Dat kan nog niet volgende race.quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop dat Max volgende race de titel kan pakken.
De laatste kans om dat te vieren met champagne namelijk.
quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef nils7 het volgende:
Nee altijd dadelnepbubbels, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 8 november 2021 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]Abu Dhabi hebben ze toch gewoon champagne op het podium...
Dan moet Hamilton tegen flink wat strafpunten en een schorsing oplopen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef nils7 het volgende:
of een verwonding of ziekte waardoor hij niet meer in staat is om het vervolg van het seizoen af te maken.quote:Op maandag 8 november 2021 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan moet Hamilton tegen flink wat strafpunten en een schorsing oplopen.
muziekje erbij:quote:
De kalender is toch overvol en Liberty wil uitbreiden in USA?quote:Op maandag 8 november 2021 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Assen heeft de financiering voor een Formule 1-race voor 2023 rond wordt net gemeld door Chris Woerts
Nu nog een plek op de kalender
klopt helemaal, dus ik zie het ook niet gebeuren, maar het zijn dus wel serieuze plannen in Assenquote:Op maandag 8 november 2021 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De kalender is toch overvol en Liberty wil uitbreiden in USA?
Liever mooie banen dan straatraces in een land omdat het een ander land is.quote:Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef nils7 het volgende:
Nog een race in NL is wat overkill.
Snap sowieso die dubbele races in landen niet zoals Imola en Monza.
Ik snap dan weer niet de drang naar zo veel mogelijk (diverse) landen. Wat centraal zou moeten staan is de baan. Waar die dan staat is van ondergeschikt belang. (niet dat ik voor of tegen een Assen race ben)quote:Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef nils7 het volgende:
Qua sfeer is het natuurlijk vast geweldig, maar Zandvoort is al een beetje een Mickey Mouse baan en ik heb het idee dat Assen nog minder F1 geschikt is.quote:Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef nils7 het volgende:
Dus na 2023 overnemen van zandvoortquote:Op maandag 8 november 2021 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Assen heeft de financiering voor een Formule 1-race voor 2023 rond wordt net gemeld door Chris Woerts
Imola is uit nood erbij gekomen ivm Covidquote:Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef nils7 het volgende:
Die hebben toch een nieuw contract getekend las ik laatst?quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Imola is uit nood erbij gekomen ivm Covid
Gelukkig wel, fantastische baanquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die hebben toch een nieuw contract getekend las ik laatst?
Ter vervanging van China in '22.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die hebben toch een nieuw contract getekend las ik laatst?
Assen is nog steeds zuur dat het niet gelukt is.quote:Op maandag 8 november 2021 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen rijdt in elk geval eerder weer op Assen dan op Zandvoort.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Assen is nog steeds zuur dat het niet gelukt is.
Jos, jaquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Verstappen rijdt in elk geval eerder weer op Assen dan op Zandvoort.
Dat zei ik er ook niet bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |