Als je moeder bij de politie zit of dokter is wel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ook het eten dat je moeder maakte niet
Ik zou met een grote boog om die twee gozers heen lopen maar dAt Is RaCiStIsChquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
Ik zou het op mijn 14de niet eens nemen van iemand die ik wel ken. Ben daar nog steeds best voorzichtig mee.
Anderhalvemeter, jeweetzquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou met een grote boog om die twee gozers heen lopen maar dAt Is RaCiStIsCh
pst meisje, pst meisje. wil je vitaminepillen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alsjeblieft zoon, een pillencocktailquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je moeder bij de politie zit of dokter is wel.
Nee dat is pas vanaf volgende week weerquote:
rac...quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
te laatquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is pas vanaf volgende week weer
je hebt eieren zat in ieder gevalquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
wel lekker, nooit zelf gemaakt.. is volgens mij niet heel lastig..
quote:
jij hebt genoeg eieren gehad afgelopen week.quote:
Dan nog, gevulde eierenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij hebt genoeg eieren gehad afgelopen week.
ook wel zin in een scotch egg
fucking lekker man en een gevuld ei ga je toch niet als snack op tafel zettenquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog, gevulde eierenNeem gewoon een lekker zachtgekookt eitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |