zo jij kent de regels!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Simpel emailtje naar de woningbouw: deze klacht graag melden bij de interne klachtencommissie. En ze de keuze geven: binnen 48 uur oplossen of aanmelden bij de huurcommissie. Gebrek in de categorie A. Huurkorting van 80 procent.
Idd, kleine moeite lijkt me.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:24 schreef Leonos het volgende:
Bel gewoon een bedrijf en betaal zelf als je het snel gefixt wilt hebben.
Anders inderdaad wachten.
Dit. Hier is een standaardbrief voor dat mag je denk ik ook wel mailen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Simpel emailtje naar de woningbouw: deze klacht graag melden bij de interne klachtencommissie. En ze de keuze geven: binnen 48 uur oplossen of aanmelden bij de huurcommissie. Gebrek in de categorie A. Huurkorting van 80 procent.
Niet om er een K&W topic van te maken maar de waterdruk is wel gecontroleerd?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:23 schreef Sicstus het volgende:
Mijn moeder heeft onlangs een nieuwbouwwoning betrokken, voorzien van een warmtepomp, maar het blijkt dat die niet werkt. Hij geeft allerlei errorcodes. En het wordt dus ook niet warm in de woning.
Nu heb ik zelf een 'ouderwetse' CV-ketel en ik ben dan gewend dat ik het bedrijf bel waar ik een servicecontract mee heb, en die staan dan ofwel dezelfde dag, of op zijn laatst de volgende dag, op de stoep om het probleem te verhelpen.
Maar in het geval van mijn moeder loopt het allemaal via de woningbouworganisatie (Vidomes), die zeggen dat ze dan contact moeten opnemen met de aannemer (BAM), die vast weer contact moet opnemen met de onderaannemer die de warmtepomp geplaatst heeft, etc.
We hebben dit vorige week 21 oktober gemeld, maar we weten nog steeds niets. Mijn moeder heeft reuma en daardoor heeft zij het altijd al sneller koud dan 'gezonde' mensen, en dus logeert ze nu noodgedwongen bij, omdat ze het in haar nieuwe woning niet uithoud van de kou.
Wat kunnen we hier nou aan doen? Eindeloos blijven bellen en afwachten? Naar de huurcommissie stappen? De huur niet meer betalen? Jullie advies is zeer welkom...
Gewoon de automatische incasso van je huur storneren.quote:
En dan werkt warmtepomp mysterieus genoeg weer naar behoren?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Gewoon de automatische incasso van je huur storneren.
Nee maar met dat geld kan je zelf de monteur bellen en betalen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan werkt warmtepomp mysterieus genoeg weer naar behoren?
Ik lees altijd idiot in jouw naam om de een of andere reden...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nee maar met dat geld kan je zelf de monteur bellen en betalen.
De comment over storneren was natuurlijk niet serieus en in reactie op de comment 'koop je eigen huis'.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik lees altijd idiot in jouw naam om de een of andere reden...
Bedankt voor het bevestigen dat je ook een idioot ben.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:48 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De comment over storneren was natuurlijk niet serieus en in reactie op de comment 'koop je eigen huis'.
Doe ff normaal. Als je niet begrijpt dat storneren een running gag is...laat maaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen dat je ook een idioot ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |