Voor je 't weet ben je drie maanden aan een stuk elke zaterdag vier verschillende tabs aan het volgen om zoveel mogelijk liedjes te kunnen horen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit een livestream vanuit Estland zou volgen
Esch-ti Laaauwlquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Hoe spreek je Eesti Laul nou eigenlijk uit?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:41 schreef Momo het volgende:
Vorige jaren was Traffic er met meer country achtige nummers dacht ik.
Oh in combinatie met de naam gaat er nu wat dagen, volgens mij hadden die een paar jaar terug best een leuk liedje!quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:41 schreef Momo het volgende:
Vorige jaren was Traffic er met meer country achtige nummers dacht ik.
Niet alleen deze mensen. De hele green room.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:38 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zag de rockmensen al heerlijk verveeld kijken
Had echt gedacht dat ie 2020 met gemak zou winnen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:43 schreef Momo het volgende:
Jaagup die nu komt ben ik toch wel fan van, zijn andere nummers zijn goed, doet me een beetje aan Duncan denken soms. Hij had bijna gewonnen in 2020.
Inderdaad veel beter. Hier zit tenminste voldoende in om vol naar te luisteren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt al een stuk interessanter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |