Jongens die spijbelden tijdens gym waren meestal gigantische kneuzen of al vroeg wietverslaafd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond gym altijd leuk als het in de laatste uren was van de dag, maar niet als het de eerste twee uur was, dan spijbelde ik meestal.
Verder mis ik gym wel. Iedere week een andere sport doen met je klasgenoten vond ik best leuk
Ik heb zojuist het antwoord gegeven. Het vak bestaat nog maar het heeft een andere naam gekregen (BECO, Bedrijfseconomie).quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen, zit toch met een aantal net-afgestudeerden/havisten/kieswat in een groep.
Ik zag jou altijd als de kloon van @Double_Painquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik werd hier in den beginne Suikerbrood oid genoemd, ik heb nooit antwoord gekregen wie dat in godsnaam is.
Of gewoon mensen die lekker willen uitslapenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongens die spijbelden tijdens gym waren meestal gigantische kneuzen of al vroeg wietverslaafd.
Ik wil hier verder niks mee insinueren
Ik vond gym altijd overschat omdat 80% er geen reet van kon vaak.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond gym altijd leuk als het in de laatste uren was van de dag, maar niet als het de eerste twee uur was, dan spijbelde ik meestal.
Verder mis ik gym wel. Iedere week een andere sport doen met je klasgenoten vond ik best leuk
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zag jou altijd als de kloon van @:Double_Pain
Ik hoorde ook altijd tot die 80% die er geen reet van kon (Behalve bij racketsporten en conditietests)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond gym altijd overschat omdat 80% er geen reet van kon vaak.
Is toch gewoon een kinderfeest of niet dan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:52 schreef KingRoland het volgende:
Binnenkort sinterklaas en we krijgen dan weer de zwarte pieten discussie
Jaaaaa
Ik was eigenlijk overal wel goed in behalve turnen en speerwerpen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoorde ook altijd tot die 80% die er geen reet van kon (Behalve bij racketsporten en conditietests)
Wil je gewoon Piet zeggen? Wij zijn hier tegen racisme.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:52 schreef KingRoland het volgende:
Binnenkort sinterklaas en we krijgen dan weer de zwarte pieten discussie
Jaaaaa
Het is rood, zwart en past niet door een draaideur.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk overal wel goed in behalve turnen en speerwerpen.
Ik kan me niet herinneren dat wij judo deden tijdens gym.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:54 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vond Judo het leukste, omdat ik daar op zat en ik er ooit de teen van een klasgenoot mee gebroken heb!
Wij ook niet, maar zover ik weet was bij ons ook iedereen heteroseksueel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij judo deden tijdens gym.
Ik had een neger in de klas die homo was.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar zover ik weet was bij ons ook iedereen heteroseksueel.
Dubbel pech voor zijn partner ook. #blackedquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een neger in de klas die homo was.
Dan heb je ook wel dubbel pech hoor.
Turnen was voor een groot deel van de jongens moeilijk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk overal wel goed in behalve turnen en speerwerpen.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Godsdienst vond ik ook altijd kut vanwege de eindeloze discussie met de docent. (lag niet aan mij uiteraard)
Ik weet niet of je weet wat catechisatie is maar daar was ik om dezelfde reden ook niet meer welkom.quote:
Levensbeschouwing heette dat toch.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Godsdienst vond ik ook altijd kut vanwege de eindeloze discussie met de docent. (lag niet aan mij uiteraard)
Ik heb nog een jaartje geleden een opvang les godsdienst moeten geven.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Wij hadden daar een keer een gastles van een moordenaar (donker persoon), die ons ging vertellen dat we niet wiet moesten gebruiken enzo want dan liep het niet goed af. Toen ik aangaf dat ik geen zin had om moraliteit te bespreken met een moordenaar en een dief mocht ik de rest van het jaar niet meer naar binnen. Pas na tussenkomst van de decaan nog genoeg 'toetsmomenten' kunnen hebben om over te gaan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaartje geleden een opvang les godsdienst moeten geven.
Het lijkt mij een leuk vak om te geven als docent, beetje sprookjesverhaaltjes vertellen en heel boos worden als je niet serieus genomen wordt.
Eventjes benadrukken dat ik die les gaf niet als veroordeeldequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden daar een keer een gastles van een moordenaar (donker persoon), die ons ging vertellen dat we niet wiet moesten gebruiken enzo want dan liep het niet goed af. Toen ik aangaf dat ik geen zin had om moraliteit te bespreken met een moordenaar en een dief mocht ik de rest van het jaar niet meer naar binnen. Pas na tussenkomst van de decaan nog genoeg 'toetsmomenten' kunnen hebben om over te gaan.
Haha nee dat had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes benadrukken dat ik die les gaf niet als veroordeelde![]()
Ik zou het juist prima interessant vinden om moraliteit te bespreken met een moordenaar, klinkt interessanter dan praten over wat Jezus nou precies betekent voor je leven. Maar het klinkt inderdaad meer alsof ze je christelijke propaganda door de strot wilden douwen dan dat het de intentie was een filosofisch debat te hebben over de consequenties en oorzaken van je daden.
Ik heb ze in de loop van de jaren allemaal gehad.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons niet, wellicht omdat het een christelijke school was.
Ben je ook gelovig opgevoed?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ze in de loop van de jaren allemaal gehad.
Catechese
Levensbeschouwing
Godsdienst
De retoriek van een almachtige god is ook ontzettend frustrerend voor een tegenstander in de discussie, ik snap wel dat je zelf ook dodelijk vermoeiend word.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha nee dat had ik ook niet verwacht.
Ach het was ook een strontvervelende man die totaal niet antwoord gaf op vragen en de discussie aan wilde maar van die rare teksten als 'ja ik weet dat jullie wiet gebruiken dat is de duivel blablabla'. Daar was ik op een gegeven moment wel klaar mee.
En ik was ('was') natuurlijk ook gewoon een teringventje toen en ongetwijfeld dodelijk vermoeiend in discussies.
Dat ik vroeger altijd verplicht naar ontzettend saaie kerkdiensten en clubjes moest heeft ook niet meegeholpen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De retoriek van een almachtige god is ook ontzettend frustrerend voor een tegenstander in de discussie, ik snap wel dat je zelf ook dodelijk vermoeiend word.
Ik koos bij rollenspellen/debatten waarbij ze relevant waren ook altijd voor de (streng)gereformeerde partij, erg makkelijk discussiëren was dat. Heb zelfs nog SGP vertegenwoordigd in een gemeenteraadsspel
Dan wordt je wel recalcitrant ja. Bij mij lag dat makkelijker. Ik mocht van mijn ouders geen godsdienst volgen omdat ze het onzin vonden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ik vroeger altijd verplicht naar ontzettend saaie kerkdiensten en clubjes moest heeft ook niet meegeholpen.
Jouw ouders.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan wordt je wel recalcitrant ja. Bij mij lag dat makkelijker. Ik mocht van mijn ouders geen godsdienst volgen omdat ze het onzin vonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |