abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 10:55:49 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201917395


Normaal zijn er twee halve finale en dan een finale in Estland om hun lied en kandidaat te selecteren voor het songfestival. Dit jaar is dat iets anders. Er zijn eerst vier kwartfinales met 10 liedjes, uit elke show gaan 5 acts door naar de halve finale. In elke halve finale zitten ook 10 acts waarvan er 5 doorgaan. 20 november is de eerste kwartfinale. 3 en 5 februari zijn de halve finales, op 12 februari de finale.

quote:
Eesti Laul 2022 – Quarter-final 1
Date 20 November 2021

Up to 10 songs will compete in Quarter-final 1
5 songs will qualify for the Semi-finals:
3 songs selected by televoting
2 songs selected by jury

Eesti Laul 2022 – Quarter-final 2
Date 27 November 2021

Up to 10 songs will compete in Quarter-final 2
5 songs will qualify for the Semi-finals:
3 songs selected by televoting
2 songs selected by jury

Eesti Laul 2022 – Quarter-final 3
Date 4 December 2021

Up to 10 songs will compete in Quarter-final 3
5 songs will qualify for the Semi-finals:
3 songs selected by televoting
2 songs selected by jury

Eesti Laul 2022 – Quarter-final 4
Date 11 December 2021

Up to 10 songs will compete in Quarter-final 4
5 songs will qualify for the Semi-finals:
3 songs selected by televoting
2 songs selected by jury

Eesti Laul 2022 – Semi-final 1
Date 3 February 2022

10 songs will compete in Semi-final 1
5 songs will qualify for the Final

Eesti Laul 2022 – Semi-final 2
Date 5 February 2022

10 songs will compete in Semi-final 2
5 songs will qualify for the Final

Eesti Laul 2022 – Final
Date 12 February 2022

10 songs will compete in the Final
Volgens bronnen zitten er 7 oud deelnemers aan het songfestival bij de 40 acts, die worden vandaag bekend gemaakt. Met of zonder nummer is de vraag.
pi_201917534
Ik denk Koit Toome, Elina Born, Stig Rästa, Victor Crone in elk geval als terugkerenden... Maar ik hoop vooral niet op nog een jaar Uku Suviste :@ Die Esten zijn zo vol van hem dat hij constant bovenaan eindigt in de televote met de meest oninteressante liedjes.
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 11:12:32 #3
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201917570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:09 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk Koit Toome, Elina Born, Stig Rästa, Victor Crone in elk geval als terugkerenden... Maar ik hoop vooral niet op nog een jaar Uku Suviste :@ Die Esten zijn zo vol van hem dat hij constant bovenaan eindigt in de televote met de meest oninteressante liedjes.
Ivo Linna, Tanja en Jüri Pootsmann zijn ook wel logisch terugkerende kandidaten.
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 13:52:35 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201919329
twitter

Of toch niet vandaag
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 13 november 2021 @ 18:53:37 #5
39237 crew  H_T
2733
pi_202160811
He bah, waarschijnlijk kan ik alleen op 11 december live meekijken -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_202184440
Schijnt dat het om 20:35 begint aanstaande zaterdag en we vandaag de artiesten van aanstaande zaterdag aangekondigd zullen krijgen.
pi_202191312
Al 6 retournees onder de artiesten, en ook wat bekende namen onder de componisten.
Alvast de helft in het Ests ^O^
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202191529
Boamadu – ‘Mitte kauaks’ (Peeter Priks, Keith Mutvei)
Evelin Samuel – ‘Waterfall’ (Glen Pilvre, Priit Pajusaar, Katrin Pärn)
Fiona and Me – ‘Feel Like This’ (Fiona and Me)
Jaagup Tuisk – ‘Kui vaid’ (Jaagup Tuisk, Rita Bavanati, Lauri Räpp)
Kéa – ‘Everytime’ (Andrei Zevakin, Ketter Orav)
Little Mess – ‘Hea päev’ (Timo Vendt, Tanja Mihhailova-Saar, Andra Teede)
Maian – ‘Meeletu’ (Maian Lomp, Gevin Niglas)
Peter Põder – ‘Koos lõpuni’ (Peter Põder, Raul Krebs)
Stig Rästa – ‘Interstellar’ (Stig Rästa, Victor Crone, Herman Gardarfve, David Lingren Zacharias, Fred Krieger)
Traffic – ‘Kaua veel’ (Karl Killing, Andreas Poom, Fred Krieger, Silver Laas, Vallo Kikas)

Deze 10 artiesten zullen aanstaande zaterdag tijdens de eerste halve finale aantreden! Stig Rästa (2015) en Evelin Samuel (1999) zijn ooit al een keer naar ESF geweest.

Jaagup Tuisk ben ik ook benieuwd naar, dat was mijn favoriet in 2020 (en had gemakkelijk moeten winnen van Uku)
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 19:44:50 #9
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202192141
Ik ben ook benieuwd waar Jaagup mee komt. Zijn vorige nummer was echt goed.
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 20:03:17 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202192556
Traffic (countryband), Little Mess (Little Mix kloon), Kea, hebben we ook al eens eerder gezien op dit podium.

[ Bericht 11% gewijzigd door Momo op 15-11-2021 23:33:08 ]
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 23:32:41 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202198732
Vooral nieuwsgierig naar Stig's liedje, ook omdat het mede geschreven is door hem, Victor Crone en David Lindgren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202205394
Ben benieuwd. Heb weinig vertrouwen in Eesti Laul eerlijk gezegd. Na de 2017 editie (beste editie ooit wmb) is de kwaliteit echt zwaar achteruit gegaan naar mijn mening.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_202210756

Blijft jammer dat deze vorig jaar live niet van de grond kwam -O-
pi_202214713
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Vooral nieuwsgierig naar Stig's liedje, ook omdat het mede geschreven is door hem, Victor Crone en David Lindgren.
Dat is trouwens wel een andere David Lindgren dan die vaak aan MF mee heeft gedaan.
Deze heeft o.a. "Behöver inte dig idag" geschreven.
pi_202216053
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef molloot200 het volgende:

Blijft jammer dat deze vorig jaar live niet van de grond kwam -O-
Het teveel dansen van Kristel had destijds roet in het eten gegooid. De live versie die ze bij een tv show deden was veel beter.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 november 2021 @ 14:33:46 #18
39237 crew  H_T
2733
pi_202245166
quote:
Met video's erbij en alles! Dan wordt het zo maar eens tijd om koffie te zetten en wat reviews te tikken 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_202245213
Nou ja er zitten wel wat liedjes bij die beter zijn dan The Lucky One hoor :P
pi_202245228
Het liedje van Stig maakt best wel kans om te winnen daar gok ik (zonder het hele veld te hebben gezien maar het is wel iets waar de Esten voor zouden kunnen gaan). In elk geval de (internationale) jury's gaan deze wel meepakken denk ik.
pi_202245372
Ik vind het niveau van alleen deze 10 nummers al veel hoger dan heel Eesti Laul 2021 :@ Wat was dat een matige zooi bij elkaar zeg. Hier zitten wel wat leuke nummers tussen ^O^ Ben benieuwd naar je reviews @H_T *G*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 november 2021 @ 14:53:11 #22
39237 crew  H_T
2733
pi_202245385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het niveau van alleen deze 10 nummers al veel hoger dan heel Eesti Laul 2021 :@ Wat was dat een matige zooi bij elkaar zeg. Hier zitten wel wat leuke nummers tussen ^O^ Ben benieuwd naar je reviews @:H_T *G*
De eerste twee staan er, waarschijnlijk plaats ik die als ik de eerste vijf nummers heb gehad en wel toe ben aan een pauze ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 november 2021 @ 15:04:34 #23
39237 crew  H_T
2733
pi_202245507
Evelin Samuell - Waterfall

Evelin ligt op een matras op een vloer die eruit ziet als een hipsterkoffiebar. Het nummer is niet heel verkeerd, maar ook weer niet echt fantastisch. Dit zou een ideaal nummer zijn voor in een reclame van een goed doel dat actievoert voor meer leefruimte van watervallen of zoiets. Het woord waterfall blijft lekker hangen, en voor de rest irriteert het niet echt. Wel leuk: richting het einde speelt Evelin met een theremin, voor zover ik weet het enige instrument dat je actief kan bespelen zonder het aan te raken. Wat mij betreft is het zien van de theremin het hoogtepunt van het nummer.

Traffic - Kaua Veel

De omroep heeft ingezet op veel Eststalige inzendingen en in nummer twee hebben we daar meteen de eerste van. De zanger staat op om 9 uur, maar heeft zijn haar al wel perfect in de gel zitten dan. Knap. Tegelijk gaat een knappe langharige dame naar de keuken, snijdt een sinaasappel doormidden en vertrekt weer, zonder iets met de sinaasappel te doen. Even later is het 13:50 volgens de klok en is de sinaasappel nog steeds op de snijplank op de achtergrond te zien. Geen idee waar het lied over gaat (want Ests) maar aangezien beide helften moeilijk kijken en appen zal het wel over liefde of elkaar missen gaan. Na ongeveer twee minuten komt er een beat in. Best aardig, geen winnaar.

Stig - Interstellar
Some say he can win Eurovision from second place in the running order and that his vocal chords are in his elbows. All we know is, he's called The Stig. Deze Stig lijkt wel wat minder snel te zijn dan die van Top Gear, want hij zit vooral stil in een geparkeerde Mercedes. Soms is zijn klagende vriendin erbij, soms is die ineens verdwenen. Dat kan verschillende implicaties hebben. Wel lekker is het schaamteloze jaren 80-riedeltje aan het begin, en ook in de rest van het nummer mogen de synthesizers hun werk doen. Best leuk! Stig draagt ook af en toe een kogelwerend vest, maar zo slecht is het nummer echt niet.

Peter Põder - Koos lõpuni
Ingewikkelde leestekens op de naam van de artiest en de titel van het lied. Zanger ziet er niet heel ingewikkeld uit, blonde kerel met baardje en gitaar. Dat gaan sommige ESF-fans zeker waarderen. Het nummer wordt gedragen door een gitaarriedeltje en meer bas dan ik vooraf had verwacht. Nederlandse tekst er overheen en het kan zonder problemen mee naar het Tros Muziekfeest op het plein. Er is vast wel een zanger met een dubieuze naam die dit met net iets te veel gevoel kan vertolken.

Maian - Meeletu
Hijgerig gegil op de achtergrond vanaf het begin. De producer had vast een album van Billie Eilish in de buurt toen dat werd bedacht. De drum is redelijk nadrukkelijk aanwezig, waarmee er al twee elementen zijn die mij niet kunnen bekoren. In de clip loopt Maian over een markt, eet wat ijs en laat een groep vogel verschrikt vertrekken. Geef die dieren eens ongelijk. Er zullen vast mensen zijn die dit nummer fantastisch vinden, maar daar hoor ik zeker niet bij. Gelukkig is het nummer maar 2:50, dus de laatste tien toegestane seconden blijven me bespaard.

Favoriet tot nu toe: Stig
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 15:05:19 #24
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202245515
Vanwege werk alleen geluisterd naar de nummers van Stig en Jaagup voor nu. Eigenlijk positief verrast, beide prima nummers.
pi_202245594
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Vanwege werk alleen geluisterd naar de nummers van Stig en Jaagup voor nu. Eigenlijk positief verrast, beide prima nummers.
Nummer van Jaagup doet me heel erg denken aan het nummer van Jüri van vorig jaar, vind je niet? :)
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:18 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202245675
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:10 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nummer van Jaagup doet me heel erg denken aan het nummer van Jüri van vorig jaar, vind je niet? :)
Een beetje ja, al is dit iets bombastischer als geheel. Vind het wel echt een goed nummer. De clip elevate het nummer ook wel echt. :Y
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 november 2021 @ 15:24:32 #27
39237 crew  H_T
2733
pi_202245817
Little Mess - Hea päev
Op de een of andere manier doet de uitspraak me aan Spaans denken, maar gezien de titel zal dat vast niet kloppen. Toch ben ik er nog niet helemaal zeker van, want ook het muziekje zou met gemak in Costa! gezeten kunnen hebben. In de clip dragen drie dames niet al te veel witte kleding, terwijl ze samen ontbijten, op bed zitten en make-up doen. Dat doet me denken aan een iets ander genre, zeker als een van de dames ook nog het shirt laat vallen. Alleen wordt dat dit keer meteen ingeruild voor zwarte kleding, waarna de dames het podium oplopen en achter microfoons gaan staan. Precies als ze kunnen beginnen met zingen houdt het liedje op. Raar.

Kéa - Everytime
We hebben weer een nummer in het Engels, gezongen door een vrouw die een beetje klinkt als Miss Montreal. Het nummer als geheel klinkt een beetje dertien in een dozijn, maar elk jaar zijn er daar wel een paar van die het ESF halen. Ik hoop dat het dit nummer niet lukt. Mevrouw Kea zou misschien wel een lucratieve deal kunnen sluiten met Apple en een Zweedse meubelgigant, maar dat zou ook op knallende ruzie kunnen uitlopen. En ruzie, dat heeft ze al genoeg in de begeleidende clip.

Jaagup Tuisk - Kui vaid
Jaagup klinkt niet opgejaagd. Met wat enge violen op de achtergrond doet hij rustig zijn ogen open en begint te zingen, ook al zweeft hij Exorcist-stijl een behoorlijk stuk boven het bed. Het kan Jaagup allemaal vrij weinig verrekken. Ook niet dat zijn plafond blijkbaar van water is gemaakt, of dat dat een portaal is naar een bos. Nummer kan er mee door, maar de uithaal halverwege vind ik wel wat gek. Die is tegelijkertijd te overdreven en niet groots genoeg. Knappe prestatie. Beetje tweaken en het nummer zou zeker naar het ESF kunnen, waar het waarschijnlijk niet al te veel indruk zal maken.

Fiona and Me - Feel Like This
Fiona samen met iemand die niet Fiona is. Die laatste zal dan wel de kerel met de snor zijn. De clip is voorzien van ondertiteling die niet onderaan staat, in verschillende kleuren is, maar wel altijd in Comic Sans. De zang vind ik erg raar klinken, alsof die behoorlijk vals is. Nou hebben ze dat vast gecheckt voor ze de video instuurden, maar prettig is anders. De melodie klinkt ook redelijk als een demostand van een Casio die je ooit nog bij de Kijkshop hebt gekocht. Hier had denk ik meer ingezeten, maar dat is er absoluut niet uitgehaald. Meh.

Boamadu - Mitte kauaks
Het laatste nummer van deze ronde, en het is heel wat anders dan de nummers hiervoor! Een bandlogo met een slang met grote giftanden en de band zelf heeft elektrische gitaren en drums. Me like! Uptempo rock zoals vroeger nog wel vaker gemaakt werd, maar de laatste tijd toch wat minder op de radio te horen is. Wat mij betreft de moeite om te luisteren als je van rock op het ESF houdt en het nummer dat ik van deze tien het liefste nog een keer zou luisteren. Dat ga ik straks maar eens doen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 november 2021 @ 15:24:49 #28
39237 crew  H_T
2733
pi_202245823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Vanwege werk alleen geluisterd naar de nummers van Stig en Jaagup voor nu. Eigenlijk positief verrast, beide prima nummers.
Boamadu ga je denk ik ook leuk vinden :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_202246436
voor mij steekt Boamadu - Mitte Kauaks ver boven de rest uit. Ik ben benieuwd hoe dit live gaat klinken.
pi_202248377
Boamadu - Mitte Kauaks is voor mij het eerste nummer dat ik dit seizoen heb gehoord. Zeker geen slecht begin! Muziek is prima, maar vind de zang niet helemaal overtuigend en het blijft niet hangen.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 18:55:24 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202248724
Oh ze zijn verwijderd
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 18:57:56 #32
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202248768
Er zijn wel mensen op YouTube die top 10 hebben gemaakt
pi_202249148
Je kan je wel horen dat Interstellar door Victor Crone is geschreven. Ik vind het wel iets weg hebben van Storm.
pi_202249331
Stig, Boamadu en Jaagup steken er voor mij bovenuit in elk geval.

Een recap met iets betere kwaliteit:

pi_202258857
Vandaag *O* *O*

Zin in, begin van het nieuwe seizoen O+

Ik heb niks van tevoren geluisterd, dus het worden live Aoibhin reacties. En daarna de ongetwijfeld geniale reviews van @H_T lezen _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 10:50:07 #36
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202258950
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Stig, Boamadu en Jaagup steken er voor mij bovenuit in elk geval.

Een recap met iets betere kwaliteit:

Eens die steken er wel boven uit, online zie ik best wat eurofans hypet voor Maian. Maar dat nummer vind ik echt niks aan. Bij Boamadu moet ik nog wel zien of ze het live kunnen dragen.
pi_202259064
Ik denk dat ik er vanavond bij ben *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 13:22:11 #38
375570 crew  Cyan9
pi_202260724
Niet heel enthousiast over deze eerste tien, ik ben wel benieuwd hoe Waterfall live gaat klinken.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202261345
Vanavond is het volgens mij nog niet live! Als ik het goed begrijp is vanavond een clipjesshow, waarna de beste 5 doorgaan (3x de beste van televote, 2x degenen die de jury dan nog het best vinden). Dan komen ze in januari in de halve finale terecht en vanaf daar gaan we pas de live uitvoering en stagings zien :)
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 14:34:45 #40
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202261684
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond is het volgens mij nog niet live! Als ik het goed begrijp is vanavond een clipjesshow, waarna de beste 5 doorgaan (3x de beste van televote, 2x degenen die de jury dan nog het best vinden). Dan komen ze in januari in de halve finale terecht en vanaf daar gaan we pas de live uitvoering en stagings zien :)
Ik zie elke keer wat anders, wat deze kwartfinales zouden moeten zijn volgens esc-websites _O-
pi_202265255
Wat is de link die we kunnen volgen? En het was om 20.00 uur toch? :)
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 18:30:10 #42
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202265263
quote:
Quarter-final one — 20 November 2021

Time: 20:35 CET to 21:35 CET

The show will be live-streamed on ETV’s website.
https://etv.err.ee/
pi_202265692
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202265732
quote:
Het is de eerste keer dat ik een nationale finale meekijk. Ben benieuwd!
pi_202265808
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:13 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Het is de eerste keer dat ik een nationale finale meekijk. Ben benieuwd!
Het NSF seizoen vind ik bijna nog leuker dan het ESF kijken zelf :@ Elk weekend is er wel iets leuks om te volgen, en dan heel erg hopen dat je favorieten naar het ESF mogen, de relletjes die ontstaan (vooral Oekraine en Wit-Rusland hebben hier vaak een handje van :D ), San Remo dat 80 jaar duurt, en natuurlijk het meetypen hier, ieders visie op de kandidaten volgen, @H_T reviews, @Greys die topics vol schrijft over een of andere Portugees, en de humor die hier voorbijkomt en het samen gezellig iets volgen _O_ Love it *O*

Het is verslavend, echt :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 19:38:23 #46
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202266066
Link naar livestream staat in de pointer :)
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 19:48:12 #47
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202266233
quote:
Tonight 5 songs will qualify for the Semi-finals:
3 songs selected by televoting
2 songs selected by jury
pi_202266282
quote:
Zeker!

En laat ik dan een goede interval act terugsturen ;)
pi_202266387
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:51 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Zeker!

En laat ik dan een goede interval act terugsturen ;)
Leuk, dit kende ik nog helemaal niet *O* En gelijk beginnen met Nocturne O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202266612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:13 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Het is de eerste keer dat ik een nationale finale meekijk. Ben benieuwd!
Jaa leuk *O*
We beginnen rustig aan ;)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 20 november 2021 @ 20:09:39 #51
39237 crew  H_T
2733
pi_202266624
Veel plezier kijkbuiskindertjes :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_202266659
Ik laat me verrassen zometeen. Is goed wel goed voor de afwisseling om er eens zonder voorkennis naar te kijken :D
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202266691
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:12 schreef koffieleuk het volgende:
Ik laat me verrassen zometeen. Is goed wel goed voor de afwisseling om er eens zonder voorkennis naar te kijken :D
Ik heb ook nog niks gehoord van tevoren, ben erg benieuwd *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:24:15 #54
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202266919
Ik probeer zo meteen mee te kijken. Ik word Eesti Laul de laatste jaren wel héél snel beu, maar als ze speciaal moeite gaan doen om vier kwartfinales te organiseren is er misschien nog iets aan...?
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:24:38 #55
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202266930
twitter
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:25:32 #56
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202266961
twitter
pi_202266974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:24 schreef bogtrotter het volgende:
Ik probeer zo meteen mee te kijken. Ik word Eesti Laul de laatste jaren wel héél snel beu, maar als ze speciaal moeite gaan doen om vier kwartfinales te organiseren is er misschien nog iets aan...?
Ja zeker in de heats voor de NSF finale kom je ook wel veel doorsnee nummertjes tegen. Maar het zo samen kijken blijft toch altijd wel heel gezellig *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267091
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267153
Het lijkt me echt lachen om ooit Everybody op een ESF-karaoke te zingen _O- _O-

pi_202267197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Het lijkt me echt lachen om ooit Everybody op een ESF-karaoke te zingen _O- _O-

* Aoibhin noteert dit :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:33:37 #61
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202267244
Ik vergeet altijd hoeveel sportnieuws ze in Estland geven jongens
pi_202267260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef bogtrotter het volgende:
Ik vergeet altijd hoeveel sportnieuws ze in Estland geven jongens
Het lijkt er op dat met name basketbal er populair is.
pi_202267298
de tune!
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:35:39 #64
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267299
Daar gaan we met het deuntje :)
pi_202267313
Ik had hem op de radio staan _O-

Alright here we go!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 20 november 2021 @ 20:36:08 #66
39237 crew  H_T
2733
pi_202267321
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:34 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Het lijkt er op dat met name basketbal er populair is.
Basketbal is in meer landen in die regio populair :Y

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter zaterdag 20 november 2021 @ 20:36:28 #67
87554 Cee
Welluk?
pi_202267328
Daar gaan we weer O+
pi_202267339
Nooit gedacht dat ik ooit een livestream vanuit Estland zou volgen :')
pi_202267344
..Ik weet niet of ik het met deze burn eens ben.
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202267359
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit een livestream vanuit Estland zou volgen :')
Heerlijk toch? O+
  ESF Reporter zaterdag 20 november 2021 @ 20:37:19 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_202267364
Er is geen andere taal dat zo vaak kak zegt als Ests.
pi_202267369
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef koffieleuk het volgende:
..Ik weet niet of ik het met deze burn eens ben.
[ twitter ]
Ik herken hem helemaal niet! :o
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:37:47 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit een livestream vanuit Estland zou volgen :')
Voor je weet, ben je op de hoogte van de Lidl aanbiedingen in Montenegro, Frankrijk en Polen.
pi_202267384
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef bogtrotter het volgende:
Ik vergeet altijd hoeveel sportnieuws ze in Estland geven jongens
Wacht maar tot de reclames komen :D Van het NSF seizoen is dat ook vaak zo geinig om te zien wat ze in andere landen uitzenden aan commercials
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267385
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Cee het volgende:
Er is geen andere taal dat zo vaak kak zegt als Ests.
Hoge persvrijheid daar denk ik.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202267420
Ik zag de rockmensen al heerlijk verveeld kijken _O-
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:39:05 #77
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202267434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit een livestream vanuit Estland zou volgen :')
Voor je 't weet ben je drie maanden aan een stuk elke zaterdag vier verschillende tabs aan het volgen om zoveel mogelijk liedjes te kunnen horen.
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:39:12 #78
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267437
Alleen de videoclips vanavond dus, en dan in halve finale live.
pi_202267443
Hoe spreek je Eesti Laul nou eigenlijk uit? :@
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:39:52 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267463
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Hoe spreek je Eesti Laul nou eigenlijk uit? :@
Esch-ti Laaauwl
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:41:00 #81
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267503
Vorige jaren was Traffic er met meer country achtige nummers dacht ik.
pi_202267506
:N
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202267520
Ik neem aan dat dit de eerste inzending is? Redelijk oppervlakkig, had de eerste minuut niet direct door dat het anders dan een opvulmuziekje was.
pi_202267527
13 in een dozijn dit.
pi_202267530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:41 schreef Momo het volgende:
Vorige jaren was Traffic er met meer country achtige nummers dacht ik.
:Y
Ze zijn er niet op vooruit gegaan.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:42:12 #86
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267540
Uku in de clip?
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:42:21 #87
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202267546
Ja, dit zuigt.

Dezer dagen klinkt muziek helaas vaak zo, dus ik vermoed dat ze hiermee op een lokaal radiohitje mikken.
pi_202267561
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:42 schreef Momo het volgende:
Uku in de clip?
Je moet toch op een of andere manier duidelijk maken dat het voor Eurovisie is?
pi_202267563
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:41 schreef Momo het volgende:
Vorige jaren was Traffic er met meer country achtige nummers dacht ik.
Oh in combinatie met de naam gaat er nu wat dagen, volgens mij hadden die een paar jaar terug best een leuk liedje!

Dit vind ik dertien-in-een-dozijn, ik sluit me bij jullie aan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:43:11 #90
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202267586
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:38 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zag de rockmensen al heerlijk verveeld kijken _O-
Niet alleen deze mensen. De hele green room.

Niet slecht maar ook niet goed.
Maar we zijn begonnen ^O^ .
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:43:23 #91
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267592
Jaagup die nu komt ben ik toch wel fan van, zijn andere nummers zijn goed, doet me een beetje aan Duncan denken soms. Hij had bijna gewonnen in 2020.
  ESF Reporter zaterdag 20 november 2021 @ 20:44:20 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_202267621
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:43 schreef Momo het volgende:
Jaagup die nu komt ben ik toch wel fan van, zijn andere nummers zijn goed, doet me een beetje aan Duncan denken soms. Hij had bijna gewonnen in 2020.
Had echt gedacht dat ie 2020 met gemak zou winnen.
pi_202267634
Dat was een lastige yoga-pose!
pi_202267656
Dit klinkt al een stuk interessanter!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267662
Ik weet nu al dat dit voorbij gaat komen op ESC Radio _O-
pi_202267665
Beetje magus melanhoolia refrein!
Dit is vind ik wel beter al.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202267673
Dit nummer grijpt me toch wat minder dan zijn poging in 2020
pi_202267684
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt al een stuk interessanter!
Inderdaad veel beter. Hier zit tenminste voldoende in om vol naar te luisteren.
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:47:09 #99
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267730
Dit nummer vond ik al beter dan alles in Eesti Laul 2021
pi_202267737
Een redelijke kruising tussen Beautiful Lie en magus melanhoolia.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202267749
Omdat iedereen hier zit: Met EurovisionAgain wordt 2004 teruggekeken ;)
  ESF Reporter zaterdag 20 november 2021 @ 20:49:04 #102
87554 Cee
Welluk?
pi_202267795
Interessant kapsel heeft haar abusive vriendje.
pi_202267801
Dit is ook een dertien-in-een-dozijn.
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:49:26 #104
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202267805
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:47 schreef NailQueen het volgende:
Omdat iedereen hier zit: Met EurovisionAgain wordt 2004 teruggekeken ;)
Ja jongens, als er hier vanavond geen enkel nummer met een beetje pit te horen is, weet ik het wel.
pi_202267810
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:49 schreef Cee het volgende:
Interessant kapsel heeft haar abusive vriendje.
Da's inderdaad zo'n beetje het interessantste aan dit nummer ;)
pi_202267830
_O-
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202267833
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Dit is ook een dertien-in-een-dozijn.
Ik dacht even dat het een commercial was ofzo _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267844
quote:
Cee humor _O_ _O_ _O_ _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267845
Deze komt wel in mijn top 10 voor vanavond :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:51:46 #110
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267864
1. Traffic
2. Jaagup Tuisk
3. Keį
4. Fiona and Me
5. Peter Põder
6. Stig Rästa
7. Maian
8. Little Mess
9. Boamadu
10. Evelin Samuel

Nog even een keer de running order
pi_202267869
Ik hoor autotune
pi_202267876
Comic Sans ironisch gebruikt _O_
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:52:27 #113
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267880
Er is wel echt een trend van type nummer dat goed scoort in Estland volgens mij, een beetje singersong writer pop :D
  ESF Reporter zaterdag 20 november 2021 @ 20:52:32 #114
87554 Cee
Welluk?
pi_202267885
Mijn hemel, Comic Sans.
  ESF Reporter zaterdag 20 november 2021 @ 20:52:55 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_202267892
quote:
Kon het niet laten. :@
pi_202267899
Het is in ieder geval variatie. Maar niet echt goed.
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:53:32 #117
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202267904
Sorry maar dit zie ik oprecht ook gewoon op Jezus Wat Slecht gepost worden
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:53:35 #118
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267907
Die tekst hebben ze echt op het laatst er nog op geplakt :D
pi_202267910
Porno with a plumber
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267915
Die stem irriteert me.
pi_202267916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:53 schreef Sableheart het volgende:
Het is in ieder geval variatie. Maar niet echt goed.
Dit inderdaad
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267927
Was dit serieus een van de beste uit de vele inzendingen?
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:54:36 #123
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202267930
Je heet Fiona and Me en dan laat je Me zingen.
Liever Fiona dan.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:55:39 #124
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202267949
Nee, op zich een prima indie-zomer-nummertje ofzo, maar met die tekst hoeft het echt niet middenop het scherm geknald worden in Comic Sans
pi_202267950
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:54 schreef NailQueen het volgende:
Was dit serieus een van de beste uit de vele inzendingen?
Houdt er rekening mee dat ieder land probeert een zo goed mogelijke inzending naar het Eurovisie te sturen. Dat betekent dat zelfs de nummers die in de halve finale van Eurovisie blijven steken bij de beste nummers uit die voorronde hoorden.
pi_202267961
Ergens vond ik het wel vermakelijk. Hij blijft ook wel hangen.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:56:48 #127
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202267969
Voor 40 liedjes ingezonden in paar maanden tijd in een land van 1 miljoen inwoners niet zo heel verkeerd toch? :P
pi_202267986
Estland is wel echt van de singer-songwriter nummers ja :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202267990
Dit is best ok.
pi_202268021
Hoewel het wel een beetje blijft kabbelen
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:59:23 #131
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202268029
Voor het eerst vanavond dat ik het idee heb dat dit iets is.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202268033
Ik stoor me heel erg aan die digitale percussie. Maar voor de rest is dit wel te pruimen :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202268046
Wel een van de betere tot nu toe inderdaad!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268054
Een oude bekende!
  ESF Reporter zaterdag 20 november 2021 @ 21:00:23 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_202268059
Stiig O+
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:00:24 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268061
Ik vond deze dan weer heel saai eigenlijk
pi_202268072
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef Momo het volgende:
Ik vond deze dan weer heel saai eigenlijk
Ik ook :O
pi_202268089
Stig heeft wel iets :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:01:49 #139
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268096
Victor Crone heeft meegeschreven aan dit nummer
pi_202268128
Je kan je wel horen dat dit deels door Victor Crone is geschreven.
pi_202268138
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef Momo het volgende:
Victor Crone heeft meegeschreven aan dit nummer
Is ook wel te horen inderdaad :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268143
Geen 'like this' / 'like this' rijm _O_
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:03:30 #143
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202268147
Wat voor een artiest moet Stig Rasta zijn om jaar na jaar steevast aantoonbaar minder interessant te worden
pi_202268154
Opnieuw redelijk, maar niet indrukwekkend.
pi_202268177
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:55 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Houdt er rekening mee dat ieder land probeert een zo goed mogelijke inzending naar het Eurovisie te sturen. Dat betekent dat zelfs de nummers die in de halve finale van Eurovisie blijven steken bij de beste nummers uit die voorronde hoorden.
Dat weet ik ook wel. Maar als je dit soort nummers hoort, ga je toch afvragen hoe goed of slecht de nummers waren die zijn afgevallen
pi_202268183
Dit loont zich wel goed voor een recap stukje.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202268186
Ik vind het wel leuk. De beste tot nu toe! ^O^
  ESF Reporter zaterdag 20 november 2021 @ 21:05:12 #148
87554 Cee
Welluk?
pi_202268187
Jammer. ;(
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:05:36 #149
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268196
Prima nummer, maar op het ESF gaat dit geen potten breken
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:05:56 #150
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202268202
In de verte heeft het wel iets van The Weeknd.

Maar het had zeker beter gekund.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:06:25 #151
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268214
De "Slay Honey" eurofans zijn weg van Maian en haar nummer, maar ik heb een stukje eerder gehoord, maar doet mij niks.
pi_202268237
Oh dat stukje net deed me heel erg aan een ander nummer denken! :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:08:11 #153
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268253
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dat stukje net deed me heel erg aan een ander nummer denken! :o
Ja, dat echo stukje, maar kan niet op het nummer komen.
pi_202268275
interessant genoeg.
pi_202268288
Little mix mess
pi_202268290
Mag zeker door.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:10:40 #157
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202268312
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, dat echo stukje, maar kan niet op het nummer komen.
Ik heb een idee aan welk nummer jullie denken maar ik kan er ook niet opkomen.

Deze doet het ook niet voor mij.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202268355
Dit is gewoon niet helemaal mijn ding, nummer ook niet bijster interessant
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:13:08 #159
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268357
Een beetje Og3ne maar dan minder
pi_202268359
Stig en Maian mogen van mij nog door.
pi_202268369
Ik ga deze helaas missen… Straks wel iets later bij EurovisionAgain, eerst ff Even tot hier met de familie.
pi_202268382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:13 schreef Momo het volgende:
Een beetje Og3ne maar dan minder
Og3ne had een sterke melodie waarin de harmonie goed naar voren kwam. Dit waren slechts 3 zingende dames
pi_202268389
heerlijke afwisseling.
pi_202268393
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:13 schreef Momo het volgende:
Een beetje Og3ne maar dan minder
Doet mij een beetje denken aan Feminnem, die voor Bosnie en Herzegovina en Kroatie hebben meegedaan.
pi_202268400
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga deze helaas missen… Straks wel iets later bij EurovisionAgain, eerst ff Even tot hier met de familie.
Je bent live aanwezig toch? Veel plezier *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268408
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Stig en Maian mogen van mij nog door.
Eens, en die jongen ergens aan het begin ook (naam kwijt)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268414
Dit ook wel.
pi_202268416
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Eens, en die jongen ergens aan het begin ook (naam kwijt)
Jaagup :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202268424
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Eens, en die jongen ergens aan het begin ook (naam kwijt)
Deze mag van mij ook wel door. Kleine ja voor mij.
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:16:05 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268425
Beetje rock nooit verkeerd :)
pi_202268429
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Je bent live aanwezig toch? Veel plezier *O*
Op 4 december ben ik live aanwezig als het goed is!
pi_202268443
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Jaagup :Y
Die bedoelde ik!

En deze mag ook wel door *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268447
Is Uku al voorbij gekomen? :+
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:17:42 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268455
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:17 schreef molloot200 het volgende:
Is Uku al voorbij gekomen? :+
In de videoclip van Traffic, maar we zien hem en Koit vast wel terug met een nummer.
pi_202268456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:17 schreef molloot200 het volgende:
Is Uku al voorbij gekomen? :+
Hij was figurant in de eerste clip _O-
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:18:02 #176
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268462
Laura zou ook wel weer meedoen
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:18:04 #177
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202268463
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:16 schreef Momo het volgende:
Beetje rock nooit verkeerd :)
Geen idee wat ze zingen maar dit klinkt "echt"
Mogen zeker door voor mij.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202268493
Dit is ook interessant. Betere harmonie onder een solo zangeres dan de drie dames samen haalden.
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:20:38 #179
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268503
Een beetje sprookjes achtig dit, ook wel leuk :)
pi_202268507
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:17 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Hij was figurant in de eerste clip _O-
Jaaaa jullie hebben het dus al wel voorbij zien komen. Ik had ff een wtf momentje toen ik dat zag gisteren :D
pi_202268508
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:20 schreef Sableheart het volgende:
Dit is ook interessant. Betere harmonie onder een solo zangeres dan de drie dames samen haalden.
Eens :Y

Beetje de stijl van haar 1999 nummer ook
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268513
Dat ge-oooh doet me aan Sharon den Adel denken ^O^
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202268517
Denk dat ik dit de beste van vanavond vond.
pi_202268536
Waar kunnen we stemmen? :)
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:22:36 #185
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268549
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Waar kunnen we stemmen? :)
1,60 euro per sms zo te zien
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:22:36 #186
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202268550
Het was Evelin ook niet ontgaan dat ABBA weer op de kaart staat,.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202268600
Stig, jaagup, Maian en Boamadu mogen van mij door.
pi_202268608
Evelin Samuel
Boamadu
Maian
Stig
Jaagup

in die volgorde voor mij.
pi_202268610
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Stig, jaagup, Maian en Boamadu mogen van mij door.
Die vier springen er voor mij ook uit :Y En Evelin
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:25:42 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268623
Wij zijn het redelijk eens, en dan worden het altijd andere namen :D
Zal zeker meespelen wie een fanbase heeft in Estland.
pi_202268649
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:24 schreef Sableheart het volgende:
Evelin Samuel
Boamadu
Maian
Stig
Jaagup

in die volgorde voor mij.
Neem aan dat dit het wordt hoor :Y Anders gebeurt er iets vreemds (en als er nog iets bij komt zal het Traffic zijn)
pi_202268660
Maar een van de belangrijkste vragen voor mij is toch: Wat betekent Interstellar? _O-
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:27:56 #193
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202268670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:25 schreef Momo het volgende:
Wij zijn het redelijk eens, en dan worden het altijd andere namen :D
Zal zeker meespelen wie een fanbase heeft in Estland.
Peter Põder zie ik wel doorgaan.

Maar ik ben het eens met jullie top 5.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202268673
Voor mij:
- Jaagup Tuisk
- Boamadu
- Evelin Samuel
- Maian
- Stig

Maar ergens wil ik Fiona and Me ook wel door.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:28:38 #195
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268685
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Maar een van de belangrijkste vragen voor mij is toch: Wat betekent Interstellar? _O-
Tussen de sterren in de ruimte.
pi_202268702
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:25 schreef Momo het volgende:
Wij zijn het redelijk eens, en dan worden het altijd andere namen :D
Zal zeker meespelen wie een fanbase heeft in Estland.
Straks wordt het die met de Comic Sans ofzo _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:30:56 #197
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268725
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Straks wordt het die met de Comic Sans ofzo _O-
Flashbacks naar NSF Duitsland 2019. Toen zei ik nog zoiets als "Nou als het er 1 niet wordt is het deze" over Sisters :D
pi_202268793
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:30 schreef Momo het volgende:

[..]
Flashbacks naar NSF Duitsland 2019. Toen zei ik nog zoiets als "Nou als het er 1 niet wordt is het deze" over Sisters :D
Oh jaaaaaaa, dat topic is ook echt zo teruglees-waardig :D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:33:33 #199
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268797
Uitslag
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:34:00 #200
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268813
Evelin is door
pi_202268817
Evelin Samuel door. In ieder geval 1 van de 5
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:34:31 #202
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268833
Stig door
pi_202268834
*schakelt weer in*

Toch maar Re-Union bij Eurovision Again
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268836
Stig ook op publieksstemmen, dat is twee.
pi_202268839
Stig is ook door!
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:35:07 #206
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268849
Boamadu door
pi_202268851
Boamadu, dat is 3. So far so good.
pi_202268856
nu de jury voor de laatste twee
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:35:31 #209
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268860
Maaian en Jaagup zou wel logisch zijn
pi_202268867
Boamadu _O_
Stond onderaan bij de wiwi poll, wat me niets verbaast.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202268868
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
Maaian en Jaagup zou wel logisch zijn
Dit inderdaad.
pi_202268873
Het gaat tot nu toe goed *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:36:14 #213
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268877
Maian door
pi_202268881
Maian, dat is vier.
pi_202268894
Jaaaa
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268895
vijf uit vijf! *O*
pi_202268896
Waarschijnlijk dus Boamadu als enige nieuwkomer door.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202268897
Onze top 5 zijn door!!
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:36:48 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268898
Jaagup is de laatste
pi_202268902
Woop woop *O*

Wij hebben onze zin gekregen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:37:14 #221
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268913
5 afvallers missen we echt niks aan
pi_202268935
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef Momo het volgende:
5 afvallers missen we echt niks aan
Maar de semi gaat best interessant worden als je ziet wat er door gaat.
pi_202268937
Op naar EurovisionAgain! :)
pi_202268948
Wat een begin van het NSF seizoen, alles ging nu gewoon goed en zoals wij het wilden :D Dat wordt nog wat als we onbegrijpelijke keuzes gaan krijgen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202268977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een begin van het NSF seizoen, alles ging nu gewoon goed en zoals wij het wilden :D Dat wordt nog wat als we onbegrijpelijke keuzes gaan krijgen
Karma moet toch ergens weer in balans worden gebracht
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 21:39:18 #226
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202268995
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een begin van het NSF seizoen, alles ging nu gewoon goed en zoals wij het wilden :D Dat wordt nog wat als we onbegrijpelijke keuzes gaan krijgen
Er was ook vrijwel geen verschil van mening hier, dus was er gewoon een gat in kwaliteit tussen de halve finalisten en de afvallers.
pi_202268996
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:39 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Karma moet toch ergens weer in balans worden gebracht
Levert wel pareltjes van topics of, als we in de stress schieten of er gaat iets mis :P :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202269943
Jaaaa ze hebben ons rijtje gekozen *G*
pi_202269959
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Levert wel pareltjes van topics of, als we in de stress schieten of er gaat iets mis :P :D
Liever nooit meer een Sisters achtige NF winnaar hoor :P
  zondag 21 november 2021 @ 12:58:05 #231
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202276348
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:24 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dit nu pas; ik dacht dat Sissi als runner up van vorig jaar wel weer mee zou doen dit jaar :o Maar dat zal in geval van een jurydeelname vast niet zo zijn.
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 13:09:29 #232
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202291099

Jaagup leest mee op YouTube ;)

Ben benieuwd wanneer we horen wie de volgende artiesten zijn in kwartfinale 2.
  maandag 22 november 2021 @ 13:13:53 #233
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202291138
twitter


Uku Suviste en Tanja worden de hosts van SF2. (Dus weer een week sowieso geen Uku *G*)

En vanavond wordt in een of andere Estse RTL Boulevard (of zo) onthuld welke 10 artiesten er meedoen aanstaande zaterdag.
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 13:16:47 #234
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202291173
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]

Uku Suviste en Tanja worden de hosts van SF2. (Dus weer een week sowieso geen Uku *G*)

En vanavond wordt in een of andere Estse RTL Boulevard (of zo) onthuld welke 10 artiesten er meedoen aanstaande zaterdag.
Nou tot nu toe wel elke week, in de clip van Traffic, en nu als host :T
  maandag 22 november 2021 @ 13:19:08 #235
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202291197
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou tot nu toe wel elke week, in de clip van Traffic, en nu als host :T
Geen lied van Uku dan :P
  maandag 22 november 2021 @ 13:19:24 #236
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202291199
Deze week schijnen alle 10 de nummers trouwens in het Ests te zijn!
pi_202294944
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]

Uku Suviste en Tanja worden de hosts van SF2. (Dus weer een week sowieso geen Uku *G*)

En vanavond wordt in een of andere Estse RTL Boulevard (of zo) onthuld welke 10 artiesten er meedoen aanstaande zaterdag.
Dat is voor Uku wel een upgrade na figurant zijn in een clipje van een lied dat niet door is :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202294958
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:19 schreef molloot200 het volgende:
Deze week schijnen alle 10 de nummers trouwens in het Ests te zijn!
Eigen taal, dat stemt mij gelukkig *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 22 november 2021 @ 19:18:53 #239
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202296400
Quarter final 2 participants

Andrei Zevakin feat. Grete Paia – ‘Mis nüüd saab’
An-Marlen – ‘Lõpuks muutub’
Desiree – ‘Siiani’
Helen – ‘Vaata minu poole’
Jyrise – ‘Plaksuta’
Kaia-Liisa Kesler – ‘Vaikus’
Meisterjaan – ‘Vahel lihtsalt’
Silver Jusilo – ‘Elu rüpes’
Triin Niitoja ja Frants Tikerpuu – ‘Laululind’
Wiiralt – ‘Kuradile’
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 20:05:34 #240
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202297163
Een aantal van hun hebben eerder mee gedaan aan Eesti Laul
Andrei Zevakin (2019-2021)
Helen (2021)
Greta Paia (2013,2016,2019)
Desiree(2018)
Meisterjaan(2016)
Wiiralt(2021)

deze staat mij nog goed bij :)
Ook deze kwam ver vorig jaar
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 20:06:21 #241
375570 crew  Cyan9
pi_202297186
Andrei Zevakin deed vorige editie van Eesti Laul ook mee, net zo als Helen (ik gok dat dit dezelfde is) en Wiiralt. Die laatste twee liepen de finale mis, Andrei haalde die wel en werd daarin 5e.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 20:07:07 #242
375570 crew  Cyan9
pi_202297211
Ah, @Momo was grondiger in haar research. :P
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 20:08:14 #243
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202297244
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, @:Momo was grondiger in haar research. :P
Ik vertelde niet dat Andrei 5de werd :P
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 20:09:54 #244
375570 crew  Cyan9
pi_202297282
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vertelde niet dat Andrei 5de werd :P
Aanvullend teamwork, dit dat.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 20:11:16 #245
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202297323

De muziek van Meisterjaan is wel een beetje een drugstrip :D
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 20:15:43 #246
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202297736
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:11 schreef Momo het volgende:

De muziek van Meisterjaan is wel een beetje een drugstrip :D
Ik heb nu al zin in onze live reacties *)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 22 november 2021 @ 21:55:25 #248
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202298945
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:11 schreef Momo het volgende:

De muziek van Meisterjaan is wel een beetje een drugstrip :D
Die Meisterjaan heeft de potentie om iets geweldigs te worden en ą la Go_A de top 5 in te kunnen stoten met iets interessants en unieks (in de eigen taal!), maar het heeft ook de kans dat het onglorieus in de kwartfinale van Eesti Laul al wegvalt. Ben benieuwd wat dat wordt ^O^
pi_202307347
_O-
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 november 2021 @ 20:32:18 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_202309859
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:11 schreef Momo het volgende:

De muziek van Meisterjaan is wel een beetje een drugstrip :D
Goeie track ^O^ Aparte video ook :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 16:14:09 #251
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202320284
De Eesti Laul fuik op YouTube stuurde mij naar deze video


Wel een leuk overzicht van Eesti Laul van de laatste jaren.
pi_202335852
Ik was helemaal vergeten dat we in 2019 ook al Uku hadden :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 18:22:20 #253
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202353243

Schijnbaar was er al ergens tenminste snippets te horen van de nummers die zaterdag strijden om een plekje in de halve finale.
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 15:40:27 #254
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202365867
Wiiralt – “Kuradile” (Damn it)
Desiree – “Siiani” (So far)
Silver Jusilo – “Elu rüpes” (In the midst of life)
Kaia-Liisa Kesler – “Vaikus” (Silence)
Helen – “Vaatu minu poole” (Look at me)
Jyrise – “Plaksuta” (Clap)
An-Marlen – “Lõpuks muutub” (It finally changes)
Andrei Zevakin feat. Grete Paia – “Mis nüüd saab” (What now)
Meisterjaan – “Vahel lilhtsalt” (Sometimes just)
Frants Tikerpuu and Triin Niitoja – “Laululind” (Songbird)

Running order voor vanavond
pi_202367740
Strakkies weer *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 18:51:27 #256
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202367887
Ik kijk zo mee met een schuin oog, om 19:55 begint de finale van K2 zoekt K3
pi_202367994
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:51 schreef Momo het volgende:
Ik kijk zo mee met een schuin oog, om 19:55 begint de finale van K2 zoekt K3
Veel kijkplezier!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202368054
@Sableheart
@koffieleuk
@NailQueen
@molloot200
@Cyan9
@usagi414
@Cee
@bogtrotter
@H_T
@Funhouse
@Nexum
@joko97

Even een mention aan iedereen die in dit topic heeft gepost :P Anderen zijn uiteraard ook welkom!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202368915
Ik ben er bij!
pi_202368925
Ik kijk ook met een schuin oog mee met K2 zoekt K3.
Ik hoor je denken: Wat? ESF inruilen voor K3? Ja, ik wil gewoon weten wie mijn jeugdidolen gaan opvolgen. Maar grote kans dat het Julia of Amy wordt :P
pi_202368941
Wederom geen ZeljkoGod in Eesti Laul -O-
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202368957
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk ook met een schuin oog mee met K2 zoekt K3.
Ik hoor je denken: Wat? ESF inruilen voor K3? Ja, ik wil gewoon weten wie mijn jeugdidolen gaan opvolgen. Maar grote kans dat het Julia of Amy wordt :P
Snap het hoor :D

Ik heb zelf de behoefte veel minder gehad om dit "seizoen" te volgen, maar meer omdat ik eigenlijk alleen een bonding heb met de originele K3 bezetting en daardoor alleen de eerste K2 zoekt K3 echt tof vond, en in mindere mate de tweede :P

Maar veel kijkplezier!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202368971
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:26 schreef koffieleuk het volgende:
Om nog bij de vorige editie te blijven, kijk eens wat het officiėle kanaal recentelijk heeft geüpload _O_ O+
Deze post is uiteraard enorm goed in kwaliteit, maar denk ik in de verkeerde topic gepost :P Dit is Eesti Laul
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202369016
Ah, we zijn al bij het basketbal.
pi_202369068
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:30 schreef Sableheart het volgende:
Ah, we zijn al bij het basketbal.
Ik kijk al uit naar de aanbiedingen *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:34:46 #266
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202369093
Ik liep te zoeken naar de link. Staat die gewoon in de topic pointer.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202369121
Hoorde ik daar zojuist "Daar in dat oude cafe" in het Ests langskomen?
pi_202369130
In ieder geval nu de tune!
pi_202369136
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:36 schreef Sableheart het volgende:
Hoorde ik daar zojuist "Daar in dat oude cafe" in het Ests langskomen?
:o

Ach ja, je kan Pjer wel nageven dat dat lied aardig internationaal is geworden
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:37:30 #270
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202369143
En de tune *O*
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202369151
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
:o

Ach ja, je kan Pjer wel nageven dat dat lied aardig internationaal is geworden
Misschien moet hij eens een songfestivalinzending schrijven, als hij internationaal zo bekend is ;)
pi_202369159
Volgens mij ken ik die mannelijke presentator ergens van. Hebben we die niet al eens eerder in Eesti Laul gezien?
pi_202369163
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:37 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Misschien moet hij eens een songfestivalinzending schrijven, als hij internationaal zo bekend is ;)
Ja, dan winnen we vast!

Maar wie moet het dan utivoeren? Daar kun je toch geen keuze voor maken :N
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202369178
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Sableheart het volgende:
Volgens mij ken ik die mannelijke presentator ergens van. Hebben we die niet al eens eerder in Eesti Laul gezien?
Hij is soms wel eens figurant in videoclips, benieuwd of ie nog andere dingen doet.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202369179
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Ja, dan winnen we vast!

Maar wie moet het dan utivoeren? Daar kun je toch geen keuze voor maken :N
Gewoon een muntje opgooien, makkelijk genoeg.
pi_202369188
Ik weet niet waarom Uku zo groot probleem is. Zo lelijk is hij niet hoor ;)
pi_202369208
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:39 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Gewoon een muntje opgooien, makkelijk genoeg.
Ja, maar het is toch wel heel vervelend hoor, ze zijn allemaal even sterk
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202369221
lekkere intro
pi_202369227
Eerst dus Wiiralt, dus ik verwacht country rock weer.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:42:11 #280
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202369228
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet waarom Uku zo groot probleem is. Zo lelijk is hij niet hoor ;)
Zijn eigen nummers zijn nogal middelmatig. En met zijn uiterlijk maakt hij dat niet goed.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202369229
Hé dat klinkt best lekker!
pi_202369236
Goed vervolg.

Als de rest ook zo goed is, wordt het een fantastische avond.
pi_202369249
Klinkt prima *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202369254
Heeft dat meisje nou zo'n lage stem?
pi_202369256
Dit is letterlijk het Nightwish - Bye Bye Beautiful video concept :o _O-
In ieder geval beter dan hun vorige inzending.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202369274
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is letterlijk het Nightwish - Bye Bye Beautiful video concept :o _O-
Verrek :D Snap wat je bedoelt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202369284
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Heeft dat meisje nou zo'n lage stem?
Of zat zij het te playbacken?
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:46:26 #288
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202369301
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is letterlijk het Nightwish - Bye Bye Beautiful video concept :o _O-
In ieder geval beter dan hun vorige inzending.
Nog een nieuw nummer van Nighwish dat ik moet gaan opzoeken na "Dead Boy's Poem"
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202369305
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:45 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Of zat zij het te playbacken?
Ik vermoed dat ze inderdaad zo'n lage stem heeft. Was ook in het interview van te voren te horen.
pi_202369310
Deze valt een stuk minder op.
pi_202369317
Beetje standaard ballad dit; niet onaardig, maar mist wat
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202369326
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Beetje standaard ballad dit; niet onaardig, maar mist wat
Dit inderdaad
pi_202369353
_O-
En aan Iveta Mukuchyan's creative team.
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202369370
Ben wel benieuwd hoe Desiree dat live gaat doen.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202369391
Dit begint goed.
pi_202369402
We zijn weer terug bij de singer-songwriter feelgood deuntjes *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202369415
Maar het vervolg is minder, helaas. Het klonk alsof het ene prima traag nummer kon worden, alleen dat refrein is te druk voor het nummer.
pi_202369439
Uku is wel prima beeldvulling hoor
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202369450
Het is zeker een rustgevende vibe, maar geen competitief nummer.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:54:46 #300
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202369460
Het had niet iets waarvan je denkt WOW
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202369482
Ook dit is een beetje te veel van hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')