Het is wel een heel raar verhaal ja.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar random "vitaminepillen" slikken ook. Liek y.
mij werd altijd aangeleerd: 'steek niks in je mond wat niet van de politie of van een dokter is'quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:09 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt niet heilig op dit gebied maar als iemand die ik echt niet ken mij zomaar iets geeft dan zeg ik toch wel echt nee bedankt.
Nou deze regel hou ik mij dan weer niet aan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij werd altijd aangeleerd: 'steek niks in je mond wat niet van de politie of van een dokter is'
Dat zijn ineens bar weinig blowjobs.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij werd altijd aangeleerd: 'steek niks in je mond wat niet van de politie of van een dokter is'
omdat vitaminepillen gezond zjinquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
'oh het is al een tijdje grijzig weer, kan wel wat vitamientjes gebruiken ja, dank je wel'quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
kan je nooit meer eten afhalenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou deze regel hou ik mij dan weer niet aan.
Lasagne.quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:59 schreef Ama het volgende:
En wat gaan jullie eten als avondeten? Hebben we deze vraag meteen ook weer gehad vandaag.
Dus ook het eten dat je moeder maakte nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je moeder bij de politie zit of dokter is wel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ook het eten dat je moeder maakte niet
Ik zou met een grote boog om die twee gozers heen lopen maar dAt Is RaCiStIsChquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
Ik zou het op mijn 14de niet eens nemen van iemand die ik wel ken. Ben daar nog steeds best voorzichtig mee.
Anderhalvemeter, jeweetzquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou met een grote boog om die twee gozers heen lopen maar dAt Is RaCiStIsCh
pst meisje, pst meisje. wil je vitaminepillen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alsjeblieft zoon, een pillencocktailquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je moeder bij de politie zit of dokter is wel.
Nee dat is pas vanaf volgende week weerquote:
rac...quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
te laatquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is pas vanaf volgende week weer
je hebt eieren zat in ieder gevalquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
wel lekker, nooit zelf gemaakt.. is volgens mij niet heel lastig..
quote:
jij hebt genoeg eieren gehad afgelopen week.quote:
Dan nog, gevulde eierenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij hebt genoeg eieren gehad afgelopen week.
ook wel zin in een scotch egg
fucking lekker man en een gevuld ei ga je toch niet als snack op tafel zettenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog, gevulde eierenNeem gewoon een lekker zachtgekookt eitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |