Echt niet...ik haal persoonlijk overal de rolletjes uitquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Er worden hopelijk geen foto's gemaakt?
Tof.. mag ik het uiterlijk woensdag weten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
anonimiteit is wel wat waard.
Hier een misschiener...
Ik heb er zin inquote:
Ja ik laat het weten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tof.. mag ik het uiterlijk woensdag weten?anders heb je geen prikker
![]()
Ik ga @:D. Of @:Deisyy vragen je bij misschien te zetten
Heel fijn, ik hoef niet met mijn kop op het forum.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Echt niet...ik haal persoonlijk overal de rolletjes uit
Leuk dat je misschien komt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik laat het weten.
[..]
Heel fijn, ik hoef niet met mijn kop op het forum.![]()
Niemand...alhoewel ik wel in de Uto analen rondwaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik laat het weten.
[..]
Heel fijn, ik hoef niet met mijn kop op het forum.![]()
Tof @gebrokenglas ik heb je in de OP gezetquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tof.. mag ik het uiterlijk woensdag weten?anders heb je geen prikker
![]()
Ik ga @:D. Of @:Deisyy vragen je bij misschien te zetten
Tnxquote:Op zondag 21 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof @:gebrokenglas ik heb je in de OP gezet
Ja die ging zijn best doen om ook nog even langs te komen, leuk. Hoe meer zielen.....quote:Op zondag 21 november 2021 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx
Sly kwam waarschijnlijk ook nog even langszeilen.
quote:Op zondag 21 november 2021 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die ging zijn best doen om ook nog even langs te komen, leuk. Hoe meer zielen.....
Tof Koen, echt leuk dat je ook komtquote:
Zin inquote:Op zondag 21 november 2021 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof Koen, echt leuk dat je ook komtJe krijgt een sterretje en ik ga je verhuizen in de OP.
jaaaquote:Op zondag 21 november 2021 11:57 schreef Koen66 het volgende:
@:oma-nijn of mods, haal mij maar van misschien af en geef me een sterretje, ik ga mee
Tofquote:Op zondag 21 november 2021 11:57 schreef Koen66 het volgende:
@:oma-nijn of mods, haal mij maar van misschien af en geef me een sterretje, ik ga mee
Je hebt er wel een klus aan hčquote:Op zondag 21 november 2021 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik las een extra avond pindarotsen tuffen in
Er staan normaal 2 pokertafels en we zetten er nog 2 bij. Dus die plaatsen zijn voor ons. en dan een hek er omheen.quote:Op zondag 21 november 2021 12:14 schreef Koen66 het volgende:
Is er een tafel gereserveerd eigenlijk @:oma-nijn?
Gaat goedkomenquote:Op zondag 21 november 2021 13:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er staan normaal 2 pokertafels en we zetten er nog 2 bij. Dus die plaatsen zijn voor ons. en dan een hek er omheen.![]()
Vind je het niets, staan er buiten nog wat tafels en stoelen of je kan aan de bar zitten.
Gekkenhuis, maar wel zin inquote:
Nee, dat hoop ik ook niet.quote:Op maandag 22 november 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
hopen dat voor zatardag niet de hele horeca gesloten wordt
Gaat niet gebeuren, no worries. Positief denken!quote:Op maandag 22 november 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2021 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, no worries. Positief denken!
NEE! NEEE! NEENEE!quote:Op maandag 22 november 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, knutseluurtje van de stichting is ook weer aangebroken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
gaafquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een prikkertje voor #anoniem.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol...die vergeet ik nogquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook een prikkertje voor #anoniem.
Goed idee. Of een roos op je rever. Of tussen je tandenquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
eerste uur met de vlaggetjes zwaaien ter herkenning?
Jaquote:Op woensdag 24 november 2021 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn cocktailprikkertje is al klaar zie ik...
Nou ik ben van plan te komen zaterdag. Ik moet wel zeggen dat ik het behoorlijk engig vind, nu al.
Contact leggen met onbekende mensen is niet mijn specialiteit.
Maar het zijn toch geen onbekende mensen? Zijn allemaal bekende FOK!ersquote:Op woensdag 24 november 2021 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik ben van plan te komen zaterdag. Ik moet wel zeggen dat ik het behoorlijk engig vind, nu al.
quote:Op woensdag 24 november 2021 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Jazeker, die nieuwelingen kunnen ook flink tegenvallen. Maar die gooi je al vrij rap de zaak uit natuurlijk. Een soort van ban, maar dan in het echt.
Ik probeer altijd een voorstelling te maken van de mensen die achter zo'n profiel zitten.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar het zijn toch geen onbekende mensen? Zijn allemaal bekende FOK!ers
leukquote:Op woensdag 24 november 2021 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je mij in gedachten hebt.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een voorstelling te maken van de mensen die achter zo'n profiel zitten.
Ik ben een slechte profiler![]()
Eyy Sode, heb je dit gevraagd en kon het? Ik moet het ze ook vragen maar was benieuwd of het jou was gelukt. Kan ik dat als leverage gebruiken indien men moeilijk gaat doenquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
notturna en ik zullen er zijn. Vraag het hotel wel of we iets eerder dan 15:00 in kunnen checken.
Leuk dat je ook komt.quote:Op woensdag 24 november 2021 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
eerlijk? precies zoals je uiquote:Op woensdag 24 november 2021 09:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je mij in gedachten hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2021 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik las: ik ben een echte profiler...
Stukken jonger dan ik....quote:Op woensdag 24 november 2021 09:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je mij in gedachten hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Langer dan Prisha
Maar ja, dat is ook niet zo moeilijk![]()
![]()
quote:
[ik kop hem vast in] is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stukken jonger dan ik....
![]()
Langer dan Prisha
Nee, dat inkoppen was ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 november 2021 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ik kop hem vast in] is ook niet zo moeilijk
Wel als die bal te hoog voor je isquote:Op woensdag 24 november 2021 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat inkoppen was ook niet zo moeilijk
Allebei goed.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stukken jonger dan ik....
![]()
Langer dan Prisha
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
eerlijk? precies zoals je ui
edit: wordt er wél altijd vrolijk van
Gedaan en ik heb @gebrokenglas meteen een sterretje gegevenquote:Op woensdag 24 november 2021 07:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja![]()
als je niet had gekomen, had ik het gewoon weggelazerd
![]()
Gezellig dat je komt. Je bent niet de enige hoor, misschien een schrale troost. Ik vind het zelf ook wel weer spannend. Zat 'nieuwe' voor mij ook. Het gaat vast goed komen. Ik ga je het adres sturen, is misschien wel makkelijk.
Ik ga aan @:Deisyy vragen of ze je verplaatst naar aanwezig.
Ik begin een vermoeden te krijgenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik laat m'n fiets thuis, maar voor de rest klopt het precies.
Oh edit, m'n fiets-UI dan.
quote:Op woensdag 24 november 2021 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan en ik heb @:gebrokenglas meteen een sterretje gegeven![]()
Geen namen bij misschien meer
quote:Op woensdag 24 november 2021 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin een vermoeden te krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2021 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin een vermoeden te krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
En als ze niet lief is![]()
[ afbeelding ]
Welnee, ik neem mijn goede humeur meequote:
Jammer dat @espri er niet is voor de velletjesquote:Op woensdag 24 november 2021 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
En als ze niet lief is![]()
[ afbeelding ]
Wat zou dat jammer zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 14:26 schreef Prisha het volgende:
zie net dit bericht op alle media verschijnen:
Het demissionaire kabinet houdt aanstaande vrijdag weer een persconferentie over de coronasituatie. Dat is een week eerder dan gepland. Minister De Jonge zei na een overleg met de meest betrokken ministers dat het beeld aanhoudend somber en zorgelijk is.
Ja, haar man kon haar niet brengen overdag.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat @:espri er niet is voor de velletjes
Echt jammerquote:Op woensdag 24 november 2021 15:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, haar man kon haar niet brengen overdag.
Ik wil er nog even niet aan denken. Ik liep wel een risico natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2021 14:26 schreef Prisha het volgende:
zie net dit bericht op alle media verschijnen:
Het demissionaire kabinet houdt aanstaande vrijdag weer een persconferentie over de coronasituatie. Dat is een week eerder dan gepland. Minister De Jonge zei na een overleg met de meest betrokken ministers dat het beeld aanhoudend somber en zorgelijk is.
Thanks voor de reminder. Ik had nog niet gebeld.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyy Sode, heb je dit gevraagd en kon het? Ik moet het ze ook vragen maar was benieuwd of het jou was gelukt. Kan ik dat als leverage gebruiken indien men moeilijk gaat doen
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:18 schreef espri het volgende:
Leuk weer de voorspanning te zien hier, geloof mij maar, het is gezellig en ontzettend leuk, na 2 meets en nog wat bezoekjes kan ik het weten.Helaas kan ik er dit keer niet bij zijn, enerzijds geen vervoer maar anderzijds wil mijn lichaam steeds minder dan ik wil.. Stom lichaam
![]()
Hoop echt dat het zal door gaan maar dat horen we vrijdagavond.
Toch wil ik jullie alvast ontzettend veel plezier toewensen en geniet er van.
Bel jij eerst dan maarquote:Op woensdag 24 november 2021 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder. Ik had nog niet gebeld.
Net gebeld. Als de kamer gereed is kan het, maar ze beloven niks. Wij zijn er gewoon om 14:00 en hopen op mazzel. Kan eventueel de tas in de bagageruimte achter laten en na de meet inchecken, maar ik ga niet met een dikke snee in mijn neus aan die balie staan.quote:
grrr gedoe...ik ga ook zo even bellen.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Net gebeld. Als de kamer gereed is kan het, maar ze beloven niks. Wij zijn er gewoon om 14:00 en hopen op mazzel. Kan eventueel de tas in de bagageruimte achter laten en na de meet inchecken, maar ik ga niet met een dikke snee in mijn neus aan die balie staan.![]()
Dan zijn we misschien iets later op de meet.
Optie 4. En ze heeft een stem die glazen doet knappenquote:Op woensdag 24 november 2021 17:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
grrr gedoe...ik ga ook zo even bellen.
wahhhquote:Op woensdag 24 november 2021 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Optie 4. En ze heeft een stem die glazen doet knappen
Dank je welquote:Op woensdag 24 november 2021 17:18 schreef espri het volgende:
Leuk weer de voorspanning te zien hier, geloof mij maar, het is gezellig en ontzettend leuk, na 2 meets en nog wat bezoekjes kan ik het weten.Helaas kan ik er dit keer niet bij zijn, enerzijds geen vervoer maar anderzijds wil mijn lichaam steeds minder dan ik wil.. Stom lichaam
![]()
Hoop echt dat het zal door gaan maar dat horen we vrijdagavond.
Toch wil ik jullie alvast ontzettend veel plezier toewensen en geniet er van.
Lief, ik jullie ook hoor en zal zeker proberen de volgende keer erbij te zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:33 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik ga je missen hoop dat je de volgende keer erbij kan zijn.
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
De volgende ben je er bij. Al moet ik een ligtaxi regelen
Hetzelfde verhaal. Als kamer gereed was dan kon ik er eerder in. Maar ze zei dat ze een notitie ging maken.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Optie 4. En ze heeft een stem die glazen doet knappen
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:49 schreef espri het volgende:
[..]
Lief, ik jullie ook hoor en zal zeker proberen de volgende keer erbij te zijn.
Speciaal voor Daaf.quote:
Oh, dan ben je al verder gekomen dan ik.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal. Als kamer gereed was dan kon ik er eerder in. Maar ze zei dat ze een notitie ging maken.
Peebeetjequote:
Hoi PB.quote:
Heb je nu al een note gekregen, terwijl je er nog niet eens geweest bent?quote:Op woensdag 24 november 2021 17:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal. Als kamer gereed was dan kon ik er eerder in. Maar ze zei dat ze een notitie ging maken.
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je nu al een note gekregen, terwijl je er nog niet eens geweest bent?
Dat wordt nog wat, zaterdag
quote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een vrije dagquote:Op woensdag 24 november 2021 18:25 schreef cafca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |