quote:
Mexicaans bieravondjequote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Hoewel de pret wellicht binnenkort weer even afgelopen is, volgende week dinsdag is er weer een persco met mogelijk aankondiging van nieuwe maatregelen.
Ow echt?! Ik heb dat helemaal niet meegekregen, maar so be it, dan heb ik deze alvast in de pocket.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Denk dat het binnenkort wel weer afgelopen is met de vrijheid
Met z’n alle lalle!quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, dat is een hele geruststelling
Ja precies, toch weer even genoten. Ja, de besmettingscijfers stijgen te hard, vindt de overheid, dus de persco is een week vervroegd naar volgende week.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ow echt?! Ik heb dat helemaal niet meegekregen, maar so be it, dan heb ik deze alvast in de pocket.
Tsja. Al die regeldrift...quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:26 schreef chufi het volgende:
Die sticker mag helaas niet meer op bier
Wel mexicaanse pizzaquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Bier + pizza.In DTS heet dat een pozza.
Alleen denkt die arts alleen in BMI, en die is dus niet minder geworden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar dus afgevallen, al is het niet in kilo's, maar wel in cm's. Sommige mensen staren zich echt blind op de weegschaal en dat is niet de beste manier.
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen denkt die arts alleen in BMI, en die is dus niet minder geworden.
Richtlijnen van hogerhand worden gevolgd.... dat zijn altijd de juiste toch?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.
Alle bodybuilders moeten van hogerhand dus heel veel afvallenquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Richtlijnen van hogerhand worden gevolgd.... dat zijn altijd de juiste toch?
bevoorbeeld idd... een paar jaar geleden moest ik 30 min. per dag sporten/bewegen en nu 1 uur .. bovenaf heeft bepaaldquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Alle bodybuilders moeten van hogerhand dus heel veel afvallen
En laatst was er een artikel over een onderzoek waar je ineens maar 1 keer per week hoefdequote:Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
bevoorbeeld idd... een paar jaar geleden moest ik 30 min. per dag sporten/bewegen en nu 1 uur .. bovenaf heeft bepaald
Mjah, ook weer niet helemaal.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse gedachte om maar naar 1 ding te kijken.
Je kan het wel een beetje als richtlijn zien natuurlijk, maar niet enkel datquote:
quote:
ja, maar mijn kippetje is bijna klaarquote:
oehh en wat voor kip?quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
ja, maar mijn kippetje is bijna klaar![]()
Ja ik eet weer eens laat
Kippenbouten dit keer uit de oven, en een romige spinaziedinges waar wijn doorheen moest.quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehh en wat voor kip?
gewoon in de oven?
ik had spinazie met vissticksquote:Op maandag 25 oktober 2021 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Kippenbouten dit keer uit de oven, en een romige spinaziedinges waar wijn doorheen moest.
Die beviel gister zo goed dat ik het nu weer maak, maar dan met andere kaas
Het is heul niet laat om te etenquote:Op maandag 25 oktober 2021 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
ja, maar mijn kippetje is bijna klaar![]()
Ja ik eet weer eens laat
Dat is lunchtijdquote:
Hello greysiequote:
Als je IF doet is het 14.00 uur ontbijt, ergens na 5, soms 6 uur lunch en dan nu avondeten.quote:
Koenquote:
intermittend fastingquote:Op maandag 25 oktober 2021 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je IF doet is het 14.00 uur ontbijt, ergens na 5, soms 6 uur lunch en dan nu avondeten.
En dan proberen na 10 uur niks meer.
Maar ik doe geen echte IF momenteel
Ja dat, tijd gedaan, nu eventjes niet.quote:
Dat is wel heel snelquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, na 1 dag alweer zen gevoel kwijt
drukke werkdag......quote:
Goes is best een leuk stadjequote:Op maandag 25 oktober 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukke werkdag......
terras in het zonnetje in Goes gisterenmiddag was prettiger
onderweg vanuit Cadzand richting huis daar ff met vrienden afgesproken (wonen bij Vlissingen)quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goes is best een leuk stadje
Daar zat/zit ik nog wel eens op kantoor.
Wel lekker geweest je weekje weg?quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onderweg vanuit Cadzand richting huis daar ff met vrienden afgesproken (wonen bij Vlissingen)
zekers, was primaquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel lekker geweest je weekje weg?
Goed om te horen Bosquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
En weer thuis, wat een vakantie![]()
Lekker manquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
En weer thuis, wat een vakantie![]()
Nee dat duurt nog wel even.quote:
Spaanse?quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:22 schreef chufi het volgende:
Masterchef Celebrity is net begonnen... dus ben nog wel tot half 2 wakker..
quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
Er loopt een muis in het hok bij de neushoorn
Ik hoef geen wekker te zetten voor morgenquote:
4 pootjes en een staart, nu zelfs 3 stuksquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik zie wel iets kleins bewegen maar geen idee of dat een muis is.
De betere dagenquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoef geen wekker te zetten voor morgen
Ik zie ze nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
4 pootjes en een staart, nu zelfs 3 stuks
Nou nog beschuitjesquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
Er loopt een muis in het hok bij de neushoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ik had niet verwacht dat ik Kroatië zo mooi zou vinden. Jammer dat veel winkels al dicht waren, want Istrië leeft echt voor het toerisme.. Maar dat is ook weer terecht, wat mooiquote:
Ik denk toch ratten omdat ze best groot zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie ze niet
Nouja ook niet zo gek dat daar wat muizen zitten.
gestamptequote:
Door corona of omdat het al laat in oktober is?quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt, ik had niet verwacht dat ik Kroatië zo mooi zou vinden. Jammer dat veel winkels al dicht waren, want Istrië leeft echt voor het toerisme.. Maar dat is ook weer terecht, wat mooim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |