SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De covers eerste weekquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.![]()
Roggel weer overspannen las ik net..
vast al gepost, kom net van mijn werk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Hoezo natuurlijk? Zou de kleine lettertjes eerst maar eens lezen voordat je/ reality.fbi wat uit die privegroep online gooit…quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:44 schreef JourneyBlue het volgende: [..] Eens, ze plaatste trouwens dit in haar geheime juice-Telegram-groep (ze zat toen zelf in Marbella, mede mogelijk gemaakt door haar abonnees
), maar natuurlijk komt dat uiteindelijk ook op internet terecht.
![]()
Dat hebben we gemist, er is wel ander terug lees materiaal.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
vast al gepost, kom net van mijn werkOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Kopje thee doet wonderenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
welke kleine lettertjes?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoezo natuurlijk? Zou de kleine lettertjes eerst maar eens lezen voordat je/ reality.fbi wat uit die privegroep online gooit…![]()
Hahahaquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat André volledig voor zichzelf kiest/ André zijn Sarah voor zijn eigen broodnodige gemoedsrust de ruimte moest geven/Zijn relatie met Sarah was door zijn emotionele burn-out op een laag pitje gezet, maar zou intussen zelfs definitief over zijn/
Voor zijn gemoedsrust moest de zanger haar laten gaan.
Is toch best raar geformuleerd?
Gemoedsrust is (even globaal) de rust die je hebt als je niets verwijtbaars hebt gedaan, dus blijkbaar trekt hij zich (volgens Guido) de mening van vage en rancuneuze internetroddelaars best aan.![]()
een geraffineerde liefdesval was ook een leuke geweestquote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou dan is die zeker terug bij Monique,quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
vast al gepost, kom net van mijn werk![]()
![]()
Had ze net een nieuwe teennagelschaar gekochtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
vast al gepost, kom net van mijn werk![]()
![]()
Waar kan ik dat lezen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
vast al gepost, kom net van mijn werk"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Dat reality.fbi is alleen maar bezig andere juice kanalen de grond in te boren. Alle kanalen zitten ernaast en fbi heeft alles goed. Wie zit achter dat account. Maar ze hadden het wel mis met Schotland"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Nou ja alles goed, reality.fbi houdt zich vooral bezig met het achteraf beoordelen of de populaire kanalen gelijk hadden en ze voor de rest afkraken op hun uiterlijk en persoonlijke levens. Lijkt een behoorlijk gefrustreerd persoon achter te zittenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat reality.fbi is alleen maar bezig andere juice kanalen de grond in te boren. Alle kanalen zitten ernaast en fbi heeft alles goed. Wie zit achter dat account. Maar ze hadden het wel mis met Schotland![]()
Ach joh, die gaan straks nat omdat ze dingen posten uit een besloten groep. Lekker makkelijk scoren.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat reality.fbi is alleen maar bezig andere juice kanalen de grond in te boren. Alle kanalen zitten ernaast en fbi heeft alles goed. Wie zit achter dat account. Maar ze hadden het wel mis met Schotland
Beetje glasscherven verkopen als “maanstenen”.![]()
Dat kan. Zwanger lijken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
Effe wat anders, als ik zo naar de laatste foto's op Roxeanne's insta kijk... Lijkt ze zwanger?![]()
Verkeerd topic?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ach joh, die gaan straks nat omdat ze dingen posten uit een besloten groep. Lekker makkelijk scoren.
Beetje glasscherven verkopen als “maanstenen”.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
En dan een Ewbankje doen?quote:[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
We zullen het horen over een tijdje als het zo is. Misschien moet ik ook een juice account openen...quote:![]()
Ik zag vanmiddag een foto voorbij komen toen dacht ik het ook. Of misschien iets bijgekomen en gaat dat bij haar op haar buik zitten kan ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
Effe wat anders, als ik zo naar de laatste foto's op Roxeanne's insta kijk... Lijkt ze zwanger?![]()
Ik zag haar ook even tijdens het zingen haar hand op haar buik leggen. Toen dacht ik het ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:47 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een foto voorbij komen toen dacht ik het ook. Of misschien iets bijgekomen en gaat dat bij haar op haar buik zitten kan ook.![]()
Precies wat ik dacht. Popie jopie je geweldige leven omline ieder kwartier verversen met nog geweldiger privé info en foto's.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb me wel eens afgevraagd of dit hele gebeuren ook niet allemaal (deels) geregisseerd was,. De publieke opinie keerde tegen ze en plots trekken ze het niet meet. Op deze manier kunnen ze mogelijk het tij keren en sympathie winnen. Ik zie Rachel er wel voor aan,
.
Maar zal wel mijn zure paranoia richting BN’ers zijn,. Denk het nu inmiddels ook niet (helemaal) meer.
Maar nu het niet voordelig uitkomt geen commentaar.
Nog zo kort geleden dat Rachel gretig overal verkondigde dat haar zoon nog nooit eerder zo gestraald had.![]()
Nee inderdaad, gewoon een heerlijk mens. Klaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:00 schreef roos94 het volgende:
Ik vind haar helemaal niet zwanger lijken
Oot heeft ook wel van die shit, zwangere vrouw van Simon keizers ook, Rox ook.
Enfin echte stoere vrouwen kunnen erom lachen en terug koppelen. Bekrompenheid van de andere vrouwen, plastic fantastic is wel zo vreemd.
Mijn man en ik noemen het “het groene boekje” daar moet men aan voldoen.
Lachen joh, als je door dat circus heen prikt, en gewoon gelukkig bent. Rox doet dat ook.![]()
Ok?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Oot moet zelf eens niet zoveel zuipen en-of andere shit gebruiken want wat een poep komt er uit dat toetsenbord van haar.
20 kinderen hebben en dag en nacht online zijn. Niet normaal.
LEEF!![]()
Hartje AH is weg.
Staat alleen nog hartje."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Oot heeft soms prima posts maar ‘s nachts gaat ze nog weleens een andere kant op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:42 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Oot moet zelf eens niet zoveel zuipen en-of andere shit gebruiken want wat een poep komt er uit dat toetsenbord van haar.
20 kinderen hebben en dag en nacht online zijn. Niet normaal.![]()
Het zal de baby zijn die haar tot waanzin drijft.![]()
![]()
In haar geval kan dat voor iedereen zijn, ze is niet zo kieskeurig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hartje AH is weg.
Staat alleen nog hartje.![]()
Oei dan is het echt gedaan vermoed ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hartje AH is weg.
Over 3 weken een statement van André.
“We leken teveel op elkaar, het ging niet meer.”
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Mo en ik hebben elkaar terug gevonden, ik laat haar nu nooit meer los!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
“We leken teveel op elkaar, het ging niet meer.”![]()
Ik geloof niet dat ze bij elkaar komen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mo en ik hebben elkaar terug gevonden, ik laat haar nu nooit meer los!![]()
Het enige dat me doet twijfelen is die onzin aan stories die Mo post, maar ik heb geen idee hoeveel ze dat normaal op Insta gooit.
Zou me echt niet verbazen als dat haar manier van subtiele steekjes uitdelen is, als ze weet dat Sarah een gepasseerd station is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bye bye baby bluequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
Mo, I'll copy paste my relationship with you“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
”We haalden het slechtste in elkaar naar boven! Onze demons vochten ipv dansen!”quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
“We leken teveel op elkaar, het ging niet meer.”![]()
Alleen Mo kan mij temmenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
”We haalden het slechtste in elkaar naar boven! Onze demons vochten ipv dansen!”
Bij haar vind ik de rust“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Drugsmaatjes for life. “Maar ik ben volwassen geworden in de laatste maanden, én rustiger!”quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
”We haalden het slechtste in elkaar naar boven! Onze demons vochten ipv dansen!”
Ok, dus Saar <3 AH, draagt van de 2 kettingen alleen nog het kruis en is in Parijs (?)
An2 is in Dubai met de boys, onder wie die makelaar van het etentje (@roy.harmsen)
die supertoevallig ook allemaal panden in Spanje (omgeving Alicante, http://atsmainternational.com/spain/)
en Dubai heeft.
Dus die rehab was eigenlijk onderduiken?![]()
Je moet je eens afvragen of het normaal is om Roxanne te bekritiseren om haar pure lichaam.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:42 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Nu maar wachten op een zweverige Instagram story van Mo, alles voor haar geraffineerde liefdesval.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Je moet niet zo janken en dingen uit de context plaatsen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je moet je eens afvragen of het normaal is om Roxanne te bekritiseren om haar pure lichaam.
Ik denk uiterlijke zwangerschapskenmerken bij Rox te zien, that's it!![]()
Is het al weer wine 'o clock?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Sorry, zei iemand dat het borreltijd is??
En verder:Ooooooh, dan toch!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hartje AH is weg.
Die heeft een middag mee geholpen in die thee kraam van haarquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef Ole het volgende:
Twinning = boring![]()
Persoonlijke aanvallen zijn overbodig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:42 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Dus het is toch uit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hartje AH is weg.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
”We haalden het slechtste in elkaar naar boven! Onze demons vochten ipv dansen!”![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dat denk ik ergens toch weer ook. Wat ik in het vorige topic zei: in het begin vond ik dit ‘verdwijnen’ typisch iets dat Rachel geregisseerd kon hebben om de sympathie weer aan hun kant te krijgen. Toen ebte dat gevoel weer wat weg, maar nu twijfel ik toch weer,quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:09 schreef JourneyBlue het volgende:
Ok, dus Saar <3 AH, draagt van de 2 kettingen alleen nog het kruis en is in Parijs (?)
An2 is in Dubai met de boys, onder wie die makelaar van het etentje (@:roy.harmsen)
die supertoevallig ook allemaal panden in Spanje (omgeving Alicante, http://atsmainternational.com/spain/)
en Dubai heeft.
Dus die rehab was eigenlijk onderduiken?. Ook die ‘haat’-campagne van de media richting Sarah - arme Hazes toch. Wist niets van haar geheimen (wie gelooft dat nou werkelijk?).
Weten we eigenlijk zeker dat hij in rehab zat? Zijn serieuze burn-out is ineens in een maand ook voorbij? Al denk ik niet dat iemand hier oprecht dacht dat hij een gediagnosticeerde burn-out had, maar goed. Ik vond dat hij ook zo dramatisch deed toen-ie op het vliegveld was,.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Nee hoor, door de media kapotgemaakt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
No way dat hij op enige wijze ook maar een greintje toegeeft dat het ook aan hemzelf zou kunnen liggen.![]()
Dus hij gaat zeggen dat hij eigenlijk bij Soel hoort maar dat de media het kapot heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, door de media kapotgemaakt.
No way dat hij op enige wijze ook maar een greintje toegeeft dat het ook aan hemzelf zou kunnen liggen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Net als met Bridget toenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
No way dat hij op enige wijze ook maar een greintje toegeeft dat het ook aan hemzelf zou kunnen liggen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het een kan zonder het ander... kwam er na Bridget ook niet zo'n "Het is de schuld van de Rabobank Media" verklaring van Antwee?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus hij gaat zeggen dat hij eigenlijk bij Soel hoort maar dat de media het kapot heeft gemaakt?![]()
Nee joh, ze zijn kapot gemaakt door Mo, mama van Moeder Teresa-niveauquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
No way dat hij op enige wijze ook maar een greintje toegeeft dat het ook aan hemzelf zou kunnen liggen.![]()
Oh dat weet ik niet. Zo goed volg ik het niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het een kan zonder het ander... kwam er na Bridget ook niet zo'n "Het is de schuld van de Rabobank Media" verklaring van Antwee?![]()
Ik zet m’n geld in op een praatje over te graag drugs/drank gebruiken en dat het met Soel (en continu feestjes) dus geen basis was voor een relatie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zal Antwee niet zeggen, want daarmee maakt hij de omgang met zijn kind onnodig moeilijk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn kapot gemaakt door Mo, mama van Moeder Teresa-niveau
Als hij weer met Rachel gebroken heeft zal Rachel dat idd wel gaan roepen, maar die geeft Monique sowieso overal de schuld van, als Antwee morgen katslam in het zwembad van een hotel in Dubai verzuipt dan geeft ze Monique daar nog de schuld van.
Tenminste... als dat morgen werkelijk gebeurt dan zal ze mij ook wel de schuld geven![]()
![]()
Dit prachtexemplaar.quote:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee inderdaad, gewoon een heerlijk mens. Klaar.
Oot heeft ook wel van die shit, zwangere vrouw van Simon keizers ook, Rox ook.
Enfin echte stoere vrouwen kunnen erom lachen en terug koppelen. Bekrompenheid van de andere vrouwen, plastic fantastic is wel zo vreemd.
Mijn man en ik noemen het “het groene boekje” daar moet men aan voldoen.
Lachen joh, als je door dat circus heen prikt, en gewoon gelukkig bent. Rox doet dat ook.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het een kan zonder het ander... kwam er na Bridget ook niet zo'n "Het is de schuld van de Rabobank Media" verklaring van Antwee?https://www.nu.nl/achterk(...)van-hun-relatie.htmlquote:"Door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was, hebben we besloten om er een punt achter te zetten", aldus Maasland en Hazes in een reactie aan het programma waar de presentatrice voor werkt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Whine, bitch, hate... alsof het er echt toe doet allemaalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo niet dan zal het wel whine 'o clock zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Of via Parijs naar Dubai.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:09 schreef JourneyBlue het volgende:
An2 is in Dubai met de boys, onder wie die makelaar van het etentje (@:roy.harmsen)
en Dubai heeft.
Dus die rehab was eigenlijk onderduiken?"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Maar wel gruwelijk natquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het een kan zonder het ander... kwam er na Bridget ook niet zo'n "Het is de schuld van de Rabobank Media" verklaring van Antwee?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Hoe kan hij Soel de schuld geven?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus hij gaat zeggen dat hij eigenlijk bij Soel hoort maar dat de media het kapot heeft gemaakt?
Hij is er toch zelf ook bij, hij hoeft niet mee te doen."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe kan hij Soel de schuld geven?
Hij is er toch zelf ook bij, hij hoeft niet mee te doen.
Klopt, want Story heeft immers verklaard:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
No way dat hij op enige wijze ook maar een greintje toegeeft dat het ook aan hemzelf zou kunnen liggen.En dat komt allemaal door de vage, rancuneuze internetroddelaars en Hazes-haters.quote:"Zijn relatie met Sarah was door zijn emotionele burn-out op een laag pitje gezet,
André (moest) zijn Sarah voor zijn eigen broodnodige gemoedsrust de ruimte geven, de relatie zou intussen zelfs definitief over zijn.
Voor zijn gemoedsrust moest de zanger haar laten gaan"![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal Antwee niet zeggen, want daarmee maakt hij de omgang met zijn kind onnodig moeilijk.
Als hij weer met Rachel gebroken heeft zal Rachel dat idd wel gaan roepen, maar die geeft Monique sowieso overal de schuld van, als Antwee morgen katslam in het zwembad van een hotel in Dubai verzuipt dan geeft ze Monique daar nog de schuld van.
Tenminste... als dat morgen werkelijk gebeurt dan zal ze mij ook wel de schuld geven![]()
![]()
Ik ook niet dus laaaaaaaaattttttttttt gaaaaaaannnnnnnnnnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb die post nu meerdere keren gelezen maar ik snap er geen hout vanTwinning = boring![]()
En doorrrrrrrrquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik ook niet dus laaaaaaaaattttttttttt gaaaaaaannnnnnnnnn![]()
![]()
https://www.ditjesendatje(...)-managers-ingehuurd/
Het lijkt erop dat Monique Westenberg grote plannen heeft. Ze heeft inmiddels twee managers ingehuurd waar ze voortdurend meetings mee heeft. Wat zijn haar plannen?
Toen Monique een relatie kreeg met André Hazes en volledig opgenomen werd in de Hazes-familie, werd ze vaak neergezet als ‘het liefje van’. En nu, een tijd na de breuk, vragen nog steeds velen zich af of Monique wel haar eigen geld verdient.
‘Ga werken voor je geld’
Vooral Rachel Hazes uitte onlangs nog haar ongenoegen. Volgens haar leidt Monique nog altijd een luxeleventje ‘zonder daar iets voor te doen’. ,,André betaalt tot op heden alles voor haar. Alle uitjes, alle vakanties en alle huishoudelijke kosten, tot aan de werkster toe. Hij krijgt de hele dag door tikkies gestuurd, voor alles wat hij dan weer moet betalen”, zei ze in weekblad Story.
Omdat kleine Dré naar school gaat, vindt Rachel dat Monique gewoon moet gaan werken. ,,Monique is een vrouw van in de veertig, die niets aan haar handen mankeert. Ga eens werken voor je geld, denk ik dan!”
En blijkbaar is Monique daar momenteel druk mee bezig. Ze heeft niet één, maar twee managers ingehuurd waar ze zojuist een meeting mee had. Wat voor grote plannen heeft ze?![]()
Ze gaat iets met kleding op poten zetten . Zou rond eind dit jaar bekend worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:38 schreef -river- het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)-managers-ingehuurd/
Het lijkt erop dat Monique Westenberg grote plannen heeft. Ze heeft inmiddels twee managers ingehuurd waar ze voortdurend meetings mee heeft. Wat zijn haar plannen?
Toen Monique een relatie kreeg met André Hazes en volledig opgenomen werd in de Hazes-familie, werd ze vaak neergezet als ‘het liefje van’. En nu, een tijd na de breuk, vragen nog steeds velen zich af of Monique wel haar eigen geld verdient.
‘Ga werken voor je geld’
Vooral Rachel Hazes uitte onlangs nog haar ongenoegen. Volgens haar leidt Monique nog altijd een luxeleventje ‘zonder daar iets voor te doen’. ,,André betaalt tot op heden alles voor haar. Alle uitjes, alle vakanties en alle huishoudelijke kosten, tot aan de werkster toe. Hij krijgt de hele dag door tikkies gestuurd, voor alles wat hij dan weer moet betalen”, zei ze in weekblad Story.
Omdat kleine Dré naar school gaat, vindt Rachel dat Monique gewoon moet gaan werken. ,,Monique is een vrouw van in de veertig, die niets aan haar handen mankeert. Ga eens werken voor je geld, denk ik dan!”
En blijkbaar is Monique daar momenteel druk mee bezig. Ze heeft niet één, maar twee managers ingehuurd waar ze zojuist een meeting mee had. Wat voor grote plannen heeft ze?"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Nee dat vraag ik mij af.quote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Misschien kan ze dat per 12-12 doen, pakt ze nog net de kerstinkopen mee...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze gaat iets met kleding op poten zetten . Zou rond eind dit jaar bekend worden.
Maar goed, de bladen zullen er dan wel van maken dat ze Antwee terug wil, als ze die dan nog niet terug heeft.
De complotdenkers zullen dan gaan denken dat de hele breuk en relatie met Sarah in scene zijn gezet...![]()
Ik vind Monique ongeveer de enige sympathieke speler in deze klucht, dus gooo Mo!
Hopelijk wordt haar kleding-avontuur wat.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Een van die managers is René Smit (@rene.smit) van:
https://therightplace.tv/quote:WIJ VERBINDEN TALENTVOLLE MENSEN EN ONDERSCHEIDENDE CONCEPTEN AAN MERKEN EN MEDIA![]()
Intussen blijft Yvonne volhouden dat An2 opgenomen is geweest in 2 afkickklinieken,
5 weken clean is, maar niet wil stoppen met alcohol en ook geen Refusal (pillen) wil slikken.
En mensen om hem heen zouden bang zijn voor een terugval (drugs) omdat hij misschien gaat drinken in Dubai.
reality.fbi stelt dat er vorige week 3 draaidagen waren voor de documentaire.![]()
In Dubai is alcohol vrij lastig te krijgen toch? Ongeveer de laatste plek op aarde waar je heen gaat als je jezelf lam wil zuipen lijkt me.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:30 schreef JourneyBlue het volgende:
Intussen blijft Yvonne volhouden dat An2 opgenomen is geweest in 2 afkickklinieken,
5 weken clean is, maar niet wil stoppen met alcohol en ook geen Refusal (pillen) wil slikken.
En mensen om hem heen zouden bang zijn voor een terugval (drugs) omdat hij misschien gaat drinken in Dubai.
reality.fbi stelt dat er vorige week 3 draaidagen waren voor de documentaire.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat kan gewoon in hotels en bars met een licensie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Dubai is alcohol vrij lastig te krijgen toch? Ongeveer de laatste plek op aarde waar je heen gaat als je jezelf lam wil zuipen lijkt me.The love you take is equal to the love you make.![]()
Als toerist is dat niet zo'n probleem, moet alleen niet zo dom zijn om je dan buiten het hotel te begeven.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Dubai is alcohol vrij lastig te krijgen toch? Ongeveer de laatste plek op aarde waar je heen gaat als je jezelf lam wil zuipen lijkt me.![]()
Die deden ook de kerst-CD van Antwee bij de Etosquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Een van die managers is René Smit (@:rene.smit) van:
https://therightplace.tv/
[..]
https://therightplace.tv/(...)ouden-kerst-etos-pg/![]()
en gelukkig is het geen Ramadan..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als toerist is dat niet zo'n probleem, moet alleen niet zo dom zijn om je dan buiten het hotel te begeven.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Oooooh ja die hadden we ook nogquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:30 schreef JourneyBlue het volgende:
reality.fbi stelt dat er vorige week 3 draaidagen waren voor de documentaire.![]()
Ben benieuwd of we daar de drama’s van nu terug in gaan zien.
En of die documentaire er überhaupt wel komt![]()
![]()
Nou, heel toevallig: het konijn.tv (van de docu "André Hazes: Crossroads") draait nu in Dubai (voor een ander project):quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:19 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Oooooh ja die hadden we ook nog![]()
Ben benieuwd of we daar de drama’s van nu terug in gaan zien.
En of die documentaire er überhaupt wel komt![]()
Daar is ze al een tijd mee bezig. Ze laat ook regelmatig wat zien op Insta. Ze heeft al een behoorlijke lijn en van wat ik zag op de foto's vandaag nog hele leuke kleding ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze gaat iets met kleding op poten zetten . Zou rond eind dit jaar bekend worden.![]()
717 is niet van haar toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar is ze al een tijd mee bezig. Ze laat ook regelmatig wat zien op Insta. Ze heeft al een behoorlijke lijn en van wat ik zag op de foto's vandaag nog hele leuke kleding ook.
https://www.seven-one-seven.com/monique-westenberg-x-717
https://www.flaironline.n(...)nskleding-hip-fotos/![]()
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nou, heel toevallig: het konijn.tv (van de docu "André Hazes: Crossroads") draait nu in Dubai (voor een ander project):
[ instagram ]![]()
Ik verwacht overigens wel een topic over deze real life soap.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nou, heel toevallig: het konijn.tv (van de docu "André Hazes: Crossroads") draait nu in Dubai (voor een ander project):
[ instagram ]![]()
Oh daar is ze dan aan gekoppeld door dat bureau als ik het goed begrijp?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:06 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
717 is niet van haar toch?
717 en 707?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:06 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
717 is niet van haar toch?
quote]Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
[/quote]
Famke Louise & Denzel!
https://www.ad.nl/show/fa(...)angerschap~a70c7ce9/
[ Bericht 48% gewijzigd door JourneyBlue op 29-10-2021 18:41:15 ]![]()
Nou weet ik nog niksquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef JourneyBlue het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Famke Louise & Denzel!
https://www.ad.nl/show/fa(...)angerschap~a70c7ce9/
[ instagram ]![]()
![]()
![]()
Zij zat toen met dat briefje bij Jinek met haar "ik doe niet meer mee" tegen de coronamaatregelen. Ze is rapster ofzo.quote:![]()
Kijk ik ook nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Zij zat toen met dat briefje bij Jinek met haar "ik doe niet meer mee" tegen de coronamaatregelen. Ze is rapster ofzo.![]()
![]()
Ah van Ronnie Flexquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Famke_Louise![]()
![]()
Wat vooral hypocriet was omdat ze eerder door de overheid betaald was om aan een campagne over coronamaatregelen mee te werken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Zij zat toen met dat briefje bij Jinek met haar "ik doe niet meer mee" tegen de coronamaatregelen. Ze is rapster ofzo.![]()
Als er iets is wat volgens mij niet opvalt als je aan de telefoon in het openbaar helemaal uit je plaat staat te gaan, is het feit dat iemand staat te kijken, dat boeit je dan immers totaal niet anders ging je niet op straat aan je telefoon uit je plaat.![]()
Als ze meteen daarna maar niet in de auto is gestaptquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:00 schreef Leandra het volgende:
Als er iets is wat volgens mij niet opvalt als je aan de telefoon in het openbaar helemaal uit je plaat staat te gaan, is het feit dat iemand staat te kijken, dat boeit je dan immers totaal niet anders ging je niet op straat aan je telefoon uit je plaat.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:45 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.instagram.com(...)2695388139513686299/
plus
[ afbeelding ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De kwee is echt al terug bij Mo hoor! Het heeft misschien nog geen naam….
En ik voel mee met Sarah. Zo’n narcistisch wespennest kan bijna niemand op een chique manier overleven. Op zo’n manier weggezet worden is wel lelijk hoor.
Die hele burn-out was een act. Met Bridget deed Mo het zware werk door naar Curaçao te komen. Nu moest hij zelf het klusje klaren, dus veinsde hij een burn-out.![]()
Allemaal theater.![]()
Het kan nog net, vóór de kerstquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:45 schreef JourneyBlue het volgende:
plus
[ afbeelding ]![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Toch iets te veel van het goede, hč, André? Zo’n versie van jezelf. Blijkt ook niet alles - be careful what you wish for.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:45 schreef JourneyBlue het volgende:
plus
[ afbeelding ]
Nu weet Antwee ook eens hoe het is om met iemand als zichzelf samen te moeten zijn,. Ineens is Mo zo gek nog niet,
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Verdorie. Nu kan je als niet-echt-bekende-Nederlander niet eens dramatische gesprekken aan de telefoon houden of het gat weer naar een roddel account.quote:
Wat ontzettend overdreven. Het is Diana niet.![]()
En dan willen weten waar dat gesprek over ging? Waarom??![]()
Compleet doorgedraaid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verdorie. Nu kan je als niet-echt-bekende-Nederlander niet eens dramatische gesprekken aan de telefoon houden of het gat weer naar een roddel account.
Wat ontzettend overdreven. Het is Diana niet.![]()
En dan willen weten waar dat gesprek over ging? Waarom??![]()
Sex zullen ze sowieso wel al gehad hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:57 schreef Kupelu het volgende:
De kwee is echt al terug bij Mo hoor! Het heeft misschien nog geen naam….
En ik voel mee met Sarah. Zo’n narcistisch wespennest kan bijna niemand op een chique manier overleven. Op zo’n manier weggezet worden is wel lelijk hoor.
Die hele burn-out was een act. Met Bridget deed Mo het zware werk door naar Curaçao te komen. Nu moest hij zelf het klusje klaren, dus veinsde hij een burn-out.![]()
Allemaal theater.![]()
![]()
Haha ja!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sex zullen ze sowieso wel al gehad hebben![]()
![]()
Volgens Bridget stelde dat niet zoveel voor zei ze gisteren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sex zullen ze sowieso wel al gehad hebben"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Nou ja!!! De seks met mijn ex stelde ook niet zoveel voor maar dat ga je toch niet zeggen!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Volgens Bridget stelde dat niet zoveel voor zei ze gisteren.![]()
Daar is over gepraat bij shownieuws oid?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef maily het volgende:
[..]
Daar is over gepraat bij shownieuws oid?![]()
![]()
![]()
Bridget zat bij Johnny de Mol en moest steeds tussen 2 dingen keuze maken. Toen kwam de vraag: wie was er beter in bed, André of ik?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef maily het volgende:
[..]
Daar is over gepraat bij shownieuws oid?![]()
Bridget zei dus Johnny.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Volgens Bridget stelde dat niet zoveel voor zei ze gisteren.
Fragment Shownieuws/HLF8: https://www.instagram.com(...)2695388139513686299/
Dat kun je alleen maar zeggen als (je weet dat?) Johnny (ook) slecht is, want ze antwoordde slechts
dat Johnny beter was dan André.
[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 30-10-2021 10:00:27 ]![]()
Of wie er avances maakt naar haarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef -river- het volgende:
Ik ben benieuwd achter welke bezette BN-er Sarah nu aangaat.![]()
![]()
Hilarisch!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
![]()
Auwquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft het liefste een met jong gezin.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bridget zat bij Johnny de Mol en moest steeds tussen 2 dingen keuze maken. Toen kwam de vraag: wie was er beter in bed, André of ik?
Bridget zei dus Johnny.Zo idioot om zoiets te vragen ook ....quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fragment Shownieuws/HLF8: https://www.instagram.com(...)2695388139513686299/
Dat kun je alleen maar zeggen als (je weet dat?) Johnny (ook) slecht is, want ze antwoordde slechts
dat Johnny beter was dan André.
Was dit live?![]()
![]()
Och jee, is ze nog steeds boos?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef -river- het volgende:
Ik ben benieuwd achter welke bezette BN-er Sarah nu aangaat.Dan zet ik in op Waylon.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft het liefste een met jong gezin.![]()
Wat zielig van Johnny.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bridget zat bij Johnny de Mol en moest steeds tussen 2 dingen keuze maken. Toen kwam de vraag: wie was er beter in bed, André of ik?
Bridget zei dus Johnny.![]()
Dit zijn dan 40 plussers.![]()
![]()
Geloof niet dat Waylon ook maar enigszins interesse zou hebben. Die heeft een hele leuke Bibi.quote:![]()
![]()
Nja ze is zelf daar in die show gaan zitten he ...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat zielig van Johnny.![]()
Dit zijn dan 40 plussers.![]()
Haha, Bibi maakt gehakt van haar maar ik dacht eerlijk gezegd ook aan hem ook al maakt ze geen kans.quote:![]()
Ik gok op een boekhouder voetballer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef -river- het volgende:
Ik ben benieuwd achter welke bezette BN-er Sarah nu aangaat.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik gok op een boekhouder voetballer.
Beginnend met een W en eindigend op esley Sneijder“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Nou, dit. Wat een domme vraag. Was dit om André nog even verder een trap na te geven of om het ego van Johnny op te hemelen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:05 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Zo idioot om zoiets te vragen ook ....
Was dit live?
Trouwens, sex met Johnny de MolMoet er niet aan denken.
![]()
Bridget moest er nog wel aan denken ... en dan de vergelijking maken ...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou, dit. Wat een domme vraag. Was dit om André nog even verder een trap na te geven of om het ego van Johnny op te hemelen?
Hoelang voordat ze antwoord gaf?![]()
Geen idee. Kijk dat soort troep niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef maily het volgende:
[..]
Bridget moest er nog wel aan denken ... en dan de vergelijking maken ...
Hoelang voordat ze antwoord gaf?
Bridget was strontverliefd op André. Hoe de sex was am ze blijkbaar voor lief. Niet chic om daar nu negatief commentaar over te geven.![]()
Marco Borsato.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef -river- het volgende:
Ik ben benieuwd achter welke bezette BN-er Sarah nu aangaat.![]()
De slechte seks met André was natuurlijk ook de schuld van Monique.The love you take is equal to the love you make.![]()
!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:25 schreef Lienekien het volgende:
De slechte seks met André was natuurlijk ook de schuld van Monique.![]()
![]()
Beide.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou, dit. Wat een domme vraag. Was dit om André nog even verder een trap na te geven of om het ego van Johnny op te hemelen?
Topshow.![]()
Dat weerhoudt haar vast niet een poging te wagen, maar indien wel hoop ik dat Bibi idd gehakt van haar maakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof niet dat Waylon ook maar enigszins interesse zou hebben. Die heeft een hele leuke Bibi.![]()
Ik heb nou niet echt een das-een-patente-kerel-vibe bij die vieskees van een Waylon...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Dit, ik vind het een gladjakker!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nou niet echt een das-een-patente-kerel-vibe bij die vieskees van een Waylon...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: