Ik wilde het gaan kijken maar zusje heeft vorige week abbo opgezegdquote:Op donderdag 8 december 2022 20:00 schreef Karina het volgende:
Iemand die The real housewives of Amsterdam kijkt? Ik begon met kijken om te zien of ik bekende plekjes zag, maar ben blijven kijken. Het is hilarisch, al die wijven met hun geroddel en ruzie om niksmet hele lelijke dure kleren aan.
Geweldig
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde het gaan kijken maar zusje heeft vorige week abbo opgezegd
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde het gaan kijken maar zusje heeft vorige week abbo opgezegd
Waar kan je dat kijken dan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]anders wachten tot het afgelopen is en dan kijken.
Videoland, abonnement nemen en daarna afzeggen?quote:Op zondag 11 december 2022 19:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar kan je dat kijken dan?
Idd eerst dacht ik; ah nee niet alle usual suspects als acteurs maar na 1.5 episode wil je alles in 1x afkijken. Hopelijk genoeg voor nog een seizoen!!quote:Op zondag 11 december 2022 20:06 schreef Specularium het volgende:
Sleepers is wel lekker gemaakt hoor, heeft Tatta goed gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Karina op 16-12-2022 16:28:32 ]
Tsja, dat is bijna standaard in Nederlandse producties. Ook om die reden laat ik die meestal links liggen.quote:Op maandag 19 december 2022 10:42 schreef avotar het volgende:
Dat gevloek in Sleepers.... verschrikkelijk.
https://www.ad.nl/show/ro(...)cro-maffia~a4a37602/quote:Op maandag 19 december 2022 10:42 schreef avotar het volgende:
Als je er zoveel moeite mee hebt, dan laat je die klus toch schieten?quote:Op maandag 19 december 2022 16:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ro(...)cro-maffia~a4a37602/
Dit ging nog over Mocro Maffia. Robert is dus zelf helemaal geen fan van het schelden met het woord ''kanker'', alleen schijnbaar heb je het nodig om dit echt realistisch neer te zetten. Want in zijn eigen serie, Sleepers, kiest hij er dus ook voor. Ik moet wel zeggen dat het er in het echte maffia leven ook zo aan toe gaat.
Dat is nou net waar Marokkaanse ouders in tekort schieten en waardoor die kids allemaal zo afglijden.quote:Op maandag 19 december 2022 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kinderen?? Als ik mijn kinderen dit woord meermaals hoor zeggen gaan we echt wel even een goed gesprek houden.
fixed that for youquote:Op maandag 19 december 2022 16:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is nou net waar Marokkaanse ouders in tekort schieten en waardoor die kids allemaal zo afglijden.
Klopt. Alsof criminelen zeggen, sjonge jonge tien pot grutjes, wie heeft mijn kist cocaine kwijt gemaakt?quote:Op maandag 19 december 2022 16:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ro(...)cro-maffia~a4a37602/
Dit ging nog over Mocro Maffia. Robert is dus zelf helemaal geen fan van het schelden met het woord ''kanker'', alleen schijnbaar heb je het nodig om dit echt realistisch neer te zetten. Want in zijn eigen serie, Sleepers, kiest hij er dus ook voor. Ik moet wel zeggen dat het er in het echte maffia leven ook zo aan toe gaat.
Vroeger had je ze gewoon zo he..... drommels, drommels en nog eens drommels!quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt. Alsof criminelen zeggen, sjonge jonge tien pot grutjes, wie heeft mijn kist cocaine kwijt gemaakt?
Keertje met kanker schelden hoort misschien wel bij een serie over zware criminaliteit, maar 40/45 x per aflevering is wel een teken van creatieve armoede.quote:Op maandag 19 december 2022 10:42 schreef avotar het volgende:
Oh ja dat kwam voorbij de Maarten podcast, vanavond ff checken. Maarten is tof.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb twee afleveringen van die dino-show met Maarten van Rossem gekeken (alhoewel hij er redelijk voor spek en bonen bij loopt). Ik vind het erg leuk en leerzaam!
Oh dan ga je het leuk vinden. Geklaag over onder andere 'dat neppe gedoe' in Hollywood en softijs met rare dingen eropquote:Op donderdag 22 december 2022 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja dat kwam voorbij de Maarten podcast, vanavond ff checken. Maarten is tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |