Voor het zingen de kerk uit?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:33 schreef F_r het volgende:
En vast zwanger dan wel zanger tijdens de zoektocht
Waar kan ik een klacht over deze post indienen?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:05 schreef golfer het volgende:
Krabbé en zijn team trappen af in het hoge noorden. In het drukke stadscentrum van Groningen wonen Shannon en Cevar in een studentikoos huurappartementje. Ze zijn klaar voor de volgende stap in hun leven: een koopwoning, en dan het liefst op het platteland. Ze groeiden beiden buiten de stad op en verlangen terug naar de rust van hun jeugd. Uiteraard is ook stylist Roos Reedijk van de partij.
Begrijp ik ook niet zo goed. Maar ja ik kom dan ook van het plattelandquote:Op maandag 16 mei 2022 20:41 schreef pvdplanet het volgende:
Waarom zijn die gasten altijd zo gebiedsgebonden? Je weet niet wat je misloopt
Ik woon al m'n hele leven in dezelfde stad en heb hier ook al m'n vrienden en familie. En ik werk hier in de regio, heb ook geen zin om ineens anderhalf uur naar kantoor te moeten rijden ofzo. Dus in die zin snap ik het allemaal wel.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:41 schreef pvdplanet het volgende:
Waarom zijn die gasten altijd zo gebiedsgebonden? Je weet niet wat je misloopt
ik reageerde op de post van golfer.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waar kan ik een klacht over deze post indienen?Ik was helemaal ingesteld op Groningen (
) en nu moet ik het doen met Leiden
Ben 30 km noordelijker gaan wonen. Weilanden om ons heen, ruimte, buren die nog sociaal zijn. En dat voor 15 minuten langer in de auto.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik woon al m'n hele leven in dezelfde stad en heb hier ook al m'n vrienden en familie. En ik werk hier in de regio, heb ook geen zin om ineens anderhalf uur naar kantoor te moeten rijden ofzo. Dus in die zin snap ik het allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |