Het staat op facebook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:53 schreef superniger het volgende:
Je ziet en hoort toch dat dit fake is?
Dat heet nu Metaquote:
En pittige tijden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zat toch in Goede Tijden, Slechte Tijden?
Ja, daar heeft Zuckerberg ook het idee vanquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zat toch in Goede Tijden, Slechte Tijden?
Ik ben er alquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:57 schreef Zipportal het volgende:
@:coco wil graag meekijken. Kan ik hem hier droppen?
Maar daar komt ineens het Graydon mannetje met een stalen stoel!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:02 schreef Gehrman het volgende:
NRC mannetje sloopt Correspondent66 mannetje.
Dat wordt dan een Second Life vertoning.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan niet wachten tot we een Meta FOK! hebben, zitten we allemaal naast elkaar op de bank ipv naar een plat scherm te kijken
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:07 schreef svann het volgende:
[..]
Dat wordt dan een Second Life vertoning.
(Vaak nogal smakeloos.)
Kindertjes die naar school gaan, ouders, broers, zussen etcquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:10 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ze hebben allemaal bodyguards dus dat gaat niet lukken
Vanwege optredende fiscusfobie?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Bezit van de zaak is einde van het vermaak
Boot is leuk, maar liggeld, verzekeren, winterklaar maken, uit water moeten laten halen, weer in water laten leggen, schoonmaken, continue zorgen maken "oeh, hoe is het met mijn boot als hij maar niet is gezonken" is niet zo leuk. En zo gaat dat voor al het speelgoedquote:
Spoiler graag!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:13 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin een onderschrift.
Dat ken ik, maar onder de streep stond toch vooral genoegen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Boot is leuk, maar liggeld, verzekeren, winterklaar maken, uit water moeten laten halen, weer in water laten leggen, schoonmaken, continue zorgen maken "oeh, hoe is het met mijn boot als hij maar niet is gezonken" is niet zo leuk. En zo gaat dat voor al het speelgoed
Klimaat en Milieu wordt weer flink door elkaar gehaald!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef dvdfreak het volgende:
Rutger Castricum gaat in gesprek over de klimaatcrisis in De Klimaatkar
Vaste analist vanaf 2022.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:17 schreef Bocaj het volgende:
Thomas van Groningen is ook kind aan huis bij OP1....
Paspoort moet! Toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Afghanistan is oud nieuws, boeit niemand meer
Nee joh, zielige mensen bestaan dus laten we alle wetten en regels wegdoenquote:
Rutger heeft mijn post gelezenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Als niet iedereen meedoet, dan werkt het systeem van solidariteit niet.
BNW / Michael Yeadon (Ex-Pfizer): Covid19 vaccin ontvangers binnen 2 jr doodquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Israel is het testlaboratorium van Pfizer
Ik ken iemand die 3 weken na zijn vaccinatie is overleden. Motorongeluk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BNW / Michael Yeadon (Ex-Pfizer): Covid19 vaccin ontvangers binnen 2 jr dood
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Ik neem alleen een derde prik als ik er ook blauwe pfizer pilletjes bij krijg.
Lifetime supply!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Ik neem alleen een derde prik als ik er ook blauwe pfizer pilletjes bij krijg.
Gaat alleen over boosters wat hij zegt, we gaan het zienquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BNW / Michael Yeadon (Ex-Pfizer): Covid19 vaccin ontvangers binnen 2 jr dood
Putin zet in op groepsimmuniteit lijkt het welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Moderna is bezig met een HIV vaccin
Hoop het niet zeg... Iemand moet mijn Pensioen gaan verdienen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Nog even en je hebt het rijk alleen!
Best leuke auto's als je nieuw wil kopen... Electrisch zeker het overwegen waard...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Ik overweeg sterk om een Tesla te bestellen!
Scheelt sowieso wegenbelasting én onderhoud én verbruik! Maar wel hoge aankoopkosten nog. Misschien wacht ik nog evenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Best leuke auto's als je nieuw wil kopen... Electrisch zeker het overwegen waard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |