In mijn hoofd ontstaat kortsluiting hoorquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zal de popcorn maar weer tevoorschijn halen .. let the shitshow begin
Sorry maarquote:
Mooi voorbeeld van een self fulfilling prophesy iddquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zou haast de 'wappies"gelijk geven, dit zeggen ze al anderhalf jaar
Oh bitter sweet irony
Nee joh, we moeten écht vaker lachen hier hoor.quote:
Dit verzint de Jonge niet hoor. Gebeurt in de hele wereld.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh bitter sweet irony
OMGquote:
Dankjewel Yvonne, dat zeg je goed het is onethisch.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
In mijn hoofd ontstaat kortsluiting hoor
Ben verpleegster van beroep en alles in mij schreeuwt, iedereen heeft rechtop zorg, je helpt iedereen ongeacht, ras, geloof etc etc, zelfs in oorlog help je ook een gewonde vijand.
En nu wordt er openlijk gesproken over het weren van ongevaccineerden.
Dat kán helemaal niet, zo enorm onethisch.
En hoezo splijt je willens en wetens een land wat toch ondanks alles best wel wat voor een ander over had, door dit soort achterlijke beslissingen, of zelfs maar dénken aan dit soort beslissingen.
De hele wereld is collectief gek geworden en dat verbaast me al een poosje.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit verzint de Jonge niet hoor. Gebeurt in de hele wereld.
idd moordenaars en verkrachters hebben gewoon recht op zorg, maar als je geen vaccin genomen hebt zou je er geen recht op hebben? hoe kunnen mensen dit goed praten?quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
In mijn hoofd ontstaat kortsluiting hoor
Ben verpleegster van beroep en alles in mij schreeuwt, iedereen heeft rechtop zorg, je helpt iedereen ongeacht, ras, geloof etc etc, zelfs in oorlog help je ook een gewonde vijand.
En nu wordt er openlijk gesproken over het weren van ongevaccineerden.
Dat kán helemaal niet, zo enorm onethisch.
En hoezo splijt je willens en wetens een land wat toch ondanks alles best wel wat voor een ander over had, door dit soort achterlijke beslissingen, of zelfs maar dénken aan dit soort beslissingen.
Omdat je een massamoordenaar bent blijkbaar met je hoofd. Lekker laten wapperenquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
idd moordenaars en verkrachters hebben gewoon recht op zorg, maar als je geen vaccin genomen hebt zou je er geen recht op hebben? hoe kunnen mensen dit goed praten?
quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een man, een demagoog en een leugenaar.
Kabinet zint op nieuwe coronamaatregelen: regels voor niet-gevaccineerden geen taboe meer
En het mooie is, hier beginnen we pasquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh bitter sweet irony
quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van een self fulfilling prophesy idd
En nu? Meegaan in de gekheid of? Ik weet het niet meer. Eerlijk.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En het mooie is, hier beginnen we pasDe Covid QR werd omarmd door de menigte... De unvaxxed zijn dalijk het probleem, mooi.... Laten we nog wat toevoegen aan de QR stap voor stap terwijl de politiek elkaar in de haren vliegt (voor de show) en allemaal al akkoord is in wat ons om de nek gehangen gaat worden...
Slaap zacht veilig Nederland waar dit nooit kon gebeuren.
We zitten in BNW hè, het is één complotquote:
Ik ook niet. Wie kun je nog vertrouwen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En nu? Meegaan in de gekheid of? Ik weet het niet meer. Eerlijk.
Truequote:Op maandag 25 oktober 2021 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zitten in BNW hè, het is één complot
En dat zou eventueel vreemd zijn, mocht dat gebeuren?quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus de RIVM en vergelijkbare instanties in andere landen liegen over de getallen?
Wim Lex nog niet zo heel lang geleden en zie waar we nu in zijn beland. Hij weet het je zag het ook aan die deprimerende koppen van Wim en Max jl. bij de troonrede.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
En het mooie is, hier beginnen we pasDe Covid QR werd omarmd door de menigte... De unvaxxed zijn dalijk het probleem, mooi.... Laten we nog wat toevoegen aan de QR stap voor stap terwijl de politiek elkaar in de haren vliegt (voor de show) en allemaal al akkoord is in wat ons om de nek gehangen gaat worden...
Slaap zacht veilig Nederland waar dit nooit kon gebeuren.
Dat is dan het einde van de testjes waarmee toegang kan worden verschaft. Ironisch aangezien het de enige methode is om te zien of iemand geen Corona heeft, omdat het zeer recent moet zijn. Iemand kan al gevaxxed zijn 4 maanden terug en ondertussen compleet gesandwiched zijn door Corona-deeltjes. blablabla iemand met vax lagere kans op IC te geraken blablabla....... ook onzinquote:Al eerder zette het kabinet de deur op een kier voor beleid waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen gevaccineerden en ongevaccineerden, maar de Tweede Kamer floot de ministers toen terug. Nu kan iedereen overal naar binnen met een negatieve testuitslag, na genezing of met volledige vaccinatie. Maar virologisch is het veiliger om alleen genezen of gevaccineerde personen toe te laten in bijvoorbeeld de horeca of theaters, stelden experts van het OMT vorige maand.
Dat weet ik dan weer wel. Mijn familie en vriendenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie kun je nog vertrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |