Prima opvoeding makker.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wordt je wel recalcitrant ja. Bij mij lag dat makkelijker. Ik mocht van mijn ouders geen godsdienst volgen omdat ze het onzin vonden.
Zit je ook te wachten op pistolero die naar aanleiding van de cijfers betoogt dat Feyenoord failliet gaat?quote:
Het grappige was dat mijn moeder die godsdienstjuf kende en ze prima met elkaar omgaan. Waren tot dit jaar nog collega’s alleen stopte ze er onlangs mee omdat ze dacht dat het einde van de wereld er aan kwam en ze wilde nog tijd met haar gezin doorbrengen (lol).quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw ouders.![]()
Ik moest tot mijn 12e altijd verplicht mee zondags en toen ging een half jaartje later mijn opa en oma dood en zijn mijn ouders ook ~nooit meer geweest.
dat laatste hebben ze dan ook groot gelijk in maar je moet het wel zelf uitvinden vind ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wordt je wel recalcitrant ja. Bij mij lag dat makkelijker. Ik mocht van mijn ouders geen godsdienst volgen omdat ze het onzin vonden.
Ik las vanochtend nog wat oude posts terug, smadelijk zitten lachen om Pistolero. Één keer was ie schuimbekkend woest omdat Feyenoord had gewonnen, want dan zou Gio niet ontslagen worden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op pistolero die naar aanleiding van de cijfers betoogt dat Feyenoord failliet gaat?
Die meltdown gaat wel komen. Zolang hij het daar maar bij houdtquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op pistolero die naar aanleiding van de cijfers betoogt dat Feyenoord failliet gaat?
Als kind van 8 of 9 is het weinig ‘zelf uitvinden’ natuurlijk, mijn ouders zaten daar gewoon niet op te wachten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat laatste hebben ze dan ook groot gelijk in maar je moet het wel zelf uitvinden vind ik
ook prima hoor maar uiteindelijk is dat hetzelfde als wat gelovige ouders doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als kind van 8 of 9 is het weinig ‘zelf uitvinden’ natuurlijk, mijn ouders zaten daar gewoon niet op te wachten.
Vind je? Ben het daar niet mee eens hoor. Uiteindelijk zal iedere ouder zijn bias tegenover bepaalde levensovertuigingen meegeven aan hun kinderen en daardoor ook dingen die ze niet aanstaan afschermen, maar ik heb wel het idee dat mijn ouders mij een behoorlijk compleet beeld meegaven. De reden dat ik geen godsdienst mocht volgen was vooral dat er dingen met zekerheid werden verteld die feitelijk niet klopten (bijvoorbeeld dat de aarde 2000 jaar oud is) en daar is school gewoon niet voor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook prima hoor maar uiteindelijk is dat hetzelfde als wat gelovige ouders doen
Ik ben alleen voor nieuwe maatregelen als dat inhoudt dat we alle vermoeiende debielen van de afgelopen 1,5 jaar opsluiten in een kerker.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:04 schreef GGMM het volgende:
Als thuiswerken verplicht wordt ben ik voor nieuwe maatregelen.
ik ben het ook niet met ze oneens over godsdienstquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind je? Ben het daar niet mee eens hoor. Uiteindelijk zal iedere ouder zijn bias tegenover bepaalde levensovertuigingen meegeven aan hun kinderen en daardoor ook dingen die ze niet aanstaan afschermen, maar ik heb wel het idee dat mijn ouders mij een behoorlijk compleet beeld meegaven. De reden dat ik geen godsdienst mocht volgen was vooral dat er dingen werden geleerd met zekerheid die feitelijk niet klopten (bijvoorbeeld dat de aarde 2000 jaar oud is) en daar is school gewoon niet voor.
Graag een paar namen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor nieuwe maatregelen als dat inhoudt dat we alle vermoeiende debielen van de afgelopen 1,5 jaar opsluiten in een kerker.
Dit is het concept.quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
Als we ongevaccineerden dan toch opsluiten, mogen de mensen die zichzelf en iedereen alweer een lockdown aanpraten daar ook bij. Bij elke besmetting meer wijsneuzerig en betweterig uit de hoek komen, oprotten met dat slag volk. En ook alle datakneusjes. Eigenlijk iedereen die ons lastigvalt al 1,5 jaar lang.
Pfizergang?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:37 schreef Charz het volgende:
[..]
Nummer 3, grapje.. vandaag tweede prik gehad
Rijkelijk laat, als risicogroep.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:37 schreef Charz het volgende:
[..]
Nummer 3, grapje.. vandaag tweede prik gehad
Nee dat snap ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik herken mezelf hier niet in
Mooi, deze strijd neem ik enorm serieus. Heb mijn Twitterlijstjes al weer flink moeten reinigen om niet gek te worden in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik herken mezelf hier niet in, dus ik geef deze post een like.
Pas net gestopt met borstvoeding..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pfizergang?
Waarom zo laat pas? Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Maar @aTypisch doet betweterig omdat hij er eigenlijk helemaal niks van snapt en daar is ie stiekem heel onzeker over.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:40 schreef GGMM het volgende:
En graag ook alle mensen die ongeacht meer of minder besmettingen of ongeacht corona überhaupt altijd betweterig uit de hoek komen.
@:atypisch
Als je even naar het PSV topic gaat kun je lachen om één of andere voorzitter van een fanclub die wil dat Schmidt op rot.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Is de tijd om te lachen om de 5-0 en het gejank om dat doekje inmiddels voorbij, of mag het nog?
Ja, ik weet wie @aTypisch isquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar @:atypisch doet betweterig omdat hij er eigenlijk helemaal niks van snapt en daar is ie stiekem heel onzeker over.
Ik zag het ja, overal zitten debielen. Maar die bij PSV zijn wel buitencategorie.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je even naar het PSV topic gaat kun je lachen om één of andere voorzitter van een fanclub die wil dat Schmidt op rot.
Ik wil dat Schmidt ontslagen wordt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je even naar het PSV topic gaat kun je lachen om één of andere voorzitter van een fanclub die wil dat Schmidt op rot.
je mag lachen om de laatste wedstrijd tot de volgende wedstrijd tochquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Is de tijd om te lachen om de 5-0 en het gejank om dat doekje inmiddels voorbij, of mag het nog?
Ik moet ook wel lachen om d'n Deef met zijn cum on than. En demagoogje met zijn overacting.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag het ja, overal zitten debielen. Maar die bij PSV zijn wel buitencategorie.
Bij 5-0 mag je een maand lachen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
je mag lachen om de laatste wedstrijd tot de volgende wedstrijd toch
Never happened.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij 5-0 mag je een maand lachen.
Bij 10-0 voor altijd.
Zwangeren mogen helemaal niks, alleen maar liggen en baren.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Als je zwanger bent of borstvoeding geeft mag je je niet laten vaccineren?
Link?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil dat Schmidt ontslagen wordt.
Daar is ook een topic over
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Maar je hoort er wel bij
Zijn er niet al 3 xxx-moet ontslagen worden topics?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo heftig is het niet.
VBL / Roger Schmidt moet ontslagen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |