SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe afleveringen elke dinsdagavond op RTL5 om 20:30 uur.
Laatste dit seizoen voorzover ik zie, 3-11-2020:
Influencers als Bram Krikke en Maradonnie worden er stapelgek van: seksbots. Nepprofielen van hitsige dames die je meelokken naar louche datingsites. Wie zitten hierachter? Kees en een geheime bron starten een onderzoek en komen uit bij enkele Nederlandse bedrijven. Een onthullend inkijkje in een schimmige schijnwereld vol misleiding en oplichting loopt uit op een pittige confrontatie in Amsterdam.No amount of money ever bought a second of time.
Heeft ie toch gewoond?quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
Ik wil weer een uitzending waarin Kees wordt gedrogeerd door Russen in Thailand en versierd door she-males genot
Zelfs de koning ontvoeren ze daar als hij in de file staat hoor. Mensen met een hoge functie / mensen met geld die lopen juist enorm gevaar daar. Maar met een paar duizend euro kan je daar wel alles kopen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:59 schreef Eagles89 het volgende:
“Je mag het nooit meer doen” . Okeeee en door naar het volgende slachtoffer. Of denkt Kees echt dat die vent t niet meer gaat doen?
Wat ik trouwens nooit snap is hoe het kan dat zo’n jonge afperser tienduizenden euros dagelijks weet te bezitten en toch in echt het meest trieste dorp van Afrika woont waar ze nog niet eens stromend water hebben. Zijn die gasten dan ook weer onder controle van iemand anders of wat? Je kunt in die landen met een paar duizend euro al als een koning leven volgens mij, laat staan met tienduizenden euros maandelijks.
Ja oke maar dat bedoel ik ook wel op die manier. Dat je niet met zoveel geld daar in een ghetto wijk gaat rondhangen en wonen…ga lekker op een beveiligde compound leven zou ik zeggen. Maar zonder uitzondering zitten ze allemaal in de meest smerige armoedige plekken hun oplichtingspraktijken te ondernemen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zelfs de koning ontvoeren ze daar als hij in de file staat hoor. Mensen met een hoge functie / mensen met geld die lopen juist enorm gevaar daar. Maar met een paar duizend euro kan je daar wel alles kopen inderdaad.
Ongelooflijk dat er nog steeds mensen in een digitale liefde trappen die ineens geld nodig heeft voor vage doeleinden, in vage landen, via vage betaalmethodes.quote:
Haha wat een leuke aflevering van Andy samen met Kees.quote:
Vind Andy anders zeer zwak in deze afleveringquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha wat een leuke aflevering van Andy samen met Kees.
Haha ja met Andy kan je niet over interessante dingen gaan praten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vind Andy anders zeer zwak in deze aflevering![]()
Als het wat interessant wordt, gaat hij opeens naar een ander onderwerp. Is niet veel soeps die vent.
Dan zou je zeggen dat je ook gewoon een lege doos kan terugsturen ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef nils7 het volgende:
Dan wordt er dus niet goed gecheckt op de binnen gekomen pakketten.
En enkel op basis van het afleverbericht een terug betaling gedaan.
Of wordt er gewoon gedacht “ja is retour gekomen maar kennen m niet meer vinden in het warehouse”.
Yep… en vroeg of laat zullen die gepakt worden. Je bent iig dom bezig als je van de diensten van een refunder gebruik maakt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef monkyyy het volgende:
De mensen die gebuik maken van refunders hebben ook schuld
Jeff Who kan die centen wel missen inderdaadquote:
Lege doos of envelop met reclamestickers opsturen schijnbaar. Bezorger doet een afleverscan. Magazijn denkt spam en pleurt het weg. Week later bellen waar je refund blijft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef nils7 het volgende:
Dan wordt er dus niet goed gecheckt op de binnen gekomen pakketten.
En enkel op basis van het afleverbericht een terug betaling gedaan.
Of wordt er gewoon gedacht “ja is retour gekomen maar kennen m niet meer vinden in het warehouse”.
Maar waarom zou je dan zo'n hulptroep inschakelen en 10% daarvoor betalen ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lege doos of envelop met reclamestickers opsturen schijnbaar. Bezorger doet een afleverscan. Magazijn denkt spam en pleurt het weg. Week later bellen waar je refund blijft.
Of dat het op het kantoor aan komt ipv het warehouse dockquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lege doos of envelop met reclamestickers opsturen schijnbaar. Bezorger doet een afleverscan. Magazijn denkt spam en pleurt het weg. Week later bellen waar je refund blijft.
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan zo'n hulptroep inschakelen en 10% daarvoor betalen ?
Zeker, want ik slaap echt geen minuut minder als ik iets van Amazon jat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef monkyyy het volgende:
Nu gaan een half miljoen Nederlanders dus gebruik maken van die refunders
Was te verwachten.quote:
Vraag me meer af waarom die webshops er dan niks aan doen. Hoe ingewikkeld kan het zijn om dat pakketje open te maken en te checken voordat je het in het systeem doorvoerdquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:17 schreef JanGroen het volgende:
Ik vraag me toch uit nieuwsgierigheid af wat die refunders precies doen met het systeem van de betreffende webshop zodat de webshop denkt dat een product is teruggestuurd (en ook door hen is ontvangen), terwijl dat helemaal niet zo is.
Zouden ze connecties hebben met mensen die bij de webshop werken op de retourafdeling? Dat die een pakket via het toegestuurde retourlabel als ontvangen scannen?
Daarnaast moeten webshops hier toch serieus last van hebben. Dat kost serieus geld. Ook voorraden moeten niet meer kloppen (retour = voorraad + 1, maar het product is helemaal niet retour gestuurd), dus weten ze er van.
https://www.mpgh.net/quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:06 schreef monkyyy het volgende:
Nu gaan een half miljoen Nederlanders dus gebruik maken van die refunders
Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien dus weet niet precies waar het over gaat. Bij veel producten gaan naar opkopers dus komt niet terug bij de webshop maar ik neem aan dat het hier over duurdere producten (electronica) gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:17 schreef JanGroen het volgende:
Ik vraag me toch uit nieuwsgierigheid af wat die refunders precies doen met het systeem van de betreffende webshop zodat de webshop denkt dat een product is teruggestuurd (en ook door hen is ontvangen), terwijl dat helemaal niet zo is.
Zouden ze connecties hebben met mensen die bij de webshop werken op de retourafdeling? Dat die een pakket via het toegestuurde retourlabel als ontvangen scannen?
Daarnaast moeten webshops hier toch serieus last van hebben. Dat kost serieus geld. Ook voorraden moeten niet meer kloppen (retour = voorraad + 1, maar het product is helemaal niet retour gestuurd), dus weten ze er van.
Blijkbaar zit er een loophole in hun retour systeem, dat zullen ze wel snel dichten nu het in de mainstream komtquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me meer af waarom die webshops er dan niks aan doen. Hoe ingewikkeld kan het zijn om dat pakketje open te maken en te checken voordat je het in het systeem doorvoerd
Volgens mij om die 7000 euro schuld vanwege die "handel" die kwijt was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:21 schreef matthijst het volgende:
Waarom betaalt ie nou? Om dat zwamverhaal met die drugsscooter?
Ik heb onderhand ook die indruk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:23 schreef JanGroen het volgende:
Deze jongen vind ik wel een sneu geval. Hij heeft duidelijk een beperking waar misbruik van gemaakt wordt.
Yep, het is een zielig figuur en ook Kees maakt er gebruik/misbruik van.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:23 schreef JanGroen het volgende:
Deze jongen vind ik wel een sneu geval. Hij heeft duidelijk een beperking waar misbruik van gemaakt wordt.
Eigenlijk wel ja, alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, het is een zielig figuur en ook Kees maakt er gebruik/misbruik van.
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog één minuut uitzending dus loopt weer af met een sisser.
Volgens mij moet je voor het slachtoffer opkomen, niet voor de dader. Als Kees niks doet, blijft het doorgaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, het is een zielig figuur en ook Kees maakt er gebruik/misbruik van.
En de aangifte gaat in de la en week later gesloten wegens gebrek aan bewijsquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:30 schreef matthijst het volgende:
Freddie is niet gearresteerd.
Je verwacht het niet
Ik ga niet naar de wc zonder mijn telefoon als ik moet schijtenquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik zit ook wel eens met mijn telefoon op de wc
Ja die gesprekjes onderling aan de telefoon ook. Sommige dingen zijn wel echt net iets te scripted.quote:Op dinsdag 9 november 2021 23:12 schreef Noisecontrollers het volgende:
Dit programma zou niet bestaan zonder Danny en zijn trucje met selfiecam + locatie.
Begrijp me niet verkeerd, ik kijk altijd graag naar dit programma, maar het is eigenlijk wel veel van hetzelfde.
Voetbalquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan weer verder![]()
Voetbal laten we even links liggen
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Wil onherkenbaar z'n verhaal doen maar komt vol herkenbaar in beeld
Ik vind dit leuker dan weer naar Afrika te gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb wel eens spannender afleveringen gezien
Ik wil weer Thailandquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan weer naar Afrika te gaan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan weer naar Afrika te gaan.
In een dampend bordeel onder druk gezet worden om een paar duizend euro af te staanquote:
Ja in een ruimte zonder ramen met een potige Rus voor de deur op een bovenste etage alleen met een lift te bereikenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In een dampend bordeel onder druk gezet worden om een paar duizend euro af te staan
Ja, dat was episch.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In een dampend bordeel onder druk gezet worden om een paar duizend euro af te staan
Je vraag is beantwoord.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:03 schreef monkyyy het volgende:
Zie je dat ook niet in de uitstoot? Dat testen ze toch met de APK?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:24 schreef monkyyy het volgende:
De camera ietsje hoger Kees, dit valt op
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:24 schreef monkyyy het volgende:
De camera ietsje hoger Kees, dit valt op
Usual suspects... Tis altijd het één of het ander tegenwoordigquote:
Ik heb er wel eens naar gekeken. Als je je auto weinig gebruikt, is dit een geinige manier op extra geld te verdienen. Het is jammer dat mensen niet te vertrouwen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Maar ja, welke gek verhuurt zn Toyota nou?? Dan ben je toch ook niet helemaal 100%
Tja, maken er zelf te weinig gebruik van. Hebben geld nodig of willen kosten delen. Of uit milieuoverwegingen. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Maar ja, welke gek verhuurt zn Toyota nou?? Dan ben je toch ook niet helemaal 100%
Naïef en heel beïnvloedbaar denk ik. Type meisje dat valt op de bad guys want die zijn zo spannend, vaak sportief gebouwd, enz.. Ze wordt nu gepakt door de politie, maar de feitelijke (“echte”) daders ontlopen hun straf vaak.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Nicolien ziet lijkt van het niveau 2 hersencellen dom blondje met lekker lichaam.
Snelheidscontroles jonguh, das veel belangrijker, makkelijk cashen onder de noemer van veiligheidquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
Bijzonder samenloop van politiezaken weer. Treurig dat panklare aangiftes gewoon worden afgedaan met een nietszeggend briefje
Het eerste dat door m’n hoofd ging was dat deze aangifte gewoon puur “ad random” uit de stapel is gepakt en wordt afgedaan als “gestopt” (en dit is geen uitzondering, zo verdwijnen er duizenden aangiften in de prullenbak zonder dat er wat mee gedaan is). Als je 2 alinea’s leest van de aangifte zie je al dat je de dader zo kan traceren en oppakken. Waarom schrijf je dan dat er geen vervolg komt en dat het onderzoek naar de dader zo lastig is? Daarmee geeft de politie alleen maar aan dat kennis van de inhoud van de aangifte volledig ontbreekt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
Bijzonder samenloop van politiezaken weer. Treurig dat panklare aangiftes gewoon worden afgedaan met een nietszeggend briefje
Laatst bij Opsporing Verzocht hadden ze de auto geleend van de ijssalon en de letters afgeplaktquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je auto aan wildvreemden uitlenen vond ik altijd al vragen om ellende. .....
Klonk als een leugen imo.... maja ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
100 per auto om jezelf hoofd schuldige te maken aan een misdrijf![]()
![]()
![]()
Ah, deze moet ik zien. Kan me goed voorstellen dat die Addy zich heeft bezig gehouden met louche praktijken. Hij is van de familie van Wichen uit de realityserie Helemaal het einde, ik ergerde me altijd kapot aan die vent. Altijd stompzinnige ideeën voor eigen bedrijfjes, volgzame vrouw en kinderen die fungeerden als zijn publiek.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:35 schreef Noisecontrollers het volgende:
Addy van W., bekend van het RTL-programma Helemaal het Einde, startte dit voorjaar een Christelijke community voor corona-sceptici. Deelnemers stellen dat ze voor tonnen zijn opgelicht. Kees gaat samen met een van de gedupeerden naar Portugal waar Addy op ruim 50 hectare grond zijn nieuwe utopia aan het stichten is.
En zonder Kees was Peter R. nergens. Mooie cirkel.quote:
Dit idd. Was destijds al een gluiperdjequote:Op donderdag 18 november 2021 00:27 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ah, deze moet ik zien. Kan me goed voorstellen dat die Addy zich heeft bezig gehouden met louche praktijken. Hij is van de familie van Wichen uit de realityserie Helemaal het einde, ik ergerde me altijd kapot aan die vent. Altijd stompzinnige ideeën voor eigen bedrijfjes, volgzame vrouw en kinderen die fungeerden als zijn publiek.
quote:Op donderdag 18 november 2021 06:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dit idd. Was destijds al een gluiperdje. Ik ik ik.
ah dus hier zit de tv scquote:
En dan op tv Addy blurrenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:55 schreef praadje het volgende:
Ben je op zoek naar een mooi stuk land voor een off-grid, zelfvoorzienend leven binnen een Christelijke community in omgeving Castelo Branco, Portugal?
Dan hoef je niet meer verder te zoeken!
https://www.defamilievanwichen.nl/
Eerst trouwen!quote:
voel je niets vanquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan toch liever naar Vakantiepark De Berckt
Portugese prijzenquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:
16k voor 1,5 hectare is opzich geen slechte deal.
yolo!quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:44 schreef Snowsquall het volgende:
Als ambtenaar je baan zelf opzeggen![]()
is er geen tl;dr?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Laatste blog, geplaatst op 21/11/21. Hij voelde de bui al aankomen.
https://www.defamilievanw(...)-bi-zar-re-eind-tijd
De minder leuke kant van het opzetten van een community,
Hoe zeer aardig ogende 'geïnteresseerden' ineens kunnen omslaan in begripsloze, egoïstische leugenaars,
Hoe de media vervolgens hiermee zonder enige schaamte kijkcijfers en dus geld probeert te verdienen en
Hoe wij in dit alles de (in de Bijbel geprofeteerde) eindtijd zien.
![]()
Je hebt ook een compliment van hem gekregen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Laatste blog, geplaatst op 21/11/21. Hij voelde de bui al aankomen.
https://www.defamilievanw(...)-bi-zar-re-eind-tijd
De minder leuke kant van het opzetten van een community,
Hoe zeer aardig ogende 'geïnteresseerden' ineens kunnen omslaan in begripsloze, egoïstische leugenaars,
Hoe de media vervolgens hiermee zonder enige schaamte kijkcijfers en dus geld probeert te verdienen en
Hoe wij in dit alles de (in de Bijbel geprofeteerde) eindtijd zien.
![]()
quote:Compliment
Maar eerst willen we mensen complimenteren. Want, als je een lezer bent die pas ná de uitzending "Oplichters aangepakt" (van vermoedelijk 23 november a.s.) deze blog leest, dan verdien je een compliment. Je verdient een compliment omdat je kennelijk niet iemand bent die alles wat je in de mainstream media hoort en ziet maar klakkeloos aanneemt voor waarheid en zelf actief op zoek gaat naar hoe dingen écht zijn. En dat is in deze bizarre tijd een groot goed!
Ja mooi hèquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt ook een compliment van hem gekregen.
[..]
Ze wil er nog steeds niet aan..quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:10 schreef potjecreme het volgende:
halve waarheid erger dan een hele leugen
Ik heb regelmatig iemand's dochter gedooptquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:12 schreef matthijst het volgende:
Hebben jullie ook je dochter gedoopt?
Je zit er lekker in vandaagquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig iemand's dochter gedoopt
Ik zit er regelmatig lekker inquote:
Je hebt gelijk. Jimbo had het over de dochter.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zit er regelmatig lekker in![]()
(Maar hoezo, dat was m'n eerste schunnige opmerking vanavond)
Het heeft iets ironisch dat ze aan de ene kant zeer wantrouwend zijn richting de overheid/samenleving, en tegelijkertijd zo goedgelovig en naïef in zo'n project stappen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:20 schreef Document1 het volgende:
Hoe die vrouw gelijk in de verdediging schoot. Wappies.Zelfs met geld kunnen ze niet omgaan.
Is eigenlijk heel logisch. Deze mensen hebben het IQ van een pinda. Dit soort mensen zijn de funderingen van georganiseerde religie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het heeft iets ironisch dat ze aan de ene kant zeer wantrouwend zijn richting de overheid/samenleving, en tegelijkertijd zo goedgelovig en naïef in zo'n project stappen.
komt omdat ie staat te schreeuwen, achterlijke idioot is hetquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat heeft die gast een irritante manier van praten. Ik wil hem slaan.
Maar zou je dr doen?quote:
zie fbquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:31 schreef Dutch_view het volgende:
Waar is trouwens onze ITjur Danny ??
Die zit werkloos thuis deze afleveringquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:31 schreef Dutch_view het volgende:
Waar is trouwens onze ITjur Danny ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |