Pizza.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nieuwe ontwikkelingen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik sleur je gewoon de afgrond in.
Die Amber Alert is er net uitgegaan, dat is het enige.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nieuwe ontwikkelingen?
[ afbeelding ]
Ik eet bij mijn oudersquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker optijdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Amber Alert is er net uitgegaan, dat is het enige.
Zet gelijk je smaakpapillen bij het grofvuil.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Hawaii, met kaas als topping? Lekker man.
Babi pangang met groenten en bamiquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen notes gezet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Grote zoekactie omgeving Ede naar vermist meisje(17)
Toch al weg.
Nounounou.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Dus nu mogen wij het weer op gaan lossen? Dacht het effe van niet.
Ongeveer wat ik zei.
Gaat dat al te ver?
Zou niet raken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nieuwe ontwikkelingen?
[ afbeelding ]
Negerlul = kritieke toestand.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Onze hulp in NWS werd niet gewaardeerd. @:nober
[ twitter ]
Stukje negerlul.
@klaasweetalles was hier meester in. Maar dat is ook niet zo gek natuurlijk, met zijn Harvardachtergrond.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
FOK detectives die op hun zolderkamertje misdaden oplossen is wel mijn favoriete NWSrubriek.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Klaasweetalles was hier meester in. Maar dat is ook niet zo gek natuurlijk, met zijn Harvardachtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |