SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier proberen ze er nog vanalles doorheen te drukken; maar dit jaar hebben we geleerd dat stabiliteit van een platform ook wel iets waard is. Alleen sommige mensen leren het nooit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Gedeeltelijke IT freeze is hier ook van kracht nu al maar ik moet nog wel wat shit ertussendoor fietsen
Als ik zonder gevolgen het contact kan verbreken zou i daar voor kiezen :p maar goed dat gaat nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt in die situaties voor jezelf weinig te winnen.
Maar soms is het de enige familie die je (nog) hebt en dan wil je toch iets van een band houden.
[..]
Zou je graag bepaalde vorm van contact hebben?
Ik zou alleen maar dit terugsturen dan ------->quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik zonder gevolgen het contact kan verbreken zou i daar voor kiezen :p maar goed dat gaat niet![]()
ze schrijft ook op die kaart dat ze niet weet wat ze nog meer kan doen maar ze heeft niks gedaan om het goed te maken
Miljarden aan apparatuur maar vikke dingers zijn nog steeds een probleempje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier proberen ze er nog vanalles doorheen te drukken; maar dit jaar hebben we geleerd dat stabiliteit van een platform ook wel iets waard is. Alleen sommige mensen leren het nooit.
Hier zijn we vooral goed in allerlei dingen beloven die we nauwelijks waar kunnen maken. En straks bij de kerstborrel gaan we weer vertellen dat kwaliteit en stabiliteit het volgende jaar echt het belangrijkste wordt. Totdat er weer een nieuwe klant op de horizon staat en dan gaat het meteen weer overboord.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljarden aan apparatuur maar vikke dingers zijn nog steeds een probleempje.
Gewoon werken voor je geldquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet ruimte komen in een opslag voor een project. Projectleider: "Fles waar is ruimte?"
Fles: "Nou heb even gekeken maar wordt lastig, alles staat vol"
PL: "Pietje zei dat er nog oude dikke schermen staan in ruimte X"
Fles: "Even gekeken, staat wel wat troep in die ruimte ja."
PL: "Kun jij kijken hoe oud die zijn?"
Fles: "Zijn schermen van Pietje. Staan niet bij ons in de registratie. Maar ik heb gehoord dat ze erg oud zijn en weg kunnen. Weet je wie je bij de afdeling Oude Schermen Wegtiefen moet hebben? Dezelfde Pietje. Succes!"
PL: "Maar weet je hoeveel het er zijn en welk type en hoe groot ongeveer?"
JA BEN JE GODVER LOMP OF ZO??
Je moet bij Pietje wezen. Gaat heen met al je nakomelingen tot in het zevende geslacht. Opdonderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:15 schreef mschol het volgende:
nog 20 minutenWaddinxveen Noord, Groningen Noord? Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Eens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je geld
@:haags
wat doet die?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een monteur in huis, verwachte aanwezigheid 4-6 uur.
Lol dat duurt nog 13 dagen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi en @:liesje1979 denken jullie aan het invullen van een Cyprus Flight Pass? Schijnt te moeten.
vroeg? het is 0900 uur geweest.quote:
Hij wil dat jij dat regelt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet ruimte komen in een opslag voor een project. Projectleider: "Fles waar is ruimte?"
Fles: "Nou heb even gekeken maar wordt lastig, alles staat vol"
PL: "Pietje zei dat er nog oude dikke schermen staan in ruimte X"
Fles: "Even gekeken, staat wel wat troep in die ruimte ja."
PL: "Kun jij kijken hoe oud die zijn?"
Fles: "Zijn schermen van Pietje. Staan niet bij ons in de registratie. Maar ik heb gehoord dat ze erg oud zijn en weg kunnen. Weet je wie je bij de afdeling Oude Schermen Wegtiefen moet hebben? Dezelfde Pietje. Succes!"
PL: "Maar weet je hoeveel het er zijn en welk type en hoe groot ongeveer?"
JA BEN JE GODVER LOMP OF ZO??
Je moet bij Pietje wezen. Gaat heen met al je nakomelingen tot in het zevende geslacht. Opdonderen
Ik had er nog nooit van gehoord in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat duurt nog 13 dagen.Maar uiteraard vul ik dat tegen die tijd in.
Heeft die een dikke spijkerbroek en een veiligheidsbril op?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een monteur in huis, verwachte aanwezigheid 4-6 uur.
Projectleiders moeten ophouden met denken dat ze God zijn en iedereen voor hun karretje kunnen spannen. Zoek het uit met je stinkproject.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij wil dat jij dat regelt.
Ontslag in 3.2..1..
als ik daar zou zijn aanbeland zou ik wel verbaasd zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waddinxveen Noord, Groningen Noord? Wat?
Niet? Dat is tegenwoordig gewoon en moet bij elke vlucht.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord in ieder geval
Als het niet werkt, dan werkt het niet. Maar dan heb je het wel geprobeerd. Dat helpt ook voor je eigen schuldgevoel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat werkt niet, dan voelen ze zich weer enorm aangevallen. Heb het ook van dichtbij meegemaakt en je moet veel slikken om iets van dat soort relaties te maken.
Zondag zon onder om 17.12quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Projectleiders moeten ophouden met denken dat ze God zijn en iedereen voor hun karretje kunnen spannen. Zoek het uit met je stinkproject.
Ik heb hem niet zo goed bekeken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft die een dikke spijkerbroek en een veiligheidsbril op?
Het is hun taak toch? Om mensen voor hun karretje te spannen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Projectleiders moeten ophouden met denken dat ze God zijn en iedereen voor hun karretje kunnen spannen. Zoek het uit met je stinkproject.
Lekker collegiaal ben jequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar wel de juiste mensenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is hun taak toch? Om mensen voor hun karretje te spannen?
Mijn ervaring is ook dat ict’ers nooit iets willen regelen ook al valt het onder hun divisie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jingle all the wayyyyquote:
Oh, leuk voor je. Dan lees je niet he, net als die flapdrol van een projectleider. Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat ict’ers nooit iets willen regelen ook al valt het onder hun divisie.
die heeft vakantiequote:
Met de schoonmoeder in een huisje op centerparcs inderdaad. Alleen maar gezelschapsspellen doen en niet op FOK! zitten.quote:
Gezellig elkaar intiem ontharen met een flesje wijn erbij, dat schept een band.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de schoonmoeder in een huisje op centerparcs inderdaad. Alleen maar gezelschapsspellen doen en niet op FOK! zitten.
Een keer geweest, voelde serieus als een dagje Artis, wat een volk schuifelt daar dan rond zegquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:47 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij liggen er al meerdere schoonmoeders begraven op centerparcs
Begin volgend jaar ga ik ook een dagje. Beetje van de glijbaan in het zwembad; lekker bowlen en dan schnitzeltje eten ofzo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer geweest, voelde serieus als een dagje Artis, wat een volk schuifelt daar dan rond zeg
Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippie, Kippiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg nu allemaal reclames voor de kippiepan
Ja jouw soort Verhevenen heeft daar niks te zoeken natuurlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer geweest, voelde serieus als een dagje Artis, wat een volk schuifelt daar dan rond zeg
Tijdens het schnitzel eten zal er waarschijnlijk een vadsig gezin naast je zitten die wedstrijdjes scheten laten aan het doen is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin volgend jaar ga ik ook een dagje. Beetje van de glijbaan in het zwembad; lekker bowlen en dan schnitzeltje eten ofzo.
Nou veel plezier dan tussen de pissende en krijsende kinderen in het zwembadquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jouw soort Verhevenen heeft daar niks te zoeken natuurlijk
Vrijdag-maandag staat nu in mijn agenda. Heb mijn broer al verteld dat ik een dagje kom en het dan weer mooi geweest is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdens het schnitzel eten zal er waarschijnlijk een vadsig gezin naast je zitten die wedstrijdjes scheten laten aan het doen is.
Alsof jij nooit samen met een krijsend kind van de glijbaan geweest bent.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan tussen de pissende en krijsende kinderen in het zwembad
En daarna gaan ze aan elkaars pielemuizen sjorrenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:02 schreef Karzai het volgende:
Us gaat enkel naar herenclubs alwaar onder het genot van een sigaartje en een glas whisky over verheven dingen gepraat wordt
wel no homo roepen terwijl ze dat doenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna gaan ze aan elkaars pielemuizen sjorren
stiefquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Grapje, ik meng mij niet in de schoonmoeder discussie, ken haar verder niet
Hij is een heer van stand!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:02 schreef Karzai het volgende:
Us gaat enkel naar herenclubs alwaar onder het genot van een sigaartje en een glas whisky over verheven dingen gepraat wordt
En als het feestje dan even goed los gaatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij is een heer van stand!
[ afbeelding ]
Krijsend vrouwtje was er wel bij toenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof jij nooit samen met een krijsend kind van de glijbaan geweest bent.
Misschien had je ook wel gewoon je broek aan moeten houden danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijsend vrouwtje was er wel bij toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je geen cache moet plaatsen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als het feestje dan even goed los gaat
[ afbeelding ]
Waarom doet m'n plaatje het niet
heb maar een andere gepakt. die doet het welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je geen cache moet plaatsen?
#weetikveel
Oh wow, alweer? Zal even @greavy appen want die was vannacht in het oosten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:13 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, was weer een aardbeving in Albaantje, deze keer magnitude 4,7. De locatie was in het oosten, in de bergen bij Bulqize
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow, alweer? Zal even @:Greavy appen want die was vannacht in het oosten.
quote:i felt the earthquake so much , i was laying in the couch when the couch and the lamp started moving . im 10 yrs old and i was home alone i tried to stay calm but it was fine !
Netjes Engels voor een 10 jarige wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]Twee uur geleden. Hier kun je reacties lezen:
https://www.emsc-csem.org(...)=1055206#testimonies
Vanuit Tirana:
[..]
alles over de schutting gooien en vrij nemenquote:
Kon dat maar. Gisteren de hele dag bezig geweest voor mijn manager en vandaag moet ik verder met mijn eigen shit. Er moet een mailing uit naar 28.000 klanten. Maar ik heb nul concentratie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
alles over de schutting gooien en vrij nemen
oh fijn is dat. succes danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon dat maar. Gisteren de hele dag bezig geweest voor mijn manager en vandaag moet ik verder met mijn eigen shit. Er moet een mailing uit naar 28.000 klanten. Maar ik heb nul concentratie.
Dan moet je vaak klikken zeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon dat maar. Gisteren de hele dag bezig geweest voor mijn manager en vandaag moet ik verder met mijn eigen shit. Er moet een mailing uit naar 28.000 klanten. Maar ik heb nul concentratie.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Superleuk compliment gehad van opdrachtgever![]()
![]()
![]()
alles over de schutting gooien en vrij nemenquote:
O dat deed ik al.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
“ Wél voelt het OMT sowieso voor het verversen van de adviezen om zoveel mogelijk thuis te werken, drukte te mijden en opnieuw - waar het kan - afstand te houden. ”
![]()
![]()
Spreek het reptielenbrein aan om ons verzekeringen aan te smeren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even koffie drinken dan weer verder.
Probeer ze ook alle 28.000 een mail met een persoonlijk tintje te sturenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je vaak klikken zeg.
jij bent dan ook het beste voorbeeld hoe mensen zich moeten gedragen tijdens een pandemiequote:
Oftewel, we doen weer het vingertje met foei en veranderen eigenlijk helemaal niets. Advies is ook om 2 stuks fruit per dag te eten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
“ Wél voelt het OMT sowieso voor het verversen van de adviezen om zoveel mogelijk thuis te werken, drukte te mijden en opnieuw - waar het kan - afstand te houden. ”
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende week zaterdag wel uit eten, is dat drukte
Zo moet dat toch ook als je een persoonlijke aanhef wilt toevoegen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Probeer ze ook alle 28.000 een mail met een persoonlijk tintje te sturen
Ik begin elke mail standaard met hel en verdoemenisquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spreek het reptielenbrein aan om ons verzekeringen aan te smeren.
Angst is een prima aankoopimpulsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin elke mail standaard met hel en verdoemenis
Bij elke vrouw onder de 45 voeg ik een regeltje toe.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo moet dat toch ook als je een persoonlijke aanhef wilt toevoegen?
En de ene krijgt liefs en de andere groetjes, en een paar andere per ongeluk grotjes en grietjes en gretojes.
Latente angst is ons business modelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Angst is een prima aankoopimpuls
Check.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Angst is een prima aankoopimpuls
komt de footage op OnlyLips?quote:
Foto van jou met gevangen karper eronder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij elke vrouw onder de 45 voeg ik een regeltje toe.
“Single? App me!”
ja die verslagen mis ik wel een beetje van balliequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda een date
CL een date
nu bitterbal nog
"Met de keiharde groeten"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij elke vrouw onder de 45 voeg ik een regeltje toe.
“Single? App me!”
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto van jou met gevangen karper eronder.
* dud0r schrijft zich inquote:
Schijnen toch nog vrouwen Niagara op te gaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto van jou met gevangen karper eronder.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen toch nog vrouwen Niagara op te gaan.
Ze willen zich er in een wijnvat vanaf storten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen toch nog vrouwen Niagara op te gaan.
quote:
Kwam laatst toch in zo'n mishandelde en gestalkte vrouwen groepje terecht, waren allemaal karpervissers die gastenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Vrouwelijke vrachtwagenchauffeur zeker.
"Love your spectacular body and your black hole"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Love your spectacular body till the sun turns into a red giant"
"You have the most beautiful poophole in the whole world, cara mia"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Love your spectacular body and your black hole"
Black hole sun, won't you cumquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Love your spectacular body and your black hole"
een lekkerbek is ook een goede optie ipv kibbelingquote:
ik steek net een stukje chocolade in m'n smoelquote:
ja ik ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik steek net een stukje chocolade in m'n smoel
Nee jouw geblaat schiet lekker op wou je zeggenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Snacken snacken en vreten als domme poepaapjes, plaats dat we met ons gezamenlijke intellect de Fermiparadox oplossen
sta je al in de rij voor de eerste attractiequote:
Het is universum is zo immens groot dat wij als mens niet kunnen bevatten hoe groot het daadwerkelijk is, de kans dat er buitenaards leven is is 100%.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Snacken snacken en vreten als domme poepaapjes, plaats dat we met ons gezamenlijke intellect de Fermiparadox oplossen
Hoi grote denker.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is universum is zo immens groot dat wij als mens niet kunnen bevatten hoe groot het daadwerkelijk is, de kans dat er buitenaards leven is is 100%.
in de rij voor de kofferopslag, toegsng tot park lijkt gezien de mensen massa een stuk minder snel te gaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
sta je al in de rij voor de eerste attractie
eerst Disneyland park in..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OP NAAR CRUSH COASTER EN TOWER OF TERROR
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
in de rij voor de kofferopslag, toegsng tot park lijkt gezien de mensen massa een stuk minder snel te gaan
Toen met die NASA tentoonstelling in Utrecht hadden ze een foto van zeker 20 bij 5 meter van een piepklein stukje nachthemel van een vierkante centimeter op een muur geplakt, keek je goed en dan zag je dat het honderdduizenden sterrenstelsels waren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is universum is zo immens groot dat wij als mens niet kunnen bevatten hoe groot het daadwerkelijk is, de kans dat er buitenaards leven is is 100%.
werk over de schutting gooien en vrij nemenquote:
Deze is vrij eenvoudig:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Alleen 1 is bewijsbaar en plausibelquote:1. buitenaards leven bestaat niet en wij zijn alleen in de kosmos
2. buitenaards (intelligent) leven bestaat wel maar heeft tot op heden nog nooit contact gelegd met de aarde
buitenaards leven heeft in het verleden of het heden inderdaad al op enigerlei wijze contact gelegd met de aarde
3. buitenaards (intelligent) leven is zich allang bewust van ons maar heeft geen interesse in de mens en zijn technologie of wil geen contact met ons
Dat is wel heel middeleeuws denken 'ik zie het niet dus het bestaat niet'quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen 1 is bewijsbaar en plausibel
zelfs 1 is niet echt bewijsbaar, wel plausibelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is vrij eenvoudig:
[..]
Alleen 1 is bewijsbaar en plausibel
Je kunt het tegendeel weerleggen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs 1 is niet echt bewijsbaar, wel plausibel
Ik kan het niet aantonen, das gewoon wetenschap.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel heel middeleeuws denken 'ik zie het niet dus het bestaat niet'
Maar je kunt ook niet aantonen dat het niet bestaatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan het niet aantonen, das gewoon wetenschap.
Kibbeling tijd!quote:
Nee, je kunt alleen aantonen wat wel bestaat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt ook niet aantonen dat het niet bestaat
ik heb winterstopquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda een date
CL een date
nu bitterbal nog
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:40 schreef mschol het volgende:
nog 1 halte [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tja een kans van 99,999999 procent is inderdaad nog steeds geen zekerheid.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, je kunt alleen aantonen wat wel bestaat.
Moet je die nog steeds gebruiken?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Alleen de pillen voor het bittersap kreeg ik niet meeMoet maandag terug komen geloof ik
Zie nu alweer hoe mijn haar pluist en rode neusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat het winterdekbed erop.
mjepsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je die nog steeds gebruiken?
pas als het weer zomer is en je van je wintervacht af gaat is het weer tijd?quote:
Misschien zijn er wel mannen die op rode neuzen en piepkuikenhaar vallenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie nu alweer hoe mijn haar pluist en rode neus![]()
Het is nu het seizoen van Buda
Wat vet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja ben ik beter toonbaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
pas als het weer zomer is en je van je wintervacht af gaat is het weer tijd?
kan het mij niet voorstellenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel mannen die op rode neuzen en piepkuikenhaar vallen
en dan tegen de tijd dat het weer kouder wordt dump je ze en zeg je tot de eerste dag dat het 20+ graden wordt?quote:
Misschien gaat ie wel op de kattenbak, want anders moet je hem uitlaten en een tuigje omdoen lijkt me lastig.quote:
nee dat nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan tegen de tijd dat het weer kouder wordt dump je ze en zeg je tot de eerste dag dat het 20+ graden wordt?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien gaat ie wel op de kattenbak, want anders moet je hem uitlaten en een tuigje omdoen lijkt me lastig.
ja dat lijkt me ook lastig. of je moet 1 keer zo'n tuigje om doen en dat je alleen de riem los hoeft te makenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien gaat ie wel op de kattenbak, want anders moet je hem uitlaten en een tuigje omdoen lijkt me lastig.
geen lekkerbek?quote:
Gaat niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
werk over de schutting gooien en vrij nemen
Zo'n beest legt eerder eitjes in je mond (en dan heb je nog geluk) als je ligt te snurken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
teleurgestelde vreetboeiquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:29 schreef Ama het volgende:
Nou deze kibbeling is toch minder lekker dan die ik normaal haal.
Ja precies, als er tuigjes zijn voor die dikke mopshonden en bulletjes moet het bij zo'n spin ook wel lukken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook lastig. of je moet 1 keer zo'n tuigje om doen en dat je alleen de riem los hoeft te maken
Zonde van de calorieën.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:29 schreef Ama het volgende:
Nou deze kibbeling is toch minder lekker dan die ik normaal haal.
quote:BREAKING
Vanaf 2023 mogen koffie en thee op kantoor niet meer uit wegwerpbekers worden gedronken, maar alleen uit ouderwetse kopjes. Ook mag vanaf 2024 plastic verpakking om kant-en-klaarvoedsel in mee te nemen niet meer gratis zijn. Dat schrijft demissionair staatssecretaris Steven van Weyenberg in een Kamerbrief.
Voor consumptie ter plaatse, bijvoorbeeld op kantoor, worden koffie- en theebekers volgens Van Weyenberg de norm, omdat die kunnen worden afgewassen. Waar dat niet gebeurt, moeten in elk geval de bekertjes voor driekwart worden ingezameld voor hoogwaardige recycling. Als een kantoor niet kiest voor mokken, moet in 2026 minstens 90 procent van de koffiebekers ingezameld worden voor recycling.
Voor consumptie onderweg, bijvoorbeeld bij een koffiezaak, moet een herbruikbaar alternatief worden aangeboden. Dat kunnen deze zaken doen in de vorm van een retoursysteem, of door de consumenten zelf een beker of bakje te laten meenemen. Kiest een zaak voor het retoursysteem dan moet in 2024 75 procent van het materiaal recyclebaar zijn, en dat loopt op tot 90 procent in 2027.
Voor wegwerpverpakking voor kant-en-klaarmaaltijden, zoals bijvoorbeeld maaltijdsalades, moet extra worden betaald of ze moeten verpakt zijn in herbruikbaar materiaal.
'7 miljard per jaar'
Dagelijks worden er in Nederland 19 miljoen wegwerpdrinkbekers en - voedselverpakkingen gebruikt en weggegooid, 7 miljard stuks per jaar. Eerder zijn er Europese afspraken gemaakt dat in 2026 het gebruik van wegwerpplastic drastisch verminderd moet zijn. Lidstaten mogen zelf bepalen hoe ze hier aanvulling aan geven. Met deze maatregelen verwacht Van Weyenberg in 2026 een afname van 40 procent ten opzichte van 2022.
Hoewel wegwerpkoffiebekers op kantoor soms van papier lijken, kunnen ze een laagje plastic bevatten om warme dranken als thee en koffie te kunnen vasthouden. Dit soort verpakkingen zijn volgens de demissionaire staatssecretaris vaak lastig recyclebaar, waardoor veel van het materiaal uiteindelijk niet gerecycled wordt maar verbrand. Dat veroorzaakt extra CO2-uitstoot. Ook belandt een deel van het wegwerpplastic als zwerfafval op straat.
'Bewuster met plastic'
Christiaan Bolck, onderzoeker van de Wageningen Universiteit (WUR) naar duurzaam materiaal, zegt in het NOS Radio 1 Journaal dat hij denkt dat deze maatregelen mogelijk kunnen helpen in de strijd tegen plastic. "Ik vind het heel goed dat de overheid maatregelen neemt om zwerfaval tegen te gaan."
De mogelijke 40 procent reductie noemt de onderzoeker "enthousiast", maar hij denkt wel dat het een stap in de goede richting is. "We hebben bijvoorbeeld al een verbod op plastic rietjes, en er worden ook andere maatregelen genomen waardoor we bewuster omgaan met plastic."
Statiegeld
Sinds 1 juli is er - naast statiegeld op grote plastic flessen - ook statiegeld op kleine plastic flesjes. Vanaf 2022 komt er statiegeld op blikjes bij. Beide maatregelen zijn bedoeld om het zwerfafval terug te drinken. Jaarlijks belanden er in Nederland van de 2 miljard gebruikte blikjes zo'n 150 miljoen op straat.
Sinds plastic tasjes niet meer gratis zijn, ingevoerd in 2017, is het aantal plastic tasjes dat in zwerfafval belandt afgenomen met 70 procent.
https://nos.nl/artikel/24(...)anaf-2023-verdwijnen
die spin is groter dan zo'n mopshondquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, als er tuigjes zijn voor die dikke mopshonden en bulletjes moet het bij zo'n spin ook wel lukken.
EENS!!!!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n beest legt eerder eitjes in je mond (en dan heb je nog geluk) als je ligt te snurken.
wij hebben al herbruikbare bekers op kantoorquote:
Die spin. verschrikkelijk dat ik het een spin moet noemen vreet een mopshond op als snackquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
die spin is groter dan zo'n mopshond
Misschien kun je hem wel trucjes leren. Vreet ie ratten en muizen op. En kleinere spinnen en duiven. En kleine kinderen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die spin. verschrikkelijk dat ik het een spin moet noemen vreet een mopshond op als snack
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wel trucjes leren. Vreet ie ratten en muizen op. En kleinere spinnen en duiven. En kleine kinderen.
Een vrouw die niet van grote tassen houdtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel zo'n herbruikbare beker voor thee ofzo willen, die je dan op het station kan bijvullen huehue, maar dan loop je de hele tijd met zo'n beker te leuren en ik hou niet van grote tassen.
ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die spin. verschrikkelijk dat ik het een spin moet noemen vreet een mopshond op als snack
Trekt mij nog niet over de streepquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens wat ikea nu weer heeft![]()
https://www.ikea.com/nl/n(...)WKUxELRzSW3rV40N3Vdk
Totdat je ineens je kind kwijt bentquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van grote tassen houdt
trouwen?
[..]
ik zie het probleem niet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totdat je ineens je kind kwijt bent
quote:
die van mij wil een spin als huisdier. of een slang, schorpioen, hagedis maar ook een hond en een katquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totdat je ineens je kind kwijt bent
jazekerquote:
God, al dat stof.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens wat ikea nu weer heeft![]()
https://www.ikea.com/nl/n(...)WKUxELRzSW3rV40N3Vdk
30 cm huehuehuequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Is de Goliath spin giftig?
Giftigheid. De spin is vrij onschadelijk voor de mens. ... Bij een aanval kan de spin voorwaarts springen alvorens de belager te bijten. Bij een beet wordt een relatief ongevaarlijk gif ingespoten waarvan de uitwerking vergelijkbaar is met een wespensteek.
. Dit dier kan een pootspanwijdte van 30 centimeter hebben en tot 170 gram wegen, zo veel als een hondenpup.
170 gram maar? Ik heb hamsters gehad die meer wogen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Giftigheid. De spin is vrij onschadelijk voor de mens. ... Bij een aanval kan de spin voorwaarts springen alvorens de belager te bijten. Bij een beet wordt een relatief ongevaarlijk gif ingespoten waarvan de uitwerking vergelijkbaar is met een wespensteek.
. Dit dier kan een pootspanwijdte van 30 centimeter hebben en tot 170 gram wegen, zo veel als een hondenpup.
dat is best duurquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef mschol het volgende:
alle medewerkers zijn actief iedereen mondkapjes op aan het manen
nu wachten voor BTM want fastpass is nu premiere access a 14 euro
puppyspinquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Wat is de btm?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef mschol het volgende:
alle medewerkers zijn actief iedereen mondkapjes op aan het manen
nu wachten voor BTM want fastpass is nu premiere access a 14 euro
ben je alsnog de hele dag heen en weer aan het rennen en je kan niet meerdere keren als je het leuk vondquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan krijg je een tijdslot toegewezen en mag je 1x in de attractie
mja je mag altijd in normale rij aansluiten, dus kan heel handig zijn voor de populaire attracties en kort bezoekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je alsnog de hele dag heen en weer aan het rennen en je kan niet meerdere keren als je het leuk vond
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje opletten bal, is al vaker vermeld.
4 dagen, vrij t/m ma
Niet met je vriend gaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:47 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook naar Disney maar krijg mijn vriend nooit van zijn leven zo gek.
FOK!-meet organiseren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:47 schreef Ama het volgende:
Ga je met iemand andersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:47 schreef Ama het volgende:
inderdaad. de oplossing is niet zo heel moeilijkquote:
Wat doet hij graag?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:49 schreef Ama het volgende:
Geen idee met wie en wil liefst met hem heen.
Ik ga ook eerder weg vandaagquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Je klok loopt voor. Het was 11.49 toen je deze post maakte.
Dan moet je naar Orlando. Volgens mij zo ongeveer een speciaal park voor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Star Wars kijken. Is hij helemaal gek van. Ja toch @:ama
ik wordt helaas nu kotsmisselijk van star toursquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
EuroDisney heeft Star Wars-attracties.
Ah jammer, die is hilarisch.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt helaas nu kotsmisselijk van star tours
hij idd leuk maar hij is paar jaar terug gerenoveerd en daarna was hij kut, en waarom? geen idee.. vast die 3d brilquote:
Maak me nou niet jaloers.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
EuroDisney heeft Star Wars-attracties.
Helaasquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Star Wars kijken. Is hij helemaal gek van. Ja toch @:ama
warm? koud? pan? grill? zoveel vragenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:01 schreef Ama het volgende:
Er komt zo iemand mij een tosti brengen. ❤️
Warm uit de grill. Ham kaas met mayo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
warm? koud? pan? grill? zoveel vragen
zonde van de tosti die mayoquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nu topless hier (nog wel)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Warme mayonaise is wel het ultieme middel om je compleet leeg te schijten aan de salmonella.
lekkahquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:13 schreef Karzai het volgende:
Ik ga bitterballen kopen straks voor bij mijn bier en een stuk oude kaas
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:15 schreef Karzai het volgende:
Nog 1 uur geduld hebben voor ik thuis ben
Uur langer in de kroegquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:18 schreef Karzai het volgende:
De klok gaat een uurtje terug dit weekend
En voor iedereen die hoopt dat dat gejank van Haags dan eindelijk ophoudt: Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:18 schreef Karzai het volgende:
Lekker manquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:18 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En voor iedereen die hoopt dat dat gejank van Haags dan eindelijk ophoudt: Vergeet het maar.
But no way was I pouring milk on my cereal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)ror_verhaal_twitter/
Absoluutquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
lunch. Lekker weer. Moet nodig even bewegen.
Volgens mij raak je eerder sufgeluld als je constant stil zit ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |