SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Zeker. Blijft fijne muziek.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Na 40 jaar nog steeds leuk
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:12 schreef just me het volgende:
wat een baby face en dan al in het leger
Welkom.quote:
Dagquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Tijd om dag te zeggen
Tijd om dag te zeggen
Vanmiddag crematie gehad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Tijd om dag te zeggen
Tijd om dag te zeggen
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Tijd om dag te zeggen
Tijd om dag te zeggen
Dagquote:
Als ik dit nummer zou horen bij een volslagen onbekende zou ik nog vochtige ogen krijgenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanmiddag crematie gehad.
Moest ik meteen weer denken aan de Engelse versie van dit nummer dat bij de crematiedienst van mijn moeder gedraaid werd.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik dit nummer zou horen bij een volslagen onbekende zou ik nog vochtige ogen krijgen
Nee joh het is gewoon een heel mooi nummerquote:
Dat snap ik. Deze meeste van deze nummers kan ik buiten de setting wel goed luisteren.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik dit nummer zou horen bij een volslagen onbekende zou ik nog vochtige ogen krijgen
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:18 schreef brother52 het volgende:
Paul Young - Every time you go away
Dat programma ken ik niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:20 schreef brother52 het volgende:
Ik moet nu denken aan de aflevering van 8 out of 10 cats does countdown waar Paul Young komt opdraven.
Cijfers en letters ken je nog wel van vroeger?quote:
Tuurlijk ken ik C&L.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cijfers en letters ken je nog wel van vroeger?
Dit is die hele aflevering
Het was heerlijk weer, ik lag met mijn mond open bij de mondhygiëniste en boven mijn hoofd een afbeelding van een mooi strand en palmbomenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
Vandaag scheen hier volop de zon. Was echt heerlijk weer.
Maar nu is het best fris.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer, ik lag met mijn mond open bij de mondhygiëniste en boven mijn hoofd een afbeelding van een mooi strand en palmbomen
![]()
Het (angst)zweet was ook aanwezig maar... ik kreeg 3 kleine tubetjes tandpasta mee naar huisquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je waande je dan echt in een zonnig oord. Zalig!
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het (angst)zweet was ook aanwezig maar... ik kreeg 3 kleine tubetjes tandpasta mee naar huis
Dat doen ze goedquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer, ik lag met mijn mond open bij de mondhygiëniste en boven mijn hoofd een afbeelding van een mooi strand en palmbomen
![]()
Het zijn 3 verschillende merkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kunnen ze niet beter 1 grote tube geven?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:34 schreef Melting het volgende:
Dit was voor toen een moderne sound.
Is wel een uitzondering op de top 40-regel, maar vond dit toen al een bijzonder nummer.
Welkom Mad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
De US remix van Rock Me Amadeus?
Hallo!
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
De US remix van Rock Me Amadeus?
Hallo!
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:40 schreef just me het volgende:
Als ik tears in de morgen heb zie ik toch helemaal niets
De Beach Boys deden dat in de morgen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:42 schreef brother52 het volgende:
Hier is het nu: Tears while cutting onions.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |