Spreek het reptielenbrein aan om ons verzekeringen aan te smeren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even koffie drinken dan weer verder.
Probeer ze ook alle 28.000 een mail met een persoonlijk tintje te sturenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je vaak klikken zeg.
jij bent dan ook het beste voorbeeld hoe mensen zich moeten gedragen tijdens een pandemiequote:
Oftewel, we doen weer het vingertje met foei en veranderen eigenlijk helemaal niets. Advies is ook om 2 stuks fruit per dag te eten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
“ Wél voelt het OMT sowieso voor het verversen van de adviezen om zoveel mogelijk thuis te werken, drukte te mijden en opnieuw - waar het kan - afstand te houden. ”
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende week zaterdag wel uit eten, is dat drukte
Zo moet dat toch ook als je een persoonlijke aanhef wilt toevoegen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Probeer ze ook alle 28.000 een mail met een persoonlijk tintje te sturen
Ik begin elke mail standaard met hel en verdoemenisquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spreek het reptielenbrein aan om ons verzekeringen aan te smeren.
Angst is een prima aankoopimpulsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin elke mail standaard met hel en verdoemenis
Bij elke vrouw onder de 45 voeg ik een regeltje toe.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo moet dat toch ook als je een persoonlijke aanhef wilt toevoegen?
En de ene krijgt liefs en de andere groetjes, en een paar andere per ongeluk grotjes en grietjes en gretojes.
Latente angst is ons business modelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Angst is een prima aankoopimpuls
Check.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Angst is een prima aankoopimpuls
komt de footage op OnlyLips?quote:
Foto van jou met gevangen karper eronder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij elke vrouw onder de 45 voeg ik een regeltje toe.
“Single? App me!”
ja die verslagen mis ik wel een beetje van balliequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda een date
CL een date
nu bitterbal nog
"Met de keiharde groeten"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij elke vrouw onder de 45 voeg ik een regeltje toe.
“Single? App me!”
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto van jou met gevangen karper eronder.
* dud0r schrijft zich inquote:
Schijnen toch nog vrouwen Niagara op te gaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto van jou met gevangen karper eronder.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen toch nog vrouwen Niagara op te gaan.
Ze willen zich er in een wijnvat vanaf storten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen toch nog vrouwen Niagara op te gaan.
quote:
Kwam laatst toch in zo'n mishandelde en gestalkte vrouwen groepje terecht, waren allemaal karpervissers die gastenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Vrouwelijke vrachtwagenchauffeur zeker.
"Love your spectacular body and your black hole"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Love your spectacular body till the sun turns into a red giant"
"You have the most beautiful poophole in the whole world, cara mia"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Love your spectacular body and your black hole"
Black hole sun, won't you cumquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Love your spectacular body and your black hole"
een lekkerbek is ook een goede optie ipv kibbelingquote:
ik steek net een stukje chocolade in m'n smoelquote:
ja ik ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik steek net een stukje chocolade in m'n smoel
Nee jouw geblaat schiet lekker op wou je zeggenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Snacken snacken en vreten als domme poepaapjes, plaats dat we met ons gezamenlijke intellect de Fermiparadox oplossen
sta je al in de rij voor de eerste attractiequote:
Het is universum is zo immens groot dat wij als mens niet kunnen bevatten hoe groot het daadwerkelijk is, de kans dat er buitenaards leven is is 100%.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Snacken snacken en vreten als domme poepaapjes, plaats dat we met ons gezamenlijke intellect de Fermiparadox oplossen
Hoi grote denker.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is universum is zo immens groot dat wij als mens niet kunnen bevatten hoe groot het daadwerkelijk is, de kans dat er buitenaards leven is is 100%.
in de rij voor de kofferopslag, toegsng tot park lijkt gezien de mensen massa een stuk minder snel te gaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
sta je al in de rij voor de eerste attractie
eerst Disneyland park in..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OP NAAR CRUSH COASTER EN TOWER OF TERROR
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
in de rij voor de kofferopslag, toegsng tot park lijkt gezien de mensen massa een stuk minder snel te gaan
Toen met die NASA tentoonstelling in Utrecht hadden ze een foto van zeker 20 bij 5 meter van een piepklein stukje nachthemel van een vierkante centimeter op een muur geplakt, keek je goed en dan zag je dat het honderdduizenden sterrenstelsels waren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is universum is zo immens groot dat wij als mens niet kunnen bevatten hoe groot het daadwerkelijk is, de kans dat er buitenaards leven is is 100%.
werk over de schutting gooien en vrij nemenquote:
Deze is vrij eenvoudig:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Alleen 1 is bewijsbaar en plausibelquote:1. buitenaards leven bestaat niet en wij zijn alleen in de kosmos
2. buitenaards (intelligent) leven bestaat wel maar heeft tot op heden nog nooit contact gelegd met de aarde
buitenaards leven heeft in het verleden of het heden inderdaad al op enigerlei wijze contact gelegd met de aarde
3. buitenaards (intelligent) leven is zich allang bewust van ons maar heeft geen interesse in de mens en zijn technologie of wil geen contact met ons
Dat is wel heel middeleeuws denken 'ik zie het niet dus het bestaat niet'quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen 1 is bewijsbaar en plausibel
zelfs 1 is niet echt bewijsbaar, wel plausibelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is vrij eenvoudig:
[..]
Alleen 1 is bewijsbaar en plausibel
Je kunt het tegendeel weerleggen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs 1 is niet echt bewijsbaar, wel plausibel
Ik kan het niet aantonen, das gewoon wetenschap.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel heel middeleeuws denken 'ik zie het niet dus het bestaat niet'
Maar je kunt ook niet aantonen dat het niet bestaatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan het niet aantonen, das gewoon wetenschap.
Kibbeling tijd!quote:
Nee, je kunt alleen aantonen wat wel bestaat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt ook niet aantonen dat het niet bestaat
ik heb winterstopquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda een date
CL een date
nu bitterbal nog
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:40 schreef mschol het volgende:
nog 1 halte [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tja een kans van 99,999999 procent is inderdaad nog steeds geen zekerheid.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, je kunt alleen aantonen wat wel bestaat.
Moet je die nog steeds gebruiken?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Alleen de pillen voor het bittersap kreeg ik niet meeMoet maandag terug komen geloof ik
Zie nu alweer hoe mijn haar pluist en rode neusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat het winterdekbed erop.
mjepsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je die nog steeds gebruiken?
pas als het weer zomer is en je van je wintervacht af gaat is het weer tijd?quote:
Misschien zijn er wel mannen die op rode neuzen en piepkuikenhaar vallenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie nu alweer hoe mijn haar pluist en rode neus![]()
Het is nu het seizoen van Buda
Wat vet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja ben ik beter toonbaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
pas als het weer zomer is en je van je wintervacht af gaat is het weer tijd?
kan het mij niet voorstellenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel mannen die op rode neuzen en piepkuikenhaar vallen
en dan tegen de tijd dat het weer kouder wordt dump je ze en zeg je tot de eerste dag dat het 20+ graden wordt?quote:
Misschien gaat ie wel op de kattenbak, want anders moet je hem uitlaten en een tuigje omdoen lijkt me lastig.quote:
nee dat nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan tegen de tijd dat het weer kouder wordt dump je ze en zeg je tot de eerste dag dat het 20+ graden wordt?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien gaat ie wel op de kattenbak, want anders moet je hem uitlaten en een tuigje omdoen lijkt me lastig.
ja dat lijkt me ook lastig. of je moet 1 keer zo'n tuigje om doen en dat je alleen de riem los hoeft te makenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien gaat ie wel op de kattenbak, want anders moet je hem uitlaten en een tuigje omdoen lijkt me lastig.
geen lekkerbek?quote:
Gaat niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
werk over de schutting gooien en vrij nemen
Zo'n beest legt eerder eitjes in je mond (en dan heb je nog geluk) als je ligt te snurken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
teleurgestelde vreetboeiquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:29 schreef Ama het volgende:
Nou deze kibbeling is toch minder lekker dan die ik normaal haal.
Ja precies, als er tuigjes zijn voor die dikke mopshonden en bulletjes moet het bij zo'n spin ook wel lukken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook lastig. of je moet 1 keer zo'n tuigje om doen en dat je alleen de riem los hoeft te maken
Zonde van de calorieën.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:29 schreef Ama het volgende:
Nou deze kibbeling is toch minder lekker dan die ik normaal haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |