SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier proberen ze er nog vanalles doorheen te drukken; maar dit jaar hebben we geleerd dat stabiliteit van een platform ook wel iets waard is. Alleen sommige mensen leren het nooit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Gedeeltelijke IT freeze is hier ook van kracht nu al maar ik moet nog wel wat shit ertussendoor fietsen
Als ik zonder gevolgen het contact kan verbreken zou i daar voor kiezen :p maar goed dat gaat nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt in die situaties voor jezelf weinig te winnen.
Maar soms is het de enige familie die je (nog) hebt en dan wil je toch iets van een band houden.
[..]
Zou je graag bepaalde vorm van contact hebben?
Ik zou alleen maar dit terugsturen dan ------->quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik zonder gevolgen het contact kan verbreken zou i daar voor kiezen :p maar goed dat gaat niet![]()
ze schrijft ook op die kaart dat ze niet weet wat ze nog meer kan doen maar ze heeft niks gedaan om het goed te maken
Miljarden aan apparatuur maar vikke dingers zijn nog steeds een probleempje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier proberen ze er nog vanalles doorheen te drukken; maar dit jaar hebben we geleerd dat stabiliteit van een platform ook wel iets waard is. Alleen sommige mensen leren het nooit.
Hier zijn we vooral goed in allerlei dingen beloven die we nauwelijks waar kunnen maken. En straks bij de kerstborrel gaan we weer vertellen dat kwaliteit en stabiliteit het volgende jaar echt het belangrijkste wordt. Totdat er weer een nieuwe klant op de horizon staat en dan gaat het meteen weer overboord.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljarden aan apparatuur maar vikke dingers zijn nog steeds een probleempje.
Gewoon werken voor je geldquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet ruimte komen in een opslag voor een project. Projectleider: "Fles waar is ruimte?"
Fles: "Nou heb even gekeken maar wordt lastig, alles staat vol"
PL: "Pietje zei dat er nog oude dikke schermen staan in ruimte X"
Fles: "Even gekeken, staat wel wat troep in die ruimte ja."
PL: "Kun jij kijken hoe oud die zijn?"
Fles: "Zijn schermen van Pietje. Staan niet bij ons in de registratie. Maar ik heb gehoord dat ze erg oud zijn en weg kunnen. Weet je wie je bij de afdeling Oude Schermen Wegtiefen moet hebben? Dezelfde Pietje. Succes!"
PL: "Maar weet je hoeveel het er zijn en welk type en hoe groot ongeveer?"
JA BEN JE GODVER LOMP OF ZO??
Je moet bij Pietje wezen. Gaat heen met al je nakomelingen tot in het zevende geslacht. Opdonderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:15 schreef mschol het volgende:
nog 20 minutenWaddinxveen Noord, Groningen Noord? Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Eens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je geld
@:haags
wat doet die?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een monteur in huis, verwachte aanwezigheid 4-6 uur.
Lol dat duurt nog 13 dagen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi en @:liesje1979 denken jullie aan het invullen van een Cyprus Flight Pass? Schijnt te moeten.
vroeg? het is 0900 uur geweest.quote:
Hij wil dat jij dat regelt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet ruimte komen in een opslag voor een project. Projectleider: "Fles waar is ruimte?"
Fles: "Nou heb even gekeken maar wordt lastig, alles staat vol"
PL: "Pietje zei dat er nog oude dikke schermen staan in ruimte X"
Fles: "Even gekeken, staat wel wat troep in die ruimte ja."
PL: "Kun jij kijken hoe oud die zijn?"
Fles: "Zijn schermen van Pietje. Staan niet bij ons in de registratie. Maar ik heb gehoord dat ze erg oud zijn en weg kunnen. Weet je wie je bij de afdeling Oude Schermen Wegtiefen moet hebben? Dezelfde Pietje. Succes!"
PL: "Maar weet je hoeveel het er zijn en welk type en hoe groot ongeveer?"
JA BEN JE GODVER LOMP OF ZO??
Je moet bij Pietje wezen. Gaat heen met al je nakomelingen tot in het zevende geslacht. Opdonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |