Bij de Cigkoftem.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar heb je in Dordt cigkoftem gekocht? Ik wil dat ook nog steeds eens proberen.
Ja wij hebben geen kinderwens en werken beide veel thuis ook na corona dus meer vrijheid.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ahja, dat is nog leuker zoeken.Dat was ook onze droom, maar we moeten toch maar realistisch blijven. Met beide een baan met het OV en een kinderwens lijkt het mij praktischer om toch maar wel in de buurt van de stations te blijven. Daarbij hou ik ook gewoon van makkelijk even de stad in kunnen voor een hapje of drankje.
Heb je een minimaal formaat voor je perceel in gedachten?
Dat zouden meer mensen nou eens niet moeten doen.quote:
Ik heb een neefje dat dodelijk allergisch is voor ongeveer alles van dierlijke oorsprong. Ik denk dat je die gedachteloos kan noemen op dit punt. Die is dus ook héél strikt vegan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar tenzij je geen vis/vlees lust, zit er toch altijd wel ergens iets van een gedachte achter de keuze om geen vlees meer te eten?
Economisch vluchteling wordenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wij hebben geen kinderwens en werken beide veel thuis ook na corona dus meer vrijheid.
Wil wel minimaal 2000 denk ik. Maar we hebben nog niks echt bekeken dus geen idee hoe groot dat echt is met een huis erop enzo.
Ja zou ook een optie zijn. Maar geen idee waar ik dan moet beginnen. Dus eerst maar beginnen met de makkelijke wegquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Economisch vluchteling worden. Ben nog steeds blij met die beslissing.
Voor wat er zoal te koop is. En wat prijzen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zou ook een optie zijn. Maar geen idee waar ik dan moet beginnen. Dus eerst maar beginnen met de makkelijke weg
Thanks, eens bekijkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor wat er zoal te koop is. En wat prijzen.
https://www.verbeek-immo.de/ Ze hebben ook een vestiging in Nijmegen.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-haus-kaufen/c208 (even een regio invullen (kleve is 47533))
Ga ik doen. Neem je het koud mee dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de Cigkoftem.Ze hebben maar één locatie in Dordt. Zit daar op de hoek bij de MediaMarkt.
Moet je echt eens proberen.
Ja, je eet het ook koud. Ze kunnen het daar al voor je in wrap rollen, maar ik neem de pakketten mee voor thuis. Voor 7 euro kun je dan twee wraps maken. Ik heb nu een pakket van 13 euro gehaald, dat zijn 4 wraps. Daar kunnen wij met z'n tweetjes 2 keer van eten.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga ik doen. Neem je het koud mee dan?
Fietsen is leukquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:02 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau Hoe was je fiets rondje? Ben je verder geweest dan anders én teruggekomen 😉
Wat is een traybake toch prettig makkelijk voor een maaltijd.
Het was prachtweer inderdaad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fietsen is leukHet was ook zalig weer vandaag natuurlijk en zulke mooie herfstkleuren overal
Grappig dat je tray bakes noemt, ik heb er deze week 2 gemaakt. Super simpel, super snel. En lekker.
Dank je! Misschien ben ik er dinsdag in de buurt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je eet het ook koud. Ze kunnen het daar al voor je in wrap rollen, maar ik neem de pakketten mee voor thuis. Voor 7 euro kun je dan twee wraps maken. Ik heb nu een pakket van 13 euro gehaald, dat zijn 4 wraps. Daar kunnen wij met z'n tweetjes 2 keer van eten.
Je kunt kiezen voor pittig of mild. Ik neem altijd mild, maar voor een eerste keer zou je kunnen vragen of ze 50/50 willen doen. Dan kun je beide testen.
Neuh, die houdt niet van fietsen. Maar ik hield een week geleden ook niet van fietsen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:32 schreef AnneX het volgende:
Het was prachtweer inderdaad.
Vroeg mij af of je misschien overmoedig te ver was gefietst en de accu leeg.![]()
En sportieve Jross is geen fietser?
En waar kan ik dit vinden. Klinkt goedquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je eet het ook koud. Ze kunnen het daar al voor je in wrap rollen, maar ik neem de pakketten mee voor thuis. Voor 7 euro kun je dan twee wraps maken. Ik heb nu een pakket van 13 euro gehaald, dat zijn 4 wraps. Daar kunnen wij met z'n tweetjes 2 keer van eten.
Je kunt kiezen voor pittig of mild. Ik neem altijd mild, maar voor een eerste keer zou je kunnen vragen of ze 50/50 willen doen. Dan kun je beide testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Er zijn wat struggles ja. Blijkbaar was Blizzard Entertainment nogal een toxic omgeving voor vrouwen. Intimidatie (boys will be boys cultuurtje) en ze kregen minder betaald. Zelfs zo erg dat de Californische staat zich er mee ging bemoeien. Gevolg is dat heel veel vrouwonvriendelijke dingen in het spel zsm zijn veranderd. Hele zone heeft een nieuwe naam (was vernoemd naar één van de 'hoofdbeschuldigden van de intimidatie'). Etc. Er was ook nog een vrouwelijke CEO die het nog veel erger maakte door te zeggen dat zij nooit last had gehad van intimidatie (of een laag salaris?). Ja, een CEO seksueel gaan intimideren lijkt me een goed planquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaat het niet zo goed met WoW? Ik zit zelf op ESO. En daar komen steeds meer mensen die van WoW afkomen.
Wat raar om van het pad af te gaan in een park waar je niet eens met je fiets in magquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was ook van plan om een stuk te fietsen, maar het was weer zo mooi fotografeerweer, dus naar een park en later naar de heemtuin. Daar hangt bij de ingang een bord waarop staat dat je er alleen mag wandelen.
Kom ik opeens een man tegen op een mountainbike, ook niet op een pad maar dwars door een deel waar nu nog wat planten bloeien waar nog wat insecten zitten.![]()
Schoonzus belde net, zij moeten dit weekend hun hond die ze al bijna 15 jaar hebben in laten slapen. Je weet dat het eraan zit te komen, maar het blijft een k..beslissing
Ja, kom het wel vaker tegen. Ooit een jong stel met klein kind. Reactie “wat moeten we dan met haar ze loopt overal doorheen” nou niet in de heemtuin (best wel bijzondere natuurlijk) of vasthoudenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat raar om van het pad af te gaan in een park waar je niet eens met je fiets in mag![]()
En kut ja van de hond. Zo'n dier hoort gewoon bij je gezin en zeker na 15 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt mooi en indrukwekkend vanmiddag![]()
![]()
https://www.namenwand.nl/?entranceId=10quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat heel heftig en indrukwekkend is om daar te staan tegenover al die namen, Blues en golfer. Zéker als er ook nog familienamen op de stenen staan.
Kan ik ergens zien welke namen daar allemaal vermeld zijn? Een aangetrouwd familielid is ook overleden vermoord in een concentratiekamp. Hij was een jonge Joodse koopman uit Amsterdam, zijn vrouw was een nicht van mijn opa. Zij werd niet meegenomen omdat ze niet Joods was.
Oh man dat van die vrouwelijke ceo is wel echt heel erg…quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn wat struggles ja. Blijkbaar was Blizzard Entertainment nogal een toxic omgeving voor vrouwen. Intimidatie (boys will be boys cultuurtje) en ze kregen minder betaald. Zelfs zo erg dat de Californische staat zich er mee ging bemoeien. Gevolg is dat heel veel vrouwonvriendelijke dingen in het spel zsm zijn veranderd. Hele zone heeft een nieuwe naam (was vernoemd naar één van de 'hoofdbeschuldigden van de intimidatie'). Etc. Er was ook nog een vrouwelijke CEO die het nog veel erger maakte door te zeggen dat zij nooit last had gehad van intimidatie (of een laag salaris?). Ja, een CEO seksueel gaan intimideren lijkt me een goed planDat ze niet in zag dat haar uitspraak best wel walgelijk was vond ik best erg. Veel mensen zijn door dit alles opgestapt.
Ik geloof niet dat dit soort dingen nou een verschil gaan maken in een bedrijfs' vrouwonvriendelijke cultuur
[ afbeelding ]
Jeetje. Zijn naam was Eliazer. Het was niet de enige Eliazer. Je krijgt idd heel mooi te zien waar op het monument je de naam kan vinden zodat je niet alle namen bij langs moet gaan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:35 schreef Blues het volgende:
https://www.namenwand.nl/?entranceId=10
Hier zou je kunnen zoeken. Klik dan op de naam en dan loop je virtueel naar de plek als de naam op een steen staat.
Lange leren laarzen, suuuuper korte spijkerrok en een naveltruitje. Verder niets.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lange leren laarzen, suuuuper korte spijkerrok en een naveltruitje. Verder niets.
a/s/l?
Waar niet. Gewoon even Googlen op Cigkoftem.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En waar kan ik dit vinden. Klinkt goed
Succes!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:22 schreef Barreltje het volgende:
thuis werken![]()
dus maar eens een lijstje gemaakt wat er vanavond bij de ikea gehaald moet worden..
beetje meuk kopen om te zorgen dat het huis nog ergens op lijkt bij de verkoop..
ik ben BIIIIJJJNNNAA aan de beurt..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:23 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Uurtje (deel van) mail (thuis) weg werken vandaag en daarna lekker weekend!
Ik mag bij Pieter Pot bestellen inmiddels, en ik wil best meer betalen voor de pot/statiegeld/verwerking, maar ook de producten zijn nog duurder. Komt daarbij nog dat als het bij 1 keer blijft ik met een hele lading overgebleven potten zit. Ik denk er nog maar eens over na dus.
Leek me wel heel tof!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren bij De Grote Schijn geweest.
https://www.rotterdamfestivals.nl/agenda/de-grote-schijn/
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen![]()
Tuurlijk is een mooi uitgelicht bos altijd mooi, maar voor 17 euro?
Glow in Eindhoven is gratis en toch wel een stuk beter.
Dat ligt nogal aan wat je koopt. De meeste dingen die ik er totnogtoe gekocht heb zijn niet of nauwelijks duurder dan als ik ze elders koop.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:23 schreef Tuindier het volgende:
Ik mag bij Pieter Pot bestellen inmiddels, en ik wil best meer betalen voor de pot/statiegeld/verwerking, maar ook de producten zijn nog duurder. Komt daarbij nog dat als het bij 1 keer blijf ik met een hele lading overgebleven potten zit. Ik denk er nog maar eens over na dus.
Zweverig is in zo'n thema niet perse slechtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leek me wel heel tof!
Ik ga morgen naar schemerlicht, ook zoiets maar zweveriger denk ik
Wat een leuk concept, en ze hebben ook nog olijfolie uit Aragonquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:23 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Uurtje (deel van) mail (thuis) weg werken vandaag en daarna lekker weekend!
Ik mag bij Pieter Pot bestellen inmiddels, en ik wil best meer betalen voor de pot/statiegeld/verwerking, maar ook de producten zijn nog duurder. Komt daarbij nog dat als het bij 1 keer blijft ik met een hele lading overgebleven potten zit. Ik denk er nog maar eens over na dus.
Kreeg je nog tips van de makelaar? Hier en daar een groene plant is misschien ook leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:22 schreef Barreltje het volgende:
thuis werken![]()
dus maar eens een lijstje gemaakt wat er vanavond bij de ikea gehaald moet worden..
beetje meuk kopen om te zorgen dat het huis nog ergens op lijkt bij de verkoop..
Vrienden waren van het het weekend in Arnhem bij Schone Schijn en die waren enorm onder de indrukquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren bij De Grote Schijn geweest.
https://www.rotterdamfestivals.nl/agenda/de-grote-schijn/
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen![]()
Tuurlijk is een mooi uitgelicht bos altijd mooi, maar voor 17 euro?
Glow in Eindhoven is gratis en toch wel een stuk beter.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Heeft dat Pieter Pot concept een wachtlijst?
Dan blijft de wachtlijst ook lang.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een hele lange. Tot je iemand kent die er bestelt, na elke bestelling mag je iemand vooraan de rij plaatsen.
quote:
Nou, idd, wat een oneerlijke onzin eigenlijkquote:
Ja precies, dan voel ik altijd meteen een beetje weerzin.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, idd, wat een oneerlijke onzin eigenlijk
Misschien ben ik ook verwend door al die jaren Glow.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vrienden waren van het het weekend in Arnhem bij Schone Schijn en die waren enorm onder de indruk
Ik ga nog eens kijken in detail. Maar pindakaas, havermout ed hoef ik niet specifiek van een hipster-leverancier (ja, ik chargeer), en daardoor lijkt het duurder te worden. Wat koop jij er?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ligt nogal aan wat je koopt. De meeste dingen die ik er totnogtoe gekocht heb zijn niet of nauwelijks duurder dan als ik ze elders koop.
Ze komen wel in heel andere hoeveelheden, dus lijken al snel duur.
De pindakaas is ook niet te vretenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik ga nog eens kijken in detail. Maar pindakaas, havermout ed hoef ik niet specifiek van een hipster-leverancier (ja, ik chargeer), en daardoor lijkt het duurder te worden. Wat koop jij er?
Joh, net of ze de boel gewoon gecopy paste hebben van een oude vacature en het ze bijzonder weinig interesseert allemaalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Vacature gezien (al wat langer geleden geplaatst en niet iets voor mij) maar er viel me wat op. De interviews zijn op 1 november, maar gezien de inwerkmogelijkheden (het is een tijdelijke functie) moet je vanaf 27 oktober beschikbaar zijn
Als ik voor elke vreemde zin in een vacature tekst 10 euro zou krijgen heb ik een leuk bedrag binnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh, net of ze de boel gewoon gecopy paste hebben van een oude vacature en het ze bijzonder weinig interesseert allemaal
Dan konden we daar ons werk van makenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als ik voor elke vreemde zin in een vacature tekst 10 euro zou krijgen heb ik een leuk bedrag binnen
Las van de week een artikel nav een onderzoek (geen idee hoe serieus) dat mensen die de kerstboom vroeg hadden staan, gelukkiger warenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb gisteravond met zekerheid de eerste versierde kerstboom (in een woonkamer) van het jaar gespot![]()
Nu heb ik het hele jaar door kerstliedjes in mijn hoofd, en heeft mijn boom wel eens tot Pasen gestaan (wel de ballen er al uit) dus ik mag eigenlijk niks zeggen.... maar toch... ik vond het wat vroeg
Was net wel bij de intratuin en werd toch wel vrolijk van al die kerstspulletjes.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb gisteravond met zekerheid de eerste versierde kerstboom (in een woonkamer) van het jaar gespot![]()
Nu heb ik het hele jaar door kerstliedjes in mijn hoofd, en heeft mijn boom wel eens tot Pasen gestaan (wel de ballen er al uit) dus ik mag eigenlijk niks zeggen.... maar toch... ik vond het wat vroeg
Ik had een kersthuis van Lego besteld en zat al een paar avonden te bouwen. Vanmorgen heb ik het afgemaakt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:
Leuk, wij gaan hem nog maken binnenkortquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:28 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik had een kersthuis van Lego besteld en zat al een paar avonden te bouwen. Vanmorgen heb ik het afgemaakt.![]()
Ik heb nu een oorwurm van Pieter Post terwijl dat er niet eens staatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:23 schreef Tuindier het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb nu een oorwurm van Pieter Post terwijl dat er niet eens staat
Ow vandaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Las van de week een artikel nav een onderzoek (geen idee hoe serieus) dat mensen die de kerstboom vroeg hadden staan, gelukkiger waren
Dat is vlakbij mijn sportclub. We hebben gisteravond tijdens training een boel rare geluiden gehoord en het park was heel mooi verlicht in vooral allerlei groen- en blauwtintenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leek me wel heel tof!
Ik ga morgen naar schemerlicht, ook zoiets maar zweveriger denk ik
In mijn wijk hangen al ruim een maand de kerstlichtjes weer in de tuinen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:50 schreef Candaasje het volgende:
Ja die had ik ook al gezien. Maar een full-on versierde kerstboom met dansende lichtjes in de woonkamer nog nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In mijn wijk hangen al ruim een maand de kerstlichtjes weer in de tuinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al is het wel een hobbelige weg. Figuurlijk dan
Het fietsen van en naar werk ( met pont kanaal over) was overigens niet hobbelig maar heerlijk en voor rug nét te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 29-10-2021 13:31:22 ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:24 schreef Blues het volgende:
Terug van gesprek op werk met beide TL's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al is het wel een hobbelige weg. Figuurlijk dan
Het fietsen van en naar werk ( met pont kanaal over) was overigens niet hobbelig maar heerlijk en voor rug nét te doen.Goed dat je het gesprek hebt aangevraagd Blues!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat vreet wel energie zo zeg, pfoe!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:25 schreef Blues het volgende:
Nu even een terugval preventie-oefeningetje doen op Teletubbieland en lekker een paar LP's draaien
Het is mijn eerste lego in twintig jaar, en ik vond het bouwen echt fantastisch. Al die details die je ontdekt en hoe ingenieus die constructie in elkaar zit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk, wij gaan hem nog maken binnenkort
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:24 schreef Blues het volgende:
Terug van gesprek op werk met beide TL's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al is het wel een hobbelige weg. Figuurlijk dan
Het fietsen van en naar werk ( met pont kanaal over) was overigens niet hobbelig maar heerlijk en voor rug nét te doen.Mooi dat dat zo kon en ik hoop ook dat het meer duidelijkheid bij de nieuwe TL brengt. Ook lastig dat die jou eigenlijk helemaal niet kent zoals je altijd was. Mooie rit terug naar huis ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(hoeveel km is het?)
Kaatje heeft d'r naaimachine terug olé olé![]()
Als ik uit een Ottolenghi recept voor pompoensoep de saffraan weg laat, zou dat veel verschil maken? Ik heb nooi thet idee dat je zoiets nou echt proeft. Of ben ik gek en voegt dat juist de smaak toe?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
9 km enkele reis met daarin een korte overvaring.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat dat zo kon en ik hoop ook dat het meer duidelijkheid bij de nieuwe TL brengt. Ook lastig dat die jou eigenlijk helemaal niet kent zoals je altijd was. Mooie rit terug naar huis ook(hoeveel km is het?)
Als ik uit een Ottolenghi recept voor pompoensoep de saffraan weg laat, zou dat veel verschil maken? Ik heb nooi thet idee dat je zoiets nou echt proeft. Of ben ik gek en voegt dat juist de smaak toe?
Wat naar voor Moeders! Hopen op mild verloop idd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend![]()
Dadelijk komt vriendinnetje, morgen sauna![]()
Nu even druk, want ik moet nog boodschappen doen, inclusief mantelzorg boodschappen.
Want mijn moeder had vage klachten en hield vanmorgen een positieve sneltest in handen. Nu onderweg naar de PCR test.
Aangezien haar smaak ook aan het verdwijnen is en sneltesten het op positieve uitslagen goed doen zal het daar wel officieel gemaakt worden. Met dank aan vaccinatie blijven het hopelijk milde klachten.
Ze is bang dat ze het van mijn vader heeft… die een paar dagen geleden vage klachten had, maar wel nog van alles heeft ondernomen. Zijn contacten lijstje blijkt een stuk langer te zijn dan het hare.
Ben heel benieuwd! Vorig jaar had ik ook kaartjes maar ging niet door.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is vlakbij mijn sportclub. We hebben gisteravond tijdens training een boel rare geluiden gehoord en het park was heel mooi verlicht in vooral allerlei groen- en blauwtinten
Ik zou zeggen kan prima zonder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat dat zo kon en ik hoop ook dat het meer duidelijkheid bij de nieuwe TL brengt. Ook lastig dat die jou eigenlijk helemaal niet kent zoals je altijd was. Mooie rit terug naar huis ook(hoeveel km is het?)
Als ik uit een Ottolenghi recept voor pompoensoep de saffraan weg laat, zou dat veel verschil maken? Ik heb nooi thet idee dat je zoiets nou echt proeft. Of ben ik gek en voegt dat juist de smaak toe?
Recept uit Simpel met sinaasappel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou zeggen kan prima zonder.
Welk recept heb je? Want ik heb ook nog een pompoen (alweer een)
Ohh die heb ik. Thanks ik zoek hem op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Recept uit Simpel met sinaasappel.
Als het alleen voor de kleur is dan laat ik het achterwege.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:34 schreef Blues het volgende:
9 km enkele reis met daarin een korte overvaring.
Gek woord![]()
Saffraan is meer voor de kleur toch?
Ik weet dus niet of het een lekkere pompoensoep is huhquote:
Ja dat is ook de reden dat ik interesse hadquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of het een lekkere pompoensoep is huhMaar goed, álles wat ik tot nu toe van Ottolenghi heb gemaakt was verrassend lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |