Karma moet toch ergens weer in balans worden gebrachtquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een begin van het NSF seizoen, alles ging nu gewoon goed en zoals wij het wildenDat wordt nog wat als we onbegrijpelijke keuzes gaan krijgen
Er was ook vrijwel geen verschil van mening hier, dus was er gewoon een gat in kwaliteit tussen de halve finalisten en de afvallers.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een begin van het NSF seizoen, alles ging nu gewoon goed en zoals wij het wildenDat wordt nog wat als we onbegrijpelijke keuzes gaan krijgen
Levert wel pareltjes van topics of, als we in de stress schieten of er gaat iets misquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Karma moet toch ergens weer in balans worden gebracht
Liever nooit meer een Sisters achtige NF winnaar hoorquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Levert wel pareltjes van topics of, als we in de stress schieten of er gaat iets mis![]()
Ik zie dit nu pas; ik dacht dat Sissi als runner up van vorig jaar wel weer mee zou doen dit jaarquote:
Nou tot nu toe wel elke week, in de clip van Traffic, en nu als hostquote:Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Uku Suviste en Tanja worden de hosts van SF2. (Dus weer een week sowieso geen Uku)
En vanavond wordt in een of andere Estse RTL Boulevard (of zo) onthuld welke 10 artiesten er meedoen aanstaande zaterdag.
Geen lied van Uku danquote:Op maandag 22 november 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou tot nu toe wel elke week, in de clip van Traffic, en nu als host
Dat is voor Uku wel een upgrade na figurant zijn in een clipje van een lied dat niet door isquote:Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Uku Suviste en Tanja worden de hosts van SF2. (Dus weer een week sowieso geen Uku)
En vanavond wordt in een of andere Estse RTL Boulevard (of zo) onthuld welke 10 artiesten er meedoen aanstaande zaterdag.
Eigen taal, dat stemt mij gelukkigquote:Op maandag 22 november 2021 13:19 schreef molloot200 het volgende:
Deze week schijnen alle 10 de nummers trouwens in het Ests te zijn!
Ik vertelde niet dat Andrei 5de werdquote:Op maandag 22 november 2021 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, @:Momo was grondiger in haar research.
Aanvullend teamwork, dit dat.quote:Op maandag 22 november 2021 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vertelde niet dat Andrei 5de werd
Ik heb nu al zin in onze live reactiesquote:Op maandag 22 november 2021 20:11 schreef Momo het volgende:
De muziek van Meisterjaan is wel een beetje een drugstrip
Die Meisterjaan heeft de potentie om iets geweldigs te worden en à la Go_A de top 5 in te kunnen stoten met iets interessants en unieks (in de eigen taal!), maar het heeft ook de kans dat het onglorieus in de kwartfinale van Eesti Laul al wegvalt. Ben benieuwd wat dat wordtquote:Op maandag 22 november 2021 20:11 schreef Momo het volgende:
Goeie trackquote:Op maandag 22 november 2021 20:11 schreef Momo het volgende:
Veel kijkplezier!quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:51 schreef Momo het volgende:
Ik kijk zo mee met een schuin oog, om 19:55 begint de finale van K2 zoekt K3
Snap het hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk ook met een schuin oog mee met K2 zoekt K3.
Ik hoor je denken: Wat? ESF inruilen voor K3? Ja, ik wil gewoon weten wie mijn jeugdidolen gaan opvolgen. Maar grote kans dat het Julia of Amy wordt
Deze post is uiteraard enorm goed in kwaliteit, maar denk ik in de verkeerde topic gepostquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:26 schreef koffieleuk het volgende:
Om nog bij de vorige editie te blijven, kijk eens wat het officiële kanaal recentelijk heeft geüpload![]()
Ik kijk al uit naar de aanbiedingenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:30 schreef Sableheart het volgende:
Ah, we zijn al bij het basketbal.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:36 schreef Sableheart het volgende:
Hoorde ik daar zojuist "Daar in dat oude cafe" in het Ests langskomen?
Misschien moet hij eens een songfestivalinzending schrijven, als hij internationaal zo bekend isquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ach ja, je kan Pjer wel nageven dat dat lied aardig internationaal is geworden
Ja, dan winnen we vast!quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens een songfestivalinzending schrijven, als hij internationaal zo bekend is
Hij is soms wel eens figurant in videoclips, benieuwd of ie nog andere dingen doet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Sableheart het volgende:
Volgens mij ken ik die mannelijke presentator ergens van. Hebben we die niet al eens eerder in Eesti Laul gezien?
Gewoon een muntje opgooien, makkelijk genoeg.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dan winnen we vast!
Maar wie moet het dan utivoeren? Daar kun je toch geen keuze voor maken
Ja, maar het is toch wel heel vervelend hoor, ze zijn allemaal even sterkquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:39 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gewoon een muntje opgooien, makkelijk genoeg.
Zijn eigen nummers zijn nogal middelmatig. En met zijn uiterlijk maakt hij dat niet goed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet waarom Uku zo groot probleem is. Zo lelijk is hij niet hoor![]()
Verrekquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is letterlijk het Nightwish - Bye Bye Beautiful video concept![]()
Of zat zij het te playbacken?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Heeft dat meisje nou zo'n lage stem?
Nog een nieuw nummer van Nighwish dat ik moet gaan opzoeken na "Dead Boy's Poem"quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is letterlijk het Nightwish - Bye Bye Beautiful video concept![]()
In ieder geval beter dan hun vorige inzending.
Ik vermoed dat ze inderdaad zo'n lage stem heeft. Was ook in het interview van te voren te horen.quote:
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Beetje standaard ballad dit; niet onaardig, maar mist wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |