Heb ik gedaan. Helpt niets.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Cache van je browser leegmaken?
Ook als je je browser volledig sluit en daarna weer naar videoland gaat? Normaal gesproken wordt je dan gelijk doorgevoerd naar v2 maar als ik dat doe krijg ik v1 weer te zien. Je ziet ook de oude profiel keuze eerst.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat weet ik het ook niet.
Als ik zelf inlog op videoland.com kom ik op v2.videoland.com uit.
Dus iedereen wordt nu geforceerd overgezet naar de V2?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:31 schreef roos94 het volgende:
verplicht deze te nemen want die andere doet het niet meer. Dus je maakt een nieuwe app en verwijdert dan een (voor mij) belangrijke functie; programmas verwijderen uit verder kijken. Helemaal top. Verder is ie lekker laggy, echt super
Bij mij gaat het heel raar.quote:Op zaterdag 24 september 2022 02:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus iedereen wordt nu geforceerd overgezet naar de V2?
Staat op mijn kijklijstje maar nog niet aan begonnen. Op basis van de voorstukjes leek het me leuk.quote:
Nee. Ik ben momenteel niet echt in de mood om zulke zware hap te kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef summer2bird het volgende:
Laatste poging voor mijn topic, ik deel hem hier eens
F&S / [Videoland] Nikki
Iemand die docu gezien?
Kees en co is dan ook geweldigquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben momenteel niet echt in de mood om zulke zware hap te kijken.
Ik ben momenteel bezig met herhalingen. Kees en co blijf ik leuk vinden en de Verhulstjes vind ik steeds weer opnieuw leuk
Nee, maar ga ik denk ik wel doen, ziet er interessant uit. Wel megaheftig uiteraard.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef summer2bird het volgende:
F&S / [Videoland] Nikki
Iemand die docu gezien?
Tnx voor de tip. Ik ga 'm deze week kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:51 schreef summer2bird het volgende:
F&S / [Videoland] Nikki
Iemand die docu gezien?
Slik, ze zit op de basisschool bij mij aan de overkant. Lijkt het gelijk dichterbij te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 09:52 schreef Samhain het volgende:
[..]
Nee, maar ga ik denk ik wel doen, ziet er interessant uit. Wel megaheftig uiteraard.
Werkt prima hier, en nu ook sbs6 content, helemaal primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:21 schreef RipCity het volgende:
Videoland v2 is weer bagger zoals verwacht.
Kan je niet eens je eigen account locken met een code ook
tvgids.nl/rtl4quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:59 schreef DX11 het volgende:
Nog geen lid, is er ergens een pagina waar je het gehele aanbod kan zien?
Edit, al gevonden:
https://www.filmvandaag.nl/zoek?categorie=alles&vod=videoland
Oh ja idd, dat was me ook opgevallen. Ik loop wat achter met gtst en wilde kijken hoeveel aflevering, maar zag geen datum.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:43 schreef Magica het volgende:
Normaal stond er altijd bij welke dag je aan het kijken was (van gtst of the bold)
Bij die nieuwe app niet meer
Ja en de helft vd tijd is er geneens ondertiteling of klopt het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:30 schreef Magica het volgende:
Ik moet elke keer opnieuw de ondertiteling aanzetten , hebben meer mensen hier last van
ja heb ik steeeds bij jaar van je levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja en de helft vd tijd is er geneens ondertiteling of klopt het niet
Is echt fucking irritant. En ik moet heel snel drukken want anders klikt het weer weg en dan 4x achter elkaar voor het aangaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja en de helft vd tijd is er geneens ondertiteling of klopt het niet
Het wordt tijd dat Videoland eens serieus zijn app gaat aanpakken. Het is toch al jaren gedoe/frustratie en wij maar betalenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:18 schreef Karina het volgende:
De nieuwe app werkt wel alleen is het wel irritant dat als ik online via mijn browser kijk er geen nieuwe afleveringen staan van wat ik volg. Loopt dus totaal niet synchroon met de app. En er staan opeens dingen tussen die ik al weken geleden heb gekeken.
En de ondertitels moet ik ook inderdaad overal opnieuw aanzetten.
De app werkt wel bij mij maar verder is het gewoon drama. Ik heb drie verschillende versies van verder kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Videoland eens serieus zijn app gaat aanpakken. Het is toch al jaren gedoe/frustratie en wij maar betalen
GENOEG IS GENOEG
Er is altijd wel wat bij Videoland, hopelijk kunnen ze ooit iets maken wat lijkt op netflix, maar zal wel nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
De app werkt wel bij mij maar verder is het gewoon drama. Ik heb drie verschillende versies van verder kijkenOp mijn telefoon, op mijn tv via de streamingbox en online is het allemaal anders
Volgens mij werken ze daar allemaal langs elkaar heen.
Nee ben ook bang van niet. Maar goed het is altijd nog beter dan Discovery+ dat is helemaal kut qua app.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat bij Videoland, hopelijk kunnen ze ooit iets maken wat lijkt op netflix, maar zal wel niet
gelukkig heb ik dat dan niet, want videoland geeft me al genoeg frustratiesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ben ook bang van niet. Maar goed het is altijd nog beter dan Discovery+ dat is helemaal kut qua app.
Die is idd vreselijk, in hoofdletters.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ben ook bang van niet. Maar goed het is altijd nog beter dan Discovery+ dat is helemaal kut qua app.
Denk dat toch nog ingewikkeld is om een soepele app te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Die is idd vreselijk, in hoofdletters.
VRESELIJK!
Online via de browser lukt het me ook niet om nieuwe afleveringen te kijken. Ik wil Expeditie Robinson nog terugkijken, maar zie de aflevering van afgelopen maandag er niet tussen staan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:18 schreef Karina het volgende:
De nieuwe app werkt wel alleen is het wel irritant dat als ik online via mijn browser kijk er geen nieuwe afleveringen staan van wat ik volg. Loopt dus totaal niet synchroon met de app. En er staan opeens dingen tussen die ik al weken geleden heb gekeken.
En de ondertitels moet ik ook inderdaad overal opnieuw aanzetten.
Nieuwe afleveringen staan blijkbaar sinds vorige week of zo alleen in de app. Geen idee hoe je nieuwe online kunt kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Online via de browser lukt het me ook niet om nieuwe afleveringen te kijken. Ik wil Expeditie Robinson nog terugkijken, maar zie de aflevering van afgelopen maandag er niet tussen staan.
Ik dacht al!!! Wat raar weer ditquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Online via de browser lukt het me ook niet om nieuwe afleveringen te kijken. Ik wil Expeditie Robinson nog terugkijken, maar zie de aflevering van afgelopen maandag er niet tussen staan.
Kun jij die dan nog opstarten? Ik kreeg direct de melding dat ik v2 moest installeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:58 schreef Danny het volgende:
In de videoland v2 app staan nu wel nieuwe afleveringen. De oude app krijgt geen nieuwe inhoud meer zo te zien
Op m'n mobiel kreeg ik de melding wel, op m'n nvidia shield nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kun jij die dan nog opstarten? Ik kreeg direct de melding dat ik v2 moest installeren.
Ja, dit heb ik ook vaak. Of dat hij weer middenin een aflevering begint die ik allang de keer daarvoor had gezien. Heel erg matig voor toch een groot platform.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:27 schreef Karina het volgende:
Nog iets irritants ontdekt net: ik heb iets uit mijn verder kijken lijstje verwijderd omdat ik het al helemaal heb afgekeken, 2 minuten later staat het er weerHaal ik het weer weg en hup daar is het weer, ik krijg het niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |