Ik ben benieuwd hoe je mij in gedachten hebt.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een voorstelling te maken van de mensen die achter zo'n profiel zitten.
Ik ben een slechte profiler![]()
Eyy Sode, heb je dit gevraagd en kon het? Ik moet het ze ook vragen maar was benieuwd of het jou was gelukt. Kan ik dat als leverage gebruiken indien men moeilijk gaat doenquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
notturna en ik zullen er zijn. Vraag het hotel wel of we iets eerder dan 15:00 in kunnen checken.
Leuk dat je ook komt.quote:Op woensdag 24 november 2021 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn cocktailprikkertje is al klaar zie ik...
Nou ik ben van plan te komen zaterdag. Ik moet wel zeggen dat ik het behoorlijk engig vind, nu al.
Contact leggen met onbekende mensen is niet mijn specialiteit.
eerlijk? precies zoals je uiquote:Op woensdag 24 november 2021 09:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je mij in gedachten hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2021 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik las: ik ben een echte profiler...
Stukken jonger dan ik....quote:Op woensdag 24 november 2021 09:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je mij in gedachten hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Langer dan Prisha
Maar ja, dat is ook niet zo moeilijk![]()
![]()
quote:
[ik kop hem vast in] is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stukken jonger dan ik....
![]()
Langer dan Prisha
Nee, dat inkoppen was ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 november 2021 10:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
[ik kop hem vast in] is ook niet zo moeilijk
Wel als die bal te hoog voor je isquote:Op woensdag 24 november 2021 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat inkoppen was ook niet zo moeilijk
Allebei goed.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stukken jonger dan ik....
![]()
Langer dan Prisha
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
eerlijk? precies zoals je ui
edit: wordt er wél altijd vrolijk van
Gedaan en ik heb @gebrokenglas meteen een sterretje gegevenquote:Op woensdag 24 november 2021 07:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja![]()
als je niet had gekomen, had ik het gewoon weggelazerd
![]()
Gezellig dat je komt. Je bent niet de enige hoor, misschien een schrale troost. Ik vind het zelf ook wel weer spannend. Zat 'nieuwe' voor mij ook. Het gaat vast goed komen. Ik ga je het adres sturen, is misschien wel makkelijk.
Ik ga aan @:Deisyy vragen of ze je verplaatst naar aanwezig.
Ik begin een vermoeden te krijgenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik laat m'n fiets thuis, maar voor de rest klopt het precies.
Oh edit, m'n fiets-UI dan.
quote:Op woensdag 24 november 2021 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan en ik heb @:gebrokenglas meteen een sterretje gegeven![]()
Geen namen bij misschien meer
quote:Op woensdag 24 november 2021 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin een vermoeden te krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2021 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin een vermoeden te krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2021 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
En als ze niet lief is![]()
[ afbeelding ]
Welnee, ik neem mijn goede humeur meequote:
Jammer dat @espri er niet is voor de velletjesquote:Op woensdag 24 november 2021 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
En als ze niet lief is![]()
[ afbeelding ]
Wat zou dat jammer zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 14:26 schreef Prisha het volgende:
zie net dit bericht op alle media verschijnen:
Het demissionaire kabinet houdt aanstaande vrijdag weer een persconferentie over de coronasituatie. Dat is een week eerder dan gepland. Minister De Jonge zei na een overleg met de meest betrokken ministers dat het beeld aanhoudend somber en zorgelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |