yolo!quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:44 schreef Snowsquall het volgende:
Als ambtenaar je baan zelf opzeggen![]()
is er geen tl;dr?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Laatste blog, geplaatst op 21/11/21. Hij voelde de bui al aankomen.
https://www.defamilievanw(...)-bi-zar-re-eind-tijd
De minder leuke kant van het opzetten van een community,
Hoe zeer aardig ogende 'geïnteresseerden' ineens kunnen omslaan in begripsloze, egoïstische leugenaars,
Hoe de media vervolgens hiermee zonder enige schaamte kijkcijfers en dus geld probeert te verdienen en
Hoe wij in dit alles de (in de Bijbel geprofeteerde) eindtijd zien.
![]()
Je hebt ook een compliment van hem gekregen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
Laatste blog, geplaatst op 21/11/21. Hij voelde de bui al aankomen.
https://www.defamilievanw(...)-bi-zar-re-eind-tijd
De minder leuke kant van het opzetten van een community,
Hoe zeer aardig ogende 'geïnteresseerden' ineens kunnen omslaan in begripsloze, egoïstische leugenaars,
Hoe de media vervolgens hiermee zonder enige schaamte kijkcijfers en dus geld probeert te verdienen en
Hoe wij in dit alles de (in de Bijbel geprofeteerde) eindtijd zien.
![]()
quote:Compliment
Maar eerst willen we mensen complimenteren. Want, als je een lezer bent die pas ná de uitzending "Oplichters aangepakt" (van vermoedelijk 23 november a.s.) deze blog leest, dan verdien je een compliment. Je verdient een compliment omdat je kennelijk niet iemand bent die alles wat je in de mainstream media hoort en ziet maar klakkeloos aanneemt voor waarheid en zelf actief op zoek gaat naar hoe dingen écht zijn. En dat is in deze bizarre tijd een groot goed!
Ja mooi hèquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt ook een compliment van hem gekregen.
[..]
Ze wil er nog steeds niet aan..quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:10 schreef potjecreme het volgende:
halve waarheid erger dan een hele leugen
Ik heb regelmatig iemand's dochter gedooptquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:12 schreef matthijst het volgende:
Hebben jullie ook je dochter gedoopt?
Je zit er lekker in vandaagquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig iemand's dochter gedoopt
Ik zit er regelmatig lekker inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |