quote:
Mexicaans bieravondjequote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Hoewel de pret wellicht binnenkort weer even afgelopen is, volgende week dinsdag is er weer een persco met mogelijk aankondiging van nieuwe maatregelen.
Ow echt?! Ik heb dat helemaal niet meegekregen, maar so be it, dan heb ik deze alvast in de pocket.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Denk dat het binnenkort wel weer afgelopen is met de vrijheid
Met z’n alle lalle!quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, dat is een hele geruststelling
Ja precies, toch weer even genoten. Ja, de besmettingscijfers stijgen te hard, vindt de overheid, dus de persco is een week vervroegd naar volgende week.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ow echt?! Ik heb dat helemaal niet meegekregen, maar so be it, dan heb ik deze alvast in de pocket.
Tsja. Al die regeldrift...quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:26 schreef chufi het volgende:
Die sticker mag helaas niet meer op bier
Wel mexicaanse pizzaquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Bier + pizza.In DTS heet dat een pozza.
Alleen denkt die arts alleen in BMI, en die is dus niet minder geworden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar dus afgevallen, al is het niet in kilo's, maar wel in cm's. Sommige mensen staren zich echt blind op de weegschaal en dat is niet de beste manier.
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen denkt die arts alleen in BMI, en die is dus niet minder geworden.
Richtlijnen van hogerhand worden gevolgd.... dat zijn altijd de juiste toch?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.
Alle bodybuilders moeten van hogerhand dus heel veel afvallenquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Richtlijnen van hogerhand worden gevolgd.... dat zijn altijd de juiste toch?
bevoorbeeld idd... een paar jaar geleden moest ik 30 min. per dag sporten/bewegen en nu 1 uur .. bovenaf heeft bepaaldquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Alle bodybuilders moeten van hogerhand dus heel veel afvallen
En laatst was er een artikel over een onderzoek waar je ineens maar 1 keer per week hoefdequote:Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
bevoorbeeld idd... een paar jaar geleden moest ik 30 min. per dag sporten/bewegen en nu 1 uur .. bovenaf heeft bepaald
Mjah, ook weer niet helemaal.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.
Je kan het wel een beetje als richtlijn zien natuurlijk, maar niet enkel datquote:
quote:
ja, maar mijn kippetje is bijna klaarquote:
oehh en wat voor kip?quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
ja, maar mijn kippetje is bijna klaar![]()
Ja ik eet weer eens laat
Kippenbouten dit keer uit de oven, en een romige spinaziedinges waar wijn doorheen moest.quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehh en wat voor kip?
gewoon in de oven?
ik had spinazie met vissticksquote:Op maandag 25 oktober 2021 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Kippenbouten dit keer uit de oven, en een romige spinaziedinges waar wijn doorheen moest.
Die beviel gister zo goed dat ik het nu weer maak, maar dan met andere kaas
Het is heul niet laat om te etenquote:Op maandag 25 oktober 2021 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
ja, maar mijn kippetje is bijna klaar![]()
Ja ik eet weer eens laat
Dat is lunchtijdquote:
Hello greysiequote:
Als je IF doet is het 14.00 uur ontbijt, ergens na 5, soms 6 uur lunch en dan nu avondeten.quote:
Koenquote:
intermittend fastingquote:Op maandag 25 oktober 2021 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je IF doet is het 14.00 uur ontbijt, ergens na 5, soms 6 uur lunch en dan nu avondeten.
En dan proberen na 10 uur niks meer.
Maar ik doe geen echte IF momenteel
Ja dat, tijd gedaan, nu eventjes niet.quote:
Dat is wel heel snelquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, na 1 dag alweer zen gevoel kwijt
drukke werkdag......quote:
Goes is best een leuk stadjequote:Op maandag 25 oktober 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukke werkdag......
terras in het zonnetje in Goes gisterenmiddag was prettiger
onderweg vanuit Cadzand richting huis daar ff met vrienden afgesproken (wonen bij Vlissingen)quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goes is best een leuk stadje
Daar zat/zit ik nog wel eens op kantoor.
Wel lekker geweest je weekje weg?quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onderweg vanuit Cadzand richting huis daar ff met vrienden afgesproken (wonen bij Vlissingen)
zekers, was primaquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel lekker geweest je weekje weg?
Goed om te horen Bosquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
En weer thuis, wat een vakantie![]()
Lekker manquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
En weer thuis, wat een vakantie![]()
Nee dat duurt nog wel even.quote:
Spaanse?quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:22 schreef chufi het volgende:
Masterchef Celebrity is net begonnen... dus ben nog wel tot half 2 wakker..
quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
Er loopt een muis in het hok bij de neushoorn
Ik hoef geen wekker te zetten voor morgenquote:
4 pootjes en een staart, nu zelfs 3 stuksquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik zie wel iets kleins bewegen maar geen idee of dat een muis is.
De betere dagenquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoef geen wekker te zetten voor morgen
Ik zie ze nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
4 pootjes en een staart, nu zelfs 3 stuks
Nou nog beschuitjesquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ik had niet verwacht dat ik Kroatië zo mooi zou vinden. Jammer dat veel winkels al dicht waren, want Istrië leeft echt voor het toerisme.. Maar dat is ook weer terecht, wat mooiquote:
Ik denk toch ratten omdat ze best groot zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie ze niet
Nouja ook niet zo gek dat daar wat muizen zitten.
gestamptequote:
Door corona of omdat het al laat in oktober is?quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt, ik had niet verwacht dat ik Kroatië zo mooi zou vinden. Jammer dat veel winkels al dicht waren, want Istrië leeft echt voor het toerisme.. Maar dat is ook weer terecht, wat mooim
Daar zeiden ze dat het vooral kwam door dat het seizoen al afgelopen wasquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Door corona of omdat het al laat in oktober is?
Als jij het maar naar je zin gehad hebtquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zeiden ze dat het vooral kwam door dat het seizoen al afgelopen was
Ik ben ooit twee weken in Porec geweest maar weinig van Kroatië gezienquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt, ik had niet verwacht dat ik Kroatië zo mooi zou vinden. Jammer dat veel winkels al dicht waren, want Istrië leeft echt voor het toerisme.. Maar dat is ook weer terecht, wat mooim
Ja dat zag ik eerder eentje. Soort lichtje dat rondgaat? Dan denk ik toch muizen.quote:
Al de beelden die ik vandaar zie zien er vaak mooi uit ... ben er nog nooit geweest ... misschien ooit nog eensquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zeiden ze dat het vooral kwam door dat het seizoen al afgelopen was
Om lekker samen te kunnen stampenquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
En dat heb ik met volle teugen gedaan ook.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij het maar naar je zin gehad hebt
Ik ben ook alleen maar in Istrië geweest, Niet in bijvoorbeeld Dubrovnik,quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ooit twee weken in Porec geweest maar weinig van Kroatië gezienMaar het lijkt me echt een prachtig land om meer van te zien.
Zijn ook een paar donkerder die groter zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zag ik eerder eentje. Soort lichtje dat rondgaat? Dan denk ik toch muizen.
Ik wel, gaaf idd daar!quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dat heb ik met volle teugen gedaan ook.
[..]
Ik ben ook alleen maar in Istrië geweest, Niet in bijvoorbeeld Dubrovnik,
Ben je toen wel in Pula geweest? dat Amfitheater, dat was echt wow
En hoe vond je het voetbal gisteren?quote:
Nee dat ook niet. Ik moet nog ooit terugquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Die neushoorn of een raket?quote:
Ze gaan de neushoorn lanceren.quote:
Hebben ze een grote raket voor nodig welquote:
Of de raket krijgt kleintjesquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze een grote raket voor nodig wel
Weer te veel bonen gegeten denk ikquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik dacht toch echt dat ik beweging zag.Er zat zeker een muis onder haar staart.
Doe je meteen een inwendig onderzoek?quote:
quote:
Komt door al die pottenkijkers.quote:
Nee de afstand is wat te grootquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je meteen een inwendig onderzoek?
quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
En wat heb jij gisterenavond gedaan? Nou, naar een slapende neushoorn gekeken....
Mijn boek wacht op mequote:
Daar woonde ik tegenover...quote:
Is ze nu niet meer leuk dan?quote:
Ze ligt weerquote:
Ik wilde er destijds wel onder...quote:
Dat flatgebouw?quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wilde er destijds wel onder...![]()
Ja jaquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wilde er destijds wel onder...![]()
Neuh. Ze is nu zo'n typische pseudo-activistische NPO-robot geworden.quote:
Owquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neuh. Ze is nu zo'n typische pseudo-activistische NPO-robot geworden.
Jammer idd.quote:
Blijft mooi om te zien.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 02:13 schreef chufi het volgende:
Regen en onweer ....
gelukkig zonder spuiten de bergen ....
[ afbeelding ]
Net?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Was echt angstaanjagend dat gerommel ....
Ik heb net ff geluisterd , maar ook snel weer het geluid afgezet , zelfde redenquote:
net weer ff luisteren,... brutaal ... ook die aardebevingen vandaag .. ook bijna 250 ... een vibrator houdt niet volquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 02:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net ff geluisterd , maar ook snel weer het geluid afgezet , zelfde reden
Huh?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
net weer ff luisteren,... brutaal ... ook die aardebevingen vandaag .. ook bijna 250 ... een vibrator houdt niet vol
Lisandro andersquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:04 schreef puzziepie het volgende:
Maar ze moeten eerst weten of het een hij of een zij is
Dimmy? ? oid.. las ik ergens ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:07 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee... Nila ? oh neee tis geen mijlpaardin... Nasilla ... ?
Ik ook niet ... heb die stream nog geen 1 keer bekekenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dimmy? ? oid.. las ik ergens ?
Ik heb werkelijk geen idee
Ikke welquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet ... heb die stream nog geen 1 keer bekeken
Ja das een heel andere categorie kidsquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:27 schreef puzziepie het volgende:
baby ziet er best mager uit, maar ik heb geen verstand van baby neushoorns
Nou zeg dat!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das een heel andere categorie kids
ja oopsquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:28 schreef puzziepie het volgende:
Is nog een heel gedoe om op te staan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:34 schreef puzziepie het volgende:
Hij staat![]()
![]()
[ afbeelding ]
En toen viel ie weer
Goedemorgenquote:
Wij zijn echt wel kennersquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 05:55 schreef -Shii- het volgende:
Ah mooi om te zien. Hadden we gisteravond toch wel goed gezien dat ze erg onrustig was.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 03:34 schreef puzziepie het volgende:
Hij staat![]()
![]()
[ afbeelding ]
En toen viel ie weer
Ze zijn een stuk sneller dan je denktquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 06:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat die fotograaf een telelens had...........
A het is geboren thnx voor dit gifjequote:
Nijlhoorntjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:26 schreef D. het volgende:
Of nijlpaardje, zoals sommige zouden zeggen
Klein hoorntje tussen zijn achterpootjes?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:05 schreef engine het volgende:
Ze denken dat het een mannetjes neus is.
Oom Engine?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig ik heb tot 4 uur wakker gelegen. Had ik er nog maar even uitgegaan.
*even terugkijken.
Gefeliciteerd allemaal en speciaal oom @:engine natuurlijk en tevens goedemorgen.
Pics van zijn zusjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Oom Engine?
Was het zijn zus op de cam?
Geen ideequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Oom Engine?
Was het zijn zus op de cam?
Ook wel erg warmquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ziet er mooi uit zo
Onderzoekers filmen vulkaan op La Palma met infraroodcamera
https://www.nu.nl/289778/(...)infraroodcamera.html
Varen met Freya.quote:
De meeste onderzeeboten juist niet toch?quote:
Dat heb ik gedaan en net de geboorte gezien, voordeel van streams is dat je gewoon terug kan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig ik heb tot 4 uur wakker gelegen. Had ik er nog maar even uitgegaan.
*even terugkijken.
Gefeliciteerd allemaal en speciaal oom @:engine natuurlijk en tevens goedemorgen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:32 schreef drakin het volgende:
Zag zojuist deze mooie manier van een wintervoorraad aanleggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:32 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattigquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was om twee uur gaan slapen dus had het ook gemist.
Nog een leuk filmpje van Stark
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn mede spechten zullen hem dankbaar zijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:32 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn eikels die spechtenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn mede spechten zullen hem dankbaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn eikels die spechtenEn die eekhoorntjes zullen daar ook wel pap van lustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
We moeten het van een filmpje hebben, want in zijn hok is hij de hele dag nog niet geweestquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was om twee uur gaan slapen dus had het ook gemist.
Nog een leuk filmpje van Stark
smeltquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:09 schreef pullup het volgende:
Echt heel wonderlijk die specht![]()
![]()
Ook schattig
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Mama is hem maar gaan halen en dat lukte deze keer. Hup, meteen de hekken dicht.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Mama is hem maar gaan halen en dat lukte deze keer. Hup, meteen de hekken dicht.
[ afbeelding ]
Of allemaal opeten. Dan ben je er ook vanafquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:32 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een doosje Merci gekregen. Ik moet hem voor mezelf verstoppen
En dan de doos verstoppenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:03 schreef engine het volgende:
[..]
Of allemaal opeten. Dan ben je er ook vanaf
dan wordt ik kotsmisselijk. En ben ik er waarschijnlijk op een andere manier vanafquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:03 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
gewoon in de kast terug en de volgende denkt lekkerrrrquote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon in de kast terug en de volgende denkt lekkerrrr
Enige oplossingquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ook ik dan weerquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon in de kast terug en de volgende denkt lekkerrrr
Leuke surprisequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:15 schreef Domnivoor het volgende:
De lege doos met een lintje erom weggeven
Je kan ook elke chocolaatje verstoppen. dan is t leuk als t een terug vindtquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:32 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een doosje Merci gekregen. Ik moet hem voor mezelf verstoppen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ook elke chocolaatje verstoppen. dan is t leuk als t een terug vindt
helemaal gesmolten en onder de hondenharenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er zit wel een papiertje om, maar t gaat idd wel smeltenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal gesmolten en onder de hondenharen![]()
![]()
Ligt eraan waar je het verstoptquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er zit wel een papiertje om, maar t gaat idd wel smelten
Oh dan moet je het idd niet op de grond ergens verstoppenquote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
#teamchocomercismurriequote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
Zit ik hier goed voor chocopraatjes?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
Zit ik hier goed voor chocopraatjes?
Chocomel?quote:
Oh dan ga ik ook eens bij Xenos kijken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:19 schreef Soury het volgende:
Ik vind chocomelk het lekkerste van Droste[ link | afbeelding ] Beetje suiker erbij. Heerlijk. Ik zag dat ze Droste chocoladeletters hebben bij de Xenos ook één gescoord
neushoornmelkquote:
Ik heb alle "H" gekocht die zijn het grootsquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dan ga ik ook eens bij Xenos kijken.
Ik heb altijd 2x de Iquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb alle "H" gekocht die zijn het groots
Y is er nietquote:
Dus als ze op zijn moet ik bij jou zijnquote:
Moet je snel zijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus als ze op zijn moet ik bij jou zijn
Eet je alle kanten van een K wegquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus als ze op zijn moet ik bij jou zijn
Die zijn wel lekker, vorig jaar gehad van de Sintquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:19 schreef Soury het volgende:
Ik vind chocomelk het lekkerste van Droste[ link | afbeelding ] Beetje suiker erbij. Heerlijk. Ik zag dat ze Droste chocoladeletters hebben bij de Xenos ook één gescoord
Een M lucky youquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker, vorig jaar gehad van de Sint
Er zijn altijd nog mogelijkheden, maar die van de I is zo lekker dikquote:
Dat zijn DE letters wat mij betreftquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:32 schreef chufi het volgende:
Thuis hadden we ook altijd Droste letters,...
Ik bik altijd mijn letters in stukken, anders zijn ze niet te eten ...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn altijd nog mogelijkheden, maar die van de I is zo lekker dik
Lekker knagen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bik altijd mijn letters in stukken, anders zijn ze niet te eten ...
Tony's is wel lekker met zeezout. Verkade sucksquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Verkade chocolade is ook wel lekker of Tony's
Dat is geen chocoladequote:
Zijn idd prijzig jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Die van Tony's zijn toch erg duur?
Ja best wel maar ook wel lekker, die oranjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Die van Tony's zijn toch erg duur?
Liever puur?quote:
Nou 90-% haal ik wel eens bij de Lidl. Ja ja ok welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |