30 cm huehuehuequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Is de Goliath spin giftig?
Giftigheid. De spin is vrij onschadelijk voor de mens. ... Bij een aanval kan de spin voorwaarts springen alvorens de belager te bijten. Bij een beet wordt een relatief ongevaarlijk gif ingespoten waarvan de uitwerking vergelijkbaar is met een wespensteek.
. Dit dier kan een pootspanwijdte van 30 centimeter hebben en tot 170 gram wegen, zo veel als een hondenpup.
170 gram maar? Ik heb hamsters gehad die meer wogen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Giftigheid. De spin is vrij onschadelijk voor de mens. ... Bij een aanval kan de spin voorwaarts springen alvorens de belager te bijten. Bij een beet wordt een relatief ongevaarlijk gif ingespoten waarvan de uitwerking vergelijkbaar is met een wespensteek.
. Dit dier kan een pootspanwijdte van 30 centimeter hebben en tot 170 gram wegen, zo veel als een hondenpup.
dat is best duurquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef mschol het volgende:
alle medewerkers zijn actief iedereen mondkapjes op aan het manen
nu wachten voor BTM want fastpass is nu premiere access a 14 euro
puppyspinquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Wat is de btm?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:40 schreef mschol het volgende:
alle medewerkers zijn actief iedereen mondkapjes op aan het manen
nu wachten voor BTM want fastpass is nu premiere access a 14 euro
ben je alsnog de hele dag heen en weer aan het rennen en je kan niet meerdere keren als je het leuk vondquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan krijg je een tijdslot toegewezen en mag je 1x in de attractie
mja je mag altijd in normale rij aansluiten, dus kan heel handig zijn voor de populaire attracties en kort bezoekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je alsnog de hele dag heen en weer aan het rennen en je kan niet meerdere keren als je het leuk vond
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje opletten bal, is al vaker vermeld.
4 dagen, vrij t/m ma
Niet met je vriend gaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:47 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook naar Disney maar krijg mijn vriend nooit van zijn leven zo gek.
FOK!-meet organiseren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:47 schreef Ama het volgende:
Ga je met iemand andersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:47 schreef Ama het volgende:
inderdaad. de oplossing is niet zo heel moeilijkquote:
Wat doet hij graag?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:49 schreef Ama het volgende:
Geen idee met wie en wil liefst met hem heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |