quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist geen leuke TT, toen raakte ik gestrest, want er moest wel snel een nieuw deel komen, en toen kwam ik met de huidige TT.
Damn, met deze posts ben ik net te laat om te zeggen dat hij er beter "TopicKill-TT" van had kunnen maken.quote:
oepsiequote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Damn, met deze posts ben ik net te laat om te zeggen dat hij er beter "TopicKill-TT" van had kunnen maken.
OnlyHensquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ga vanmiddag ontzettende lekkere kip karbo's kopen. Ik verheug me er nu al op
#teamonlykip
all hens on deckquote:
OnlyKip nog wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ga vanmiddag ontzettende lekkere kip karbo's kopen. Ik verheug me er nu al op
#teamonlykip
Deze kip wil je echt alleen eten, met het sausje erbij. Goddelijkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
OnlyKip nog wel.![]()
Ik ben toch meer #TeamOokGraagEenLadingGroenteBijMijnKipAlstublieftDankuwel
Ik eet kip vrijwel altijd in mijn eentje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze kip wil je echt alleen eten, met het sausje erbij. Goddelijk
With the hens on stick goingquote:
Doet u aan bezorgen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze kip wil je echt alleen eten, met het sausje erbij. Goddelijk
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:23 schreef Prisha het volgende:
#teamonlykip
Dan kun je niet in team #teamonlykipquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik eet kip vrijwel altijd in mijn eentje.![]()
Maar wel graag met groente erbij.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:31 schreef H_T het volgende:
[..]
With the hens on stick going
[..]
Doet u aan bezorgen?
Zen is goed!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu ben ik weer helemaal zen.
My own damn kip is niet jouw superdeluxe megalekkere kipquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:47 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Helaasch geen bezorgdienst (#teamgetyourowndamnkip)
Dat is waarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:35 schreef H_T het volgende:
[..]
My own damn kip is niet jouw superdeluxe megalekkere kip
Oh nee, beterschap!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief![]()
Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik![]()
Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
Thanks!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh nee, beterschap!
Was het vorige week nou net dat het afstand houden en de mondkapjes vorige week af waren geschaft in DLP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |