameratoezicht is er wel, dan roepen ze om: STA OP EN LOOPquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niet? Dus als je er alleen bent en je belandt onder een haltertje heb je pech?
Natuurlijke selectie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hier gaat alles in hetzelfde kleine minibadquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zwembad hier heb je als fanatieke proleet helemaal geen last van virusbommetjes, je hebt gewoon je eigen bad. Kleintjes in 't subtropische bad, grote mensen in 't saaie baantjes zwemmen bad.
Dat de temperatuur en luchtvochtigheid in een zwembad perfect zijn voor virussen e.d. is een ander verhaal
Het lijkt mij sowieso super dom om linke dingen te gaan doen als je alleen bentquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:13 schreef Mammietje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Cameratoezicht is er wel, dan roepen ze om: STA OP EN LOOP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |