abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:58:32 #1
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201907428
quote:
Marco (53) en Leontine (52) Borsato hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat heeft het management van Marco laten weten aan RTL Boulevard.

Marco laat op zijn social media weten: "Na een huwelijk van meer dan twintig jaar hebben we met pijn in onze harten besloten om uit elkaar te gaan. We zijn dankbaar voor de mooie jaren die ons samen zijn gegeven. We vragen iedereen om ons en de kinderen en rust en privacy te geven om dit te kunnen verwerken."

Geruchten:
De geruchten van een eventuele scheiding gingen al een tijdje. De affaire van de zanger met Iris Hond zorgde ervoor dat de relatie van Marco en Leontine onder een vergrootglas kwam te liggen. Toch leek het na de misstap van de zanger beter dan ooit te gaan met het stel. Tot januari dit jaar. Toen werd bekend dat Marco met een burn-out thuis zit. De geruchtenmachine draaide weer overuren: was er meer gaande in huize Borsato? Tegenover RTL Boulevard ontkenden ze steeds dat er iets aan de hand was. Nu blijkt toch dat de meeste dromen bedrog zijn en is het moment daar dat het koppel uit elkaar gaat.

Marco en Leontine zijn al jaren hét showbizzkoppel van Nederland. Voor het stel was het zo'n 23 jaar geleden liefde op het tweede gezicht. Leontine vertelde ooit in een interview met Libelle dat ze allebei nog in een relatie zaten toen ze elkaar leerden kennen. Bij de tweede ontmoeting waren ze allebei weer vrijgezel en toen sloeg de vonk écht over. Dat het meteen raak was, blijkt wel uit het feit dat Marco na drie maanden al op één knie ging. Op 22 mei 1998 gaven ze elkaar het jawoord.

In november 1998 werd zoon Luca geboren, in 2001 zoon Senna en in 2002 dochter Jada.
https://www.rtlboulevard.(...)e-borsato-uit-elkaar







quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, het duizelt me inmiddels.

Kunnen we een lijstje maken van Borsato’s amoureuze oeuvre?


- oprichtster War Child, Willemijn Verloop, 15 jaar terug
- Merel van het failliete bedrijf van Marco, wanneer...?
- Iris Hond, 10 ? jaar terug
- Maan, vermeend, na winst VOH
- Fanbondsvrouw Martine t/m september 2019?

Vraagtekens:
- Weer contact met ex Denise?
- Braziliaanse zwanger gemaakt?

Missen we nog (vermeende) amourettes?
Ze zijn inmiddels weer bij elkaar en zooooooooooooo verliefd!
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
MARCO BORSATO OVER LEONTINE: HAD IK AL GEZEGD DAT IK VAN DEZE VROUW HOUD?


Het was een heerlijk zonnig weekend en ook Marco Borsato en zijn Leontine hebben daarvan genoten. De brunette deelt een gezellige foto van hen samen en de liefde spat overduidelijk van het scherm.

En of dat niet genoeg is, plaatst de zanger er ook nog eens een zoete tekst bij: 'Did I mention I love this woman' oftewel, 'Had ik al gezegd dat ik van deze vrouw houd?'


Scheiding
Je zou bijna vergeten dat Marco en Leontine vorig jaar zijn gescheiden. Er is een dikke streep gezet onder het roerige verleden en de twee hebben overduidelijk opnieuw voor elkaar gekozen. In een exclusief interview met Story vertelden de twee over de moeilijke tijd en over hoe ze hun gezamenlijke toekomst zien.

Latten
Marco Borsato en Leontine Ruiters zijn aan de volgende fase van hun relatie begonnen. Liet de zanger in juni van dit jaar weten dat Leontine en hij weer verkering hebben, nu laten ze weten weer een stap verder te zijn. ‘We zijn aan het latten,’ verklaarde Marco aan Story. ‘We delen twee huizen en zijn of bij de een of bij de ander. Het gaat echt fantastisch. Ik ben zo gelukkig, en heel dankbaar dat we deze kans hebben gekregen. Alles wat we nu doen, welke stap we ook nemen, is een heel bewuste keuze. We houden ons eigen tempo aan. We kijken ook niet te ver vooruit. Het is niet zo dat we nu bij de dag leven. Daarvoor is ons gevoel te sterk. Maar we kijken wel verder vooruit dan een maand.’


https://www.story.nl/arti(...)-van-deze-vrouw-houd

:')


Ik blijf erbij dat die 2 nooit gescheiden zijn geweest.
Maar in de schaduwen lurkt een schandaal met minderjarige meisjes.... of toch niet?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:12:51 #2
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201907571
TT :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:19:12 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201907626
Maar zou John Ewbank ook al die persberichten schrijven?
pi_201907637
ja hoe staat het eigenlijk met die geruchten? Blijft hangen bij geruchten dus?
U MAD?
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:21:54 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201907650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
ja hoe staat het eigenlijk met die geruchten? Blijft hangen bij geruchten dus?
Voor zover ik weet zijn het tot nu toe nog puur geruchten, maar het schijnt dat er wel iemand bezig is met een exposé over misstanden bij The Voice Kids (maar of dat over Borsato gaat.... ik kan het je niet vertellen met zekerheid).
pi_201908761
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:21 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Voor zover ik weet zijn het tot nu toe nog puur geruchten, maar het schijnt dat er wel iemand bezig is met een exposé over misstanden bij The Voice Kids (maar of dat over Borsato gaat.... ik kan het je niet vertellen met zekerheid).
Ja,Tim Hofman met het programma Boos. En Yvonne van Life of Yvonne kondigde ook aan met iets bezig te zijn.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_201911453
quote:
Alberta Verlinde gaat Marco Borsato slopen: ‘Gaat nog steeds vreemd’

Yvonne Coldeweijer, ook wel bekend als Alberta Verlinde, richt haar pijlen op Marco Borsato. De schrik van Hilversum kondigt aan dat er flink wat juice over de zanger aan zit te komen.



Het imago van Marco Borsato zal waarschijnlijk nooit meer herstellen van alle onthullingen die naar buiten zijn gekomen over zijn gedrag als vreemdganger. Een paar jaar later lijkt alles weer pais en vree: hij is weer gezellig samen met Leontine Borsato en het stelletje slingert de ene na de andere mierzoete foto de Insta-ether in.

Gladde sidderaal

Volgens showbizzwatcher Yvonne Coldeweijer zitten Marco en Leontine echter in een stilte voor de storm. Er gaat volgens haar flink wat naar buiten komen over Marco. Wat het precies is, is onduidelijk, maar ze geeft alvast een hint: de zanger zou nog steeds vreemdgaan.

Bij Marco’s Instagram-foto van zijn ‘heerlijke zondag’ met Leontine (‘Did I mention I love this woman?’), plaatst Yvonne de smeuïge tekst: “Did I mention you’re still cheating? You gladde sidderaal. Ik werk aan juice.”

Oppassen

Volgens Albert Verlinde (de echte) moet zijn vrouwelijke evenknie Alberta heel erg oppassen. “Het zijn insinuerende dingen waar je op een gegeven moment van denkt: moet je daar niet gewoon een zaak van maken? Ook Marco Borsato wordt regelmatig genoemd in onfrisse zaken. Tenminste: ze beweert dat er onfrisse zaken zijn, maar ze bewijst niets. Ze insinueert constant”, zei hij eerder.

Volgens Radio Veronica-ster Rick Romijn is het helemaal niet waar dat Yvonne alleen maar insinueert. “Zij is beter dan RTL Boulevard, Shownieuws en alle roddelbladen bij elkaar. Ze heeft het non-stop bij het juiste eind.”

Break-up André

De laatste tijd haalde Yvonne vaak het shownieuws met haar onthullingen in de zaak-André Hazes jr. Toen ze twee zondagen geleden onthulde dat hij op een lijnvlucht naar Schiphol zat, stond de traditionele showpers – van Boulevard tot Shownieuws tot Story – hem daar massaal op te wachten.

Inmiddels heeft André het uitgemaakt met Sarah van Soelen en verscheen hij gisteren op het verjaardagsfeestje van zijn zoontje. Daar is vandaag een foto van op Instagram verschenen.

https://www.mediacourant.(...)t-nog-steeds-vreemd/
SOONY
pi_201911639
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:30 schreef DKUp het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Laat maar komen :9~ :9~
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:57:47 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201911718
Mja ik krijg dan toch het gevoel "Waar bemoeit die Coldeweijer zich mee"

Vreemdgaan is geen strafbaar feit en dat moeten Marco en Leontien toch helemaal samen uitzoeken. Lijkt me nergens voor nodig om de huisvrouwen die de Story lezen daarvan te laten meegenieten. Wat voor kwal ik Borsato ook vind, die papparazzi spionagepraktijken vind ik vrij verwerpelijk.
pi_201912051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:57 schreef Hexagon het volgende:
Mja ik krijg dan toch het gevoel "Waar bemoeit die Coldeweijer zich mee"

Vreemdgaan is geen strafbaar feit en dat moeten Marco en Leontien toch helemaal samen uitzoeken. Lijkt me nergens voor nodig om de huisvrouwen die de Story lezen daarvan te laten meegenieten. Wat voor kwal ik Borsato ook vind, die papparazzi spionagepraktijken vind ik vrij verwerpelijk.
Ook wel eens, alleen zet ik voor Juice over Marco B. even mijn principes opzij :9
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:31:13 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201912124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ook wel eens, alleen zet ik voor Juice over Marco B. even mijn principes opzij :9
Aan de andere kant. Aangezien Marco de media zelf steeds opzoekt met zn liefdesperikelen vind ik het ook wel prima ergens.
pi_201912183
De mooi weershow telkens spelen en dus alleen maar liegen.

Mag best besproken en uitgezocht worden.

Bij BN’ers helemaal ^O^
SOONY
pi_201915667
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:57 schreef Hexagon het volgende:
Mja ik krijg dan toch het gevoel "Waar bemoeit die Coldeweijer zich mee"

Vreemdgaan is geen strafbaar feit en dat moeten Marco en Leontien toch helemaal samen uitzoeken. Lijkt me nergens voor nodig om de huisvrouwen die de Story lezen daarvan te laten meegenieten. Wat voor kwal ik Borsato ook vind, die papparazzi spionagepraktijken vind ik vrij verwerpelijk.
"huisvrouwen die de story lezen"....🤔🤔🤔 Wie leest dan dit toöic? Of lees je mee in dit showbizztopic voor de goede foto's of voor het wereldnieuws? ?
En nee, ik ben geen huisvrouw en geen story lezer, omdat ik hier alles al gratis en eerder te weten kom :-)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  woensdag 27 oktober 2021 @ 07:30:32 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201915736
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:57 schreef Hexagon het volgende:
Mja ik krijg dan toch het gevoel "Waar bemoeit die Coldeweijer zich mee"

Vreemdgaan is geen strafbaar feit en dat moeten Marco en Leontien toch helemaal samen uitzoeken. Lijkt me nergens voor nodig om de huisvrouwen die de Story lezen daarvan te laten meegenieten. Wat voor kwal ik Borsato ook vind, die papparazzi spionagepraktijken vind ik vrij verwerpelijk.
Qua vreemdgaan heb je gelijk, maar dat is dan ook niet de issue waar de huidige insinuaties over gaan.

Aan de andere kant denk ik dat ze dat voorlopig niet hard gaan maken, ook al zou het waar zijn.
Als het om mijn kind ging zou ik iig zorgen dat zij niet het oog van de storm zou worden, maar dat ze in de luwte hulp kon krijgen die ze nodig had.

Aangifte kan altijd nog, ook als ze meerderjarig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 oktober 2021 @ 07:54:08 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201915815
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Qua vreemdgaan heb je gelijk, maar dat is dan ook niet de issue waar de huidige insinuaties over gaan.

Aan de andere kant denk ik dat ze dat voorlopig niet hard gaan maken, ook al zou het waar zijn.
Als het om mijn kind ging zou ik iig zorgen dat zij niet het oog van de storm zou worden, maar dat ze in de luwte hulp kon krijgen die ze nodig had.

Aangifte kan altijd nog, ook als ze meerderjarig is.
In dat laatste bericht zie ik dan weer geen insinuaties over misbruik van minderjarigen. Als dat waar zou zijn dan mag meneer Borsato zeker wel voor een rechter komen.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:08:35 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201915875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 07:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
In dat laatste bericht zie ik dan weer geen insinuaties over misbruik van minderjarigen. Als dat waar zou zijn dan mag meneer Borsato zeker wel voor een rechter komen.
Dat laatste bericht gaat wel over een situatie waarin hij zijn status/invloed bij The Voice misbruikt zou hebben.
Maan was op dat moment keurig 18 jaar trouwens, dus daar draait het niet om.

In het vorige topic staat wat meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201916043
Is maan eigenlijk wel van de mannen, ze slingert regelmatig fotos op haar story waarop ze zoenend staat met luna.Afgelopen maandag nog.
speak only if it improves the silence.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 13:24:44 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_201919004
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:41 schreef TjjWester het volgende:
Is maan eigenlijk wel van de mannen, ze slingert regelmatig fotos op haar story waarop ze zoenend staat met luna.Afgelopen maandag nog.
Wie is Luna? Luna betekent Maan in het Spaans.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Miss 200.000.000! woensdag 27 oktober 2021 @ 13:26:46 #20
367000 roos94
pi_201919027
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:41 schreef TjjWester het volgende:
Is maan eigenlijk wel van de mannen, ze slingert regelmatig fotos op haar story waarop ze zoenend staat met luna.Afgelopen maandag nog.
Doen zulke wijven vaak voor aandacht
pi_201919048
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:24 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie is Luna? Luna betekent Maan in het Spaans.

:T
Wist ik niet.

Luna van vleuten.
speak only if it improves the silence.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 13:30:01 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_201919070
quote:
3s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wist ik niet.

Luna van vleuten.
Grappige bijkomstigheid dus.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201919169
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:20 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpen die influencers wel wat "uit de eerste hand" betekent?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 13:45:05 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_201919239
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Begrijpen die influencers wel wat "uit de eerste hand" betekent?
Door een doventolk ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201919639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Begrijpen die influencers wel wat "uit de eerste hand" betekent?
Technisch gezien kan maan ook geen affaire hebben gehad.
speak only if it improves the silence.
pi_201942879
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:57 schreef Hexagon het volgende:
Mja ik krijg dan toch het gevoel "Waar bemoeit die Coldeweijer zich mee"

Vreemdgaan is geen strafbaar feit en dat moeten Marco en Leontien toch helemaal samen uitzoeken. Lijkt me nergens voor nodig om de huisvrouwen die de Story lezen daarvan te laten meegenieten. Wat voor kwal ik Borsato ook vind, die papparazzi spionagepraktijken vind ik vrij verwerpelijk.
Dit is natuurlijk wel een beetje hoe beroemdheid werkt - het heeft voordelen (geld en aandacht) en nadelen (ook aandacht op momenten dat je er niet op zit te wachten).

Daarnaast zitten mensen er denk ik ook wel bovenop omdat hij zich zo zoetsappig presenteert - Het voelt nogal nep als je je vrouw op social media ophemelt maar wel vreemd gaat. Vooral omdat ze eerder gescheiden zijn om die reden.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_201971470
Ja, en waar blijft nou al die juice? -O- -O- -O-
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 31 oktober 2021 @ 17:32:42 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201973580
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:35 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, en waar blijft nou al die juice? -O- -O- -O-
Zodra de advocaat van BOOS zijn voorwerk af heeft.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_201973989
Geen tea, geen juice
Dan maar weer aan de koffie.
pi_201974369
ik wacht hier lang op
Gino ♥
pi_201974540
De sloophamer hangt wel heel lang boven zijn hoofd, er is alleen niks mee gebeurd.
SOONY
pi_201979599
Is ie nog ziekjes?
pi_201979643
Juice van Marco Borsato :r :r :r
pi_201980606
Inmiddels flink wat popcorn gehamsterd. De grote rel mag nu weleens beginnen
  Vis een optie? maandag 1 november 2021 @ 11:19:44 #35
70532 loveli
N
pi_201986925
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 09:01 schreef Benny het volgende:
Inmiddels flink wat popcorn gehamsterd. De grote rel mag nu weleens beginnen
Ja precies kom maar op. Tijd voor een nieuwe gate *O*
Alius aliud dicit
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 1 november 2021 @ 17:44:27 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_201987176
quote:
Niet echt wat nieuws toch?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_202084373
Voor de liefhebbers: morgen is de zingende coltrui a.k.a. de pathetische braker van tegeltjeswijsheden te zien in het interviewprogramma Het Huis, op België 1.

Hier alvast een voorproefje: Marco Borsato legt zijn ziel bloot in ‘Het Huis’: “Alles komt goed”
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_202084730
Ik wil niks bloots zien van Marco.
Ook niet zijn ziel.
pi_202087552
hoe vaak kan /mag die man op tv kwijlen over zijn emoties/ innerlijke persoonlijke gedachtes etc etc?!
dit is toch narcisme ten top, zo vaak over jezelf willen praten en maar doorzagen over jezelf, je acties, je gevoelens, je gedachten, djeez, hoe vol van zichzelf kan iemand zijn?

ik kan mij zo'n 'gezellig' avondje van de borsatootjes en hun vrienden echt zo goed voorstellen: borrelnootjes, wijntje en maar doorpaten over marco, me myself and I, waarschijnlijk komen de vrienden zelf niet of nauwelijks aan het woord maar mogen ze enkel een beetje zielig en bewogen meekijken en knikken terwijl marco zijn ziel weer eens in het dip bakje dumpt.
pi_202088589
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 12:09 schreef quirina het volgende:
Ik wil niks bloots zien van Marco.
Ook niet zijn ziel.
Er valt ook niks te zien, want die heeft hij niet })
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Tettenkoning maandag 8 november 2021 @ 17:52:39 #42
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202089036
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 17:09 schreef GwanGwaa het volgende:
Er valt ook niks te zien, want die heeft hij niet })
Dus Marco is stiekum een ginger die zijn haar donker verft? :o
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202104349
Is maar een traject van 6 dagen


quote:
LEONTINE BORSATO OPGENOMEN IN STRESSKLINIEK IN SPANJE

Leontine Borsato (53) neemt na een bewogen periode even tijd voor zichzelf. De presentatrice zit momenteel in Malaga, waar ze een coachingstraject volgt.

Het management van Leontine bevestigt aan Shownieuws dat ze bij dokter Juriaan is. Juriaan is een bekende arts en coach in het Gooi. 'Ze is daar zes dagen voor een soort retraite', zegt Marije Knevel in het showbizzprogramma. 'Hij is een coach en hij helpt je om je terug te brengen naar je ware ik. Het is 4.500 euro voor zes dagen, maar het is een prachtige plek met yoga, meditatie, gezond eten en een-op-een-coaching.'

Geen duidelijke reden
Het blijft gissen waarom Leontine juist nu naar een stresskliniek is gegaan. 'Misschien had hij nu pas plek', speculeert Tooske Ragas. Albert Verlinde: 'Of ze had gespaard en nu pas 4.500 euro.' Marije heeft er alle begrip voor dat Leontine even aan zichzelf werkt. 'Het helpt je om gewoon dichterbij jezelf te komen. Ik zou het ook heerlijk vinden om daar naartoe te gaan. Als je het geld hebt, waarom zou je niet aan jezelf werken?'

Pijnlijke breuk
Leontine heeft een roerige tijd achter de rug. Ze was een poos gescheiden van Marco nadat zijn affaires aan het licht kwamen. Dat was ook een pijnlijke periode voor de zanger. 'Als de liefde van je leven, de moeder van je kinderen, bij je weggaat, word je lamgelegd door het verdriet', verklaart Borsato. De zanger wist zijn donkere gedachten op papier om te zetten in woorden in een brief naar Leontine. Deze gaf hij haar met kerst. 'Ik heb de volledige verantwoordelijkheid genomen voor wat ik gedaan had en ik heb haar erkenning gegeven voor haar verdriet.'
https://www.story.nl/arti(...)f3-a95d-f3541b70c1cf
pi_202104373
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:53 schreef potjecreme het volgende:
Is maar een traject van 6 dagen
[..]
https://www.story.nl/arti(...)f3-a95d-f3541b70c1cf
Zal die wel cadeau gedaan hebben omdat die nog geen seks met haar hebben mag.
pi_202104468
quote:
DROMEN ZIJN BEDROG
Marco Borsato: 'Ik ga nooit meer gezin opofferen voor succes'
Zanger Marco Borsato (54) praat in het Belgische programma 'Het Huis' openhartig over een zwarte bladzijde uit zijn leven: zijn breuk met Leontine (53). Je ziet het dinsdagavond om 20.38 uur op de Belgische zender Één

https://www.rtlboulevard.(...)pofferen-voor-succes
quote:
Marco Borsato legt zijn ziel bloot in ‘Het Huis’: “Alles komt goed”

“Alles komt goed.” Dat is het voorbije jaar het levensmotto geworden van Marco Borsato (54). In ‘Het Huis’ vertelt de Nederlandse zanger zonder omwegen over de moeilijke periode die hij en zijn partner Leontine onlangs hebben doorstaan. De entertainer gaat geen enkele vraag uit de weg, wat zijn passage in Het huis even ontwapenend als ontroerend maakt.

Uitzonderlijk pikt Eric Goens zijn gast niet thuis op met zijn oldtimer, maar ontmoet hij hem op een plek in Vlaanderen die Marco heel nauw aan het hart ligt: het Sportpaleis. “Alkmaar was wat ver, dus pik ik je liever op in je tweede thuis”, lacht Eric bij aankomst. Na maanden zonder optredens groeit bij Marco elke seconde het gevoel van nostalgie. “Dit is zo’n poptempel. Dit ademt sfeer en warmte uit. Ik krijg er kippenvel van”, mijmert Marco. Door het open dak van de oldtimer groet koning Marco het Sportpaleis en rijden de heren naar het huis.

Bij aankomst krijgt Marco het meteen moeilijk als hij in de fotokamer belandt. Al zijn dierbaren in een ruimte zien, maakt hem emotioneel: mama Mary, papa Roberto, zijn kinderen en partner Leontine. “Ik heb een moeilijk jaar gehad. Na de breuk in mijn huwelijk had ik de behoefte om met mijn vader te praten. Dat doe ik dan in de stille momenten. En het gekke is dat ik het gevoel heb dat hij luistert.”

Liefdesbrief
Marco vertelt openlijk over zijn faillissement in 2009 en de breuk met zijn Leontine. “Als de liefde van je leven, de moeder van je kinderen, bij je weggaat, word je lamgelegd door het verdriet.” Donkere gedachten achtervolgden de Nederlander totdat hij zijn Leontine een brief schreef met Kerstmis. “Ik heb de volledige verantwoordelijkheid genomen voor wat ik gedaan had en ik heb haar erkenning gegeven voor haar verdriet.” Nu gaat het weer beter en hebben Marco en Leontine een latrelatie. “Met haar wil ik oud worden.”

Welke speciale betekenis heeft zijn lied ‘Mooi’? Welk opmerkelijk verhaal hangt er aan zijn beroerte in 2014? Wie was zijn persoonlijke Louis de Funès? In elke kamer van het huis legt Marco zijn ziel bloot. Geen enkel verhaal laat hij onbesproken. In de boomhut zit Marco aan de bar genageld als hij unieke beelden uit 1988 terugziet. “Dat was de eerste keer dat ik voor publiek zong. Ongelooflijk. Dat hier beelden van zijn!”

Excentrieke moeder
Marco’s verrassingsgast is zijn excentrieke moeder Mary de Graaf. Bij haar trok Marco het voorbije jaar weer in om tot rust te komen. Al zal de kijker moeite hebben om dat laatste te geloven. “Haar lach hoor je zelfs in een vol Sportpaleis.” Dankzij zijn moeder, de rust die hij terugvond en de hereniging met de liefde van zijn leven is Marco terug op het goede pad. Hij sluit dan ook af met de woorden die hij tijdens de uitzending al meermaals heeft uitgesproken: “Alles komt goed”. En dat gelooft hij ook oprecht.

In de volgende afleveringen van ‘Het Huis’ ontvangt Eric Goens acteur Kevin Janssens, tv-icoon Wendy Van Wanten, Vooruit-voorzitter Conner Rousseau, presentator Mathias Coppens, sportjournalist Aster Nzeyimana en televisiefiguur Ingeborg Sergeant.

‘Het Huis’:  dinsdag om 20.40 uur op Eén.


https://www.hln.be/tv/mar(...)-komt-goed~ae56f7be/
Dit is genieten :D :+ _O-
SOONY
pi_202105354
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:35 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, en waar blijft nou al die juice? -O- -O- -O-
Wat ik heb gehoord in de wandelgangen is dat hij een minderjarige heeft gedaan. Daar gaat het item oa over, met bekentenis van het oa meisje en haar ouders.

Maar dat dit bij rtl/voice in de doofpot blijft omdat dit uiteraard direct exit marco is.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:28:06 #47
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_202105498
bron Yvonne Coldewij?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_202105659
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:53 schreef potjecreme het volgende:
Is maar een traject van 6 dagen
[..]
https://www.story.nl/arti(...)f3-a95d-f3541b70c1cf
Is dat diezelfde toko waar dreetje heenging om zogenaamd af te kicken?
pi_202105746
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:10 schreef 111210 het volgende:

[..]
Wat ik heb gehoord in de wandelgangen is dat hij een minderjarige heeft gedaan. Daar gaat het item oa over, met bekentenis van het oa meisje en haar ouders.

Maar dat dit bij rtl/voice in de doofpot blijft omdat dit uiteraard direct exit marco is.
Dat gerucht was allang bekend. De vraag is of en wanneer er een programma is dat er echt mee naar buiten komt.
pi_202106257
Doet Marco nog steeds mee met de voice kids?
pi_202107023
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 23:10 schreef 111210 het volgende:

[..]
Wat ik heb gehoord in de wandelgangen is dat hij een minderjarige heeft gedaan. Daar gaat het item oa over, met bekentenis van het oa meisje en haar ouders.

Maar dat dit bij rtl/voice in de doofpot blijft omdat dit uiteraard direct exit marco is.
Twee minderjarigen zussen zelfs. Stond in hun dagboek, denk ook dat dat de reden is dat Leontine ff een break heeft.
  Miss 200.000.000! woensdag 10 november 2021 @ 09:24:30 #52
367000 roos94
pi_202107552
Schrijven tieners tegenwoordig nog in dagboeken?
  woensdag 10 november 2021 @ 10:13:36 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202108080
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:24 schreef roos94 het volgende:
Schrijven tieners tegenwoordig nog in dagboeken?
Welnee

Tenzij geflipt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 november 2021 @ 10:43:28 #54
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202108381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:24 schreef roos94 het volgende:
Schrijven tieners tegenwoordig nog in dagboeken?
Facebook toch :P
W
Z
E
  Trouwste user 2022 woensdag 10 november 2021 @ 14:51:39 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_202111879
Leontine Borsato (53) verblijft deze week in het Spaanse Malaga om een cursus rond zelfontplooiing en -ontwikkeling te volgen bij de bekende coach Juriaan Galavazi. Het gaat ‘absoluut niet’ om een opname in een kliniek voor ernstige stress, zoals de afgelopen dagen in de media kwam. Het gaat ‘erg goed’ met Leontine, benadrukt haar manager.

Leon van Wijk 10-11-21, 14:14
‘Daarom vindt het ze niet alleen leuk, maar met name ook interessant om een dergelijke training te doen’, aldus haar woordvoerder.

Voormalig actrice Yvonne Coldeweijer (34), die doorbrak met haar rol als Keet in Telekids en tegenwoordig roddels bespreekt op haar eigen zogenoemde juice-kanaal, meldde eerder deze week dat Leontine vanwege stress naar Spanje was afgereisd. Meerdere sites brachten het nieuws vervolgens, maar volgens de manager van Leontine klopt er weinig van.

‘Helemaal intern’
Desalniettemin lijkt het niet te gaan om een luchtig cursusje. Leontine volgt vermoedelijk het ‘transformatietraject’ van arts en coach Galavazi, dat precies in deze periode plaatsvindt in Malaga.

De retraite is bedoeld voor mensen die fysieke of mentale klachten ervaren door druk van bijvoorbeeld het gezin en daardoor moe of opgebrand zijn, aldus de website van de coach. Hij belooft deelnemers weer in contact te brengen met hun lichaam en reikt hen een ‘breekijzer’ aan voor hun gedachten, zodat ze weer zichzelf kunnen zijn.

Onlangs heb ik ook de driedaagse cursus gevolgd; helemaal intern, afgesloten van de buitenwe­reld

Anouk Smulders
Kern van het traject is een zesdaagse training, met onder meer yoga en meditaties. Het is tevens een ‘digitale detox’, wat waarschijnlijk betekent dat deelnemers geen telefoon en sociale media gebruiken. De cursus kost naar verluidt enkele duizenden euro’s. Galavazi biedt ook een variant van het programma in Nederland aan en vraagt dan 3500 euro. Als je niet tevreden bent, krijg je je geld terug, belooft hij.

Presentatrice Anouk Smulders is ‘totaal fan’, zegt ze in een zogenoemde testimonial op de website. ‘Onlangs heb ik ook de driedaagse [cursus] gevolgd; helemaal intern, afgesloten van de buitenwereld. Het transformatietraject heeft me echt megaveel gebracht!’

Bedrog en scheiding
Leontine heeft een bewogen periode achter de rug. Ze brak in 2020 na 23 jaar met Marco Borsato, die haar met meerdere vrouwen had bedrogen. Na enige tijd apart zijn de twee nu weer samen. Ze hebben wel ‘de vorm losgelaten’, zoals Marco de afgelopen tijd vaak zei. De ietwat vage woorden waren soms voer voor grappen, maar kloppen volgens Leontine precies.

,,Er worden heel veel grapjes over gemaakt, maar het is echt zo’’, zei ze onlangs. ,,Liefde kan in allerlei vormen zijn en zoals we hem nu ervaren en nu hebben... We doen het rustig aan, blijven allebei lekker op ons eigen plekje wonen. Maar we hebben het nu heel fijn en gezellig samen en daar genieten we heel erg van.’’

https://www.ad.nl/show/le(...)d-met-haar~a8b72ee3/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Tettenkoning woensdag 10 november 2021 @ 14:54:18 #56
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202111927
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 10:43 schreef rebel-angel het volgende:
Facebook toch :P
Instagram eerder :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202112200
Het gaat ‘erg goed’ met Leontine, benadrukt haar manager.

Stront aan de knikker dus :P
  woensdag 10 november 2021 @ 17:04:56 #59
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202114001
Snap wel dat je met zo’n (ex)schoonmoeder naar Spanje gaat:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202114137
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:04 schreef AgnesGru het volgende:
Snap wel dat je met zo’n (ex)schoonmoeder naar Spanje gaat:

[ afbeelding ]
Als er iemand in de relatie vreemdgaat, kan dat soms wel liggen aan de verstandhouding onderling in de relatie. Dat maakt het niet goed. Wel is het zinvol om naar eigen rol te kijken.
  woensdag 10 november 2021 @ 18:11:25 #61
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202114748
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Als er iemand in de relatie vreemdgaat, kan dat soms wel liggen aan de verstandhouding onderling in de relatie. Dat maakt het niet goed. Wel is het zinvol om naar eigen rol te kijken.
En soms is de vreemdganger een ontzettende klootzak. Het is nogal triest dat mama Mary zoiets in de media gooit. Maar mama’s boy kan vast niks fout doen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Tettenkoning woensdag 10 november 2021 @ 19:00:55 #62
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202115457
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:17 schreef potjecreme het volgende:
Als er iemand in de relatie vreemdgaat, kan dat soms wel liggen aan de verstandhouding onderling in de relatie. Dat maakt het niet goed. Wel is het zinvol om naar eigen rol te kijken.
Is het dan niet logischer om aan die verstandhoudingen te werken, i.p.v. vreemd te gaan?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202115585
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:00 schreef Nine. het volgende:

[..]
Is het dan niet logischer om aan die verstandhoudingen te werken, i.p.v. vreemd te gaan?
Ik zeg toch ook niet dat vreemdgaan goed is. Het kan zinvol zijn door ook naar jouw rol te kijken. Niet altijd is het vreemdgaan er meteen en soms is vreemdgaan gewoon vreemdgaan.
pi_202117068
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En soms is de vreemdganger een ontzettende klootzak. Het is nogal triest dat mama Mary zoiets in de media gooit. Maar mama’s boy kan vast niks fout doen.
Is Mary toevallig familie van Rachel?
  Vis een optie? woensdag 10 november 2021 @ 22:00:25 #65
70532 loveli
N
pi_202117987
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:00 schreef Nine. het volgende:

[..]
Is het dan niet logischer om aan die verstandhoudingen te werken, i.p.v. vreemd te gaan?
Iedereen weet dat als er iets mis is in je relatie, dat je dat oplost door buiten de deur te neuken.
crap in = crap out
  woensdag 10 november 2021 @ 22:32:57 #66
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202118457
quote:
De retraite is bedoeld voor mensen die fysieke of mentale klachten ervaren door druk van bijvoorbeeld het gezin en daardoor moe of opgebrand zijn, aldus de website van de coach. Hij belooft deelnemers weer in contact te brengen met hun lichaam en reikt hen een ‘breekijzer’ aan voor hun gedachten, zodat ze weer zichzelf kunnen zijn.
Mijn hemel zeg, hoe moet dat dan als ze ook nog moeten werken.

Ik denk dat ik ook maar even in retraite moet, de druk van een gezin en een meer dan fulltime baan, hobby’s en een sociaal leven word me echt even te veel ;)

Dat heet toch gewoon het leven :?
W
Z
E
pi_202119883
Vrij zijn, ze wil alleen maar vrij zijn…
pi_202120847
tjemig, echt zo typerend weer, moeders volledig in ontkenning mbt haar ideale zoontje...
pi_202121008
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Als er iemand in de relatie vreemdgaat, kan dat soms wel liggen aan de verstandhouding onderling in de relatie. Dat maakt het niet goed. Wel is het zinvol om naar eigen rol te kijken.
Nou ja, die eeuwige "waar twee kijven" opmerking is gewoon heel nasty, in dit geval is hij vreemdgegaan, maar in andere gevallen wordt een partner het ziekenhuis in geramd, en nog zijn er dan van die types als Mary Borsato die dan een "waar twee kijven" opmerking maken.

Lekker makkelijk om de schuld ook bij het slachtoffer te leggen, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202121049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:13 schreef LC01 het volgende:
tjemig, echt zo typerend weer, moeders volledig in ontkenning mbt haar ideale zoontje...
Dit ja.
Hou gewoon je mond erover ipv te impliceren dat het min of meer de eigen schuld van je schoondochter is.

En als je er dan toch iets over moet zeggen om het te bagatelliseren, maak er dan iets van als "in elk huwelijk gaat het wel eens minder", maar deze opmerking is zo laag.
Vreemdgaan is geen kijven, en ruzie met je partner hebben over weetikveel is geen reden om vreemd te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 11 november 2021 @ 09:51:14 #71
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202121456
En dan ook nog de opmerking: "Marco is zo trouw als een hond" _O- :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202121475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:51 schreef AgnesGru het volgende:
En dan ook nog de opmerking: "Marco is zo trouw als een hond" _O- :')
:D
Ja, een valse bouvier is ook een hond :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202121567
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit ja.
Hou gewoon je mond erover ipv te impliceren dat het min of meer de eigen schuld van je schoondochter is.

En als je er dan toch iets over moet zeggen om het te bagatelliseren, maak er dan iets van als "in elk huwelijk gaat het wel eens minder", maar deze opmerking is zo laag.
Vreemdgaan is geen kijven, en ruzie met je partner hebben over weetikveel is geen reden om vreemd te gaan.
Wordt een gezellig kerstdiner met de schoonfamilie. :Y
pi_202121681
Hoe ironisch. Iemand die de kost verdient met trouwjurken probeert vreemdgaan goed te praten :')
pi_202121739
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wordt een gezellig kerstdiner met de schoonfamilie. :Y
Nou idd...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202121909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:51 schreef AgnesGru het volgende:
En dan ook nog de opmerking: "Marco is zo trouw als een hond" _O- :')
Ghehe Iris
pi_202122258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe ironisch. Iemand die de kost verdient met trouwjurken probeert vreemdgaan goed te praten :')
Ontrouw jurken. ;(
pi_202122662
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ghehe Iris
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 11 november 2021 @ 10:58:44 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_202122793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe ironisch. Iemand die de kost verdient met trouwjurken probeert vreemdgaan goed te praten :')
Leontine krijgt de schuld van Mary :X
  donderdag 11 november 2021 @ 10:59:42 #80
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202122810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe ironisch. Iemand die de kost verdient met trouwjurken probeert vreemdgaan goed te praten :')
Logisch toch. Iemand die al getrouwd is gaat niet nog een keer trouwen (hoewel.... :') ) maar iemand die gescheiden is is wel weer een potentiele klant voor de bruidsjurkenhandel :P
pi_202122860
Centraal nummer voor dit topic is toch dat de meeste dromen bedrog zijn
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 november 2021 @ 13:00:30 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202124929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:13 schreef LC01 het volgende:
tjemig, echt zo typerend weer, moeders volledig in ontkenning mbt haar ideale zoontje...
En die zoons gaan er compleet in mee, arrogant als ze zijn, :r.

Veel BN’ers hebben hier last van. Borsato kan wel een club beginnen met Jan Smit en Antwee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202124992
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
En die zoons gaan er compleet in mee, arrogant als ze zijn, :r.

Veel BN’ers hebben hier last van. Borsato kan wel een club beginnen met Jan Smit en Antwee.
Terwijl het best aannemelijk is dat juist die kritiekloze moeders/de opvoeding een aandeel hebben in het idiote gedrag van hun zoons. Op Jan na dan, dat is volgens mij wel een leuke gast zonder strapatsen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 november 2021 @ 13:06:35 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202125015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Terwijl het best aannemelijk is dat juist die kritiekloze moeders/de opvoeding een aandeel hebben in het idiote gedrag van hun zoons. Op Jan na dan, dat is volgens mij wel een leuke gast zonder strapatsen.
Dat zal sowieso niet bijdragen aan goed gedrag nee, :D.

En Jan liet zijn ma op nationale tv zijn ex beschuldigen en belachelijk maken terwijl Yo en Jan al uit elkaar waren. Bovendien was Jan vreemdgegaan. Ik noem dat strapatsen, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202125166
Ja maar yo had alles meegenomen!
De servies en de servetten en de lakens en het bestek en dat was allemaal door Jan betaald!
( Gerda Smit weet je nog wel)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 november 2021 @ 15:54:04 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_202127480
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:17 schreef quirina het volgende:
Ja maar yo had alles meegenomen!
De servies en de servetten en de lakens en het bestek en dat was allemaal door Jan betaald!
( Gerda Smit weet je nog wel)
Zelfs de gastendoekjes! ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 november 2021 @ 17:20:26 #87
22592 crew  Ole
pi_202128864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:54 schreef H_T het volgende:

[..]
Zelfs de gastendoekjes! ;(
en kunstbloemen van de Eksjunn in plaats van de dure kunstbloemen neergezet!
En het dekbedovertrek die Maxima ook heeft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202129956
Dubbel
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202130362
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat zal sowieso niet bijdragen aan goed gedrag nee, :D.

En Jan liet zijn ma op nationale tv zijn ex beschuldigen en belachelijk maken terwijl Yo en Jan al uit elkaar waren. Bovendien was Jan vreemdgegaan. Ik noem dat strapatsen, :D.
Tja, vreemdgaan is zeker niet fraai en dat zal ik ook niet goedpraten. Je kunt dan wel ruim de helft van de artiesten afschrijven; van Nick en Simon is in het wereldje ook bekend dat het notoire schuinmarcheerders zijn.

Met strapatsen van Marco en André bedoel ik naast het vreemdgaan ook hun gedweep in de media, hoe ze verantwoordelijkheid van hun eigen handelen uit de weg gaan, weinig oprechte zelfkritiek, veel aantoonbaar liegen...terwijl ze zich zo heilig en eerlijk voordoen.
pi_202130742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Tja, vreemdgaan is zeker niet fraai en dat zal ik ook niet goedpraten. Je kunt dan wel ruim de helft van de artiesten afschrijven; van Nick en Simon is in het wereldje ook bekend dat het notoire schuinmarcheerders zijn.

Met strapatsen van Marco en André bedoel ik naast het vreemdgaan ook hun gedweep in de media, hoe ze verantwoordelijkheid van hun eigen handelen uit de weg gaan, weinig oprechte zelfkritiek, veel aantoonbaar liegen...terwijl ze zich zo heilig en eerlijk voordoen.
Nick en Simon ook vreemdgangers? Dat had ik nou niet verwacht.
pi_202130808
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nick en Simon ook vreemdgangers? Dat had ik nou niet verwacht.
Nee, nog nooit gehoord.
pi_202137245
Nee wat in Volendam happens, stays in Volendam he.
pi_202137804
Yvonne in dr stories:
"Stalko Borsato is de lul vandaag"

Jaaaaaa *O* . Gaan we eindelijk los?
pi_202138019
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:19 schreef Benny het volgende:
Yvonne in dr stories:
"Stalko Borsato is de lul vandaag"

Jaaaaaa *O* . Gaan we eindelijk los?
:9 :9 :9
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:27:15 #95
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202138717
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nick en Simon ook vreemdgangers? Dat had ik nou niet verwacht.
ik wel, vooral Nick
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202138789
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:27 schreef Andromache het volgende:

[..]
ik wel, vooral Nick
Nou, ik zou juist dan eerder Simon verwachten.

Is dan echt alleen Frans Bauer 100% trouw in showbizzland?
pi_202138864
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nou, ik zou juist dan eerder Simon verwachten.

Is dan echt alleen Frans Bauer 100% trouw in showbizzland?
Als Frans Bauer vreemd zou gaan en het komt uit dan stort echt heel mijn wereldbeeld in. Dan is niemand meer te vertrouwen. ;(
pi_202138921
Wie weet hoe kinky Frans Bauer is.
[jambers accent]
Een gewone volkszanger…eet graag Chinees.. maar oelala waar gaan die stokjes heen?[jambers accent]
pi_202138954
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:36 schreef praadje het volgende:

[..]
Als Frans Bauer vreemd zou gaan en het komt uit dan stort echt heel mijn wereldbeeld in. Dan is niemand meer te vertrouwen. ;(
Dat.
pi_202139020
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef quirina het volgende:
Wie weet hoe kinky Frans Bauer is.
[jambers accent]
Een gewone volkszanger…eet graag Chinees.. maar oelala waar gaan die stokjes heen?[jambers accent]
Wie weet besteld ie ook vaak gerecht nummer 69.
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:03:09 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202139206
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:19 schreef Benny het volgende:
Yvonne in dr stories:
"Stalko Borsato is de lul vandaag"

Jaaaaaa *O* . Gaan we eindelijk los?
Nou benieuwd of er dan ook echt wat komt
pi_202139226
Zal wel weer een hoop spanningsopbouw zijn en dan horen we nog niks. :')
pi_202139652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wie weet besteld ie ook vaak gerecht nummer 69.
Oooeh Maris..dat kietelt!
pi_202139673
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:30 schreef quirina het volgende:

[..]
Oooeh Maris..dat kietelt!
:D
pi_202139684
voor het suikerzoete gehalte hier
  Tettenkoning vrijdag 12 november 2021 @ 11:33:20 #106
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202139687
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:19 schreef Benny het volgende:
Yvonne in dr stories:
"Stalko Borsato is de lul vandaag"

Jaaaaaa *O* . Gaan we eindelijk los?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202139702
Nu is me lolly op, mag ik wat van je drop?
pi_202140700
Ondertussen bijna 1 uur en nog geen nieuws :( Ik begin ongeduldig te worden!
pi_202141738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ondertussen bijna 1 uur en nog geen nieuws :( Ik begin ongeduldig te worden!
Beste tijd om te posten is eind van de middag of begin van de avond.
pi_202142348
Over 50 minuten ongeveer.
Bron: Vonne
pi_202143079
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:03 schreef quirina het volgende:
Over 50 minuten ongeveer.
Bron: Vonne
Zou dat de reden zijn waarom Tien in Spanje zit?
  Tettenkoning vrijdag 12 november 2021 @ 15:58:29 #112
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202143221
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:03 schreef quirina het volgende:
Over 50 minuten ongeveer.
Bron: Vonne
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:01:00 #113
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202143264
De geboorte van de gate der gates hopelijk. Smullen!
With love :*
pi_202143286
Duurt lang...
pi_202143289
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:01 schreef girlnextdoor. het volgende:
De geboorte van de gate der gates hopelijk. Smullen!
Nou, dat. Ik wacht echt met smart O+ :9 :@
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 november 2021 @ 16:05:15 #117
367000 roos94
pi_202143346
quote:
Samenvatting bitte, ik geef deze chick geen clicks
pi_202143612
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:05 schreef roos94 het volgende:

[..]
Samenvatting bitte, ik geef deze chick geen clicks
00:00 - Ik heb superveel juice. In deze video, maar ook volgende week. Ik bouw het op. Even wachten, want ben een strategische meid.

02:50 - Leontine is gestresst. In de media werd dat gebracht of zij het zelf hadden uitgezocht. Maar het was allemaal afkomstig van deze strategische meid.

08:00 - De boel van de break-up is lekker in scene gezet. De buren van Leontine zijn haar spionnetje. Marco kwam geregeld langs.

10:00 - Maar de juice is.... MARCO komt al een tijdje niet meer langs bij Leontine. "Het kan komen omdat ik de boel loop op te naaien". Er is shit gaande.

12:00 - Reclame voor zichtzelf

14:00 - Belgisch interview wordt ontleed met juice. Eigenlijk wat hierboven al een beetje werd genoemd... Excuus dat hij overspannen was, amar eigenlijk vreemd was gegaan.

Hoop blablabla.... Ze waarschuwt vooral dat het een narcist is en een gevaar voor zichzelf en anderen.

24:00 - Ik weet dat Stalko nog steeds vreemd gaat en hoe dat precies zit, gaat ze volgende week vertellen. Er speelt nog iets op de achtergrond. "Volgende week komt er zoveeeel juice aan"

25:00 - Reclame voor zichtzelf
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 november 2021 @ 16:20:16 #119
367000 roos94
pi_202143622
:')
pi_202143661
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:19 schreef Benny het volgende:

[..]
00:00 - Ik heb superveel juice. In deze video, maar ook volgende week. Ik bouw het op. Even wachten, want ben een strategische meid.

02:50 - Leontine is gestresst. In de media werd dat gebracht of zij het zelf hadden uitgezocht. Maar het was allemaal afkomstig van deze strategische meid.

08:00 - De boel van de break-up is lekker in scene gezet. De buren van Leontine zijn haar spionnetje. Marco kwam geregeld langs.

10:00 - Maar de juice is.... MARCO komt al een tijdje niet meer langs bij Leontine. "Het kan komen omdat ik de boel loop op te naaien". Er is shit gaande.

12:00 - Reclame voor zichtzelf

14:00 - Belgisch interview wordt ontleed met juice. Eigenlijk wat hierboven al een beetje werd genoemd... Excuus dat hij overspannen was, amar eigenlijk vreemd was gegaan.

Hoop blablabla.... Ze waarschuwt vooral dat het een narcist is en een gevaar voor zichzelf en anderen.

24:00 - Ik weet dat Stalko nog steeds vreemd gaat en hoe dat precies zit, gaat ze volgende week vertellen. Er speelt nog iets op de achtergrond. "Volgende week komt er zoveeeel juice aan"

25:00 - Reclame voor zichtzelf
Bedankt voor de samenvatting *;
pi_202143925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:05 schreef roos94 het volgende:

[..]
Samenvatting bitte, ik geef deze chick geen clicks
Bedankt. En blij dat ik niet geklikt heb.
pi_202143965
Goh, geen nieuws. Wát een verrassing. :o
pi_202144096
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:19 schreef Benny het volgende:

[..]
00:00 - Ik heb superveel juice. In deze video, maar ook volgende week. Ik bouw het op. Even wachten, want ben een strategische meid.

02:50 - Leontine is gestresst. In de media werd dat gebracht of zij het zelf hadden uitgezocht. Maar het was allemaal afkomstig van deze strategische meid.

08:00 - De boel van de break-up is lekker in scene gezet. De buren van Leontine zijn haar spionnetje. Marco kwam geregeld langs.

10:00 - Maar de juice is.... MARCO komt al een tijdje niet meer langs bij Leontine. "Het kan komen omdat ik de boel loop op te naaien". Er is shit gaande.

12:00 - Reclame voor zichtzelf

14:00 - Belgisch interview wordt ontleed met juice. Eigenlijk wat hierboven al een beetje werd genoemd... Excuus dat hij overspannen was, amar eigenlijk vreemd was gegaan.

Hoop blablabla.... Ze waarschuwt vooral dat het een narcist is en een gevaar voor zichzelf en anderen.

24:00 - Ik weet dat Stalko nog steeds vreemd gaat en hoe dat precies zit, gaat ze volgende week vertellen. Er speelt nog iets op de achtergrond. "Volgende week komt er zoveeeel juice aan"

25:00 - Reclame voor zichtzelf
Wacht. Dit was hèt nieuws?
pi_202144117
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wacht. Dit was hèt nieuws?
Het nieuws is dat Marco al een tijdje niet meer is gezien bij Leontine, ja
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 november 2021 @ 16:55:37 #125
22592 crew  Ole
pi_202144123
-O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202144128
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:55 schreef Benny het volgende:

[..]
Het nieuws is dat Marco al een tijdje niet meer is gezien bij Leontine, ja
Ik ben nu nogal gedesillusioneerd -O-
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:56:46 #127
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202144137
Thanks @Benny ^O^
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202144147
YvonneGODIN loopt al een tijd te teasen.
Je zou die pizza per maand maar in die chick stoppen, als je die matige info toch al via andere mensen toegespeeld krijgt O-)
SOONY
pi_202144170
Dat je hier een heel verhaal van 25 minuten omheen kan breien vind ik dan wel weer knap.

We kunnen dus concluderen dat Martien uit elkaar zijn?
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:03:41 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202144210
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202144264
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:55 schreef Benny het volgende:

[..]
Het nieuws is dat Marco al een tijdje niet meer is gezien bij Leontine, ja
Marco heeft misschien Corona en wilt zijn liefdevolle (ex)-vrouw niet aansteken. :?
pi_202144592
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:55 schreef Benny het volgende:

[..]
Het nieuws is dat Marco al een tijdje niet meer is gezien bij Leontine, ja
En dat die nog steeds vreemdgaat.
pi_202144616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je hier een heel verhaal van 25 minuten omheen kan breien vind ik dan wel weer knap.

We kunnen dus concluderen dat Martien uit elkaar zijn?
15 minuten zullen wel over haar meuk gaan.
pi_202144618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je hier een heel verhaal van 25 minuten omheen kan breien vind ik dan wel weer knap.

We kunnen dus concluderen dat Martien uit elkaar zijn?
Ja en dat het daarvoor ook vreemd was omdat hij soms vier keer per dag kwam en soms om 07:30 vertrok, wat vreemd is want hij werkt niet en het was Corona.
pi_202144660
En Marco had Leontine met de kerst een brief geschreven, waar twee vechten hebben twee schuld maar hij neemt haar niks kwalijk.
pi_202150457
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:57 schreef DKUp het volgende:
YvonneGODIN loopt al een tijd te teasen.
Je zou die pizza per maand maar in die chick stoppen, als je die matige info toch al via andere mensen toegespeeld krijgt O-)
Nou ja, volgens mij dropte ze deze info op haar openbare kanaal. Als je je abonneert, krijg je nog extra juice. Dus dan krijg je als bonus nog te horen welke soa's hij bij het rondneuken heeft opgelopen. Ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door letmehearyouscream op 12-11-2021 22:07:05 ]
pi_202156312
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
En Marco had Leontine met de kerst een brief geschreven, waar twee vechten hebben twee schuld maar hij neemt haar niks kwalijk.
Wat een goedzak hè.dat ie haar niks kwalijk neemt hè . Poeh poeh
Maar ze moet wel de schuld ook delen hè?
Het geeft niet..maar het is haar schuld ook hè.
Maar dat geeft niet..dat vergeeft hij wel als de goedzak, maar ja toch schuld hè.

( Marcootjeeeee 👎🏻)
pi_202181471
De Borsato kids zijn klaar met Yvonne Coldeweijer en laten dit merken door cryptische Engelstalige wc-tegelspreuken op hun socials te plaatsen… :')

https://www.mediacourant.(...)-yvonne-coldeweijer/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_202181584
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 22:38 schreef CoExist het volgende:
De Borsato kids zijn klaar met Yvonne Coldeweijer en laten dit merken door cryptische Engelstalige wc-tegelspreuken op hun socials te plaatsen… :')

https://www.mediacourant.(...)-yvonne-coldeweijer/
Die poll onderaan het artikel is ook wel lekker veelzeggend _O_
  Miss 200.000.000! maandag 15 november 2021 @ 09:40:10 #140
367000 roos94
pi_202184187
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 22:38 schreef CoExist het volgende:
De Borsato kids zijn klaar met Yvonne Coldeweijer en laten dit merken door cryptische Engelstalige wc-tegelspreuken op hun socials te plaatsen… :')

https://www.mediacourant.(...)-yvonne-coldeweijer/
Letterlijk al Borsato's kinderen zitten keihard op de papa kruiwagen dus laat ze hun mond houden :W allemaal acteurs/zangers _O-
pi_202186476
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 09:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Letterlijk al Borsato's kinderen zitten keihard op de papa kruiwagen dus laat ze hun mond houden :W allemaal acteurs/zangers _O-
Dit ja. Afhankelijk zijn van pappies carrière. Nogal logisch dat ze hun vader de hemel in prijzen. Respectloos naar hun moeder toe.
pi_202186792
Al die Engelse termen, :N
  maandag 15 november 2021 @ 13:23:56 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202186848
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit ja. Afhankelijk zijn van pappies carrière. Nogal logisch dat ze hun vader de hemel in prijzen. Respectloos naar hun moeder toe.
Hoezo is het respectloos naar hun moeder toe dat ze dat gedoe van Yvonne ze zat zijn?
Dat gesneer van Yvonne getuigt ook niet van enig respect richting Leontine.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202186879
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 13:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoezo is het respectloos naar hun moeder toe dat ze dat gedoe van Yvonne ze zat zijn?
Dat gesneer van Yvonne getuigt ook niet van enig respect richting Leontine.
Volgens mij is ze best respectvol naar Leontine maar slacht ze die Borsato af.
pi_202186914
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 13:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoezo is het respectloos naar hun moeder toe dat ze dat gedoe van Yvonne ze zat zijn?
Dat gesneer van Yvonne getuigt ook niet van enig respect richting Leontine.
Ik bedoel dat ze hun vader zo de hemel in blijven prijzen. Ik bedoel, hij heeft wel hun moeder belazerd.
  maandag 15 november 2021 @ 13:34:38 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202187008
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik bedoel dat ze hun vader zo de hemel in blijven prijzen. Ik bedoel, hij heeft wel hun moeder belazerd.
Volgens mij geven ze commentaar op het gesneer van Yvonne, dat is niet hetzelfde als hun vader de hemel in prijzen.

Daarbij vind ik dat die kinderen gewoon het recht hebben hun vader fantastisch te vinden, zeker als er tussen vader en moeder momenteel geen issues lijken te zijn.

Maar ook als die er wel zijn is een keuze voor de ene ouder niet automatisch een keuze tegen de andere ouder. Helemaal niet in dit soort zaken waarbij er helemaal geen sprake is van voor Marco = tegen Leontine.
Voor de kinderen zeker niet, want dit is niet tussen Marco en Leontine, maar tussen Marco en Yvonne.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? maandag 15 november 2021 @ 13:37:35 #147
70532 loveli
N
pi_202187064
Waarom je het kinderen kwalijk zou nemen dat ze het voor hun vader opnemen, ontgaat me. Het spreekt eerder voor de kinderen dan tegen.
crap in = crap out
pi_202187222
Ik snap dat de kinderen er los van staan hoor :) Maar toch... De man die hun moeder veel verdriet heeft gedaan (neem ik aan) veel credits geven, het voelt voor mij als onnatuurlijk ofzo.

Aan de andere kant heeft Leontien Marco vergeven, dus is er ook niks meer aan de hand inderdaad.
pi_202190898
https://www.rtlboulevard.(...)to-iris-hond-affaire

Ook Iris Hond, met wie Marco een affaire had, neemt ze niets kwalijk. In het blad vertelt Leontine openhartig over de ontmoeting met haar, die volgens Leontine 'vriendelijk' was. "Vrouwen die met getrouwde mannen gaan worden vaak bestempeld als gemeen, maar dat zijn óók mensen van vlees en bloed, die zijn onderweg misschien net zo de verbinding met zichzelf kwijtgeraakt."

Ze vervolgt: "Ik neem mezelf niets kwalijk. En hem ook niet. Goed of kwaad, dit is nou eenmaal een wending die óns leven heeft genomen. Het zijn allemaal levenslessen geweest."
  maandag 15 november 2021 @ 18:26:01 #150
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202190968
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef fleuril het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)to-iris-hond-affaire

Ook Iris Hond, met wie Marco een affaire had, neemt ze niets kwalijk. In het blad vertelt Leontine openhartig over de ontmoeting met haar, die volgens Leontine 'vriendelijk' was. "Vrouwen die met getrouwde mannen gaan worden vaak bestempeld als gemeen, maar dat zijn óók mensen van vlees en bloed, die zijn onderweg misschien net zo de verbinding met zichzelf kwijtgeraakt."

Ze vervolgt: "Ik neem mezelf niets kwalijk. En hem ook niet. Goed of kwaad, dit is nou eenmaal een wending die óns leven heeft genomen. Het zijn allemaal levenslessen geweest."
Wat vreselijk mierzoet :X

Leontine lijkt wel gehersenspoeld.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202190990
Dit is tot nu toe de meest vage gate everoooit. Het suddert, niemand zegt eigenlijk echt iets en het lijkt wel gedoofpot
pi_202191029
Doofpot of stoofpot waar het stiekem toch lekker door aan het borrelen is?
pi_202191235
Marco zal wel een stel goeie advocaten hebben.
pi_202191321
Leontine Borsato neemt Iris Hond niets kwalijk: 'Ook maar een mens'



In de nieuwste editie van het tijdschrift 'LINDA.' blikt een reeks BN'ers terug op de hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar. Leontine Borsato (53) hoeft daar niet lang over na te denken: na een jaar uit elkaar te zijn geweest is Leontine nu weer aan het daten met de vader van haar kinderen. "Ik sta nu meer dan ooit open voor geluk."


"Als iemand niet trouw is, wil dat niet zeggen dat diegene alleen maar slecht is"


Leontine stelt in het blad dat ze alles had wat haar hartje begeerde, maar dat ze toch niet gelukkig was met het leven dat zij en Marco samen hadden gecreëerd. "Ons gezin heeft de afgelopen twintig jaar zo veel meegemaakt, we hebben in een hogedrukpan geleefd met elkaar. Marco was er niet altijd voor mij en ik was er niet altijd voor hem. En toen koos hij een andere weg", biecht ze op. "Een verkeerde weg, dat vindt hij zelf ook, een beetje dom, maar we blijven allemaal mensen."


Omdat er veel verhalen rondgingen over hun breuk besloot Marco begin dit jaar het boetekleed aan te trekken en een interview aan Linda de Mol te geven waarin hij uitgebreid sprak over het inmiddels beruchte 'intimiteitsvacuüm' en zijn buitenechtelijke affaire met Iris Hond. Volgens de Rad van Fortuin-ster was dit de enige manier om alle onwaarheden in één keer recht te zetten. Dat hij daarvoor gekozen heeft snapt ze heel goed, en neemt ze hem niet kwalijk. 'Tien' legt uit: "In een huwelijk ben je met z’n tweeën. Als iemand dan niet trouw is, wil dat niet zeggen dat diegene alleen maar slecht is."


Ook Iris Hond, met wie Marco een affaire had, neemt ze niets kwalijk. In het blad vertelt Leontine openhartig over de ontmoeting met haar, die volgens Leontine 'vriendelijk' was. "Vrouwen die met getrouwde mannen gaan worden vaak bestempeld als gemeen, maar dat zijn óók mensen van vlees en bloed, die zijn onderweg misschien net zo de verbinding met zichzelf kwijtgeraakt."

Ze vervolgt: "Ik neem mezelf niets kwalijk. En hem ook niet. Goed of kwaad, dit is nou eenmaal een wending die óns leven heeft genomen. Het zijn allemaal levenslessen geweest."


https://www.rtlboulevard.(...)to-iris-hond-affaire

Is dit het resultaat van wanhopig proberen de schijn op te houden of is ze gewoon gebrainwasht door Marco B. ?
pi_202191476
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leontine Borsato neemt Iris Hond niets kwalijk: 'Ook maar een mens'



In de nieuwste editie van het tijdschrift 'LINDA.' blikt een reeks BN'ers terug op de hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar. Leontine Borsato (53) hoeft daar niet lang over na te denken: na een jaar uit elkaar te zijn geweest is Leontine nu weer aan het daten met de vader van haar kinderen. "Ik sta nu meer dan ooit open voor geluk."


"Als iemand niet trouw is, wil dat niet zeggen dat diegene alleen maar slecht is"


Leontine stelt in het blad dat ze alles had wat haar hartje begeerde, maar dat ze toch niet gelukkig was met het leven dat zij en Marco samen hadden gecreëerd. "Ons gezin heeft de afgelopen twintig jaar zo veel meegemaakt, we hebben in een hogedrukpan geleefd met elkaar. Marco was er niet altijd voor mij en ik was er niet altijd voor hem. En toen koos hij een andere weg", biecht ze op. "Een verkeerde weg, dat vindt hij zelf ook, een beetje dom, maar we blijven allemaal mensen."


Omdat er veel verhalen rondgingen over hun breuk besloot Marco begin dit jaar het boetekleed aan te trekken en een interview aan Linda de Mol te geven waarin hij uitgebreid sprak over het inmiddels beruchte 'intimiteitsvacuüm' en zijn buitenechtelijke affaire met Iris Hond. Volgens de Rad van Fortuin-ster was dit de enige manier om alle onwaarheden in één keer recht te zetten. Dat hij daarvoor gekozen heeft snapt ze heel goed, en neemt ze hem niet kwalijk. 'Tien' legt uit: "In een huwelijk ben je met z’n tweeën. Als iemand dan niet trouw is, wil dat niet zeggen dat diegene alleen maar slecht is."


Ook Iris Hond, met wie Marco een affaire had, neemt ze niets kwalijk. In het blad vertelt Leontine openhartig over de ontmoeting met haar, die volgens Leontine 'vriendelijk' was. "Vrouwen die met getrouwde mannen gaan worden vaak bestempeld als gemeen, maar dat zijn óók mensen van vlees en bloed, die zijn onderweg misschien net zo de verbinding met zichzelf kwijtgeraakt."

Ze vervolgt: "Ik neem mezelf niets kwalijk. En hem ook niet. Goed of kwaad, dit is nou eenmaal een wending die óns leven heeft genomen. Het zijn allemaal levenslessen geweest."


https://www.rtlboulevard.(...)to-iris-hond-affaire

Is dit het resultaat van wanhopig proberen de schijn op te houden of is ze gewoon gebrainwasht door Marco B. ?
ik denk dat het interview telefonisch was en dat Mary zich voordeed als Tien.
pi_202191521
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 19:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
ik denk dat het interview telefonisch was en dat Mary zich voordeed als Tien.
Dat zou ook nog kunnen :P
pi_202191569
Levenslessen hè.
pi_202191665
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 19:17 schreef quirina het volgende:
Levenslessen hè.
Ja. En we zijn allemaal maar mensen O+
pi_202191804
Tja, je kan moeilijk de man die je opnieuw teruggenomen hebt alsnog afbranden hè.
Nu moet je het allemaal wel goedpraten, verzachten.
Als ze nu zou zeggen hoe intens woedend ze was en het hele service naar hem gegooid heeft, gelooft geen hond :+ waarom ze nu alsnog bij hem is.
Blijkbaar is de hele wereld bozer op Marco dan Leontien zelf.
Of ze heeft zelf ook avontuurtjes gehad en blijven die simpelweg onbesproken. :Y)
pi_202192443
Overigens wel bijzonder dat de Borsato's bezig zijn met een charmeoffensief. Terwijl we weten dat er een en ander op de plank ligt.
pi_202192921
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 19:58 schreef Benny het volgende:
Overigens wel bijzonder dat de Borsato's bezig zijn met een charmeoffensief. Terwijl we weten dat er een en ander op de plank ligt.
Dan moeten ze meer hun best doen, want dat praatje van Leontien vind ik totaal ongeloofwaardig.

De vrouw waarmee je vent (toen nog) in het geheim heeft liggen krikken als vriendelijk bestempelen. Sorry, zoiets gaat er bij mij niet in.


"Vrouwen die met getrouwde mannen gaan worden vaak bestempeld als gemeen, maar dat zijn óók mensen van vlees en bloed, die zijn onderweg misschien net zo de verbinding met zichzelf kwijtgeraakt."


Allemachtig :')
pi_202193349
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 20:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dan moeten ze meer hun best doen, want dat praatje van Leontien vind ik totaal ongeloofwaardig.

De vrouw waarmee je vent (toen nog) in het geheim heeft liggen krikken als vriendelijk bestempelen. Sorry, zoiets gaat er bij mij niet in.


"Vrouwen die met getrouwde mannen gaan worden vaak bestempeld als gemeen, maar dat zijn óók mensen van vlees en bloed, die zijn onderweg misschien net zo de verbinding met zichzelf kwijtgeraakt."


Allemachtig :')
Zou ze dat geleerd hebben op die te dure trip naar Malaga?
Dan denk ik dat Macro zelf de intake voor Tien heeft gedaan.
pi_202193406
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zou ze dat geleerd hebben op die te dure trip naar Malaga?
Dan denk ik dat Macro zelf de intake voor Tien heeft gedaan.
Het staat in de Linda, dus ik gok dat het interview een tijdje geleden is afgenomen.
pi_202193848
Verbinding kwijt geraakt, my ass.
Marco en die Hond vonden elkaar gewoon aantrekkelijk, geil, verliefd misschien wel. Dan ga je rare dingen doen!
Prima dat ze hen beide blijkbaar vergeeft maar maak het niet mooier dan het is.
pi_202193855
De blije Borsato’s-act gaat niet lang duren :+
SOONY
pi_202194283
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef vencodark het volgende:
Verbinding kwijt geraakt, my ass.
Marco en die Hond vonden elkaar gewoon aantrekkelijk, geil, verliefd misschien wel. Dan ga je rare dingen doen!
Prima dat ze hen beide blijkbaar vergeeft maar maak het niet mooier dan het is.
Ach, lekker op de piano los gaat samen.

Ik denk zelfs dat dat hun excuus was, samen een nummertje maken of een album. Dat Marco thuis gewoon zei dat die naar Iris ging.
pi_202195203
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leontine Borsato neemt Iris Hond niets kwalijk: 'Ook maar een mens'



In de nieuwste editie van het tijdschrift 'LINDA.' blikt een reeks BN'ers terug op de hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar. Leontine Borsato (53) hoeft daar niet lang over na te denken: na een jaar uit elkaar te zijn geweest is Leontine nu weer aan het daten met de vader van haar kinderen. "Ik sta nu meer dan ooit open voor geluk."


"Als iemand niet trouw is, wil dat niet zeggen dat diegene alleen maar slecht is"


Leontine stelt in het blad dat ze alles had wat haar hartje begeerde, maar dat ze toch niet gelukkig was met het leven dat zij en Marco samen hadden gecreëerd. "Ons gezin heeft de afgelopen twintig jaar zo veel meegemaakt, we hebben in een hogedrukpan geleefd met elkaar. Marco was er niet altijd voor mij en ik was er niet altijd voor hem. En toen koos hij een andere weg", biecht ze op. "Een verkeerde weg, dat vindt hij zelf ook, een beetje dom, maar we blijven allemaal mensen."


Omdat er veel verhalen rondgingen over hun breuk besloot Marco begin dit jaar het boetekleed aan te trekken en een interview aan Linda de Mol te geven waarin hij uitgebreid sprak over het inmiddels beruchte 'intimiteitsvacuüm' en zijn buitenechtelijke affaire met Iris Hond. Volgens de Rad van Fortuin-ster was dit de enige manier om alle onwaarheden in één keer recht te zetten. Dat hij daarvoor gekozen heeft snapt ze heel goed, en neemt ze hem niet kwalijk. 'Tien' legt uit: "In een huwelijk ben je met z’n tweeën. Als iemand dan niet trouw is, wil dat niet zeggen dat diegene alleen maar slecht is."


Ook Iris Hond, met wie Marco een affaire had, neemt ze niets kwalijk. In het blad vertelt Leontine openhartig over de ontmoeting met haar, die volgens Leontine 'vriendelijk' was. "Vrouwen die met getrouwde mannen gaan worden vaak bestempeld als gemeen, maar dat zijn óók mensen van vlees en bloed, die zijn onderweg misschien net zo de verbinding met zichzelf kwijtgeraakt."

Ze vervolgt: "Ik neem mezelf niets kwalijk. En hem ook niet. Goed of kwaad, dit is nou eenmaal een wending die óns leven heeft genomen. Het zijn allemaal levenslessen geweest."


https://www.rtlboulevard.(...)to-iris-hond-affaire

Is dit het resultaat van wanhopig proberen de schijn op te houden of is ze gewoon gebrainwasht door Marco B. ?
8)7 Ff serieus. Zeg dan niks.
pi_202196379
Stockholm syndroom geval.
  dinsdag 16 november 2021 @ 07:48:40 #169
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202197217
Ze is gewoon dolblij met de bijbehorende levensstijl, daar wil ze best haar eigenwaarde voor aan de kant zetten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Tettenkoning dinsdag 16 november 2021 @ 07:58:59 #170
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202197260
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach, lekker op de piano los gaat samen.

Ik denk zelfs dat dat hun excuus was, samen een nummertje maken of een album. Dat Marco thuis gewoon zei dat die naar Iris ging.
Die nummertjes hebben ze ook echt wel gemaakt natuurlijk O-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202197736
Ruiters kwam Hond een keer tegen in de wc van een restaurant en spreekt van een vriendelijke ontmoeting. "Omdat ik het haar gun, en dat heb ik haar ook gezegd, dat ze een nieuwe liefde in haar leven vindt.

Wat chanant. Kom je in de wc de vrouw tegen van je vroegere minnaar, gaat ze je vertellen dat ze je echt wel een nieuwe kerel gunt :') Werkelijk cha-nant. Als het waar is natuurlijk :+
pi_202197882
Het heeft er ook wel de schijn van dat ze het op een 'open relatie' willen gooien ofzo
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 09:52:45 #173
184769 crew  Deisyy
pi_202198285
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zou ze dat geleerd hebben op die te dure trip naar Malaga?
Dan denk ik dat Macro zelf de intake voor Tien heeft gedaan.
Of zou Tien dezelfde mediatraining als Sarah hebben gedaan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202198402
Maar waarom zou ze boos op Iris moeten zijn?
pi_202198629
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 10:05 schreef potjecreme het volgende:
Maar waarom zou ze boos op Iris moeten zijn?
Dat niet, maar een gesprekje aangaan en de ander zeggen dat je haar een andere liefde gunt is toch wel een beetje om te braken. Zowieso, dit hele interview is om te braken. Deze Borsato gate is als een grote goedkope rode wijnvlek waar de betrokkenen maar in blijven wrijven om hem uit het witte tapijt te krijgen. Pleur het tapijt weg of zet een tafeltje op de vlek, jezus.
pi_202198875
Straks nog een interviewtje met Linda en de kids en de cirkel is rond.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 november 2021 @ 11:57:37 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202199800
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 18:27 schreef Benny het volgende:
Dit is tot nu toe de meest vage gate everoooit. Het suddert, niemand zegt eigenlijk echt iets en het lijkt wel gedoofpot
To be fair, Tim Hofman en crew hebben wat weken vrij genomen van BOOS om het talentenjachtverhaal goed te kunnen doen/maken dus who knows wat daar achter weg komt?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 16 november 2021 @ 12:21:35 #178
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202200147
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 07:48 schreef Perrin het volgende:
Ze is gewoon dolblij met de bijbehorende levensstijl, daar wil ze best haar eigenwaarde voor aan de kant zetten.
Ik denk dat dit de rode draad is ja. Er moet wel iets zijn waarvoor je je eigenwaarde opzij zet.
With love :*
  dinsdag 16 november 2021 @ 12:33:47 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202200342
Wat mij aan Leontien vooral opvalt inzake de Linda-publicatie, is de volstrekt absurde heuppartij op de coverfoto.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_202200455
  dinsdag 16 november 2021 @ 14:09:12 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202201791
Die ja.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_202201807
Korset misschien te strak aangesnoerd?
  dinsdag 16 november 2021 @ 15:08:54 #183
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202202652
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 12:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat mij aan Leontien vooral opvalt inzake de Linda-publicatie, is de volstrekt absurde heuppartij op de coverfoto.
Als man kan ik dat wel waarderen :@
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202202770
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Korset misschien te strak aangesnoerd?
Mooi gesjopt :+
  dinsdag 16 november 2021 @ 15:46:54 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202203386
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als man kan ik dat wel waarderen :@
Ik vind ronde vormen ook prachtig. En natuurlijk is een wespentaille mooi. Maar dit (deze gekke verhoudingen en de welhaast hoekige overgang) is zoals barbiepoppen van vroeger eruit zagen. Zo zien mensenlichamen er niet uit. Iets nastreven wat niet bestaat, vind ik potsierlijk en daardoor onaantrekkelijk. Dat is voor mij net zoiets als mensen die hoorntjes op hun hoofd laten implanteren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 16 november 2021 @ 15:47:49 #186
58921 Day
You can fly!
pi_202203402
Ik weet niet zo goed wat ik van dit interview moet denken. (eigenlijk wel: als ze er echt zo over denkt, is er iets flink mis met haar eigenwaarde en heeft ze wel meer dan 5 dagen therapie nodig).
Maar wat ik eigenlijk boeiender vind: waarom heeft ze het maar over 1 affaire? Die gast was toch al jaren aan het rondneuken?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 16 november 2021 @ 15:48:38 #187
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202203419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als man kan ik dat wel waarderen :@
Als medeman vind ik het er compleet debiel uitzien :')
  dinsdag 16 november 2021 @ 15:49:05 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202203426
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:15 schreef Magica het volgende:

[..]
Mooi gesjopt :+
Ik vermoed ook dat de 'nabewerking' wat te enthousiast heeft plaatsgevonden ja.
Wat zonde en onnodig toch. Ietsje minder was veel mooier en geloofwaardiger geweest.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_202203570
quote:
Van "Hugo moet zijn koffers pakken" naar "Hugo zal zijn covers pakken" _O_
pi_202203613
quote:
Dit BN-er propaganda blaadje vond ik net op mijn deurmat… :r
Geadresseerd aan mijn vrouw. Ik was vergeten dat ik haar een abonnement cadeau had gegeven om zelf meer PlayStation 5 tijd te hebben achter de tv.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 16 november 2021 @ 15:59:16 #191
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202203618
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik vermoed ook dat de 'nabewerking' wat te enthousiast heeft plaatsgevonden ja.
Wat zonde en onnodig toch. Ietsje minder was veel mooier en geloofwaardiger geweest.
Is het niet een wat enthousiast aangetrokken corset? :?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:01:07 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202203639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Is het niet een wat enthousiast aangetrokken corset? :?
Ik hoop voor haar van niet! :X
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_202203655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:47 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van dit interview moet denken. (eigenlijk wel: als ze er echt zo over denkt, is er iets flink mis met haar eigenwaarde en heeft ze wel meer dan 5 dagen therapie nodig).
Maar wat ik eigenlijk boeiender vind: waarom heeft ze het maar over 1 affaire? Die gast was toch al jaren aan het rondneuken?
Hoe had ze dan wel moeten reageren volgens jou? Ik bedoel dan vooral waaruit zou blijken dat ze wel een goede eigenwaarde heeft.

Persoonlijk vind ik er niet zoveel van. Zo gaat dat. En ja mensen die vreemdgaan zijn niet perse monsters. Het is heel volwassen om te kijken naar je eigen rol in de relatie.

Zolang wij maar weten van 1 dan hebben we het alleen daarover. Meteen schoonschip maken was denk ik beter.
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:16:26 #194
58921 Day
You can fly!
pi_202203896
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:02 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hoe had ze dan wel moeten reageren volgens jou? Ik bedoel dan vooral waaruit zou blijken dat ze wel een goede eigenwaarde heeft.

Persoonlijk vind ik er niet zoveel van. Zo gaat dat. En ja mensen die vreemdgaan zijn niet perse monsters. Het is heel volwassen om te kijken naar je eigen rol in de relatie.

Zolang wij maar weten van 1 dan hebben we het alleen daarover. Meteen schoonschip maken was denk ik beter.
Het is de manier waarop ze het brengt, denk ik?
We waren al lang samen, en waren er niet altijd voor elkaar en toen heeft hij een verkeerde weg genomen en dat neem ik hem, haar en mezelf niet kwalijk.
Kan, iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om. Maar het was niet 1 keer, dit was een structureel probleem in deze relatie En hoewel ik me dan nog voor kan stellen dat je het 1 keer pikt, maar jarenlang? Want ja, je moet inderdaad kijken naar je eigen rol in het verhaal en misschien was Iris er net toen zij er niet was. Maar het kan ook zijn dat hij dan, ondanks dat hij geen slecht mens is, niet de juiste partner voor je is. Of misschien zag/ziet ze het niet zo en heeft ze geen moeite met een man die het niet zo nauw neemt met trouw zijn. Maar ze hebben zich eeuwenlang gepresenteerd als het meest liefdevolle ideale koppel en de opgegeven reden voor hun scheiding was het feit dat hij vreemdging. Er klopt gewoon iets niet in haar verhaal. Dat is mijn gevoel erbij.
Als zij inderdaad zo vergevensgezind is, dan was die scheiding niet nodig geweest..

Maar goed, gewoon iets wat opviel. Verder moeten ze het zelf weten. Ik slaap er geen nacht minder van. :)
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_202240291
Vandaag D-Day :7 ?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 november 2021 @ 08:09:06 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202240387
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik vermoed ook dat de 'nabewerking' wat te enthousiast heeft plaatsgevonden ja.
Wat zonde en onnodig toch. Ietsje minder was veel mooier en geloofwaardiger geweest.
Dan is het maar beter dat het er zo dom uitziet, dan valt de LINDA. wel een beetje door de mand. En ik vind de LINDA. best leuk, maar ze hebben vaak wel een uitstraling dat iedereen, ‘zelfs’ BN’ers, gewone mensen zijn en dat dat geshop niet goed voor het zelfbeeld is, rimpels normaal zijn (al kun je er wel wel voor smeren of spuiten), etc. Een beetje zoals ‘gewone buurvrouw’ Linda de Mol zelf haar merk is en neerzet. En dan dit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202241337
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dan is het maar beter dat het er zo dom uitziet, dan valt de LINDA. wel een beetje door de mand. En ik vind de LINDA. best leuk, maar ze hebben vaak wel een uitstraling dat iedereen, ‘zelfs’ BN’ers, gewone mensen zijn en dat dat geshop niet goed voor het zelfbeeld is, rimpels normaal zijn (al kun je er wel wel voor smeren of spuiten), etc. Een beetje zoals ‘gewone buurvrouw’ Linda de Mol zelf haar merk is en neerzet. En dan dit.
Denk eerder dat het aan de jurk ligt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 november 2021 @ 10:08:40 #198
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202241653
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Denk eerder dat het aan de jurk ligt
Kan ook heel goed! Ik reageerde op Duderinnetje die het over de nabewerking had, en als dat zo is, dan valt de LINDA. door de mand, ;).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2021 @ 11:59:21 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_202243014
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:53 schreef Benny het volgende:
Vandaag D-Day :7 ?
Hoezo ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202244251
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:59 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hoezo ?

:T
Yvonne komt vandaag met een onthullende video heeft ze vorige week aangegeven
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2021 @ 13:24:02 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_202244305
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:20 schreef Benny het volgende:

[..]
Yvonne komt vandaag met een onthullende video heeft ze vorige week aangegeven
Cool. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202244370
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:20 schreef Benny het volgende:

[..]
Yvonne komt vandaag met een onthullende video heeft ze vorige week aangegeven
Over Marco B? Of over wat sieraden die ze zelluf bedacht heeft.
pi_202244614
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:20 schreef Benny het volgende:

[..]
Yvonne komt vandaag met een onthullende video heeft ze vorige week aangegeven
Ik las op reality fby dat het gaat om een foto van Marco met een handdoek om zijn middel geslagen en daar zie je een bobbel door. Tenminste, ik neem aan dat hij daarop hintte toen hij het had dat iemand met een onthullende video zou komen over Marco. Niet zo spannend dus.
pi_202244748
Waarom mensen naar de Yvonne kijken is me een raadsel, wat een walgelijk wijf is dat zeg. Ze heeft ook helemaal niks bijzonders te melden.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2021 13:56:07 ]
pi_202244768
Trouwens BOOS ging gister ook weer gewoon door, die hebben dus ook niks.
pi_202244840
Ik vraag me af waarom Yvonne de reacties uit heeft staan op YouTube?
pi_202244853
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af waarom Yvonne de reacties uit heeft staan op YouTube?
Omdat ze weet dat er alleen maar stront uit haar smoel komt, wat heeft ze nou echt te melden?
pi_202244863
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:56 schreef PS. het volgende:
Trouwens BOOS ging gister ook weer gewoon door, die hebben dus ook niks.
Misschien hebben ze wel wat, maar ik neem aan dat Marco B. wel wat advocaten opgetrommeld heeft en dat die de boel ophouden.
pi_202244888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien hebben ze wel wat, maar ik neem aan dat Marco B. wel wat advocaten opgetrommeld heeft en dat die de boel ophouden.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Heb het überhaupt nooit gelooft. Niet dat Marco nou zo'n nette man is, maar ik kan het me slecht voorstellen die verhalen die er rond gingen.
pi_202245225
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af waarom Yvonne de reacties uit heeft staan op YouTube?
Ik weet wel dat ze wat debiele reacties kreeg van het zusje van Anna Nooshin, 1 van haar obsessies. Aan de ene kant wel goed om onder je eigen naam te reageren en beter dan dat anonieme getroll, maar ook wel weer sneu :') Het waren ook niet echt verheffende reacties...

En/of Yvonne weet dat veel mensen het op haar gemunt hebben vanwege haar ali-activiteiten. Daar heeft ze nooit op gereageerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 19-11-2021 15:04:36 ]
pi_202245453
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik weet wel dat ze wat debiele reacties kreeg van het zusje van Anna Nooshin, 1 van haar obsessies. Aan de ene kant wel goed om onder je eigen naam te reageren en ander dan dat anonieme getroll, maar ook wel weer sneu :') Het waren ook niet echt verheffende reacties...

En/of Yvonne weet dat veel mensen het op haat gemunt hebben vanwege haar ali-activiteiten. Daar heeft ze nooit op gereageerd.
Die kop van dat mens ook in die Borsato video's Ik zie daar gewoon echt een psychopaat in, een borderliner, die is echt niet goed hoor.

Zo'n obsessie, en je zo boos maken om iemand waar je ''verhalen'' over hoort... Vind het bijna gevaarlijk.

pi_202247267
Zo PS, het zit je hoog :D

Ben benieuwd of de video nog komt vandaag. Gisteren zeggen dat ze hem misschien wel eerder dan 14.00 zou plaatsen, vanmiddag heeft ze ineens "last van de zon" en hoopt ze 17.00 te redden _O-
Meid, jij hebt toch zeker apparatuur of gordijnen of zo?
pi_202247291
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:57 schreef Phoebster het volgende:
Zo PS, het zit je hoog :D
Haha, inderdaad. Het is gewoon een soort toneelstukje. Voor mij hoeft het ook niet, maar om nou te zeggen dat je in haar een psychopaat in ziet... Da's van eenzelfde niveau als zeggen dat Anouk psychotisch is omdat je d'r niet begrijpt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202247352
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Haha, inderdaad. Het is gewoon een soort toneelstukje. Voor mij hoeft het ook niet, maar om nou te zeggen dat je in haar een psychopaat in ziet... Da's van eenzelfde niveau als zeggen dat Anouk psychotisch is omdat je d'r niet begrijpt.
Expressieve mensen zijn eng :Y
pi_202248042
Mijn kinderen waren klein toen zij Keet was en ik vroeg me altijd af wat ze met Ben Saunders moest. Dat vind ik nu ik haar op deze manier ken een stuk minder raar.
pi_202248295
Nou, kom maar op met die video van 45 minuten, Yvonne :7
pi_202248429
Hij staat erop hoor!
pi_202248469
Nou genieten hoor
SOONY
pi_202248477
Wie geeft even pretty please een samenvatting?
pi_202248722
Volgens haar doet hij het al 5 jaar met een lid van de fanclub , uitgemaakt en leontien weer het hof gemaakt
Maar kan haar niet missen nu dus weer met dat fanclub lid. Heel Alkmaar weet het
en ze seksen in een weiland tussen de koeien
in de juice app komt meer info
pi_202248758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:55 schreef fleuril het volgende:
Volgens haar doet hij het al 5 jaar met een lid van de fanclub , uitgemaakt en leontien weer het hof gemaakt
Maar kan haar niet missen nu dus weer met dat fanclub lid. Heel Alkmaar weet het
en ze seksen in een weiland tussen de koeien
in de juice app komt meer info
Tussen de koeien... Geil :9
pi_202248811
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:55 schreef fleuril het volgende:
Volgens haar doet hij het al 5 jaar met een lid van de fanclub , uitgemaakt en leontien weer het hof gemaakt
Maar kan haar niet missen nu dus weer met dat fanclub lid. Heel Alkmaar weet het
en ze seksen in een weiland tussen de koeien
in de juice app komt meer info
SHO / Borsato gate Deel 2: De vreemdgaande fanclubneuker
JAAAAAAA _O- _O_ :B
SOONY
pi_202248872
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:55 schreef fleuril het volgende:
Volgens haar doet hij het al 5 jaar met een lid van de fanclub , uitgemaakt en leontien weer het hof gemaakt
Maar kan haar niet missen nu dus weer met dat fanclub lid. Heel Alkmaar weet het
en ze seksen in een weiland tussen de koeien
in de juice app komt meer info
Vergeet de meneer met het hondje niet! Hij zei zelfs "hoi". ;(
pi_202248883
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 18:55 schreef fleuril het volgende:
Volgens haar doet hij het al 5 jaar met een lid van de fanclub , uitgemaakt en leontien weer het hof gemaakt
Maar kan haar niet missen nu dus weer met dat fanclub lid. Heel Alkmaar weet het
en ze seksen in een weiland tussen de koeien
in de juice app komt meer info
Nou wat een nieuws. En dan zijn er gekken die 10 euro per maand gaan betalen om in een fucking telegram kanaal te mogen _O-
pi_202248891
Oh en Leo snackt ook buiten de deur.
pi_202249368
Maar..
Heeft hij Maan ook gedaan?
pi_202249404
Waar koeien zijn is koeienvlaai.
Dat is verontrustender dan een willekeurige man met hond. Tenzij Iris de Hond..
pi_202249501
Die lui hebben inmiddels gewoon een open relatie maar zijn te schijterig om het toe te geven want dat past niet in het brave showbizz plaatje. ^O^
pi_202249660
Zou die zwangere Braziliaanse de au pair zijn geweest?
pi_202250987
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:31 schreef quirina het volgende:
Maar..
Heeft hij Maan ook gedaan?
Niet in deze aflevering.
pi_202251052
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:43 schreef quirina het volgende:
Zou die zwangere Braziliaanse de au pair zijn geweest?
Ik ga voor de Filipijnse, https://www.nu.nl/achterk(...)en-diva-dochter.html

Zo deze dorpsroddel een inspiratie zijn geweest voor Gooise Vrouwen?
pi_202251847
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Die kop van dat mens ook in die Borsato video's Ik zie daar gewoon echt een psychopaat in, een borderliner, die is echt niet goed hoor.

Zo'n obsessie, en je zo boos maken om iemand waar je ''verhalen'' over hoort... Vind het bijna gevaarlijk.

[ afbeelding ]
Ben het helemaal met je eens. Ze komt echt gestoord over, zo obsessief.
pi_202251951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:57 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ben het helemaal met je eens. Ze komt echt gestoord over, zo obsessief.
Gewoon een act een toneelstukje, als ze wat zegt n haar story's op instagram doet ze zo namelijk niet.
pi_202252143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:02 schreef fleuril het volgende:

[..]
Gewoon een act een toneelstukje, als ze wat zegt n haar story's op instagram doet ze zo namelijk niet.
Het is inderdaad een toneelstuk om veel geld binnen te harken en de nieuwe cash-cow heet Stalko.

Het flinterdunne bewijs van de vrouw die zichzelf als een detective ziet, is gebaseerd op de verklaring van een enkele spion die in detail "het verhaal over de koe, het weiland en de man met het hondje" deelde.
En deze bron wil anoniem blijven, maar het is wel waar hoor jongens.

Enfin, Yvonne houdt niet van liegen, dus ze moet de waarheid over Leo's ( :'( ) voorkeur voor criminelen plus een ander juicy detail wel verkopen in haar ultra secret Telegram app-groep. Oh en koop meteen ook een van haar zelf ontworpen horloges.

Verder komt ze enorm over als iemand die haar huiswerk op het laatste moment afraffelt, idd geen Maan, geen Willemijn van Warchild, andere zangeressen etc. etc.
Marco heeft heus meer affaires gehad dan de 4 die ze noemt.

Ook niets over dat ze recent sieraden onder druk van advocaten heeft moeten verwijderen van haar site, en andere in de sale heeft gegooid, dat ze haar eerste Marco-video binnenkort moet verwijderen wegens gebruik van beelden, en dat ze haar lijn maar opnieuw heeft laten fotograferen omdat de productfoto's ook 'geleend' waren
pi_202252180
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Het is inderdaad een toneelstuk om veel geld binnen te harken en de nieuwe cash-cow heet Stalko.

Het flinterdunne bewijs van de vrouw die zichzelf als een detective ziet, is gebaseerd op de verklaring van een enkele spion die in detail "het verhaal over de koe, het weiland en de man met het hondje" deelde.
En deze bron wil anoniem blijven, maar het is wel waar hoor jongens.

Enfin, Yvonne houdt niet van liegen, dus ze moet de waarheid over Leo's ( :'( ) voorkeur voor criminelen plus een ander juicy detail wel verkopen in haar ultra secret Telegram app-groep. Oh en koop meteen ook een van haar zelf ontworpen horloges.

Verder komt ze enorm over als iemand die haar huiswerk op het laatste moment afraffelt, idd geen Maan, geen Willemijn van Warchild, andere zangeressen etc. etc.
Marco heeft heus meer affaires gehad dan de 4 die ze noemt.

Ook Niets over dat ze recent sieraden onder druk van advocaten heeft moeten verwijderen van haar site, en andere in de sale heeft gegooid, dat ze haar eerste Marco-video binnenkort moet verwijderen wegens gebruik van beelden, en dat ze haar lijn maar opnieuw heeft laten fotograferen omdat de productfoto's ook 'geleend' waren
Ze had een mazzeltje met kleine en jaimie. Ze melkt dat goed uit.
pi_202254237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:10 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Het is inderdaad een toneelstuk om veel geld binnen te harken en de nieuwe cash-cow heet Stalko.

Het flinterdunne bewijs van de vrouw die zichzelf als een detective ziet, is gebaseerd op de verklaring van een enkele spion die in detail "het verhaal over de koe, het weiland en de man met het hondje" deelde.
En deze bron wil anoniem blijven, maar het is wel waar hoor jongens.

Enfin, Yvonne houdt niet van liegen, dus ze moet de waarheid over Leo's ( :'( ) voorkeur voor criminelen plus een ander juicy detail wel verkopen in haar ultra secret Telegram app-groep. Oh en koop meteen ook een van haar zelf ontworpen horloges.

Verder komt ze enorm over als iemand die haar huiswerk op het laatste moment afraffelt, idd geen Maan, geen Willemijn van Warchild, andere zangeressen etc. etc.
Marco heeft heus meer affaires gehad dan de 4 die ze noemt.

Ook niets over dat ze recent sieraden onder druk van advocaten heeft moeten verwijderen van haar site, en andere in de sale heeft gegooid, dat ze haar eerste Marco-video binnenkort moet verwijderen wegens gebruik van beelden, en dat ze haar lijn maar opnieuw heeft laten fotograferen omdat de productfoto's ook 'geleend' waren
Leuk dat je in het dierenthema blijft en Marco zelf natuurlijk ook. Merel, Hond, Koe. En met Maan erbij kan Marco altijd nog een kwijlerige verhaal produceren dat hij gewoon graag verbinding zoekt met de natuur.
  Miss 200.000.000! vrijdag 19 november 2021 @ 22:44:07 #238
367000 roos94
pi_202254825
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik ga voor de Filipijnse, https://www.nu.nl/achterk(...)en-diva-dochter.html

Zo deze dorpsroddel een inspiratie zijn geweest voor Gooise Vrouwen?
Interessant artikel. Jamai met een vrouw _O-
pi_202255432
Marco en Leo hebben denk ik een inderdaad een open relatie.

Dat zou veel verklaren; waarom Marco zo vaak wegkwam met allerlei scharrels, waarom Leontine zo nuchter reageert in dat Linda interview. Ook dat hele "de vorm loslaten" en "waar twee kijven hebben twee schuld" gedoe van de laatste tijd.

Maar goed, een open relatie valt natuurlijk niet echt lekker bij de Sky-Radio luisterende huisvrouwen... Die wel zijn muziek moeten kopen.
pi_202255905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:08 schreef rvtm het volgende:
Marco en Leo hebben denk ik een inderdaad een open relatie.

Dat zou veel verklaren; waarom Marco zo vaak wegkwam met allerlei scharrels, waarom Leontine zo nuchter reageert in dat Linda interview. Ook dat hele "de vorm loslaten" en "waar twee kijven hebben twee schuld" gedoe van de laatste tijd.

Maar goed, een open relatie valt natuurlijk niet echt lekker bij de Sky-Radio luisterende huisvrouwen... Die wel zijn muziek moeten kopen.
mannen zoals Marco en André en jorik moeten niet zingen over zaken waar ze geen verstand van hebben. Echte liefde, zing dan over drank, drugs en wijven.
  vrijdag 19 november 2021 @ 23:33:34 #241
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202255913
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:08 schreef rvtm het volgende:
Marco en Leo hebben denk ik een inderdaad een open relatie.

Dat zou veel verklaren; waarom Marco zo vaak wegkwam met allerlei scharrels, waarom Leontine zo nuchter reageert in dat Linda interview. Ook dat hele "de vorm loslaten" en "waar twee kijven hebben twee schuld" gedoe van de laatste tijd.

Maar goed, een open relatie valt natuurlijk niet echt lekker bij de Sky-Radio luisterende huisvrouwen... Die wel zijn muziek moeten kopen.
Tja ze zoeken zelf nu telkens de media op met hun slijmverhaal dan vraag je er ook om als er genoeg geluiden zijn die het slijm verhaal tegenspreken......

Open relatie prima, kom daar dan voor uit ipv vaag gedoe of hou je zooi gewoon privé....
pi_202256025
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Tja ze zoeken zelf nu telkens de media op met hun slijmverhaal dan vraag je er ook om als er genoeg geluiden zijn die het slijm verhaal tegenspreken......

Open relatie prima, kom daar dan voor uit ipv vaag gedoe of hou je zooi gewoon privé....
Wat gaat jou dat aan? Met je "kom er dan voor uit"
pi_202256672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:40 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat gaat jou dat aan? Met je "kom er dan voor uit"
Ja mag men toch vinden? Ik wil ook die dikke juice!

Heb in het verleden ook twee cd’tjes van die kwal gekregen, komt best dichtbij zo.
pi_202256690
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Tja ze zoeken zelf nu telkens de media op met hun slijmverhaal dan vraag je er ook om als er genoeg geluiden zijn die het slijm verhaal tegenspreken......

Open relatie prima, kom daar dan voor uit ipv vaag gedoe of hou je zooi gewoon privé....
Nou ja, wat mij betreft hoef je er niet eens voor uit te komen. Het is bij Batsato meer dat hij zelf de media zo opzoekt met zijn kwijlerige verhalen die evident onjuist zijn. En dan zijn moeder die ook alles zo fanatiek ontkent.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 20 november 2021 @ 07:48:28 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202257555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:56 schreef PS. het volgende:
Trouwens BOOS ging gister ook weer gewoon door, die hebben dus ook niks.
Ehh.. BOOS zei ongeveer max 3-4 weken weg te zijn en dat zijn ze geweest dus ik weet niet waar jij dit vandaan haalt?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 08:03:31 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_202257625
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
mannen zoals Marco en André en jorik moeten niet zingen over zaken waar ze geen verstand van hebben. Echte liefde, zing dan over drank, drugs en wijven.
Wie is Jorik ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 08:04:28 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_202257636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Tja ze zoeken zelf nu telkens de media op met hun slijmverhaal dan vraag je er ook om als er genoeg geluiden zijn die het slijm verhaal tegenspreken......

Open relatie prima, kom daar dan voor uit ipv vaag gedoe of hou je zooi gewoon privé....
Peter r. de Vries was er open over. Niet dat dat moet of zo. Moest ik even aan denken.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202258030
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:03 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie is Jorik ?

:T
Lil kleine
speak only if it improves the silence.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 08:55:18 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_202258037
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:54 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Lil kleine
Oh ja.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 20 november 2021 @ 10:11:46 #250
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202258604
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:40 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat gaat jou dat aan? Met je "kom er dan voor uit"
Rustig aan joh,

Hij loopt zelf toch een ander verhaal op te hangen in de media, dan krijg je dit soort praktijken die een eigen weg naar buiten vinden, waar ze blijkbaar een stuk minder controle over hebben dan als ze het gewoon aangeven.

OF!! zoek niet zelf de media op met je leugens en hou het binnenshuis, dat is wat ik zeg.
  zaterdag 20 november 2021 @ 10:14:58 #251
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202258640
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
Peter r. de Vries was er open over. Niet dat dat moet of zo. Moest ik even aan denken.

:T
Klopt inderdaad.... en zou helemaal niet moeten maar denk wel dat het minder roddels, gezeik en achterklap geeft. Zo gaat het nou eenmaal in de media wereld.

En er zijn genoeg bekende Nederlanders waar je minder over hoort dus het kan prima en zijn toch ook vaak keuzes ivm de aandacht.
pi_202258829
De Juice over Leontine is inmiddels te lezen op @reality.fbi op Instagram.

Edit:

Plus het beloofde 'juicy' detail over Marco :r

[ Bericht 9% gewijzigd door JourneyBlue op 20-11-2021 11:16:21 ]
pi_202259468
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:33 schreef JourneyBlue het volgende:
De Juice over Leontine is inmiddels te lezen op @:reality.fbi op Instagram.

Edit:

Plus het beloofde 'juicy' detail over Marco :r
Ze drinkt en rookt nog al veel?
Marco drinkt en gaat veel vreemd?
SOONY
pi_202259642
Waarom niet juice hier delen. Ga Yvonne niet spekken.
pi_202260221
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:03 schreef quirina het volgende:
Waarom niet juice hier delen. Ga Yvonne niet spekken.
Nog makkelijker dan:

https://www.instagram.com(...)2711011034922165765/
  zaterdag 20 november 2021 @ 14:21:55 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202261532
Ik ben totaal onbekend met de term juice en vind het nogal ranzig klinken.

Maarrrrr, op met die roddelssss. Graag hier gewoon in het topic
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 14:23:43 #257
184769 crew  Deisyy
pi_202261558
quote:
Een juice kanaal hebben en dat dan op prive zetten 8)7
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 20 november 2021 @ 15:30:01 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202262471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Een juice kanaal hebben en dat dan op prive zetten 8)7
Alles om maar meer volgers te kunnen krijgen :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202262993
Ik ga geen zielige figuren volgen op Instagram
SOONY
pi_202263321
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Een juice kanaal hebben en dat dan op prive zetten 8)7
Zo gek is dat niet. Het genereert vaak meer volgers, dus inkomsten.
pi_202263734
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:33 schreef JourneyBlue het volgende:
De Juice over Leontine is inmiddels te lezen op @:reality.fbi op Instagram.

Edit:

Plus het beloofde 'juicy' detail over Marco :r
Dat reality.fbi heeft nooit eigen juice.
pi_202265526
https://www.mediacourant.(...)ppen-in-het-weiland/
quote:
'Marco Borsato heeft affaire met fan, ze wippen in het weiland'
Marco Borsato heeft volgens Yvonne Coldeweijer een affaire met iemand uit zijn fanclub. Om niet bij hen thuis gezien te worden, wippen ze volgens haar vaak in de buitenlucht. "Tussen de koeien. Het is volgens Yvonne Coldeweijer zo klaar als een klontje: Marco Borsato gaat nog steeds vreemd. Ze kondigde vorige week aan met pittige details te komen en gisterenavond dropte ze eindelijk haar nieuwste video op YouTube. Wie volgens haar de minnares is? Iemand uit zijn fanclub, die ze voor het gemak Naomi noemt. "Hij is superbang dat het uitkomt."

Flikflooien met fans
Yvonne stelt dat Marco al jaren aan het flikflooien is met zijn fans. "Je hebt vast wel eens gehoord dat Marco een hele creepy, dedicated fanclub heeft. Dit verhaal komt je wellicht bekend voor, want hier is ook een deel van in de media gekomen. Wat is er nou gebeurd? Marco staat erom bekend dat hij flikflooit in de fanclub."

Ook zijn vermeende huidige affaire komt voort uit die fanclub, aldus Yvonne. "Ik ga vertellen over de nieuwe affaire die Stalko heeft en die is ook al een jaar of vijf gaande. Wat een figuur hè? Wat een vieze vent ook gewoon hè? Ik heb wel eens eerder begrepen dat het merendeel van deze fanclub wel eens iets met Stalko heeft gedaan."
Nasty girl
Wie is de nieuwste minnares? "Om haar identiteit te beschermen - you, nasty girl - noem ik haar Naomi. Naomi is al heel haar leven fan van Stalko. Vanaf haar elfde is ze al fan. Op dit moment is ze 40 en het is een mooie meid. Eerlijk is eerlijk. Naomi is ontzettend verliefd op Stalko."

Sterker nog: ze hadden volgens Yvonne een relatie toen Marco na zijn breuk met Leontine Borsato officieel in zijn 'verdrietholletje' zat. Marco schreef Leontine rond kerst een brief, waarmee hij haar terugwon. "Voor die tijd was Stalko in een relatie met Naomi en net voor de kerst heeft Stalko Naomi dus gedumpt."

Onweerstaanbaar
Marco koos voor Leontine, maar ligt nu alweer stiekem te bonken met Naomi, meent Yvonne. "Een paar maanden later heeft hij aan Naomi gestuurd: 'Leontine is de liefde van mijn leven, maar jou kan ik niet weerstaan. Tussen ons gaat het nooit meer over.' Daarna hebben ze gewoon helemaal de draad weer opgepakt."

Het is vooral een hitsige affaire, aldus Yvonne. "Hij vindt haar gewoon g**l en hij kan gewoon zijn l*l niet in zijn broek houden. Ze doen het ook best wel eens vaak in de buitenlucht. Stalko is fcking paranoia en is superbang dat het weer uit gaat komen, dus als ze weer eens naar het bos gaan, dan moet Naomi altijd een paar meter achter hem lopen."

Wippen in de polder
Wat is het plaats delict? "Nu hebben ze een paar weken geleden in de Oudorperpolder afgesproken in de buitenlucht, in een weiland, en hebben ze daar dus s*ks gehad naast een koe. Er is zelfs een man langsgelopen met een hondje en die heeft nog 'hoi' gezegd."

"Bijna heel Alkmaar weet ervan dat Stalko nog steeds buiten de deur vreet. Het is wel heel sneu, want Naomi denkt dat Stalko de ware is voor haar en hij helemaal zichzelf kan zijn bij haar.""
Voor allen voor wie 45 minuten Yvonne net iets te veel van het goede is.

[ Bericht 29% gewijzigd door JourneyBlue op 20-11-2021 23:18:42 ]
pi_202265600
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2021 16:03 schreef DKUp het volgende:
Ik ga geen zielige figuren volgen op Instagram
Ik ook niet. Vreselijk mens én een vreselijke stem.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202265727
Ze gaan allebei vreemd, je verwacht het niet van die leugenachtige figuren.
SOONY
pi_202265821
Even een kanttekening, Yvonne noemde haar Naomi maar dat is niet haar echte naam, net als die Melanie en Ruud.
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 20:40:08 #266
184769 crew  Deisyy
pi_202267472
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Alles om maar meer volgers te kunnen krijgen :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 16:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zo gek is dat niet. Het genereert vaak meer volgers, dus inkomsten.
Dat zal het zijn, ik ben te oud voor die logica ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202268322
Wie zou die bekende crimineel zijn :9
  Miss 200.000.000! zaterdag 20 november 2021 @ 21:27:38 #268
367000 roos94
pi_202268663
Ik geloof echt niet dat Marco open in de buitenlucht in Nederland zou rampetampen a la Manuel Venderbos. Naast een koe nog wel? De ontdek kans is veel te groot bijna iedereen kent hem.
pi_202269172
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:27 schreef roos94 het volgende:
Ik geloof echt niet dat Marco open in de buitenlucht in Nederland zou rampetampen a la Manuel Venderbos. Naast een koe nog wel? De ontdek kans is veel te groot bijna iedereen kent hem.
Daarom had die ook een pet op.

Vreemd beeld wel, een blote Macro met een pet op, naast een koe in de wei.
Maar hij stuurt ook iets wat door moet van een sensuele selfie in de badkamer met een rode badhanddoek voor zijn halfhoge vlaggenstok.
pi_202269186
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie zou die bekende crimineel zijn :9
Lil kleine?

Edit:
André Hazes JR! Ze valt ook in zijn doelgroep.
pi_202269254
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie zou die bekende crimineel zijn :9
Badr Hari. Ook bokser. 2 vliegen in 1 klap!
pi_202269282
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Lil kleine?

Edit:
André Hazes JR! Ze valt ook in zijn doelgroep.
Da's toch geen crimineel? :?
pi_202269290
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:51 schreef vencodark het volgende:

[..]
Badr Hari. Ook bokser. 2 vliegen in 1 klap!
Die zou het goed kunnen zijn ja!
pi_202269314
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Da's toch geen crimineel? :?
Badr dan?
pi_202269352
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Lil kleine?

Edit:
André Hazes JR! Ze valt ook in zijn doelgroep.
Behalve zijn muziek is er weinig crimineels aan André toch?
pi_202269381
Ik denk Rico Verhoeven. Qua bokser dan.
  zaterdag 20 november 2021 @ 22:00:25 #277
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202269457
Jammer dat we nu niet, via Peter R. , gaan horen:
“Hey Leontine, ken je me nog?”
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 20 november 2021 @ 22:24:14 #278
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202269931
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:04 schreef Phoebster het volgende:

[..]
Vergeet de meneer met het hondje niet! Hij zei zelfs "hoi". ;(
kapotgelachen hier _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202271523
Ik hoor net dat Marco zijn tournee heeft afgezegd en op het laatste moment een grote campagne van War Child heeft gecanceld. Na de reclame volgt er meer.
pi_202271950
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:36 schreef praadje het volgende:
Ik hoor net dat Marco zijn tournee heeft afgezegd en op het laatste moment een grote campagne van War Child heeft gecanceld. Na de reclame volgt er meer.
Ze hebben navraag gedaan bij het management van Marco maar die blijft stil. De War Child campagne stond gepland voor kerst dus dat is wel kort dag dat hij dat gecanceld heeft.
War Child laat weten dat de campagne wel doorgaat maar met iemand anders. Op de vraag of ze nog wel blijven samenwerken met Marco bleef het stil.
pi_202271993
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef praadje het volgende:

[..]
Ze hebben navraag gedaan bij het management van Marco maar die blijft stil. De War Child campagne stond gepland voor kerst dus dat is wel kort dag dat hij dat gecanceld heeft.
War Child laat weten dat de campagne wel doorgaat maar met iemand anders. Op de vraag of ze nog wel blijven samenwerken met Marco bleef het stil.
Wie zijn ze?
pi_202272577
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:55 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Wie zijn ze?
Oeps haha, wat stom van mij. Shownieuws.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 november 2021 @ 08:27:16 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202273985
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:53 schreef praadje het volgende:

[..]
Ze hebben navraag gedaan bij het management van Marco maar die blijft stil. De War Child campagne stond gepland voor kerst dus dat is wel kort dag dat hij dat gecanceld heeft.
War Child laat weten dat de campagne wel doorgaat maar met iemand anders. Op de vraag of ze nog wel blijven samenwerken met Marco bleef het stil.
Oke, wat zijn de speculaties, :9. Weer gezeik met Leontien over de koeienseks, of geen gezeik met Leo maar wel terugtrekken in zijn hol over de koeienseks? Zijn imago gaat niet zo lekker op die manier natuurlijk. Of voelt-ie BOOS op zijn hielen zitten en zweet hij peentjes? Of D: geen van bovenstaande.

:9
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? zondag 21 november 2021 @ 08:44:42 #284
70532 loveli
N
pi_202274081
Als je geschoren wordt moet je stilzitten.
crap in = crap out
pi_202275342
Marco en Leontine onder de bus geflikkerd, het zit de Borsato’s even niet mee……..

:D :+ _O-

Paniek vol op.
SOONY
pi_202275518
ach ja, je moet toch wat doen met de spanning in je relatie te houden. het blijft toch een italiaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202275685
Medelijden met die koeien!
pi_202275971
https://www.mediacourant.(...)is-iets-aan-de-hand/

quote:
Marco Borsato zegt War Child-campagne af: 'Er is iets aan de hand'
Marco Borsato heeft plotseling een grote kerstcampagne van War Child afgezegd, daags na het annuleren van zijn clubtour. "Het lijkt alsof er wat aan de hand is", zegt Weekend-baas Bart Ettekoven. Bart deed zijn verhaal gisterenavond in Shownieuws. "Mij kwam van de week ter ore dat hij op het laatste moment een campagne heeft gezegd die hij heel groot zou gaan doen voor War Child, waar hij natuurlijk al 23 jaar ambassadeur van is. Hij is hét gezicht al jaren. Als je aan War Child denkt, denk je aan Marco Borsato." Het management van Marco zwijgt als het graf, stelt Bart. En als War Child gevraagd wordt of de héle samenwerking met Marco op losse schroeven staat, blijft het ook verdacht stil. "Daar werd ook niet meer op gereageerd. Het lijkt dus alsof er wat aan de hand is."
Het gaat om de Warchild Kerstactie ism HEMA

quote:
Marco Borsato zit niet meer in de campagne van Warchild samen met HEMA. Warchild vertelt aan Shownieuws dat hij de komende tijd niet beschikbaar is en dat hij daarom niet zal deelnemen aan de campagne.
https://www.shownieuws.nl(...)it-warchild-campagne

[ Bericht 27% gewijzigd door JourneyBlue op 21-11-2021 13:07:10 ]
pi_202276318
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.mediacourant.(...)is-iets-aan-de-hand/
[..]
Het gaat om de Warchild Kerstactie ism HEMA
Als die roddel over de voice blijkt te kloppen, dan is war Child en Macro een slechte combi.
  zondag 21 november 2021 @ 14:22:43 #290
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202277666
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:01 schreef soapie het volgende:
Medelijden met die koeien!
Zou hij zingend zijn klaargekomen en zou er toen een luid boegeroep hebben geklonken? Beantwoord door een bkeffend hondje? _O-

Hij zei nog 'hoi', wat een giller! _O- _O- _O- _O- _O-


- Naomiiiiiiiiiiiihihihiiiiiiiiiiii!
- Boeeeeeehoehoeeeeehoehoe
- Kefkefkefkef Kef Kef

Dit alles op de wijze van Binnen, aaah, ik ben binnen! ^O^
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202277907
Ik zal nooit snappen dat Maan Marco heeft gedaan.

Verder moet die man dat zelf weten, niet iedereen is zo katholiek/refo chagerijnig monogaam dat ie al 25 je Chago dezelfde poes ligt aan te drukken.
Vakman pur sang
  Miss 200.000.000! zondag 21 november 2021 @ 14:44:33 #292
367000 roos94
pi_202278039
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:


Verder moet die man dat zelf weten, niet iedereen is zo katholiek/refo chagerijnig monogaam dat ie al 25 je Chago dezelfde poes ligt aan te drukken.
Jij bent vast een fijne betrouwbare partner :')
pi_202278187
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zal nooit snappen dat Maan Marco heeft gedaan.

Verder moet die man dat zelf weten, niet iedereen is zo katholiek/refo chagerijnig monogaam dat ie al 25 je Chago dezelfde poes ligt aan te drukken.
Maan deed t gewoon voor dr carriere. Voor wat hoort wat.

En hij hoeft dat idd niet te doen. Maar dan wel open en niet achter de rug van je partner.
pi_202278781
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef roos94 het volgende:

[..]
Jij bent vast een fijne betrouwbare partner :')
Grote mond klein hartje :')
Vakman pur sang
pi_202281746
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zal nooit snappen dat Maan Marco heeft gedaan.

Verder moet die man dat zelf weten, niet iedereen is zo katholiek/refo chagerijnig monogaam dat ie al 25 je Chago dezelfde poes ligt aan te drukken.
Er is nogal een groot grijs gebied tussen 35 jaar chaggo dezelfde poes aandrukken en vies vreemdgaan tussen de koeien met 1 of ander fanclubhuppeltje.

Bovendien is monogamie echt niet voorbehouden aan refo's.
pi_202285950
Wat de ophef voedt is, denk ik, niet zozeer de scheve schaats die hij rijdt maar z'n kwezelarij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Trouwste user 2022 zondag 21 november 2021 @ 22:28:48 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_202286009
Wat ik niet begrijp. Een meisje van 17 doet haar slipje naar beneden voor een doorsnee eikel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 21 november 2021 @ 22:32:16 #298
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202286058
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef tong80 het volgende:
Wat ik niet begrijp. Een meisje van 17 doet haar slipje naar beneden voor een doorsnee eikel.

:T
Marco is natuurlijk niet doorsnee
  zondag 21 november 2021 @ 22:33:35 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202286078
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef tong80 het volgende:
Wat ik niet begrijp. Een meisje van 17 doet haar slipje naar beneden voor een doorsnee eikel.

:T
Jij zou willen dat jij het was he? :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Trouwste user 2022 zondag 21 november 2021 @ 22:33:43 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_202286079
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Marco is natuurlijk niet doorsnee
Heb je gelijk in. Ik neukte ook met 17jarigen hoor.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 21 november 2021 @ 22:34:52 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_202286103
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Jij zou willen dat jij het was he? :T
Ik mis de schuine streep. Verder is twee keer jij in één zin lelijk en heb ik lekkerder wijven geneukt dan die Borsato.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')