Traag als dikke gerrie door een trechter? Jup.quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Is Fok bij jullie ook een beetje van de leg?
jaquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Je bent je dorp wel lekker aan het verkopen hequote:Op maandag 25 oktober 2021 14:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/11(...)Q95z3eQoPp_PNE4zn9KM
zij denkt hoe minder mensen hoe beterquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent je dorp wel lekker aan het verkopen he
Scheelt wel in aantal dat besmet kan worden, dus profit?quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
zij denkt hoe minder mensen hoe beter
Dan ben je ook wel klein beetje dom als je dat gewoon inneemt.quote:Het meisje had de pillen in Ede gekregen van twee mannen die haar vertelden dat het vitaminepillen waren.
Saai bloemkool denk ik.quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:59 schreef Ama het volgende:
En wat gaan jullie eten als avondeten? Hebben we deze vraag meteen ook weer gehad vandaag.
understatement of the year...quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel klein beetje dom als je dat gewoon inneemt.
Ja, niet zomaar dingen aannemen/opeten is er hier goed ingedrilld vroegah.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
Ook als je 14 bent moet je toch denken hey raar.
quote:Dankjewel!
Wat fijn dat we zo vaak bij je mogen komen bezorgen! Wist je dat je volgende bezorging alweer de 10e keer wordt dat we bij je op de stoep staan? Zo’n mijlpaal verdient natuurlijk een traktatie.
Daarom ligt er een aardigheidje klaar in je winkelmandje. Je krijgt het gratis bij je volgende bestelling, gewoon omdat we blij met je zijn!
donutsquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:59 schreef Ama het volgende:
En wat gaan jullie eten als avondeten? Hebben we deze vraag meteen ook weer gehad vandaag.
Bij mij niet extreem ofzo maar ik had wel gewoon hersens om mee na te denken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, niet zomaar dingen aannemen/opeten is er hier goed ingedrilld vroegah.
Omdat die shit toch niks kost.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Al vind ik het wel een vreemd verhaal, waarom zou je zomaar XTC gaan weggeven?
ik ga deze quote even opslaanquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wilde niet te lullig doen maar ze is gewoon dom.
Is dit prank-cultuur die ik niet snap wegens belegen ofzo?quote:
Meisjes drogeren is taakstrafje riskeren?quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Al vind ik het wel een vreemd verhaal, waarom zou je zomaar XTC gaan weggeven?
misschien wilde ze haar wel misbruiken daarnaquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:04 schreef Ama het volgende:
Net als pep. Maar waarom weggeven? Geen idee misschien wilde ze kijken hoe hard een meisje van 14 kan trippen op 2 pillen.
Ik snap het ook niet hoor, weet alleen dat xtc (en pep) gewoon cheap is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit prank-cultuur die ik niet snap wegens belegen ofzo?
Kan je beter iemand GHB geven.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien wilde ze haar wel misbruiken daarna
Daar is efficiënter spul voor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien wilde ze haar wel misbruiken daarna
misschien hadden ze dat nietquote:
l Ede waar we het over hebbenquote:
Of misschien was het makkelijker om een excuus te bedenken met vitaminepillen. Iemand zomaar iets laten drinken gaat helemaal niet gebeuren lijkt me? Maar goed zomaar 2 pillen in je mik drukken van 2 vreemde mannen doe je ook normaal niet.quote:
Daarom sluit ik een "shit, het ging fout en nu ben ik betrapt" niet uit.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
Het is we
[..]
l Ede waar we het over hebben
zal inderdaad wel gewoon verzonnen zijn. dit kquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Of misschien was het makkelijker om een excuus te bedenken met vitaminepillen. Iemand zomaar iets laten drinken gaat helemaal niet gebeuren lijkt me? Maar goed zomaar 2 pillen in je mik drukken van 2 vreemde mannen doe je ook normaal niet.
linkt inderdaad logischer.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom sluit ik een "shit, het ging fout en nu ben ik betrapt" niet uit.
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom sluit ik een "shit, het ging fout en nu ben ik betrapt" niet uit.
wat traagquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel een heel raar verhaal ja.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar random "vitaminepillen" slikken ook. Liek y.
mij werd altijd aangeleerd: 'steek niks in je mond wat niet van de politie of van een dokter is'quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:09 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt niet heilig op dit gebied maar als iemand die ik echt niet ken mij zomaar iets geeft dan zeg ik toch wel echt nee bedankt.
Nou deze regel hou ik mij dan weer niet aan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij werd altijd aangeleerd: 'steek niks in je mond wat niet van de politie of van een dokter is'
Dat zijn ineens bar weinig blowjobs.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij werd altijd aangeleerd: 'steek niks in je mond wat niet van de politie of van een dokter is'
omdat vitaminepillen gezond zjinquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
'oh het is al een tijdje grijzig weer, kan wel wat vitamientjes gebruiken ja, dank je wel'quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
kan je nooit meer eten afhalenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou deze regel hou ik mij dan weer niet aan.
Lasagne.quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:59 schreef Ama het volgende:
Dus ook het eten dat je moeder maakte nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je moeder bij de politie zit of dokter is wel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ook het eten dat je moeder maakte niet
Ik zou met een grote boog om die twee gozers heen lopen maar dAt Is RaCiStIsChquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
Ik zou het op mijn 14de niet eens nemen van iemand die ik wel ken. Ben daar nog steeds best voorzichtig mee.
Anderhalvemeter, jeweetzquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou met een grote boog om die twee gozers heen lopen maar dAt Is RaCiStIsCh
pst meisje, pst meisje. wil je vitaminepillen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alsjeblieft zoon, een pillencocktailquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je moeder bij de politie zit of dokter is wel.
Nee dat is pas vanaf volgende week weerquote:
rac...quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
te laatquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is pas vanaf volgende week weer
je hebt eieren zat in ieder gevalquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
wel lekker, nooit zelf gemaakt.. is volgens mij niet heel lastig..
quote:
jij hebt genoeg eieren gehad afgelopen week.quote:
Dan nog, gevulde eierenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij hebt genoeg eieren gehad afgelopen week.
ook wel zin in een scotch egg
fucking lekker man en een gevuld ei ga je toch niet als snack op tafel zettenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog, gevulde eierenNeem gewoon een lekker zachtgekookt eitje
ja tot 2400 allesquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
Maar feestjes mogen niet 's nachts toch? Sta ik daar en moet ik nog thuis zien te komen. Nee.
nope nachtleven mag nog nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
Maar feestjes mogen niet 's nachts toch? Sta ik daar en moet ik nog thuis zien te komen. Nee.
Nog niet nee. Maar zal niet goedkoop zijn, want uitverkocht ditdat.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
Ja is Thunderdome vast tot 12 uur en dan moet ik nog in Emmen terug weten te komen.quote:
je kan dan toch weer met die vriendin mee of nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
Vriendin vroeg of ik mee ga naar Thunderdome als we kaartjes kunnen krijgen.
Ja dat is nog een reden om niet te gaan haha maar als het 's nachts was dan had ik het eerder wel gedaan. Ben paar jaar geleden ook naar Thunderdome geweest en was ook niet cheap.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar zal niet goedkoop zijn, want uitverkocht ditdat.
Die gaat ook met de trein gok ik.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan dan toch weer met die vriendin mee of niet
Ja denk trein? Maar ik vind ook veel leuker om tot de volgende ochtend door te gaan. Overdag staan stampen tussen drugs gebruikende mensen vind ik minder leuk.quote:
Ja, kerel kwam er vandaag achter dat het uitverkocht was, ik was eigenlijk alweer vergeten dat ik gezegd had dat ik mee zou.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is nog een reden om niet te gaan haha maar als het 's nachts was dan had ik het eerder wel gedaan. Ben paar jaar geleden ook naar Thunderdome geweest en was ook niet cheap.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:30 schreef Haags het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAARRRRRRR MOET EEN PIEM0L IN
mogen we dat na je volgende verjaardag weer dan?quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:31 schreef Ama het volgende:
Tegen de tijd dat we 's nachts weer mogen feesten ben ik bejaard.
Hey stil jij, jij bent ouder hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
mogen we dat na je volgende verjaardag weer dan?
daarom val ik nu ook al bijna in slaapquote:
Ik heb er ook niet echt geld voor dus ik sla sowieso maar over.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Alleen in problemen denken, ik dacht dat ik daar als enige heel goed in was.
Als je niet in problemen denkt kun je ook nooit oplossingen bedenkenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
als je in problemen denkt zijn de oplossingen makkelijker te vinden. met alleen oplossingen weet je niet bij welk probleem het hoortquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |