Echt niet...ik haal persoonlijk overal de rolletjes uitquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Er worden hopelijk geen foto's gemaakt?
Tof.. mag ik het uiterlijk woensdag weten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
anonimiteit is wel wat waard.
Hier een misschiener...
Ik heb er zin inquote:
Ja ik laat het weten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tof.. mag ik het uiterlijk woensdag weten?anders heb je geen prikker
![]()
Ik ga @:D. Of @:Deisyy vragen je bij misschien te zetten
Heel fijn, ik hoef niet met mijn kop op het forum.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Echt niet...ik haal persoonlijk overal de rolletjes uit
Leuk dat je misschien komt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik laat het weten.
[..]
Heel fijn, ik hoef niet met mijn kop op het forum.![]()
Niemand...alhoewel ik wel in de Uto analen rondwaarquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik laat het weten.
[..]
Heel fijn, ik hoef niet met mijn kop op het forum.![]()
Tof @gebrokenglas ik heb je in de OP gezetquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tof.. mag ik het uiterlijk woensdag weten?anders heb je geen prikker
![]()
Ik ga @:D. Of @:Deisyy vragen je bij misschien te zetten
Tnxquote:Op zondag 21 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof @:gebrokenglas ik heb je in de OP gezet
Ja die ging zijn best doen om ook nog even langs te komen, leuk. Hoe meer zielen.....quote:Op zondag 21 november 2021 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx
Sly kwam waarschijnlijk ook nog even langszeilen.
quote:Op zondag 21 november 2021 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die ging zijn best doen om ook nog even langs te komen, leuk. Hoe meer zielen.....
Tof Koen, echt leuk dat je ook komtquote:
Zin inquote:Op zondag 21 november 2021 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof Koen, echt leuk dat je ook komtJe krijgt een sterretje en ik ga je verhuizen in de OP.
jaaaquote:Op zondag 21 november 2021 11:57 schreef Koen66 het volgende:
@:oma-nijn of mods, haal mij maar van misschien af en geef me een sterretje, ik ga mee
Tofquote:Op zondag 21 november 2021 11:57 schreef Koen66 het volgende:
@:oma-nijn of mods, haal mij maar van misschien af en geef me een sterretje, ik ga mee
Je hebt er wel een klus aan hčquote:Op zondag 21 november 2021 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik las een extra avond pindarotsen tuffen in
Er staan normaal 2 pokertafels en we zetten er nog 2 bij. Dus die plaatsen zijn voor ons. en dan een hek er omheen.quote:Op zondag 21 november 2021 12:14 schreef Koen66 het volgende:
Is er een tafel gereserveerd eigenlijk @:oma-nijn?
Gaat goedkomenquote:Op zondag 21 november 2021 13:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er staan normaal 2 pokertafels en we zetten er nog 2 bij. Dus die plaatsen zijn voor ons. en dan een hek er omheen.![]()
Vind je het niets, staan er buiten nog wat tafels en stoelen of je kan aan de bar zitten.
Gekkenhuis, maar wel zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |