Ik zat gewoon op het account van mijn zusje voordat ze het opzegde.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
Vraagje, mag je een account voor Videoland delen met iemand op een ander adres?
Ik kan nergens vinden dat het niet mag. Maar Netflix doet er moeilijk over dus begrijp het van Videoland niet zo goed. Er staat heel duidelijk dat je je account mag delen maar zie ik ergens kleine lettertjes over op hetzelfde adres moeten wonen over het hoofd?
3 gezinnen zitten op mijn accountquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
Vraagje, mag je een account voor Videoland delen met iemand op een ander adres?
Ik kan nergens vinden dat het niet mag. Maar Netflix doet er moeilijk over dus begrijp het van Videoland niet zo goed. Er staat heel duidelijk dat je je account mag delen maar zie ik ergens kleine lettertjes over op hetzelfde adres moeten wonen over het hoofd?
Die heb ik ook gekeken maar vond er in tegenstelling tot De Verhulstjes geen zak aan. Die Sam is echt een ontzettend aanstellerig figuur met constant overacting.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bijna klaar met seizoen 2 van Expeditie Gooris. Erg leuk weer om te kijken, net als het eerste seizoen. Wel heb ik het idee dat er in het tweede seizoen wat meer gescript is.
NEN BEIR, NEN BEIR!quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekeken maar vond er in tegenstelling tot De Verhulstjes geen zak aan. Die Sam is echt een ontzettend aanstellerig figuur met constant overacting.
Begonnen aan Incognito maar daar kwamen we ook niet lekker in. Hopelijk snel nieuwe afleveringen van Sleepers, die ondanks het overmatige gescheld verhaaltechnisch best aardig is.
Poh, en betaal jij alles of delen jullie het?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
3 gezinnen zitten op mijn account
Nee ik betaal. Want ik pak ook weer andere streamingdiensten van hun.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Poh, en betaal jij alles of delen jullie het?
Dat had ik nog niet eens gezienquote:
Netflix kan je niet meer delen toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee ik betaal. Want ik pak ook weer andere streamingdiensten van hun.
Ze hadden toen onder het rijden een wilde beer gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien![]()
![]()
Je weet ook nooit of hij nou iets meent of niet. Want toen ze drankjes gingen halen voerde hij ook een act op over iets maar toen was hij uiteindelijk wel oprecht kwaad schijnbaar.
Op de een of andere manier werkt het sarcasme in De Verhulstjes beter voor mij.
Ik leen nog steeds Netflix van anderen, geen probleem. Ook Disney+quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Netflix kan je niet meer delen toch?
Jawel hoor. Ze gaan die regels aanscherpen en zijn met een proef begonnen daarvoor in Zuid Amerika. Er is hier nu nog geen sprake van.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
vanaf 1 maart volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, toch? Volgens mij zijn ze nog niet zo snel.quote:
Ik ook, toch weer nieuwigheidjes in ontdekt, goede boeiende documentaire, vooral met al die oude filmpjes. Prins Bernard dansend, hahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:28 schreef Fascination het volgende:
Gister de eerste twee afleveringen van Prins Bernard gekeken. Interessant en spraakmakend.
Vorige week De Jacht gekeken. Ik vind die best aardig. Ook 6 redelijk korte afleveringen.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:58 schreef tompsv18 het volgende:
Begonnen aan Incognito. Alweer een Nederlandse misdaadserie in de sfeer van Sleepers en Mocromaffia. Eerste aflevering was niet heel geweldig, maar je wil toch wel weer verder kijken. 6 afleveringen van een minuut of 38 per stuk.
Interessante serie inderdaad. Leuk ook die oude beelden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:28 schreef Fascination het volgende:
Gister de eerste twee afleveringen van Prins Bernard gekeken. Interessant en spraakmakend.
Ik moet de laatste twee afleveringen nog kijken maar ik vind het een prima serie om in twee of drie avonden te kijken.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:58 schreef tompsv18 het volgende:
Begonnen aan Incognito. Alweer een Nederlandse misdaadserie in de sfeer van Sleepers en Mocromaffia. Eerste aflevering was niet heel geweldig, maar je wil toch wel weer verder kijken. 6 afleveringen van een minuut of 38 per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |