Dus de groep niet-gevaccineerden wordt steeds kleiner ... en toch gaat het steeds slechter ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:57 schreef Wantie het volgende:
We zitten straks op meer dan 87% gevacccineerd.
Da's meer dan eerst verwacht.
Haha, je kan het wel uitgelegd hebben, maakt niet dat ik je volg.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand die geen covid vaccin neemt is niet per definitie een antivaxxer.
Ik heb het je uitgelegd, het gaat om de groep die het en gevaarlijk medisch experiment blijft noemen en daarin mensen meeslepen die wèl een gerede kans hebben in het ziekenhuis te belanden...
Maar hoe kun je gaan opschalen als het personeel er niet is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar dit soort shit moet niet kunnen als je 20 maanden de tijd hebt gehad om op te schalen en je hebt het niet gedaan "want maakt toch niet uit met exponentieel groeiend virus".......
In Frankrijk en Italie zijn duizenden ontslagen, haal ze tijdelijk voor de piek hierheen met aantrekkelijke voorwaarden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hoe kun je gaan opschalen als het personeel er niet is.
Daarom moeten we zo snel mogelijk aan de boostersquote:
Veel zorgmedewerkers zijn vertrokken vanwege de onaantrekkelijke arbeidsvoorwaarden in deze sector waar nog steeds niet in is geïnvesteerd. Niet in personeel en ook niet in de zorg zelf, dit is alleen maar meer uitgekleed met alle gevolgen van dien waar nu de schuld wordt geschoven naar ongevaccineerden. Valse politiek.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:09 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
In Frankrijk en Italie zijn duizenden ontslagen, haal ze tijdelijk voor de piek hierheen met aantrekkelijke voorwaarden.
Personeel zat daar.
En die huisvest je waar….? Om maar eens te beginnen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:09 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
In Frankrijk en Italie zijn duizenden ontslagen, haal ze tijdelijk voor de piek hierheen met aantrekkelijke voorwaarden.
Personeel zat daar.
Ooit in een Frans of Italiaans ziekenhuis geweest? De artsen spreken amper Engels, laat staan de verpleegkundigen. Hoe ga je communiceren? Los van de vraag of die mensen erop zitten te wachten om hierheen te komenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:09 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Personeel zat daar.
Want het vaccin werkt toch niet waar het voor gemaakt is .. dus dan spuiten we gewoon nogmaals hetzelfde in.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daarom moeten we zo snel mogelijk aan de boosters
Heel veel sterkte voor je ouders.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:03 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, je kan het wel uitgelegd hebben, maakt niet dat ik je volg.
Ik vind het ook een gevaarlijk experiment.
Voor de groepen die een hoog risico hebben, een experiment wat te verdedigen valt.
Mijn ouders nooit een weerwoord gegeven op hun keuze. Beide wel bijwerkingen. Moeders onder de eczeem, vaders hartklachten en jicht sinds de vaccinaties.
Beide weigeren op eigen initiatief de boosters te nemen. Ik red me wel vanuit huis, maar het idee dat mn ouders die overal braaf aan mee hebben gedaan, straks geweigerd worden omdat ze geen booster willen. Haren rijzen te berge.
Ja, 3 op 4 op IC is niet gevaccineerd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus de groep niet-gevaccineerden wordt steeds kleiner ... en toch gaat het steeds slechter ?
Fascinerend toch hé
Ik heb 3 hepatitis B vaccins gehad. Boosters is niet ongebruikelijk om voldoende immuniteit op te bouwen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want het vaccin werkt toch niet waar het voor gemaakt is .. dus dan spuiten we gewoon nogmaals hetzelfde in.
In Israël denken ze al aan prik 4 .. dan weet je meteen hoe effectief de derde is
Het is veilig en effectief, het beschermt goed tegen covid alleen is het na 6 maanden uitgewerkt , vandaar de boostersquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want het vaccin werkt toch niet waar het voor gemaakt is .. dus dan spuiten we gewoon nogmaals hetzelfde in.
In Israël denken ze al aan prik 4 .. dan weet je meteen hoe effectief de derde is
Hou toch op schei uit met die dooddoener. Deze puinhoop heb je te danken aan Pinokkio met zijn sidekick De Clown.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, 3 op 4 op IC is niet gevaccineerd.
De groep ongevaccineerde kwetsbaren is kennelijk nog te groot om de druk te verlagen.
Na 6 maanden uitgewerktquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is veilig en effectief, het beschermt goed tegen covid alleen is het na 6 maanden uitgewerkt , vandaar de boosters
Zonder de vaccines zouden er nu honderden miljoenen doden vallen
Vertrouw de wetenschap en maak je niet zo druk
Extra geld uittrekken om één of meerdere kantoorpanden om te bouwen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En die huisvest je waar….? Om maar eens te beginnen.
Dat zei een viroloog op tvquote:
Jicht door vaccinatie heb ik nog nooit van gehoord. Verder vervelend voor je ouders.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:03 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, je kan het wel uitgelegd hebben, maakt niet dat ik je volg.
Ik vind het ook een gevaarlijk experiment.
Voor de groepen die een hoog risico hebben, een experiment wat te verdedigen valt.
Mijn ouders nooit een weerwoord gegeven op hun keuze. Beide wel bijwerkingen. Moeders onder de eczeem, vaders hartklachten en jicht sinds de vaccinaties.
Beide weigeren op eigen initiatief de boosters te nemen. Ik red me wel vanuit huis, maar het idee dat mn ouders die overal braaf aan mee hebben gedaan, straks geweigerd worden omdat ze geen booster willen. Haren rijzen te berge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |