abonnement Unibet Coolblue
pi_201937887
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
het feit dat ze ook besmettelijk zijn zou een logische reden om ook nog steeds te testen.
Fuck testen. Ga mensen opleiden die zorg kunnen verlenen met dat geld ofzo, geld smijterij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201937889
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat heeft dat met ongevaccineerd of gevaccineerd te maken.
Ik antwoordde op een vraag over ongevaccineerden.
pi_201937890
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als je je goed genoeg voelt even langs de teststraat. Als je negatief test zorg je voor minder urgentie voor maatregelen en test je positief dan scoor je een QR-code en mag je een hoop extra's.

En als je je niet goed genoeg voelt dan gewoon thuis uitzieken tot je klachten verdwenen zijn.

Edit: oh 1,5 week geleden. Tja helaas geen QR-code dan. Alleen een prikje kan je nu die code nog maar opleveren.
1.5 week test je gewoon nog positief van joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201937891
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:55 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik antwoordde op een vraag over ongevaccineerden.
Hoe zit dat dan voor gevaccineerden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201937892
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe zit dat dan voor gevaccineerden.
Wat mij betreft testen die ook bij klachten, lijkt me duidelijk.
pi_201937893
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat gevaccineerde mensen besmettelijk kunnen zijn, was al wel duidelijk.
Het zou dan ook idioot zijn om alleen maatregelen voor ongevaccineerde mensen af te kondigen. Kom op zeg. Alsof het tweederangs burgers zijn.
Is toch al lang aan de gang met QR.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201937895
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:56 schreef mootie het volgende:

[..]
Wat mij betreft testen die ook bij klachten, lijkt me duidelijk.
Ik vind dat het wel weer tijd is om gewoon weer normaal te doen.

Thuisblijven bij ziekte en klaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201937897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind dat het wel weer tijd is om gewoon weer normaal te doen.

Thuisblijven bij ziekte en klaar.
Ik geloof er alleen geen bal van dat mensen thuisblijven bij hoesten, kuchen en snotteren.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 00:58:56 #234
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201937901
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
gevaccineerden mogen zich ook wel weer gaan testen.
Dat er ineens zoveel MSM bronnen dit soort berichten de wereld inslingeren kan niet veel goeds betekenen. Zal wel te maken hebben met de aanstormende beperkingen, met daarbij de melding dat de nieuwe ronde vaccinaties de uitkomst moet brengen, of iets in die richting. Hugo moet wel met een flink excuus daar gaan staan wil hij de vaxxers nog in 't gareel kunnen houden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Is de Jack inmiddels leeg? :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Is de Jack inmiddels leeg? :D
Jah.. Wel met wat vertraging. 1 fles per paar dagen is nu niet meer haalbaar sinds de jeugdige jaren een beetje vervlogen zijn. Werk, kind, het lichaam dat ook geen 20er meer is, het is allemaal tegenwoordig wat lastiger geworden.
Mai pben rai~!
pi_201937902
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:58 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik geloof er alleen geen bal van dat mensen thuisblijven bij hoesten, kuchen en snotteren.
Das prima, zou voor gevaccineerden ook niet moeten boeien en voor ongevacced ook niet die nemen immers zelf dat risico.

Asap naar groepsimmuniteit. Voor zover je daarover kan spreken.

100% antistof samenleving.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 01:00:52 #236
236264 crew  capricia
pi_201937904
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is toch al lang aan de gang met QR.
Vind je dat de QR in de horeca je tot een tweederangsburger maakt?

Ik vind het wel relaxed dat het testen voor toegang gratis is voor de gebruiker.
Definitely not CIA
pi_201937905
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
gevaccineerden mogen zich ook wel weer gaan testen.
Dat is dan mooi kut voor ongevaccineerden.
pi_201937907
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Das prima, zou voor gevaccineerden ook niet moeten boeien en voor ongevacced ook niet die nemen immers zelf dat risico.

Asap naar groepsimmuniteit. Voor zover je daarover kan spreken.

100% antistof samenleving.
Gevaccineerden kunnen prima ongevaccineerden besmetten, willen ze dat echt?
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 01:07:06 #239
236264 crew  capricia
pi_201937916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:58 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dat er ineens zoveel MSM bronnen dit soort berichten de wereld inslingeren kan niet veel goeds betekenen. Zal wel te maken hebben met de aanstormende beperkingen, met daarbij de melding dat de nieuwe ronde vaccinaties de uitkomst moet brengen, of iets in die richting. Hugo moet wel met een flink excuus daar gaan staan wil hij de vaxxers nog in 't gareel kunnen houden.
[..]
[..]
Jah.. Wel met wat vertraging. 1 fles per paar dagen is nu niet meer haalbaar sinds de jeugdige jaren een beetje vervlogen zijn. Werk, kind, het lichaam dat ook geen 20er meer is, het is allemaal tegenwoordig wat lastiger geworden.
Lijkt mij dat welke maatregel dan ook, voor de gehele bevolking moet gelden, geen maatregelen voor ongevaccineerden an sich.

Dat laatste is zeer herkenbaar. :D
Definitely not CIA
pi_201937965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:58 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dat er ineens zoveel MSM bronnen dit soort berichten de wereld inslingeren kan niet veel goeds betekenen. Zal wel te maken hebben met de aanstormende beperkingen, met daarbij de melding dat de nieuwe ronde vaccinaties de uitkomst moet brengen, of iets in die richting. Hugo moet wel met een flink excuus daar gaan staan wil hij de vaxxers nog in 't gareel kunnen houden.
Kan natuurlijk ook te maken hebben met een net gepubliceerd onderzoek en dat ze daarover berichten

Even gezocht en ja hoor :P

twitter

twitter


[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 29-10-2021 02:03:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201938104
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 01:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Vind je dat de QR in de horeca je tot een tweederangsburger maakt?

Ik vind het wel relaxed dat het testen voor toegang gratis is voor de gebruiker.
Ja dat vind ik.

Je zou helemaal niet moeten testen laat staan dat dat verschillend zou moeten zijn voor vacced of unvacced. De verschillen in besmettelijkheid zijn namelijk slechts marginaal verschillend zelfs onder de meest optimistische aannames van het RIVM.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201938110
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 01:02 schreef mootie het volgende:

[..]
Gevaccineerden kunnen prima ongevaccineerden besmetten, willen ze dat echt?
Wie of wat wilt wat?

Niemand wilt elkaar besmetten maar neem het ze ff kwalijk zeg als ze geen of nauwelijks symptomen hebben.

Vind niet dat we daar fragiel mee moeten omgaan want je redt er niemand mee. Dit virus is daar zeer zeker niet dodelijk genoeg voor.

Men spreekt zichzelf daarin ook totaal tegen trouwens.

Enerzijds "jaa IC capaciteit is het enige waar we het voor doen niet de dodelijkheid begrijp dat dan eens, hoe vaak moet het je nog uitgelegd worden"

Maar tegelijkertijd "jaa ongevaccineerden zijn gevaarlijk voor gevaccineerden want ongevaccineerden zouden vermeend (marginaal op zijn best) vaker besmettingen door kunnen geven.. Terwijl die gevaccineerde ook nog eens beschermd is door het vaccins. Je spreekt ondertussen over lagere risico's op alles voor die mensen dan die van de reguliere griep. Dan de meest risicoloze activiteiten in de maatschappij... En die angst wordt gewoon gevoed door de minister van gezondheidspropaganda.

Die man wordt geadviseerd door het OMT he. Moet ik daar vertrouwen in hebben als de minister aan de propaganda gaat? Of snappen ze het gewoon massaal niet en zitten ze ook in irrationele angst en zijn ze hun connectie met de werkelijkheid verloren?

En dit gebeurt globaal en in Australië tot het fascistische toe.

Daarom zit ik in BNW. Ik geloof er geen zak van. Te universeel debiel omgaan met dit probleem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201938115
quote:
82s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 01:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Kan natuurlijk ook te maken hebben met een net gepubliceerd onderzoek en dat ze daarover berichten

Even gezocht en ja hoor :P

[ twitter ]
[ twitter ]
RIVM heeft dit gedaan met NL data.

Kwam ook tegelijkertijd naar buiten gok ik...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201938130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 05:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
RIVM heeft dit gedaan met NL data.

Kwam ook tegelijkertijd naar buiten gok ik...
Linkje?

Ik kan het nl niet vinden. Of bedoel je dat onderzoek uit mei mbt de Alpha-variant?

Het RTL-artikel en alle andere actuele artikelen waarvan het grootste deel engelstalig gaan iig over een Brits onderzoek (in september gedaan) naar de Delta-variant waarvan de resultaten nu in The Lancet gepubliceerd zijn. Dat lijkt me weinig te maken hebben met evt komende maatregelen in Nederland :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 29-10-2021 06:01:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201938188
Volgens deze zelfverklaarde 'expert' is het een complot/de schuld van de Joden!

twitter


Ze heeft vast haar eigen onderzoek gedaan *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 29-10-2021 07:34:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201938259
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 05:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wie of wat wilt wat?

Niemand wilt elkaar besmetten maar neem het ze ff kwalijk zeg als ze geen of nauwelijks symptomen hebben.

Vind niet dat we daar fragiel mee moeten omgaan want je redt er niemand mee. Dit virus is daar zeer zeker niet dodelijk genoeg voor.

Men spreekt zichzelf daarin ook totaal tegen trouwens.

Enerzijds "jaa IC capaciteit is het enige waar we het voor doen niet de dodelijkheid begrijp dat dan eens, hoe vaak moet het je nog uitgelegd worden"

Maar tegelijkertijd "jaa ongevaccineerden zijn gevaarlijk voor gevaccineerden want ongevaccineerden zouden vermeend (marginaal op zijn best) vaker besmettingen door kunnen geven.. Terwijl die gevaccineerde ook nog eens beschermd is door het vaccins. Je spreekt ondertussen over lagere risico's op alles voor die mensen dan die van de reguliere griep. Dan de meest risicoloze activiteiten in de maatschappij... En die angst wordt gewoon gevoed door de minister van gezondheidspropaganda.

Die man wordt geadviseerd door het OMT he. Moet ik daar vertrouwen in hebben als de minister aan de propaganda gaat? Of snappen ze het gewoon massaal niet en zitten ze ook in irrationele angst en zijn ze hun connectie met de werkelijkheid verloren?

En dit gebeurt globaal en in Australië tot het fascistische toe.

Daarom zit ik in BNW. Ik geloof er geen zak van. Te universeel debiel omgaan met dit probleem.
Je vindt het dus aannemelijker dat er 1 groot wereldwijd complot is, met Covid als dekmantel, dan dat elke overheid ter wereld met hetzelfde virus van dien heeft en dus met ongeveer dezelfde manier van bestrijden komt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201938262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 05:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja dat vind ik.

Je zou helemaal niet moeten testen laat staan dat dat verschillend zou moeten zijn voor vacced of unvacced. De verschillen in besmettelijkheid zijn namelijk slechts marginaal verschillend zelfs onder de meest optimistische aannames van het RIVM.
Over welke percentages praten we dan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201938326
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:58 schreef KNAK het volgende:

Jah.. Wel met wat vertraging. 1 fles per paar dagen is nu niet meer haalbaar sinds de jeugdige jaren een beetje vervlogen zijn. Werk, kind, het lichaam dat ook geen 20er meer is, het is allemaal tegenwoordig wat lastiger geworden.
wappie :{w
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201938348
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 07:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je vindt het dus aannemelijker dat er 1 groot wereldwijd complot is, met Covid als dekmantel, dan dat elke overheid ter wereld met hetzelfde virus van dien heeft en dus met ongeveer dezelfde manier van bestrijden komt...
mja net zoals elke regeringsleider tegenwoordig Build Back Better roept ... in koor jongens
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 07:50:32 #250
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201938365
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 00:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Net zo kritisch op deze cijfers als op die van het RIVM? Hoe betrouwbaar zijn die meldingen; zijn die geverifieerd of klikken mensen maar wat weg?
Als je het niet vertrouwd
Check je het toch even
Misschien kun je dan meteen de persoon van deze tweets even checken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')