Waar kan ik een klacht over deze post indienen?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:05 schreef golfer het volgende:
Krabbé en zijn team trappen af in het hoge noorden. In het drukke stadscentrum van Groningen wonen Shannon en Cevar in een studentikoos huurappartementje. Ze zijn klaar voor de volgende stap in hun leven: een koopwoning, en dan het liefst op het platteland. Ze groeiden beiden buiten de stad op en verlangen terug naar de rust van hun jeugd. Uiteraard is ook stylist Roos Reedijk van de partij.
Begrijp ik ook niet zo goed. Maar ja ik kom dan ook van het plattelandquote:Op maandag 16 mei 2022 20:41 schreef pvdplanet het volgende:
Waarom zijn die gasten altijd zo gebiedsgebonden? Je weet niet wat je misloopt
Ik woon al m'n hele leven in dezelfde stad en heb hier ook al m'n vrienden en familie. En ik werk hier in de regio, heb ook geen zin om ineens anderhalf uur naar kantoor te moeten rijden ofzo. Dus in die zin snap ik het allemaal wel.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:41 schreef pvdplanet het volgende:
Waarom zijn die gasten altijd zo gebiedsgebonden? Je weet niet wat je misloopt
ik reageerde op de post van golfer.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waar kan ik een klacht over deze post indienen?Ik was helemaal ingesteld op Groningen (
) en nu moet ik het doen met Leiden
Ben 30 km noordelijker gaan wonen. Weilanden om ons heen, ruimte, buren die nog sociaal zijn. En dat voor 15 minuten langer in de auto.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik woon al m'n hele leven in dezelfde stad en heb hier ook al m'n vrienden en familie. En ik werk hier in de regio, heb ook geen zin om ineens anderhalf uur naar kantoor te moeten rijden ofzo. Dus in die zin snap ik het allemaal wel.
Oh shit, sorry, idd verkeerde gequotedquote:Op maandag 16 mei 2022 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik reageerde op de post van golfer.
deal with it
ik kijk later terug
Zou me niks verbazen inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:54 schreef TjjWester het volgende:
Ik voel een haarlemse aflevering aankomen, kiezen voor liever klein in de binnenstad dan groot in het dorp, enorm teleurgesteld zijn, meteen weer verkopen en dan met veel media aandacht verhuizen naar dorp waar ze never nooit niet wilde wonen.........
En dan beweren dat het team een verkeerde beslissing heeft genomen.........
Bij 69 denk ik aan heel andere dingen dan prijsstijgingenquote:Op maandag 16 mei 2022 20:53 schreef JohnBercow het volgende:
25K verhoging is zo ongeveer de prijsstijging na 69 dagen
De badkamer had geen daglicht.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
Gewoon de badkamer en lage kamer omdraaien.
31quote:Op maandag 16 mei 2022 21:15 schreef xzaz het volgende:
Hoe oud zijn ze? Waarom hebben ze nog geen huis? Waarom kopen ze met zn tweeën een huis van 350k
Picky pickyquote:
1.65m Martijnquote:Op maandag 16 mei 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang zou die vrouw zijn?? Martijn is een tuinkabouter bij hun.
1.90 zo te zien.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang zou die vrouw zijn?? Martijn is een tuinkabouter bij hun.
Ze hebben een huis. Alleen dat is een huurwoning. Dus geen overwaarde.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:15 schreef xzaz het volgende:
Hoe oud zijn ze? Waarom hebben ze nog geen huis? Waarom kopen ze met zn tweeën een huis van 350k
Ze hebben gefaaldquote:Op maandag 16 mei 2022 21:26 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ze hebben een huis. Alleen dat is een huurwoning. Dus geen overwaarde.
Waarschijnlijk omdat één van hen daar al woonde voor de relatie begon. En in je eentje een huis of zelfs een appartement kopen in de randstad al heel wat jaren niet bepaald vanzelfsprekend is.
Als je met 30 jaar nog geen koophuis bezit, maar bij de zoektocht naar je eerste koopwoning 4 ton kunt neertellen heb je volgens jou gefaald?quote:
Ik kijk dit zelden. Mis ik iets?quote:
4 ton zegt niks. En ja wij zijn 32 en hebben er al 3 gehad. Dezw markt is ezquote:Op maandag 16 mei 2022 21:35 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als je met 30 jaar nog geen koophuis bezit, maar bij de zoektocht naar je eerste koopwoning 4 ton kunt neertellen heb je volgens jou gefaald?
Dan heeft het gros van Nederland gefaald.
Amper ruimte om te douchenquote:
Ik heb voor mijzelf al een bredere kast.quote:
Mega krapquote:
Precies. De jaarkalender van de lokale Chinees voldoet hier immers uitstekend voorquote:Op maandag 16 mei 2022 21:53 schreef franklop het volgende:
Ik hoef op een wc geen foto's te hebben hangen
Achterom is er een parking zei martijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:51 schreef Mrmime het volgende:
Waar parkeer je daar de auto? Lekker handig met boodschappen en maxicosi
Was dit een aflevering?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:54 schreef TjjWester het volgende:
Ik voel een haarlemse aflevering aankomen, kiezen voor liever klein in de binnenstad dan groot in het dorp, enorm teleurgesteld zijn, meteen weer verkopen en dan met veel media aandacht verhuizen naar dorp waar ze never nooit niet wilde wonen.........
En dan beweren dat het team een verkeerde beslissing heeft genomen.........
En dan zo'n lamp op die plek hangenquote:Op maandag 16 mei 2022 21:52 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Plafond is even hoog gebleven zo te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |