SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Zeker. Blijft fijne muziek.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Na 40 jaar nog steeds leuk
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:12 schreef just me het volgende:
wat een baby face en dan al in het leger
Welkom.quote:
Dagquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Tijd om dag te zeggen
Tijd om dag te zeggen
Vanmiddag crematie gehad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Tijd om dag te zeggen
Tijd om dag te zeggen
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Tijd om dag te zeggen
Tijd om dag te zeggen
Dagquote:
Als ik dit nummer zou horen bij een volslagen onbekende zou ik nog vochtige ogen krijgenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanmiddag crematie gehad.
Moest ik meteen weer denken aan de Engelse versie van dit nummer dat bij de crematiedienst van mijn moeder gedraaid werd.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik dit nummer zou horen bij een volslagen onbekende zou ik nog vochtige ogen krijgen
Nee joh het is gewoon een heel mooi nummerquote:
Dat snap ik. Deze meeste van deze nummers kan ik buiten de setting wel goed luisteren.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik dit nummer zou horen bij een volslagen onbekende zou ik nog vochtige ogen krijgen
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:18 schreef brother52 het volgende:
Paul Young - Every time you go away
Dat programma ken ik niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:20 schreef brother52 het volgende:
Ik moet nu denken aan de aflevering van 8 out of 10 cats does countdown waar Paul Young komt opdraven.
Cijfers en letters ken je nog wel van vroeger?quote:
Tuurlijk ken ik C&L.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cijfers en letters ken je nog wel van vroeger?
Dit is die hele aflevering
Het was heerlijk weer, ik lag met mijn mond open bij de mondhygiëniste en boven mijn hoofd een afbeelding van een mooi strand en palmbomenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
Vandaag scheen hier volop de zon. Was echt heerlijk weer.
Maar nu is het best fris.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer, ik lag met mijn mond open bij de mondhygiëniste en boven mijn hoofd een afbeelding van een mooi strand en palmbomen
![]()
Het (angst)zweet was ook aanwezig maar... ik kreeg 3 kleine tubetjes tandpasta mee naar huisquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je waande je dan echt in een zonnig oord. Zalig!
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het (angst)zweet was ook aanwezig maar... ik kreeg 3 kleine tubetjes tandpasta mee naar huis
Dat doen ze goedquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer, ik lag met mijn mond open bij de mondhygiëniste en boven mijn hoofd een afbeelding van een mooi strand en palmbomen
![]()
Het zijn 3 verschillende merkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kunnen ze niet beter 1 grote tube geven?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:34 schreef Melting het volgende:
Dit was voor toen een moderne sound.
Is wel een uitzondering op de top 40-regel, maar vond dit toen al een bijzonder nummer.
Welkom Mad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
De US remix van Rock Me Amadeus?
Hallo!
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
De US remix van Rock Me Amadeus?
Hallo!
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:40 schreef just me het volgende:
Als ik tears in de morgen heb zie ik toch helemaal niets
De Beach Boys deden dat in de morgen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:42 schreef brother52 het volgende:
Hier is het nu: Tears while cutting onions.
Haché moet even intrekken…quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
De Beach Boys deden dat in de morgen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Cliff Richard - The Day I Met Marie
Altijd gebaald dat ik geen Marie heetquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Cliff Richard - The Day I Met Marie
quote:En onder de gouden hemel in de zilveren zon
Speelt altijd het harmonieorkest in een grote regenton
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos
De stoet voorgoed de bergen in van het circus Jeroen Bosch
En we praten en we zingen en we lachahahahahahaa
Het land van Maas en Waal
Van Maas en Waal
Van Maas en Waal
Van Maas en Waal
Just Marie(d)…quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Altijd gebaald dat ik geen Marie heet
Ik neem je plaatsje wel overquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg zo visite en kan dus elk moment er tussenuit piepen.
Ondertussen: Prince - The Most Beautiful Girl In The World
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg zo visite en kan dus elk moment er tussenuit piepen.
Ondertussen: Prince - The Most Beautiful Girl In The World
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet ik er ff nieuwe snaren opzetten?
Doe jij dat even…quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet ik er ff nieuwe snaren opzetten?
quote:
Denk, denk…quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse zangeres.
Voordat ik die ontward heb….quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe jij dat even…
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef livelink het volgende:
Vanaf het moment dat ik ging luisteren is het allemaal nog onbekend voor mij.
en zo blijf je nummers ontdekkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef livelink het volgende:
Vanaf het moment dat ik ging luisteren is het allemaal nog onbekend voor mij.
Ik wil een feest der herkenning vanavondquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
en zo blijf je nummers ontdekken
Dan gaan we daar mee beginnen, het nummer na het volgende.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil een feest der herkenning vanavond
Ow.... deze ken je ook al.quote:
Nou, dit rapgedeelte ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow.... deze ken je ook al.
Dan begint het nu.
Dit is van Travie McCoy ft. Bruno Mars.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dit rapgedeelte ken ik dan weer niet
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
Ah, ok. Dit nummer ken ik. Maar geen idee wie het zingt of hoe het heet.
Originele versie.quote:
Geen idee. Dat zullen we in ieder geval niet meer kunnen vragen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Zou Corrie ten Boom hebben geweten dat het beeld van Malle Babbe zo’n beetje tegenover haar huis stond?
Ik wist het in ieder geval ook niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Zou Corrie ten Boom hebben geweten dat het beeld van Malle Babbe zo’n beetje tegenover haar huis stond?
Symph is Corrie ten Boom kenner sinds september.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist het in ieder geval ook niet.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph is Corrie ten Boom kenner sinds september.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist het in ieder geval ook niet.
Misschien heeft Corrie het wel gestolen!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Het beeld is alweer een tijd weg… geen idee waar het gebleven is.
Bijzonder verhaal was het en indrukwekkend ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph is Corrie ten Boom kenner sinds september.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt inmiddels minimaal wekelijks over Corrie gesproken
Nee, die zat toen al in Amerika of onder de grondquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien heeft Corrie het wel gestolen!
Dat zeker wel. Erg indrukwekkend. Zeker een aanrader om eens langs te gaan als je in de buurt bent.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijzonder verhaal was het en indrukwekkend ook.
Had hij het anders niet aangekund, denk je?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ‘m gelukkig gewaarschuwd dat het wel heel stichtelijk is allemaal, dus dat viel niet zo rauw op zijn dak
Hij is nogal uitgesproken over dat stichtelijke en houdt dan zijn mond vaak nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Had hij het anders niet aangekund, denk je?
Ja, hoewel er een paar copycats zijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ook een stem die je vrij makkelijk herkent
ik heb zijn stem nog nooit gezienquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ook een stem die je vrij makkelijk herkent
Hij is dan ook vrij donker.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb zijn stem nog nooit gezien
Tja, en dan met een zonnebril op lukt het idd nietquote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb zijn stem nog nooit gezien
Daar gaat het goed mee, overigens.quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
App je hem nog wel eens trouwens? Hoop dat het goed met hem gaat.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar gaat het goed mee, overigens.
Sprak hem 2 weken geleden nog. Was 25 geworden.
dan is het geen broertje meerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
easy going is ook 'n user op fokquote:
tis een leuke meid hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh jee...
Maar goed dat ik geen @ voor de naam zette.
Gelukkig nietquote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:42 schreef just me het volgende:
Heel lang geleden dat ik dit nummer gehoord heb
![]()
The Drifting Cowboys.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:45 schreef brother52 het volgende:
Jambalaya - Niet de Carpenters.... de Plumbers misschien?
Al in geen eeuwen meer gezien hier.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
easy going is ook 'n user op fok
Wist ik dus ook nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Al in geen eeuwen meer gezien hier.
Er is toen een grote groep overgestapt naar facebook. Zij zat daar denk ik ook bij.quote:
Ja daar zie ik haar wel voorbijkomen !quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is toen een grote groep overgestapt naar facebook. Zij zat daar denk ik ook bij.
Snapten die niet dat fb er gewoon naast kan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is toen een grote groep overgestapt naar facebook. Zij zat daar denk ik ook bij.
vrouwen hè...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Snapten die niet dat fb er gewoon naast kan?
Ik lieg trouwens, want ze heeft nog wel gepost in het afscheidstopic voor Mousy. Maar ze post niet meer regulier.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ja daar zie ik haar wel voorbijkomen !
Vrouwen kunnen niet multi-tasken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Snapten die niet dat fb er gewoon naast kan?
Die kunnen juist multitaskenquote:
Het is je vergevenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lieg trouwens, want ze heeft nog wel gepost in het afscheidstopic voor Mousy. Maar ze post niet meer regulier.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet multi-tasken.
quote:
Ik vermoed dat die weg via de sunshower richting bed gaat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe ik na dit nummer ook.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die weg via de sunshower richting bed gaat.
Tja..... als je gaat verbouwen, is het wel een aanrader. Maar niet om het in te laten bouwen als je een goede badkamer hebt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:00 schreef livelink het volgende:
Is de sunshower iets waar ik jaloers op moet zijn, Melting?
Ik heb wel zin in gewoon een luxe iets aanschaffen. Ik ga er over nadenken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja..... als je gaat verbouwen, is het wel een aanrader. Maar niet om het in te laten bouwen als je een goede badkamer hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
En dank je wel voor je show! Werd inderdaad een feest van herkenning
Ik heb een tijd een gezichtsbruiner (geen sauna) gehad. Dat vond ik toen best wel lekker. Even voor die lampen zitten en van de warmte genieten.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hier in de kast nog wel zo’n Philips infraroodlamp, maar ik pak eigenlijk altijd een kersenpitkussentje
Goedemorgen Melting. Hele week toch volgehouden?quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 06:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Hele week toch volgehouden?
die smaken ook prima bij koffie, dank je welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee. (Ik heb nu bv. kamille thee)
Vandaag Zwolse blauwvingers:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Eerst even boontjes malen voor ik koffie hebquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee. (Ik heb nu bv. kamille thee)
Vandaag Zwolse blauwvingers:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Zeker, ik neem er nog eenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:27 schreef just me het volgende:
[..]
die smaken ook prima bij koffie, dank je wel
Ja duh... Jullie zijn getrouwd dan ga je op elkaar lijkenquote:
Nee, 1 koekje is geen koekjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja duh... Jullie zijn getrouwd dan ga je op elkaar lijken
Cadeautje van de kat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:12 schreef livelink het volgende:
Mijn eetlust is weg. Voor mijn achterdeur ligt echt een enorme dode rat
quote:
Wel lief dat je een cadeautje krijgt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar mijn kat is echt superlui, dus die is er niet ver voor gaan lopen. Dus die beesten zitten dichtbij.
ieks!!! en wie gaat dit ding weghalen ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:12 schreef livelink het volgende:
Mijn eetlust is weg. Voor mijn achterdeur ligt echt een enorme dode rat
Ik gok haar zoon.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
ieks!!! en wie gaat dit ding weghalen ?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ken de koejes niet, maar blauwe vingers die ze kregen van de koperen centen vanuit Kampen?
Een vete die al sinds de middeleeuwen bestaat tussen de stad Kampen en de stad Zwolle zou de grondslag zijn voor de naam blauwvingers. Naar het schijnt was Kampen een rijke stad en Zwolle een arme stad, na het afbranden van de kerk in Zwolle bleef het carillion onbeschadigd en wilden de Kampenaren deze overkopen van de Zwollenaren. Dit ging echter niet zonder slag of stoot maar uiteindelijk boden de Zwollenaren het carillion toch te koop aan aan de Kampenaren. Deze hadden echter als voorwaarde dat zij mochten kiezen hoe zij het verschuldigde bedrag zouden uitbetalen. Zwolle, die een aanvulling op de berooide gemeentekas wel kon gebruiken, kon niet anders als de koop onder die voorwaarden te sluiten. De Kampenaren zagen hun kans om wraak te nemen en betaalde het verschuldigde bedrag uit in zakken vol met vierduitenstukken. De Zwollenaren hebben dagenlang moeten tellen, zij kregen blauwe vingers van het tellen. De Kampenaren vertrokken lachend met het carillion en hadden voortaan een prachtige scheldnaam voor alle Zwollenaren.quote:
Mijn zoon was compleet gefascineerd door die rat, maar uiteindelijk heeft mijn man hem net weggehaald tot teleurstelling van mijn zoon.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
ieks!!! en wie gaat dit ding weghalen ?
Ja, dit zou mijn kat kunnen zijn. Behalve dan dat mijn kat echt bang is voor alles, behalve voor ratten.quote:
En nu dus op zoek naar de rest van de ratten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon was compleet gefascineerd door die rat, maar uiteindelijk heeft mijn man hem net weggehaald tot teleurstelling van mijn zoon.
Hou opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En nu dus op zoek naar de rest van de ratten?
Ik ben blij dat ik mijn eten op hebquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Hou op![]()
Volgens mijn man kon hij wel aan de rat zien dat het een flinke knokpartij moest zijn geweest. En mijn zoon had zijn lunch ook niet opgegeten trouwens. Hij vond de rat wel fascinerend, maar toch ook eetlustremmend.
De kat straks ook maar even goed controleren.
Ach als het eerdaags geen halloween zou zijn zou je het ook druk gevonden hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
GVD wat druk op het winkelcentrum Halloween gedoe.
Maar liep naast het bier pad en dat wisseld bij de Jumbo wel regelmatig en zag er 3 van Bird staan die ik niet kende..
Dus zo eerst aan de "Fuut Fieuw".
Die ik zie van vogels die nog niet ken moeten dan toch. Sessiom IPA.
Klinkt goed. Laat hem smakenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
GVD wat druk op het winkelcentrum Halloween gedoe.
Maar liep naast het bier pad en dat wisseld bij de Jumbo wel regelmatig en zag er 3 van Bird staan die ik niet kende..
Dus zo eerst aan de "Fuut Fieuw".
Die ik zie van vogels die nog niet ken moeten dan toch. Sessiom IPA.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo met het OV om op de jongste kabouter te passen, de 3 andere kabouters gaan iets gezelligs met elkaar doen
Goedemorgen just mequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo met het OV om op de jongste kabouter te passen, de 3 andere kabouters gaan iets gezelligs met elkaar doen
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me![]()
Klinkt als een gezellig dagje voor jou en voor de kabouters.
Ah, ik had jouw post even gemist. Goedemorgen.quote:
Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik had jouw post even gemist. Goedemorgen.
Wel duimen dat het gaat stoppen met regenen!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:54 schreef Melting het volgende:
just me gaat gezellig naar een kabouter toe, ik ga zo meteen naar de Efteling. Ga jij ook nog iets leuks doen vandaag?
En anders wordt het een kort dagje. Ga ik over een tijdje gewoon weer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
Wel duimen dat het gaat stoppen met regenen!!
fijne dag en tot vanavond
Schoonmaken, opruimen, kind helpen met een presentatie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.
just me gaat gezellig naar een kabouter toe, ik ga zo meteen naar de Efteling. Ga jij ook nog iets leuks doen vandaag?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Schoonmaken, opruimen, kind helpen met een presentatie.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.
quote:Programma voor vandaag:
17:00 - 19:00 uur: DJ11 - Pre
19:00 - 21:00 uur: DJ Symph - draait de tijd terug
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Programma voor vandaag:
15.30 - 17.00 uur: MadMaster - Classic Floor Fillers
17:00 - 19:00 uur: DJ11 - Pre
19:00 - 21:00 uur: DJ Symph - draait de tijd terug
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Meeluisteren wordt sowieso een opgave met dit schema.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]Wordt een druk dagje zo. Ik had dit niet helemaal voorzien qua meeluisteren
Ik ben bezig om de show samen te stellen. Ik schakel z.s.m. in.
Prima hoor. Ik compenseer dat straks wel weerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, niks nieuws om te beluisteren nu hier, alleen maar ouwe meuk...
Vind 'm wel lekker klinkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb deze remix nog nooit gedraaid, dus geen idee of het wat is...
"Rubb It in 2010 (Genetik & Gio Martinez Remix)" heet -ie op YouTube. Ik heb 'm even binnengehaald.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de stijl te horen is het remix van veel latere datum dan het origineel...
Die huppelt nog steeds rond, geloof ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:48 schreef MadMaster het volgende:
En hiermee begon Paul Elstak met z'n house carriere...
Veel plezier met 11, Symph en Melting straks!quote:15:36 : Roland Clark, Todd Terry - House Was Our Prayer (Mike Scot Panorama Remix)
15:41 : The Cotton Club - The Blue E.P. Cotton Wool Part 2 - Rhythm M.A.G.
15:44 : Todd Terry Project - Weekend (Club Version) 1988
15:48 : Jungle Brothers - I'll House You (Club Mix)
15:52 : Eddie Amador - House Music (Original Extended Winyl Mix)
15:57 : Joey Beltram - Energy Flash
16:03 : Wired - To The Beat Of The Drum
16:06 : Fast Eddie - Hip House (Deep Mix)
16:09 : Tyree Cooper - Turn Up The Bass (Tyree's Hip Hop Mix)
16:12 : Maurice - This Is Acid
16:18 : Armand Van Helden - Witch Doctor (Original 12 Inch Mix)
16:22 : Jeff Mills - The Bells (Leon Bolier Remix)
16:26 : Robert Armani - Ambulance (Original)
16:31 : House Of Venus - Dish N Tell (Juan Sanchez, The Man With No Shadow Remix)
16:36 : A Homeboy, A Hippie And A Funki Dredd - Total Confusion (Barry Obzee Remix)
16:40 : Fierce Ruling Diva - Rubb It In (Genetik & Gio Martinez Remix)
16:45 : Holy Noise - Get Down EveryBody (Vocal Mix)
16:49 : Egma - Let The Bass Kick
16:55 : D-Shake - Yaaah
Ken ik zo niet. Zal ik later eens terugluisteren dan. Ik vind het in elk geval een fijne remix die het origineel lekker opvijzelt. Dimitri from Paris doet vaak dat soort dingen. Remixt veel oude disconummers. Onder meer ook voor Sister Sledge.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt exact op 'Love's What I Want' van Cashmere...
quote:Love's what I want is een single van Cashmere. Het is afkomstig van hun enige album Cashmere. De lengte van de elpeetrack is met 6:45 aanmerkelijk langer dan de single. De elpeetrack werd uitgebracht als 12”-single. Het is voor wat het instrumentale gedeelte een cover van Leo Sayers Easy to love.
Welkom terug. Eens kijken of je deze je herkent...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:21 schreef MadMaster het volgende:
Was even een blokje om, het is even droog hier…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |