Als jij het ook vindt ben ik overtuigdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook meevallen. Mug.....olifant en zo.
Wacht maar tot @onlogisch online komtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel meevallen allemaal
Maar ik ben niet helemaal objectief geef ik toe
Gaat relatief goed. Gestaag. Nieuwe medicatie met bijverschijnselen. Dus kleine terugval. Verder nog steeds nuchter (abstinent) en inmiddels 8 kilo ballast kwijt. Dus tegenwoordig Japanse mix ipv fles wijn bij het voetbal kijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee Tong, merk je al wat verbetering?
Fijn om te lezen, goed bezig ouwe reus! Tegenwoordig is er bij een wedstrijd van Ajax ook geen alcohol meer nodig gelukkig om er van te genieten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat relatief goed. Gestaag. Nieuwe medicatie met bijverschijnselen. Dus kleine terugval. Verder nog steeds nuchter (abstinent) en inmiddels 8 kilo ballast kwijt. Dus tegenwoordig Japanse mix ipv fles wijn bij het voetbal kijken.
@onlogisch is niet het type om hier overdreven op te duikenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Wacht maar tot @:onlogisch online komt
8 kilo door het niet drinken of door ander dieet of door meer bewegen of door allemaal?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat relatief goed. Gestaag. Nieuwe medicatie met bijverschijnselen. Dus kleine terugval. Verder nog steeds nuchter (abstinent) en inmiddels 8 kilo ballast kwijt. Dus tegenwoordig Japanse mix ipv fles wijn bij het voetbal kijken.
Goed bezig makker! Een kleine terugval is niet erg want de weg naar boven is duidelijk al een tijdje ingezet. Ga verder zo doorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Notenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig makker! Een kleine terugval is niet erg want de weg naar boven is duidelijk al een tijdje ingezet. Ga verder zo door(alhoewel ik Japanse notenmix echt niet te vreten vind).
Vooral 3 flessen wijn per dag laten staan. Gecombineerd met gezond eten en meer bewegen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
8 kilo door het niet drinken of door ander dieet of door meer bewegen of door allemaal?
Jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
8 kilo door het niet drinken of door ander dieet of door meer bewegen of door allemaal?
Okay, 3 lol, goed bezig dan. Door het bewegen krijg je ook vanzelf meer trek in gezonder voedsel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral 3 flessen wijn per dag laten staan. Gecombineerd met gezond eten en meer bewegen.
Laat me met rustquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:23 schreef Nober het volgende:
Breaking: moslims zijn een ras
F&L / Je veiliger voelen als er minder moslims zijn
[..]
Goeie genade zeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die altijd gifjes maakt van hoe hij een quote alert van een specifiek iemand wegklikt.
Van Trauner blijf je gewoon af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |